Zdarec,
uvažuji o koupi brzdových pancéřových hadic… Brzdy mám XT…
- Jaké máte zkušenosti ze značkama hadic ?
uvažuji o ErgoPower Ultra Shift…
Díky za Vaše podněty !
Zdarec,
uvažuji o koupi brzdových pancéřových hadic… Brzdy mám XT…
uvažuji o ErgoPower Ultra Shift…
Díky za Vaše podněty !
Goodridge, cena už není tak hrozná jak dřív a jsou i barevné, asi to nejlepší na trhu
nemáš přesně odkaz na ty hadice? Nemůžu to tam nějak pohledat.
díky.
Mrkni na chain tam je maji.
Rozhodně souhlas. Ideální jsou mj také blbuvzdorné koncovky, které máš už napořád…fakt. Super. Pokud ještě zlevnili (můj upgrade byl cca za 2000) tak dobrý.
To jako chces pouzit Campa bowdeny k hydraulickym brzdam?
používám na saintech magurácký opletený hadice a krom toho že to funguje to má malinko tvrdší chod
Nemyslím, že by se to oproti originál Shimano hadicím nějak dramaticky zlepšilo, nicméně zadní hadici Alligator (tu měkkou) jsem vyměnil za Goodridge a rozdíl je značný. Přední Sh. jsem ještě neměnil, možná časem vyměním i tu.
S tou mekkou jsem se taky vypekl. Dal jsem ji na shimano brzdu a houba jeste vetsi nez normalne, pak nahrazeno opletenou alligator a tam je vysledek naopak lepsi nez s originalem.
Ta mekka je vhodna tak na rafkovy magury, nebo treba Julii, ktery nemaji takovy tlak.
chtěl bych je od firmy : CAMPAGNOLO
Neseženeš. A proč zrovna od Campy?
Ale ono, pokud vim, zadny hydraulicky brzdy nedela, ani hadice.
Tak bude mít něco co nikdo nemá :-)
To tu frčí
Na bajk je to IMHO zbytečnost, pokud se nejedná o pořádný DH kolo na pohárový tratě.
Kámoš dával pancéřový hadice na mašinu (Yamaha R6) a řikal že teda nic moc… Prej se to vyplatí akorát tak na okruh kde ty brzdy dostávají skoro v kuse pořádnou dlouhodobou nálož.
Ale poznat to je. Stejne tak, jako kdyz jsem vymenil standartni paky za poradne frezovane. Oboji se podepsalo na lepsi davkovatelnosti a mensi houbovitosti.
je možný, pak srovnat rozdíl houbovitosti mezi zadní a přední? (když to dám jen na zadek)
Kazdopadne na zadku se to diky delsi hadicce vic projevi. Ale tezko to nejak vyjadrit, je to jen subjektivni dojem, ktery nemam jak podlozit necim meritelnym.
Pancéřované hadice nemají žádné výhody či nevýhody ve vztahu k délce zátěže.Díky jejich menší pružnosti mají vliv na chod páky a v extrémním případě i na max. brzdný účinek celé soustavy.Nic víc nic míň, teda kromě estetického hlediska:-)
esteticke hledisko je az na prvnim miste;)
Tak tak ;-)
A kdyz ji nekde prirazis o sutr, tak by toho mohla vic vydrzet. Alespon podle mych zkusenosti.
Zjednodušeně řečeno mají hlavně vliv na brzdnou sílu.
Tak na mašině to je prý poznat ********, když člověk jezdí hranu, kamarád má Kawu Z750, brzdy prý nic super, dal pancéřové hadice a prý viditelné zlepšení. Ale jezdí jak dobytek, to je fakt :D
Na kole netuším, jestli to bude rozdíl.
(kua vyhrabal jsem mrtvolu :D)
Zdravim,
nejak se mi doma vyskytla goodridge hadica a vcil premyslam jak to napojit na elixiry CRka- Nemohl by mji nekdo poradit-nejlepe primo dat odkazy jako debilovi, co vsechno potrebuju?:)
Diky
tak tak a je to jen pro 1 brzdu takže 2×
Doporucujes ocelove nebo hlinikove provedeni?
hliník na XC na tvrdší zacházení ocel, ty hadice sou stejně tak těžké že už je to fuk,
Hhh..diky:)
kua sem cekal ze par fitinek nebude stat takovy ranec:(
Tak co, nejaky napady na alternativniho vyrobce fitinek? Asi s hadici pujdu okupovat nejaky kram s hydraulikou:(
Ne ze bych to neumel koupit z chainu, ale proc se nepokusit posetrit…
Sorry, to je aj s hadicou. Bez hadice toto: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx….
To by slo, akorat ze hadicu uz mam…
Tak z yarroline.com mi odpovedeli:
„Sady na Avid máme skladom v striebornej, čiernej a červenej farbe.
Červená sada bez hadice je za 790.- Kč
strieborná za 599.- a čierna za 699.-“
stribrna vychazi asi o kilo levnejc nez na CRC, takze asi neni moc co resit:)
Alligator SUPREME mam na sjezdaku a v porovnani s ostatnima super cena a kvalitativne stejne … Prezily uz hooodne
Taaak je tady dalsi dejstvi.
koncovky jsou uz nejakou dobu doma a tak jsme je vcera instaloval na hadice. Skutecne jednoduchy system-natahnout zajistovaci matku a zasroubovat zbytek. Akorat teda sroubovat to slo sloro bez naradi az si rikam jestli to vubec bude drzet/tesnit.
No zatim z toho mam takove smisene pocity vam povim…
Povídej … .
imho je někde chyba. určitě to ke konci potřebuje celkem sílu a bez klíčů se určitě neobejdeš
No tak jsem to asi trochu zvelicil, na konci jsem to klicem dotahl, ale asi az na poslednich 4 zavitech. Jdu na to a uvidim esi je vsechno vpohode nebo budu se skripenim zubu nahazovat puvodni hadici…a zacnem u predni brzdy:)
sem našel nějakej návod:
Tak jsme to udelal a ac jsem byl zezacatku trochu neduverivy, vsechno funguje jak ma. Genialni system.)
JAGWIRE
Oživým toto vlákno. U brzd XTR, hadic u zalisované banji koncovky mi to začalo rosit. Dokonce u přední brzdy se mi dostal olej až na kotouč. Tak jsem pokukoval po pancéřových hadicích, a koupil jsem Aligátory Super Supreme černé včetně koncovek. Nainstaloval na kolo a oproti origo hadicím žádný rozdíl v chodu a vjemu na brzdové páce. Buďto jsou ty Aligátory prostě sračky, nebo origo hadice XTR tak dobré, nebo prostě jsem blbě očekával více. Jinak ty jejich koncovky se zdají bytelnější. Brzdy brzdí obstojně.
