• Taran

    tak dneska jsem narazil na české ceny na bikepark most http://www.bikeparkmost.cz/…horska-kola/ jinde sem nehledal

    0 0
    • maajkee  

      No, tak to abych našetřil 70 :) a nebo si počkám tak 7 let a koupím ho pak tak za 20 :)

      0 0
    • jIrI___  

      Cenu za nejnižší model jsem čekal o takových 15 k menší, slušná nálož.

      0 0
      • Smazaný účet  

        no za 55 by to bylo hodně slušné,

        ale na to, že je to novinka mi ta cena i teď přijde celkem dobrá. Spíš by mě zajímla váha v tom nejlevnějším setupu, ten nejdražší by měl být kolem 11 kg

        0 0
        • Taran  

          váha ultimate asi kolem těch 11 na strankach cannondale se elegantně hmotnosti vyhli a jestli to bylo v katologu netusim už sem ho smazal ale koukám že nemaj nejnižší verzi jekyll 5 s rock shox relavation takze ta by mela být ještě o něco levnější

          0 0
          • maajkee  

            Mně by ta pětka možná i stačila :) Fakt se mi to kolo líbí, už vím na co šetřit :)

            0 0
    • roud  

      Počkal bych si za kolik to bude tahat aspire tohle je docela drahý…

      0 0
    • MF  

      Už sa dá nájsť aj dajaká recenzia http://www.bikecentrum.cz/…l-prvni-test. Píšu tam o váhe okolo 11–12 kg. Zvažujem ten model 2. Chcelo by to ale samozrejme vyskúšať. Je tu už niekto kto s týmto Jekyllom má skúsenosti ?

      0 0
    • Smazaný účet  

      I kdyby to bylo za 10 tisíc pořád to je strašně ošklivý…

      0 0
      • MF  

        Ani ne :) ale v reale som to ešte nevidel.

        0 0
      • v POHODÌ klokan  

        Tak to jsi asi jeden z mála :-)

        0 0
      • Dinoxus  

        V realu to zas tak osklivy neni, docela se mi to na Eurobiku libilo. Ale Scott Genius LT je stejne porad favorit na vymenu za Specialized Enduro na pristi sezonu…

        0 0
        • Smazaný účet  

          Jste jenom otroci marketingu!

          0 0
          • Dinoxus  

            Proc marketingu? Vyvoj jde proste dopredu, kdyz mi Scott nabidne nizsi vahu a vyssi zdvih nez specialized plus podle testu skvele fungujici odpruzeni tak neni co resit. Ja na nem jel par desitek metru a opravdu to fungovalo skvele. Kdyz pominu cenu v nasi republice tak je rozhodnuto. A clovek si musi udelat radost, enduro jsem po trech letech dostavel tak jak jsem chtel a neni kam jit dal, tak proste zmenit znacku a vratit se k te s kterou jsem zacinal…

            0 0
            • Smazaný účet  

              jako ten scott lt je taky parádní… 185 mm na XC kolo je bomba, to nemá ani plno freeride biků…

              0 0
    • Smazaný účet  

      Napadá mě nejhnusnější kombinace na světě: Jekyll + Lefty + Cobalty + zelenej elox + claviculy + bílý gumy :0)

      0 0
      • Smazaný účet  

        škoda, že na jekyll lefty nebude… 140 by na to kolo bylo asi málo :(

        0 0
        • MF  

          Píšu, že lefty tam nepôjde hlavne z dôvodu nemožnosti zmeny zdvihu.

          0 0
          • roud  

            lefty tam půjde ale limitovala by to kolo :O( jinak existuje i lefty s měnitelnym zdvihem ;o]

            0 0
            • Smazaný účet  

              jj existuje.. ale šroubuje se to pomalu jak uturn.

              největší problém je, že se dělá ale jen do 140. kdyby udělali nějakou co bude mít 160.. klidně i kdyby vážila 1,8 kg tak by to byla paráda :)

              0 0
              • roud  

                měl jsem spíš namysli verzi simon :O) stačí zmáčknout tlačítko :O)

                0 0
                • Smazaný účet  

                  no já starší Travel control :) nevím kde by jsi simon splašil :)

                  0 0
                  • roud  

                    já asi těžko spíš mi šlo o to že v podtsatě tohle by pro c nebyl problém udělat (snižování zdvihu) :O)

                    0 0
              • fousek  

                na 160mm by uz mela spesl brain kterej by predvidal kam chce jezdec zatocit:-)

                0 0
                • minikin  

                  Jasne. Sklonomer a senzory sklonu v smere pravdepodobneho pohybu a automaticka zmena zdvihu podla nastaveneho modu. :-D

                  0 0
            • MF  

              Takto to píšu.

              Zajímavostí je použití pouze klasických vidlic Fox 32 Talas, tedy úplná absence pro značku typické Lefty. To si vynutila nutnost změny zdvihu, která je právě pro model Jekyll zásadní a leftyny ji neumožňují.

              Každopádne ten Talas tam na škodu nebude.

              0 0
          • Lister  

            Při funkci tlumiče není to snižování zdvihu až tak důležité.

