Dokáže někdo poradit jakou vidlicí nahradit stávající vidlici (lefty) na Cannondale Trigger 29 carbon r.v. 2015 ? a co všechno obnáší přestavba na normální vidlici ?
Dokáže někdo poradit jakou vidlicí nahradit stávající vidlici (lefty) na Cannondale Trigger 29 carbon r.v. 2015 ? a co všechno obnáší přestavba na normální vidlici ?
Možností je mnoho, můžu se ale zeptat proč to chceš udělat? Tendle ročník Leftyny by měl být zatím plně servisovatelnej s dostupností všech dílů.
Protože servis zanedbaný leftyny může být dražší než nová vidlice.
Přesně tak jak píšeš . Čekám telefon ze servisu a částku kterou budou požadovat.
No s nějakou použitelnou vidlicí bych to viděl minimálně 20–25 ale spíš okolo 30–40. Samotný lepší vidlice stojí ke 30.
Co se tam pokazilo?
Viditelně je trochu odřená výsuvná část vidlice a co všechno bude v háji uvnitř to ještě nevím . Má někdo finanční zkušennost s víměnou spodní části vidlice?
I když by tam bylo podělaný všechno co se podělat může tak by to mělo být do 15k, pokud je jen vydřená spodní noha + komplet repas tak do 10k.
Potvrzuju tento cenovej odhad, dokud jsou díly dostupný, neřešil bych to změnou vidlice. Jen ať se jí fakt pověnujou někde, kde to umí. Základní repas dělá kde kdo, ale jak jde o takový větší opravy, je ideální to propašovat tam, kde mají přímej přístup ke všem dílům a dostatek zkušeností.
A v Brně by to mohl být kdo? BB Sport, 4kluci nebo to dát přímo do Aspire? Letos jsem krom léta na dovolené skoro nic nenajel kvůli práci, nemoci a dětem, kolo visí celý podzim na stěně a mezi svátkama, když jsem to chtěl provětrat tak jsem zjistil, že mi po kluzáku teče olej a desky jsou zamaštěné.
Máš bohužel velkou šanci, že bude noha podřená, jakmile to teče, je to rychlý. Každopádně doporučuju nejezdit dokud to nevyservisuješ, kdyby to náhodou bylo zachránitelný… Moje zkušenost je taková, že z BB to ve složitějších případech stejně posílají do Aspire, takže ideál je dostat to tam na přímo, i když to není maloobchodní servis, takže to teoreticky nejde… 4kluci umí, ale furt je nejvýhodnější to Aspire, protože odtam ty díly prostě jsou (pokud jsou). Nevím nakolik je veřejným tajemstvím, že je v Brně dílna s vazbou právě tam a vychází to úplně nejlíp… Jelikož to zákulisí fakt neznám, tak víc neprovalím, ale pokud někdo víte, že je to košer, tak to klidně upřesníme… No i když další důvod to nechat trochu tajemným je pak sobecky snaha to tam nezahltit, i bez toho je tam práce víc než dost a nerad bych se dostal do situace že by na moje stroje někdy nebyl čas…
4kluci od kol
Tak jsem to tam v pondělí konečně dal, s dovětkem že jedu na necelé dva týdny mimo čr a mají čas do 27. února…no volali mi v úterý odpoledne že je to hotové :D. Nakonec jen velký servis za domluvených necelých 5 tis.
Tak se nechám překvapit ,dám pak vědět .
Tak vidlice je v chalupě . Cena opravy byla 14 000 Kč .
Paráda! Předpokládám nová spodní noha, gufero a repas vnitřností. Cena masakr, doporučuju nezanedbávat průběžnej servis a vydrží dost.
Přesně tak jak píšeš spodní noha , gufero ,ložiska , atd.. Nemyslím si že jsem zanedbával servis , ale je otázka kdo servis a jak prováděl ?
Za mě se vyplatí jí dát do pořádku, jen ne každej servis má ty schopnosti.
Nová vidlice, předbí náboj nebo rovnou celé přední kolo, nové hlavové složení a nový představec.
Záleží jakej máš rozpočet a jak to chceš tuhý.
S vidlicí počítám 140 mm , přední kolo komplet ale jde mi o to co za vidlici aby pasovala do rámu?
To je věc hlávka. Pasovat tam bude vlastně každá. 140mm je hezký ale to může být třeba lehčí Pike nebo macaťější tužší Lyrik. Nebo levnější trochu horší Revelation a Yari. A podobně u jiných značek.
Defacto ani hlavko měnit nemusí. Dole je 1,5 standartne tapered. Nahoře stačí redukce
No jenže dole neni acb ložisko ale radiální bez úkosu. Takže hlávko měnit musí. Nevim teda kdo tenhle typ má v nabídce.
V hlávku jak dole tak nahoře je stejné ložisko . Ložiskami je protažená rovná trubka součesně s oky na vidlici , takže to nějakou redukci bude potřebovat. A nebo vidlici s rovnou trubkou o stejném průměru jako vnitřní průměr ložisek .
jen je potřeba prověřit jestli pro ten rám co má
jj protože Cannondale od atypického Headshox rozměru odešel.
na Headshox i Left\y byly stejné ložiska pokud se nepletu