Já vyměnil na Saintech za goodridge a rozdíl v chodu páky obrovský. Předtím jsem nemohl seřídit páčku tak abych na ní pohodlně došáhnul prstem a přitom nedomačkával až ke gripu a teď to chodí skoro jako avid.
Možná si při té výměně zároveň i dobře odvzdušnil. Změna by ale měla být znát po výměně každopádně.
Odvzdušněné byly, ty saint hadice se hrozně rozpínaly. Bylo to cítit rukou jak se hadička roztáhla. Goodridge se ani nehne. A co jsem zkoušel Sainty před tím, tak měli fakt dlouhý chod. Myslel jsem si, že si zvyknu, ale nešlo to:)
Jsou to hovada, že dávají na DH kotvy takové olačkovité hadice.
Jo to jsou. Díky tomu jsem byl v brzdách pomalu o 2tis dráž.
Já si myslím, že je to takový docela placebo efekt. Na současných brzdách (TheOne) necítím s originálníma hadicema absolutně žádný rozdíl v gumovosti mezi přední a zadní brzdou. A neuvědomuju si, že bych to pozoroval na některých z předchozích kotoučovek, které jsem kdy měl.
Ale nemám vlastní zkušenost.
To na elixirech jsem taky nic nepoznal, ale u shiman mě to až překvapilo jaký velký rozdíl to je. Z houby se stala brzda chodem podobná avidům.
Zase trochu obnovím téma.
Má angličtina je hodné slabá a tak se chci zeptat jestli budou pasovat tyhle hadice
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx…
Na brzdy Shimano BR M445 a moje brzdové páky.
A když už sme u toho tak se chci zeptat jaké mám vůbec brzdové páky hledal jsem to na netu a BR M-445 mají jíné páky ale stejný třmen.
Dík
zcela uprimne mi to prijde do tvych brzd nesmyslna investice – cena hadice prevysi cenu brzdy. To bych radsi nejdriv koupil nejaky lepsi brzdy a pak zacal pripadne laborovat s hadicema. Myslim ze kdyz koupis treb novy SLX tak si vyrazne polepsis http://www.kupkolo.cz/…2012_z90691/
mimochodem rekl bych ze mas tuto kombinaci http://www.kupkolo.cz/…5-bila_z721/
To je zase pravda no.. ani nevím co mně to napadlo..
Spíš tak uvažuju… hooodně se mi líbí tato brzda:
http://www.kupkolo.cz/…pteru_z4456/
A hlavně mně tam zaujalo: Automatické udržování vzdálenosti destiček od disku
To znamená žádna rozpěrná tyčinka?
A bude to kompatibilní se Shimano 203mm kotoučema? a taky by mně zajímalo jak sou na tom v porovnáni s Avid Elixir X0.
Dík
vecka…mezeru si automaticky udrzujou vsechny brzdy…na rozperu desticek ve trmeni-ciste bay necinkaly, se pouzivaji pruzinky nebo magnetky…
Jo ale ty formule by to mněly mít trošku vychytanější než moje stavající shimana ne? :)
A jak sou na tom v porovnání s tema Avid X0 ted mam nejake peníze a ty formule se mi líbí :)
maji pruzinku…nemlich to same jak shimano…tim ale podobnost konci…
http://www.bikeradar.com/…rakes-24345/
bohuzel the one se v testu nevyskytujou…
Ja ani pořádně nevím co ty čísla znamenají anglicky neumím a google překladač stojí za hov*o.
Takže nejaké vlastni skušenosti co se týče houbovitosti a brzdného učinku?
Ale jak se tak dívám tam sou na tom asi nejlépe avid code R. co říkáš na ty?
u kazde brzdy jsou tri sloupecky. Kazy je pro ruznou silu na pace (50N, 100N, 150N) a v tabulce je jake zpomaleni jsou schopny ty brzdy dosahnout…vice znamena leps-ostreji to brzdi.
Vlastni zkusenosti s TheOne nemam, hledej tu na foru…
Jo už mi to potom došlo takže nejlíp s toho vyplyvaji Avid Code R.
Spíš mi de o zhodnocení brzd jaký pár vybrat tak do 6tisíc a nejlíp mi vyplývaji ty avidy.
Teda pokud zase neznamená méně ostřeji – větší regulovatelnost :)
ostrost a davkovatelnost jsou proti sobe…svou roli hraje i velikost koroucu:)
No kotouče mam 203mm oba dva a mněnit je nehodlám za menší nikdy :) takže ja fakt nevim dyd to je snad nemožne se rozhodnout mezy těmi všemi brzdami :D
S formulama nemam zadnou zkusenost. Kdybych se rozhodoval nad novyma brzdama, tak ych do vyberu dal elixiry (5tky nebo Rka) a nove Shimano SLX…zasel nekam do kramu, pomackal at vim ktera brzda se mi zda lepsi a koupil:)
tem formulam bych se spis vyhnul – sam je jezdim a zadna slava. Brzdi sice vyborne, o tom zadna ale… Dle slov servisaka od Bartonicka (dovozce) maj problemovou paku ktera jde blbe perfektne odvzdusnit navic ma pomerne malou expanzku na to co jsou ty brzdy urceny. Pokud jezdis momentalne shimano budes taky asi vyvalenej z maly mezery mezi deskama a kotoucem, tedy porod to seridit. Houbovitost mi u tyhle brzdy prijde vetsi nez u shimana, pred servisem se mi mely tendenci v dlouhych technickych sjezdech varit ale to mohlo byt blbou brzdovkou. Po servisu zatim nevim. Navic maj stelovani mrtvyho kroku coz se asi u vsech brzd ukazuje jako kurvitko a novejsi The One uz ho zase nemaj (pokud se nepletu). Vyhoda je slusna dostupnost nahradnich dily ale je to kolikrat za cenu novejch SLX brzd :-(
Osobne zalezi co chces – pokud ti vyhovuji svym projevem shimana a je ti jedno ze to nejsou zrovna gramarsky zalezitosti tak jdi do nich. Za 6 tis. mas jednak moznost SLX nebo XT, brzdny ucinek bude stejny, v obou pripadech velmi dobry, tusim ze SLX ma jiny material pistku, nedokazu odhadnout jak je to velky problem. Pokud chces brzdy s max vykonem a je ti jedno kolik vazi tak osobne bych koupil trmeny Saint, paky vicemene jaky chces, klidne bych se nebal tehlech http://www.koloshop.cz/…va-paka.html
no a pak poresit hadice – vyhnul bych se original shimano (viz vyse zde) a bud bych tam dal ty goodridge nebo ekonomictejsi a asi i lehci variantu Aligator super supreme (nebo jak se presne ta hadice jmenuje). Cely te to vyjde levneji jak set Saintu a budes mit lepsi hadice. Mimochodem klidne muzes zatim nechat i ty paky co mas, mam dojem ze konstrukce je to shodny s original Saint pakou (vnitrek) akorat to nema tak pohodlny stelovani vzdalenosti paky od riditek a asi paka bude jenom plechova.