            0 0
            • MF  

              No a ty si ako dopadol s nákupom? Pozerám, že lovíme v podobných rybníkoch. Tiež ma zaujal Marin a tento Cannon. Pokukujem ale aj po Stereu.

              0 0
              • Lister  

                Budu kupovat až za pár měsíců, ale tohle kol je zatím asi jasný favorit, i když hodně pokukuju po Ibisu – ale ten pro mě nemá tak dobrou geometrii.

                0 0
      • Kubas.1  

        až na ty Cobalty a zelenej elox souhlas ;-)

        0 0
      • vasek80  

        Je zajímavé jakou je Cannodale značkou. Dle mě rozděluje lidi jako žádná jiná, jsou lidi co by za ni dýchali a ti, co ji zatracují. Já patřím mezi ty co nepochopili jejich design. Zatím jsem viděl jen jednoho hezkého Cannodala a to toho Fooseho dokud měl Foxku. Rám s lefty se mi nelíbil ani jeden a osobně to řadím vzhledově až někam mezi posledního Olprana a skládačku.

        Ale je dobře, že to tak příroda zařídila a někomu se takové příšerky líbí. Jinak by ani v lidském životě některé příšerky neudaly (nevdaly):-)

        0 0
      • Lister  

        No jo, designově to bude kolo, které budete buď milovat nebo nesnášet.

        V té zelené se mi líbí hodně a to včetně kobaltů. S Lefty by nemusel vypadat špatně – to by se pak mohl líbit i Roudovi :-)

        0 0
        • de1mos  

          xD

          0 0
        • roud  

          jj jsem prostě na příšerky ale překvapuje mě že ty půjdeš do jekkyla a přeju ti ho je to překrásný kolo :O)

          0 0
          • Lister  

            Tak proti mojemu současnému je tohle vcelku konvenční kolo – vždyť já mám pokroucenou i silnici.

            0 0
        • fousek  

          To sem zvedav jestli si vytvori i hateclub ten tezce bestandartni tlumic

          0 0
          • Smazaný účet  

            Já jsem zásadně proti tomu! Největší legrace bude až se ti ten tlumič třeba po dvou letech posere a náhodou cannondale přijde na to, že takovéhle řešení je slepá cesta. Jen si všimněte, jak často se tu řešily problémy s tlumičema od Scottu…

            0 0
            • Lister  

              Obecně řečeno: tohle není slepá cesta. Naopak je to jediná cesta, jak udělat vysokozdvihé kolo, které dokopce pojede svižně a z kopce se neohroženě povalí (něco ve stylu, nahoru nafetovaná koza, dolů rozzuřený býk).

              A vzhledem k tomu, že to je zrovna CD, tak bych se tlumiče nebál – firma která produkuje své originální přední odpružení, by neměla mít problém se spolehlivostí jiného nestandardního produktu – možná budou dětské nemoci, ale osobně bych od CD nečekal problém třeba s reklamací. Je pravda, že tlaky v tlumiči jsou trochu „děsivé“ ale snad ví co dělají :-)

              IMHO je ale tenhle model pro CD dost důležitý, aby si mohli dovolit přešlap. V téhle kategorii nemají nic použitelného a jejich model se 120mm je vlastně jen nafouknutý Scalpel – tedy kolo spíše sportovní – takže tohle bude jediný opravdový AM/trail bike v nabídce.

              Klidně si mě obviňte z naivity, ale osobně v tomhle CD věřím :-)

              0 0
              • jIrI___  

                Rize 140 bych mezi trail/am biky klidně zařadil.

                0 0
                • Lister  

                  Ten ale příští rok nebude (u nás aspoň není v nabídce), tohle by ho mělo nahradit.

                  0 0
                • Lister  

                  PS: Dravé geny se rozhodně nezapřou a maximálního zdvihu se nám podařilo dosáhnout až na skutečně velkých freeridových skocích, pro které již takové kolo ani není určené. Ochrana proti chodu na doraz je tedy příkladná.

                  Tohle by, myslím, mělo být jasné varování pro všechny. Je až zarážející, jakým způsobem se dá ignorovat přílišná progresivita zadní stavby a vykouzlit z ní nakonec pozitivum :-P

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    :0)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Ale oni to i přiznávají v jiné části článku, cituji:

                    „o čtrnácti centimetrech zadního zdvihu není vidu ani slechu“

                    :-)

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    A v další části to znovu potvrzují:

                    „Celý zdvih se při běžné jízdě skoro neprojeví, dokonce si troufáme říci, že odpružení vůbec netouží po tom se pouštět hlouběji do zdvihu.“

                    :-)

                    0 0
                    • Lister  

                      Na druhou stranu, tady by nemusel být na vině pouze rám. Použitím Foxu s HW komorou by se ten systém určitě dal vylepšit tak, že by byl alespoň slušně použitelný.

                      V každém případě je s podivem, že takto nepovedenou kombinaci pustili na trh, navíc za ty peníze by si to určitě zasloužilo doladit.

