Canyon endurace Al 6.0 nebo Felt F6

10 nepřečtených
  • Skritek89

    Zdravím,

    Rozhoduji se mezi těmito dvěmy koly.

    Je to moje první silnička.

    Vím že Felt má horší výbavu avšak stále ve mě hlodá otázka, zda vzít karbon a postupně ho vylepšit, nebo karbon v této cenové kategorii nebude kvalitní?

    Děkuji za rady

    Anketa: Které kolo?

    5x
    50%
    0 0
    • tromboonen  

      Mohls dat odkazy primo na kola..

      Znackovy karbon se rozhodne vyplati, Felt je dobra znacka, jejich endurance jsou chvaleny… co je horsi vybava, cokoli od 105tky vejs (eventuelne i Tiagra 10sp kdyz prezijes tykadla) staci bohate, kola casem dokoupis druha lepsi a ty seriova nechas na zimu atd, sedlovka sedlo to se meni bezne..

      Resil bych v prvni rade geometrii a jak mi kolo sedne a hned potom vlastnosti ramu, vybava je na poslednim miste

      0 0
    • ZbynekN  

      U feltu je řada F sportovní, řada Z je endurance. Tudíž obě kola jsou trochu jiná kategorie.

      0 0
      • tromboonen  

        No dyt rikam, ze mel dat odkaz, takze porovnavame jabka s hruskama a avic ani nevi, jak se na to posklada..

        Zakladateli, napred si nacti neco o tech kolech, mineno ramech, zmer se na competitive cyclist na co se poskladas, idealne vyzkousej/v reale zkoukni a az pak res vybavu… ale zas Sora nevim nevim.. da se koupit treba ze ji casem upgradujes na 10sp, ale neni to zbytecne? Radsi bych pritlacil a dal minimum 10sp..

        0 0
    • Skritek89  

      Měřím 159cm a vážím 62kg, o té geometrii vím. Chtěl jsem tedy F7 která má soru. Opravdu spíše řeším dilema karbon nebo hliník v této cenové hladině.

      Ovšem cenový rozdíl mezi F6 a F7 není velký

      0 0
      • mr.ricardo  

        Endurace CF je skvely ram, proti dost slusnymu alu ramu Cinelli jsem nepoznal, ze by to nejak o poznani lip jelo, ale co se tyka pohodli, tak je to uplne nekde jinde. Pokud se pro nej rozhodnes, tak neber tu uplne nejlevnejsi verzi, nema listovou sedlovku, ale obyc kulatou karbonovou. Pokud budes brat jen ramovku, tak ta je jen s tou listovou.

        0 0
    • Skritek89  

      Na competitive cyclist jsem se měřil. Velikost vychází na XS nebo 47cm. Právě řeším rám. Všude se člověk dočte o kvalitním rámu ale jak ho poznat? Na co se zaměřit? Komponenty se dají vyměnit časem.

      0 0
      • tromboonen  

        Precti si recenze na zahranicnich serverech, pripadne info od majitelu na forech re vlastnosti.. endurance ramy budou pohodlnejsio co se tyce prenosu vibraci a narazu od povrchu, dale maji vetsinou vic mista na sirsi gumy, vyssi hlavovku atd… nektere mohou byt prilis mekke, ale u Canyonu ani Feltu to myslim nehrozi, co jsem cet.. zavodni ramy budou tvrde s naqtazenuym nizkym posedem a mene mista na sirsi gumy..

        Velikost ramu je jedna vec, ale geometrie druha, jestli se divas na jedno kolo kategorie endurance (vyssi hlavovka, vzprimenejsi posed) a druhe zavodni kategorie (dlouhy zavodni posed), tak bych si nejdriv zjistil co Ti lepe sedne… viz dvacet temat o velikosti-geometrii silnicky tady..

        Az kdyz se rozhodnes, jak/jestli se poskladas na oba ty ramy muzes zvolit..

        Precti si par temat z kategorie silnicni z rekneme posledniho mesice az dvou, vetsina informaci tam je.. neuspechej to, u silnice zalezi na centimetrech..

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.