Kdyz The One odvzdusni takove nemehlo jako ja tak to musi zvladnout kazdy.
Houbovyty krok mi prijde nulovy respektyve po odvzdusneni je mene houbovita jak Elixir R a serizeni na kotouc je pravda trosku porod, ale to je dan za kratky mrtvy chod.
jo ale jakej mas model? Tam je prave obrovskej rozdil jestli to ma tu starou paku pistem rovnobezne s riditkama nebo tu novou s pistem kolmo na riditka.
Kolmo model 2011
Opravdu je to tak dobré? A vzdalenost destiček od kotouče je stejná jako u všech shiman? A co v porovnání s Avid Code R a 203 kotouči?
kup si brzdy až budeš mít kolo.
Nějaký komplex proti GT? Svoje komplexy si běž lečit jinam a ne tady.
:)
kdyz tady na foru pohledas jak na tom jsou sjezdovy brzdy tak ti vyjde zhruba toto
Shimano Saint – zadna gramarina, vyborny brzdny ucinek a teplotni odolnost, blbovzdorna, diskutabilni ergonomie paky, slusna cena.
Formula The One(novejsi model, ne to co maj a kupkole) – Brzdny ucinek srovnatelny se Saint, vyrazne lehci, ******** draha, mala mezera mezi kotoucem a deskama, daleko narocnejsi na serizeni/udrzbu, o neco mene teplotne odolna
Hope V2 – vyborna brzda s mozna nepatrne mensim vykonem oproti Saint a The One, diskutabilni design, dobra dostupnost nahradnich dilu, daji se sehnat za rozumnou cenu.
Avid Code – velka neznama, brzdny ucinek odpovidajici urceni brzdy, starsi modely se sraly jak na bezicim pasu, obtiznejsi servis jako u vetsiny Avidu, nove modely muzou byt OK ale mam dojem ze nikdo nechce byt testovaci kralik :-)
Hayes ACE – moc lidi je nevozi, zkusenosti pramalo, obecne hayes stale jeste umi vyrobit slusny modely, na druhou stranu jejich levnejsi produkce prilis dobre jmeno znacce nedela.
Otazka je jestli na tvoje kolo cpat sjezdovy brzdy je uplne to pravy. Mozna by bohate stacilo dat tak novy SLX pripadne XT, brzdit to nebude o moc hur nez Saint akorat to nebude tak odolny na prehrivani. Jinak nejaky Avidy nebo Fromule odvedou zrona tak kus dobry prace, zalezi jakej ti vyhovuje chod paky a brzdnej projev.
Druha vec je, ze jestli ti to nebrzdi s 203 kotoucema tak bud mas pres metrak a nebo si neumis brzdu poradne seridit.
Co tam mas za desky? Cistis nejak kotouce?
TheOne nejsou nijak náročné na seřízení nebo údržbu.
Ja neříkám že mi to nebrzdí brzdí mi to docela slušne ale myslel sem že bych třeba mohl zredukovat tu houbovitost těma panceřovýmá hadicema a nakonec sme se dostali až sem :D Zvlaštní a hlavně ty názory na The One jeden říká špica a druhy nahovno :D To je pak tažké si vybrat :D
Myslím že jenda mi to popsal dobře :)
Dík
Myslím, že jenda má ty TheOne jen zavzdušněné.
Všeobecně je TheOne ta poslední brzda, o které by bylo známo, že je to houba. Přesný opak je pravdou.
Myslis spatne, jak pisu nahore, zasadni rozdil je v pace. Ta stara paka stoji za prd, mala expanzka a diky nastavovani mrtvyho chodu houbovitejsi projev (asi jako se chova tahle ficura u Avidu). To ze se blbe odvzdusnuje uz je jenom takovej bonus. Novejsi paka jako mas treba ty timto problemem netrpi a i kdyz trmen pokud vim se nemenil tak ta paka z toho dela uplne jinou brzdu.
Tedy novy The One jsou fakt spica brzdy pokud ma clovek trpelivost si je dobre nastavit, stary brzdi suprove ale ten projev na pace nemusi kazdymu sedet (napr. me:-)
Než jsem je koupil, jezdil jsem na biku, na kterým byla verze s kolečkem na páce a neměl jsem z nich vůbec houbovitej dojem.
Ale nedělal jsem si přímý srovnání a bylo to tehdy moje první setkání s tou brzdou, tak je možný, že jsem si toho tak nevšiml…
ja mam problem ze mam permanentne srovnani tehlech stajech The One a Magura Luisa – na ty Luise (ted se sh. pakama) je kratkej chod a pak vyrazny dosednuti desek na kotouc. Potom samozrejme paku promacknu o neco dal ale nijak moc. Naproti tomu u The One pomalu clovek nepozna kdy desky dosedly na kotouc a pak se ta paka dal ochotne propada, krok jako takovej je fakt dlouhej. Celkove ji dokazu promacknout pomerne hodne ale k tomu za jizdy prakticky nedojde protoze bych letel pres rodla :-)
Upeceni se konalo parkrat, mam ve svym okoli jeden sjezd kde je na to velka pravdepodobnost – na cca 3 km se spadne o asi 600 m po velkejch sutrech se zatackama – prakticky tam neni moc kde pustit brzdu aby si odpocinula.
To je fakt zvláštní, ten tvůj chod.
Já taky necítím, kdy desky dosednou na kotouč, takový to ostře ohraničený místo v chodu páky, ale jakmile jsou desky opřený, už páku zmáčknu jen málo, jak je tvrdá.
A to upečení: jaký máš kotouče a kolik vážíš? Já se o to mnohokrát doopravdy snažil a ani náznak (95 kg, 203mm).
predek 203, zadek 180, vazim cca 85, desky goldfren. Ono v cechach to fakt nehrozi ale na sjezdech tohoto typu kde opravdu musis rvat za brzdy celou dobu to neni az takovej problem.