                      0 0
                    • kesu  

                      ono tohle je dost nesmysl už jen když si vezmeš konstrukci tlumiče,snažíš se udělat tlumič kterej budeš maximálně progresivní na tom 90mm modu aby chodil jen cca tech 90mm a z toho ti musí vyjít poměrně dost lineární kolo na tom plným zdvihu.

                      nemám s jekyllem zkušenost ale spark,geinus i spark chodil solidně nadoraz teda v rámci kategorie

                      0 0
                  • Stingray  

                    jezdil jsem karbonovyho rize minulý týden a po dlouhý době mě CD mile překvapilo(i když to nerad přiznávám). Spíš než trail bike je to víc XC. Zadek fakt do zdvihu moc nešel, ale dá se mu docela naložit a těch deset kilo je v lese fakt nářez.Velký mínus vidím v ceně, stopadesát papírů je řanda…

                    0 0
              • Smazaný účet  

                Já jen chci říci, že pro scott dělal tlumiče myslím DTSwiss a jak se to kazilo… Teď pro CD dělá Fox… Poslední dobou je u foxu všude plno vaklů (36tky), nekvalitní spoj korunka-krk (36tky), vydírání nohou atd, „chčije to všemy směry“ (Hnoj). A to jsou to prosím „standardní“ věci. Jak to bude vypadat u řekněme malosériových nestandardních komponentů??

                0 0
              • fousek  

                Takovejch kol uz je mrak, z my zkusenosti ReignX, SC Nomad a dle predpokladu bych se nebal ani Canyon Torque, Litevillu, Intensu, Ellsworthu, Pivotu atd.

                On Scott si dela vlastni tlumice mozna dyl nez C-D vidle a jak se jim sipou tlumice doted, navic vetsinou meli C-D vidle tlumice od jinejch firem a srovnavat lefty a tlumic asi moc nejde.

                0 0
                • Lister  

                  Když budeme přísnější, tak opravdu podobných kol bude jen pár.

                  Čistě teoreticky si totiž říkám – když to má zdvih 90mm s progresivním nehoupavým průběhem, váhu jako HT střední třídy, má naprosto standardní XC posed, tak to sakra musí jet líp než standardních 150mm (ač velmi jezdivých)? Teda aspoň nevidím jediný důvod, proč by to kolo nemělo stoupat hodně podobně jako 100mm full se stejnou váhou.

                  0 0
                  • fousek  

                    Nevim ja mam na chrtovy i na Reignovy posed dost podobnej, takze tu zmenu geometrie moc neresim. Naopak v technickym vyjezdu ma navrch Reign, proze ma dostatecnou rezervu zdvihu a neodskoci, co by oboum pomohlo ve vyjezdu je snizeni vidle. Jediny co Reigna brzdi je jeho vaha, kdyby mel tu samou vahu jako chrt tak chrta s klidnym svedomim poslu do sveta protoze nebude ani o fous rychlejsi.

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Mám to jako fousek. Chrtí 100mm full jsem letos zase půl sezóny zkoušel. A pak zase prodal, protože mi oproti vyššímu zdvihu u Sterea nepřinesl vlastně vůbec nic. V podstatě to jelo téměř stejně (nějaký mikro rozdíl tam byl, ale už téměř neměřitelný, rozhodně to nebylo třeba rozdíl 0,5km/h na průměru ale mnohem méně), jen to v terénu fungovalo hůře.

                    Váhový rozdíl byl příliš malý, aby to bylo znát nějak hodně.

                    Takže už jsem dospěl k tomu, že nižší zdvih už nikdy pořizovat nebudu, že to pro mě nemá žádný význam ani na trasy, kde je minimum pořádného terénu (tam stačí rychlejší pláště).

                    A když už to má být opravdu rozdíl s možností libovolně dupat ze sedla bez neustálého přepínání nějakých hejblátek, tak pak celopevňák. A váhový rozdíl tu je také už mnohem vyšší.

                    0 0
                • kesu  

                  no,já jezdil jak nomada,tak spešla a i geniuse a ransoma a ted mám 901 která má podle mého asi nejlépe vyřešený horstlink jak to vůbec jde (jasně je to hodně progresivní na poslední 1/4 zdvihu ale to je to o co mi jde) a kupovat si am kolo pujdu do jekyllu

                  0 0
                  • fousek  

                    Si zrejme nepoucitelnej, inverni tlumic a jeste s prepoustenim.

                    Kteryho Nomada si jel?

                    0 0
                    • kesu  

                      prvního,ale třeba ve srovnání s 901 ji nešahá ani po kotníky.

                      Mě se ta možnost volby zdvihu a chodu tlumiče za jízdy prostě líbí..

                      Nicméně na AM kašlu,koupil jsem ted na 901 jinej tlumák:-))

                      0 0
    • logoman  

      Mě se zda docela pěkny. Je skoro až neuvěřitelny jak vypadá, vzhledem k předchozímu modelu, kterej byl jedno z nejškaredějčích kol na světě.

      0 0
    • kali222  

      na kole za 70 klacku „Rear Cogs k SRAM PG950 11–34t 9sp“

      to je slusny :D

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.