A desky sintry nebo normoš? Pokud normoš, pak by to bylo možný.
desky sintry, nebyl problem ze by se pekly desky ale uvarila se brzdovka a to i po vymene za cerstvou 5.1.
To je fakt divný :-).
Moc brzdíš.
vo tom zadna, jsem porad jen priposranej XCckar takze brzdy fakt pouzivam :-)
Me se The One chovaj uplne stejne. Dvakrat byly v ofiko servisu a ani jednou se to nepovedlo spravit. Mam je ted na enduru a az se rozbijou pujdou tam misto toho Shimana.
V servisu jsou mamrdi.
Jejich boj, ve dvou obyc cyklo servisech se jim to nepovedlo odstranit, u Bartonicka ani po dvou navstevach taky ne. Protoze je mam z druhe ruky tak nemuzu reklamovat, nicmene znova si je uz kupovat nebudu. Jebnu tam Shimano, jednak jsou cenove fajn, druhak je umi servisovat kdekdo a desticky maj taky vsude ;-)
A nejsou tak odfláknuté jako Formule
Jo Taliáni jsou cigoši a rubou to jak vleze, jenže se jim podařilo udělat poměrem výkon/váha bezkonkurenční brzdu. Taky bych radši vozil nějaké brzdítka ze země vycházejícího slunce, ale váha u mě diktuje a navíc já s těma formulema nemám problémy. Zpracování, funkce, servis, odolnost, no problem. Zas na obhajobu Italů musím říct, že jsem u nějakých nových shimano, tuším SLX to byly, řešil takové věci, jako prochcávání kolem víčka, nebo v podstatě nefunkční závit v páce, který jsem musel proříznout. Všichni jedou na objem.
Souhlasím a dodám, že pokud chce někdo jezdit formule tak i podle mých zkušeností to chce umět trochu šroubovat a mít nějaký ten vercajk a trochu času.
A Sakra :)
To jo, obcas to je sranda. Nicmene, kdyby me ta predni nesrala, byla by to super brzda ;-)
(Az na tu cenu teda – kupoval jsem je tusim pred 3 rokama)
hele takze mas taky ten starsi typ paky co ja? V tom je pravdepodobne zakopanej pes. Gazman uz ma s tou novejsi pokud se nepletu. Ja jeste az dojedu desky co mam do zasoby tak zkusim finalni zmenu a to hodit na to paky z K18 – lip mi sedne a nema to kurvitko na nastaveni mrtvyho chodu. Pokud bych mohl vzit analogii z Avidu tak bez nej by mel byt krok tvrdsi. Taky na tech K18 ten houbovitej pocit rozhodne nemam.
One mají větší pístky v brzdiči, takže kok bude trochu delší, ale asi z toho konečně uděláš funkční brzdy :D
no prumer pistku na pace by mel byt stejny takze delka kroku stejna jak s original pakama. Ale hrabat se do toho chci az sjedu tech asi 7 paru desek co tu mam do zasoby abych az to dojebu nemusel jeste vztekle koukat na ty nevyuzity desticky :-)
Funkcni to stejne nikdy nebude ale ten wow efekt THE ONE :-)
Mam tyhle: http://www.bike-forum.cz/…/dsc4037.jpg
no mrdkopaky jak ja :-)
Ono je to hodne o dobrem odvzdusneni atd… a pak take o tom co komu vyhovuje chodem. Nejlepe udelas kdyz si je nekde osahas at vis co mas cekat, Ja uz bych narovinu jine nechtel nez The ONE, ale zase pritelkyne ten chod nemuze ani cejtit a maximalne ji vyhovuji XTcka.
Taky jsem si myslel, že mi ostré brzdy vyhovují. Pak saint, kde se dá síla fakt nádherně modulovat a ani na bahně ti nehrozí, že se ti kolo kousne. Prostě si ho od záčátku v klídku zpomaluješ. Což se ti u formule, nebo avidu nepovede. Když jsem na saint nainstaloval goodridge hadice, tak se krok výrazně zkrátil a houbovitost skoro zmizela. Není to sice jako avid, ale to je zase širokou mezerou u desek. Když jsem koukal na The one, tak mezera je ještě menší než u elixiru a i tam už je to docela *******. Navíc sorry, ale to zpracování u formulí je humus. Měl jsem teď rozdělané jedny mega a druhé ORO K24 a v obouch byly špony po obrábění a na výčkách a dalších dílech otřepy atd. Za tu cenu ať jdou taliáni do …
plus bonus aspon u starsich – barva ktera nevydrzela brzdovku :-)
Jo, to teď řešil kámoš servisák. Jsem mu půjčoval odvzdušňovací sadu a on že mu za 5min slezla barva z objímek :)
The one jsou eloxované, takže pohoda.
novy ano, stary ee:-)
Nechápu problém, že nejsi schopen na blátě brzdit tak, aby se ti nebloklo kolo. Problém nebude v brzdách.
:)
.
:
Nesměj se, myslím to vážně.Buď si napsal blbost, nebo něco blbě děláš.
No podívej, pokaždé se nejede 40km v hod. A když pak přijedu s teplýma brzdama na začátek technického a hodně prudkého sjezdu kde musíš jet jak šnek po mokré skále a bahně aby ses trefil předním kolem do 8cm díry mezi skálama a jakmile se ti blokne kolo tak se to rozjede. I když avid mačkáš hodně z lehka, tak v tom prďáku kde mám zadek až za zadním kolem abych nepřepad, tak se ti to kolo prostě dost často blokne( a jedeš, vyskakuješ a jdeš znovu). Elixir má dost kousavý nástup, co jsem zkoušel mega a oro, tak taky. The one má ještě víc(podle Mloka, prostě shimana se líp dávkují.
Jsem prostě přesvědčený o tom, že dávkování je na pilotovi, ať jedeš 40km/h nebo 4km/h a terén takový, nebo makový.
V tom případě mě potěší tvoje návštěva a ukázka skvělého pilotování
Nevidím důvod, proč bych tě měl navštěvovat a něco ti předvádět. Prostě jsem jen přesvěčený o tom, že to co udělá brzda, záleží na tom, kdo jí mačká. Znáš to, přimáčkneš víc brzdí víc. Ale vážně, ty Formula jezdím déle než dvě sezony v blátě nebo na suchu, ale abych měl problém s tím, že se mi kolo nečekaně bloklo a nebyla to moje chyba, jsem nepozoroval.
Když myslíš. Já bych chtěl jen vidět tu úžasnou techniku brždění.
Já nevím jestli mám úžasnou techniku brždění, jen vím že pokud chytnu šmejra, není to brzdama, ale mým palcem.
Jak myslíš, hádat se s tebou nebudu, ale rád bych tě viděl na tom místě o kterém mluvím. Mimochodem jedeš tam rycholstí tak 0,2km/hod.
Tak třeba se v onom inkriminovaném místě někdy potkáme a já tam hodím tygra, protože mi ujede kolo. Nic to ale nezmění na tom, že se dle mého vymelu né kvůli brzdám, ale kvůli tomu že udělám jezdeckou chybu. A už dost, po páté stejnou věc psát nebudu, jestli jsem se tě nějak dotkl, tak už se stalo a měli bychom to zakončit smírem.
Nejsem nijak dotčen.
Nechci kafrat, ale s tím XC hlavovým úhlem u RB toho v prudkých pasážích moc nevykouzlíš…brzda nebrzda.
Myslíš těch 66,5 stupně?
jj taky jsem měl dragstera x let zpět.
Taky to není DH speciál
S položenější vidlí bys nemusel tolik za sedlo a měl bys víc váhy na předku, tím bys to měl líp ovladatelné a i s ostřejší brzdou by jsi se do těch „8cm“ trefil. To jsem tím úhlem chtěl říct.
.
.
Ták, nebuďte vepři, zakončete to šmírem… Ale uznáš,že naučit se s jedněma brzdama plynule dávkovat brzdnou sílu může být těžší než s jinýma :-)
Jo tak to určitě uznávám.
Vidím to na ty sainty + hadice.
Jinak kámoš si chce koupit na sjezdáka Hope Moto 6ti pístkové jak sou na tom v porovnáni se saint? Vyplatí je opravdu jedna brzda za 7k?
Dík
Hope Moto 6 se 4 roky nevyrábí !!! nesmysl tohle kupovat
Hope Tech V2 jsou o poznání lepší a o kus levnější
http://www.sicklines.com/…Moto-FR1.jpg nebrat…vykon nic moc…ostatne jako hodne houpe brzd bez Tech paky…
Jinak mi na tvoje kolo prijde kombinace saint+opletence+203mm koouce trochu prehnana..
Mu to zláme rám, až na to hamstne na asfaltu.
Vis co..mam elixiry, 203mm kotouc a nezazil jsem, ze bych v beskydech mel problem…a to ikdyz jsem valil z Lyse jenom zadni brzdu. Jasne, vazim kolem 70Kg s bagazi…ale zase se s tim moc neseru:) Na asfatlu je to brzdeni s prstem v nose:)
Taky jsem měl elixiry 203/180 a v pohodě. Jen ve Špindlu jsem měl problém i na FR trati zastavit když jsem to valil delší dobu. Mám kolem 90kg. Na asfaltu se to právě hryzne + 203 kotouč = dost velké zatížení na xc rám
Jasne…ty tomu nahladas vic nez ja, tkaze se uz projevi kdyz ty brzdy nestihaji…ale na XC HT pri jezdeni v cechach jsou imho neuvaritelne…pokud nebrzdis jak jantar…
Jasne, muze byt nejaky prudky technicky usek, kde budes fakt na brzde stat…ale bud budes v pulce vyklepany ze budes muset spocnout, nebo nebude dost dlouhy abys to upekl…
Na XC v Čechách opravdu nesmrtelné
Par lidi co jezdi nove COdy okolo sebe mam a jedinej problem je s pistkama ktere je potreba casto cistiti aby chodily rovnomerne. Jinak BRzdi o malilicko hure jako Saint, ale zase jsou vic ostry a mene gumovy.
jsem tenc testovací králík – vozím Avid Code. Brzdný účinek vysoký, žádný problém, neškrtaj, nepískaj, nezavzdušňujou se
Nakládal jsi Code na sjezdovkách? :)
:D
Se-seho brzdy zažívají sjezdovku immervere. I na rovině :-)
tak nějak – jsem to vážil- 35 kg s plnou výbavou – tedy včetně kafe a náhradních ponožek. Musím asi něco z těch brašen vyndat.
A mimoto kotouče 220 se fakt moc nehřejou
to je vpohode…v ocich XC chrtu je to jako jet na zavody a mit s sebou dve nahradni kola:)
budu zas přestavovat, tak jsem to odstrojil a holý (se stojánkem) to má 19 kilo. A to už jsou jen standardní komponenty
ha..tak uz jenom dve chrti XC:)
Dnes jsem si koupil perfektní digitální váhu za 4 stovky – prostě takový držadlo s displejem a popruhem. Je do 50 kg.
A k čemu že to zrovna já potřebuju?
No budu přece KILOGRAMAŘIT.
Skoda, ze se tak branis nakupum z ciziny. Cinan by ti ji prodal tak za 150,–:)
+1…
jenom abys ji nestrhul:DD
vyleju napřed kafe a vysypu hašlerky
jo, to jo, ale za dopravu dalších 150,– . Takhle jí mám se zárukou a hned.
doprava je zdarma :D to dotuje čína
hmm a dotujou taky doručení k reklamaci? :))
Ne já bych klidně nakupoval z číny, jen bych se musel dokopat k tomu zřízení platební karty – z normální kreditky platit nechci
Přes PayPal. Už nějaký rok mají lucemburskou bankovní licenci, takže je tam celkem jistota.
Jednou jsem nakupoval z nějakého shopu v Anglii. Platba kartou by byla zadáním do jejich systému (žádný 3D secure), tak jsem obětoval pár procent navíc a platil PayPalem (přenesou na zákazníka desátky, které platí za platbu obchod) kvůli bezpečnosti.
Hongkong post je zdarma:)
To se mi zdá nebo Hong-kong už s námi nekamarádí?Cokoliv najdu na E-bay z Hong-kongu tak bud se k nám neposílá nebo jsou údaje zamlžené.
Tak neposilaji pres hong-kong post:(
Jsem tam měl vybranej silniční rám+vidlice+hlavko+sedlovka a budu mít prd.S Číny to vychází o 2t.dráž.
Jj cina posila pres China Post a ti normalne plati. Minuly tyden mi taky neco prislo z Ciny a bylo tam snad 10 znamek, nektery pekne velikansky, s nejakejma souhruhama:)
lol a to se vyplati :D
Nové XT i SLX mají pístky v praseti tuším ze stejného materiálu (vypadá to jak nějaká keramika).
Člověče, tak to máš nějaký inverzní typ TheOne oproti těm, co mám na biku já :-).
Houbovitost nula, páka skvěle tvrdá. Nástup brzdného účinku okamžitý a velmi silný, jsou to kotvy jako sfiň. Problémy se zavzdušňováním nebo odvzdušňováním nulové. S mými 95 kily jsem s nima nikdy nezažil byť náznak utavení (ani v Alpách).
Z mého pohledu jsou to ve všech ohledech suverénně špičkové brzdy, zvlášť když si vezmu kolik váží…
Nojo, ty máš vůbec všechno jinak, třeba lineárnho talase…
Stejne by mne zajimalo co se stalo s Dartkou:)))
Nic takového jsem nepsal, s někým si mne pleteš.
Tebe si nejde splést. Jsi jediný svého druhu!
Páku máš BL-M505 a u těhle brzd je kravina řešit cokoli z hadicema…jesi chceš aby měli tužší chod tak je prodej a kup třeba Avid Elixir 5…
pasovat to bude…ale na tvoje brzdy je to škoda, být tebou tak vemu Deore páky, Deore třmeny dají se sehnat za super prachy… a knim třeba tyhle hadice. A nebo se dají sehnat i levnější hadice…ale jak říkám na tvoje brzdy bych to nedával…
+2tis za ty opletené hadice
kilo
mega mili:)
Našel jsem hadice na ebay, tak kdyby měl někdo zájem..
Zajimave. Otazkou zustava jake koncovky na to budou pasovat:)
nebudou protože opletené hadice mají větší průměr 6mm proti klasice 5mm
jinak opletené Hope hadice nejsou nijak drahé,
To mozna ne. Ja byl spise rozcarovan z ceny koncovek..:(
já vím, že kámoš je dost vychvaloval. takže asi ok. rozhodně ti ale doporučuju, poptat si to na více místech. já když jsem scháněl nový brzdový lanka, tam jsem otestoval poptávkový systémy na webu. Nevěděl jsem který dřív:-) chich. No každopádně je jich docela dost. já ti můžu doporučit třeba tady ten http://www.aaapoptavka.cz/…5-sport.html . Neboi zkus třeba i nějaký jiný. Jen si tam zadáš specifikaci a oni už to za tebe poptaj a dají ti vědět.
Tak at se ti dobře jezdí.
July
heh:)
Taky jsem na to koukal a pak si říkám, že registrovat se na foru jenom kvuli tomuhle, to už na tom musí být vážně špatně :-D
vytáhl jsem tohle vlákon ať nezakládám nový:
Tak jsem si totálně naběhl a opletenými údajně „špičkovými“ hadicemi Alligator SUPER SUPREME
Totální houba. Bohužel jsem je dal na 2 kola. Na jednom místo Jagwire Hyflow, na druhým originál Avid.
Fakt sem tomu nechtěl věřit, tak jsem to na jedný brzdě dal dvakrát tam a zase zpátky – sakra je to tak – jsou totálně gumový, v podstatě nepoužitelný.
Už jsou tam zpátky ta původní
Na dvou HTčkách mám hydry Clarcs a origo hadicema který jsou totálně nedostižný – brzdy jsou jako kámen. Tak mě nenapadlo, že jiná opletená může tak extrémně stát za hovno.
Dobrej vopruz – 6 m hadic a hrst koncovek – 2000 v hajzlu.
Myslím, že problém nebude v hadicích. Alligator Supreme vozím celou tuhle sezónu a brzdy s nima fungují perfektně. Jinak pokud Alligatorům nevěříš, tak si nech z ostrovů poslat Good ridge…
Tak v čem by by byl problém?
Netečou – když jsem páku zmáčkl a držrl tak neutíkala – myslím tím, kdyby byly špatně koncovky. Odvzdušnění taky OK, protože brzdu jsem prostě odmontoval a odvzdušnil v ruce (takže se dá naklánět jak chci) a taky jsem 2× změnil hadici nová -stará a byl to vždy markantní rozdíl. A ny dvou různých brzdách – Avid Code a Avid elixir 1.
Fakt mě nenapadá nic jinýho, než že jsou prostě zatraceně moc pružný.
pruznost hadice si muzes zmerit:) Staci nadici smotat do sklenky od okurek, vyvest vicke oba konce + vyvest kapilaru a cele to naplnit vodou…potom pumpovat brzdou a odecitat zmenu vysky v kapilare:)
Mj. by mne tohle vazne zajimalo. Ja mam hadice goodridge a zmenu jsme pozoroval. Pokud je to totalni houba, tka odvzdusnuj dal.)
Taky bych to viděl tak, že problém bude spíš ve špatném odvzdušnění…
@sese: Máš Avid Bleed Kit a nebo nějakou DIY sadu?
odvzdušňovací sadu originál a odvzdušnit to fakt umím. Navíc v tomhle případě jsem prostě brzdu celou odmontoval a odvzdušňoval venku z kola.
Když jsem po prvním czteku vychladl, tak jsem to znova porovnával – podle mých měřítek je to fakt na hranici použitelnosti – větší silou zadní promáčknu skoro k řidítku a ta gumovost je jednoznačná
větší silou zadní promáčknu skoro k řidítku a ta gumovost je jednoznačná – takže tam máš někde bublinu…:D
+1..navic teda…do takoveho siloveho promackavani bych se nepoustel! Treba stare Juicy mely v pace par plastovych dilu, ktere se takto daly polamat. Navic takvoe brutalni stlaceni je uz daleko za hranici blokace kol…
No fakt nemám – už je to že je to shodný projev na 4 brzdách (2 kola – 2 typy brzd)- přeci nebude ta bublina všude stejná. A odvzdušňuju to minimálně podesátý.
Kdyby to byla bublina to bylylo dobrý ale bohužel není.
Nevím se mi to taky nezdá. S avidama mám své zkušenosti. Nechal bych je odstát pověšené někde třmenem dolu a pak bych to bez promačkání zkusil ještě odvzdušnit. Někdy se to prostě nepovede ani na 30tý pokus- jsou to svině.
A ta hadička tak měkká být nemůže, to by staré shimano hadice byly o proti tomuhle pecka.
JJ změna goodridge oproti origo shimano byla fakt velká. Podle mě jsou nová shimana tvrdá kvůli jiným hadicím.
No kdybych byl na to zařízenej tak je to dobrý nápad, ale to znamená vyrobit si na to zvláštní přípravek.
Zavarovacku?:)
as jak vyvedu ty hadice? Přeci nebudu vrtat sklo.
dura do vicka a oblemcat lepidlem z tavne pistole/montaznim silikonem…
ale nedalo mě to a než vyběhnu za prací tak jsem skočil do garáže a použil digitální šupléru: Je to velmi hrubé ale zjistil jsem následující:
kolo 1 : Avid Code, hadice Jagwire, přední brzda – průměr 4,98 se při zmáčknutí brzdy nezmění
kolo 2: Avid Elixir 1, hadice Alligator, přední brzda – průměr 5,38 se při zmáčknutí brzdy změní na 5,41
Obojí jsem se snažil přibližně stajnou silou a provedl jsem to asi 10×.
Podle mého je to naprosto jednoznačné
Opravdu to ale vypadá na špatné odvzdušnění, i když věřím, že sis dával opravdu pozor. Z motorky mám zkušenost, že se bublina někdy dokáže držet v koncovce hadice (zejména v pravoúhlých banjech) – to by mohlo vysvětlit, proč bublina zůstává jen u těch aligátorů, kde mohou být koncovky trochu jiné. U té motorky někdy nezbylo, než trochu kapaliny vypustit i skrz koncovky jejich povolením.
koncovky jsou úplně stejné a banja u těhle brzd nejsou. Odvzdušňoval jsem to tolikrát, že vby se to muselo nějak projevit a jednoznačně – dám Jagwirw w celkem dobrý, dám Alligator a měkký.
Daj se pancéřovaný hadice koupit za rozumný prachy někde z Čech, nebo to z CRC vyjde zdaleka nejlevnějc? A maj vůbec smysl na M675? Někdo tu psal, že maj proti starším Shimanům výrazně lepší chod, tak jestli by pancéřová hadice vůbec něco změnila.
Nějaké opletené hadice (je to totéž co pancéřované?) mají i na superstaru http://superstar.tibolts.co.uk/…uct_info.php?… . Jak to vychází cenově proti konkurenci ovšem netuším :)
daji, Hope, Goodridge, jestli rozumne :-) je otazka, kdyz tak me pisni na mejl
Ahoj,
nezkoušel někdo na stará Shimana ( SLX 665 v mém případě ) nacpat hadice z nových Shiman ? Dá se to tam nějak dostat ? A rozdíl ?
Trochu oživíme :)
U svých RX mám poškozenou zadní hadici (vzal ji klacek, sice těsní, ale byla dost skříplá a má poškozený obal), tak uvažuju že hadice vyměním, a tak si říkám jestli nezkusit něco lepšího. RX sice nejsou brzdy co by byly nějak gumové, ale myslím že ty origo hadice nebudou bůhví co a trochu přitvrdit by neuškodilo, tak uvažuju nad pancéřovýma hadicema.
Vepředu mám navíc třmen z The One, takže je gumovitost trochu víc znát.
Co jsem se tak díval tak pancéřovky dělá Aligator (super supreme), goodridge a něco má i superstar, ale tam to nevypadá na pancíř, ale na několikavrstvý kevlar. Co byste tak doporučili s dobrým poměrem výkon/cena? Goodridge bych bral, ale je to dost drahé, hlavně ty jejich koncovky… pokud se dají použít nějaké levnější koncovky, tak bych je i vzal. Máte někdo zkušenosti?
cuprstar petivrstve jsou kovove, koncovky fungujou vpohode…hadice hadicujou…
mas ty superstary? Ono totiz vsude co ctu tak pisou cosi o kevlaru, i na strankach maj kevlar, tak jsem z toho zmateny…
hmm..zajimave..tak asi nevim od koho mam hadice:))))
no proto se ptam jesti je mas a jake teda vlastne jsou, protoze to nikde neumim presne vycist, tak si to chcu ujasnit :)
hele tak od koho mas ty hadice?:) na tom RB v profilu mas napsane ze mas goodridge, ty superstary teda nekde mas? Jinak jak jsi poznal vliv goodridge na avidech oproti originalum? Nebo jsi sel po barve?:)
typpek je prodaval jako goodridge, ale posleze dosel balicek hadic bez goodridge popisku a napadne se podobajici superstarum…cena byla malinko vyssi nez goodridge…ale mam na nich goodridge koncovky..
brzdy jsou trochu ostrejsi neb mam prime srovnani s druhym kolem se stejnyma brzdama, kotoucema i deskama…snad to ale neni placebo:)
áha :) a nemáš tak náhodou zvážené ty hadice? kolik váží metřík nebo tak něco? Ikdyž jeslti to jsou pancéřky, tak asi nebudou o moc lehčí než goodridge…
nekde kousek mam, ale nevim kde..taakze ti to oc nepomuze…zkus se pripomenout zitra…
ok :D
hele a nebyl jsi to ty co chtel trochu toho oleje na kluzne plochy do vidle na zkousku? A naoplatku nabizel trochu vazeliny na trmeny?:D
Zkus to vecer, nakonec jsem sel do prace:)
Jinak jsme to byl ja, ale pada to na tom, ze jsme tu vazelinu stale nekoupil:D
tak co, uz ?:)
Hmmm..pozde…jsem po pivu:D
tak uz…140cm vazi 80g..takze asi 57g metr…
Jak jsou na to jine hadice?
hmm tak to vychazi uplne stejne jako goodridge, tam je metr taky kolem 58g. Jinak kevlarem opletane maji myslim 20g na metr (ale to nemam overene), takze rozdil docela dost…
tak 3× líp :D
jezkovy voci…:)
Goodridge jsou opravdu znát,u aligátorů nepoznám rozdíl mezi normální hadicí shimano a super supreme,takže bych to viděl na godridge a ten zbytek,jinak na finálním brzdném efektu je to zanedbatelné.
jde mi spíš o tu gumovost, když už to měnit tak ať si polepším aspoň v něčem :) já jsem prostě člověk který se jen tak s něčím nespokojí no :D asi ty goodridge zkusím, ale je to fakt pálka…
Asi takhle,když mačkáš páku u stojícího kola,tak je to z goodridge hadicemi lepší, má to pevný krok,cítíš,že to dojde na kotouč a dál to nejde zmáčknout,u normální hadice,když zabereš tak to ještě de,ale při jízdě,pokud máš funkční brzdu,tak takovou sílu vůbec nepotřebuješ vyvíjet,jedině,když to přehřeješ a pak už je jedno jestli je to gumové nebo ne.:-)
mam podobny nazor:)
jasný, ale tam jde spíš o ten mindfuck – když je brzda tvrdá jako kámen, tak je i pocitově sympatičtější :) navíc dá se říct že se i zkrátí chod páky, a ten je pro mě taky dost důležitý :) ale vzhledem k té ceně se na to asi nakonec vyseru… nevím no :D
Jinak řečeno – ve výsledku tedy origoš Shimano hadice a pancéřová nejsou moc rozdíl, ta „gumovost“ sice odpadne, ale ne, že by to nebylo fuk? Chápu správně?
Jako psychologický efekt utracených 3tkč zůstává a taky to vypadá hezky.
3tkč to nestojí ani náhodou :) vyjde to levněji jak origo formula hadice, a pokud to navíc nabídne i lepší funkci? Novou hadici potřebuju, teď řeším jestli jít za funkcí, nebo za váhou… 100g navíc na brzdách není zrovna málo.
no něco pře 2000kč ty goodridge stojí :D
originál hadice formula jhsou levnější
když tak se mě ozvi
jj tak jasně, za klasickou neslevněnou cenu jsou dražší :) ale třeba teď na chainu mají nějaké akce, a pokud sedne šroubení, tak se to dá sehnat opravdu levně… třeba tam mají set na jednu brzdu s černou hadicí a ocelovým šroubením za 31 dolarů… to je šest stovek na brzdu, ale pravda, 50% sleva :)
ještě pouvažuju jestli do toho půjdu, pak se ti ozvu :)
Origo Shimano (SLX 665) a goodridge je rozhodne znat, jak na ucinku, tak na celkovym projevu brzdy, kde me na DH kole se /slx bolely prsty z brzdeni, s Goodridgema problem zmizel (nic jinyho sem na kole nezmenil, jen ty hadice).
Ted mam Saint 2012 a co Whistler otevrel celou horu, tak me ruce zas celkem berou kdyz to jedu cely, tak dost zvazuju, ze bych do hadic zas zainvestoval..
To tu někteří tvrdí a rozhodně to není pravda!! Opletené hadice vs obyčejné jsou na Shimanech rozdíl jak blázen a týká se to i m820..
Ma nekdo srovnani opletenejch Superstar hadic s Goodridge? Mam super zkusenosti s Goodridge, ale nevim, kde je v BC sehnat, a budu ted brat neco ze Superstar, tak si rikam, ze bych je za ty prachy zkusil. Mel sem Goodridge na SLX a rozdil byl obrovskej, ted mam Saint (M810), a rad bych na nich ten upgrade udelal taky, jen se bojim ze ty Superstar nebudou tak slavny, nenasel sem dost vypovidajici recenze (z komentaru na superstar ctu ze se nechaj lehce „zlomit“, a ze to jak Goodridge neni, ale zajima me nekdo ze zdejsich znalcu :)
Ja kdysi koupil „goordidge“ na bazaru, ale dosly hadice bez log takze mylsim, ze to byly superstar…koncovky jsem pak bral od nich a pasovaly perfektne. Hadice fungujou, zadne lamani se nekonalo. Osobni pocit je, ze elixiry po instalaci hadic zostrely…
Mam pocit, že na moji goodridge nápisy nejsou, jen žluté návlečky.
navlecky jsme taky nedostal:)
Nie su navlecky len ku koncovkam?
na novějších už popis je dřív nebyl, asi záleží jak dlouho kde ta hadice ležela
Bral jsem je přímo z goodridge před 2 lety.
Ani ja nemam na Goodridge loga.
..
Ok, ty moje vypadaj uplne stejne (opleteni a jadro), prumer nezmerim bo sme v kanclu…
Takze se omlouvam za zmatecnou informaci…
Jojo, ja jestli se dobre pamatuju, tak mely jenom navlecky a zadny loga :) Nakonec mi pinkbike prozradil, ze Goodridge dovazi Norco, tak je nejdriv zkusim, a kdyz to neklapne, poreferuju o superstarech aspon :)
Takový dotaz, je problém u nových Shiman dát pancéř hadici, případně jakou?
Dělá kromě goodridge ještě někdo zajímavé 5mm hadice? Mám poškozenou brzdovou hadici, tak přemýšlím čím ji nahradit.
Superstar, ale nemam zkušenost
Jo to jsem zapomnel napsat, ti s hadicemi konci :) vetsina vyprodana a nove nebudou. Podobne discobrakes, vsechno vyprodane a nove budou buhvi kdy.
Tam je oplet jen designová záležitost, na funkci nemá žádný vliv.
Nemá smysl uvažovat o něčem jiném
Koukni po Aligator Supreme. Kdysi jsem je dával na kombo brzd páky XT a třmeny Magura Marta. Nebyly to špatné hadice.
Super supreme jsou ale 5,5mm (pokud jsi teda myslel ty a ne jen supreme)
A čemu to vadí?
Vleze se to do origo koncovek nebo je potreba nove? Je to ma Formule R1
Treba vnitrnimu vedeni. Ramy co maji vnitrni vedeni ktere neni naho*no (jinymi slovy maji trubku do ktere strcis hadici a ta vyleze na druhem konci) casto pocitaji s uzkymi hadicemi. Demo a Goodridge me takhle spalilo.
jo a musim rict ze ty brzdy byly fakt peijemny na pace a mely hodne zajimavej vykon! za me dobra kombinace
Tak nakonec jsem vzal ty goodridge :) nejsou 5mm jak jsem si myslel, ale 5,8mm a 1m váží cca. 58g (obyč kevlar váží 20g metr). Upgrade hadic za cenu slušných nových brzd, ale co už :)
Trochu ty Formule ztěžkly, ale kupodivu to není zas tak hrozné. Přední jen o 18g, u zadní je to horší tam je to 39g. Hliníkový fitting udělal svoje a ještě jsem se zbavil těch hrozných štelovátek chodu :)
Docela se těším až je vyzkouším, snad půjde poznat rozdíl
Napis sem prosim zda jsi ten rozdil poznal. Tak o tom uvazuji na sve xt, kde nejsem spokojeny s chodem zadni brzdy.
No zatim jsem to jen pomackal v ruce, jeste jsem na tom nejel. Trochu to poznat je, ale cekal jsem vetsi rozdil. Je ale mozne, ze R1 ma proste trochu gumovejsi paku a neni to hadici.
Kdysi jsem cetl o shimano hadicich, ktere jsou dost mekke a opletene hadice pomohly, ale tezko rict jestli to jeste plati.
Mne nevadi, kdyz budou mekci, ale hlavne aby obe stejne. Vadi mne ten rozdil.
Zadní přetlakovat a pohrát si s freestrokem.
To ale vydrzi jen chvili, az se desky trochu sjedou tak to bude zase jak driv. A delat to porad dokola je opruz :)
Jo, mně vyhovuje vepředu sjetý resin a vzadu nový metal :)
Tak pokud je zadni vyrazne mekci nez predni, tak by to opravdu mohlo byt hadici (tedy pokud je dobre odvzdusnena) a opletena pomuze. Ja mam ty paky ted mekke obe stejne.
Teď si to pos… Měla tam být : a . :)
byla tam pajpa…