• DaD

    Jednou se tu řešily vozy BMW a vypadalo to,že tu píší lidé,co jim rozumí.Tohle mohu koupit dceři za hezké peníze.Auto jsem projel a jezdí opravdu dobře.Nic tam netluče a to ani na dírách a kostkách.Motor jde také pěkně,jen trochu cvakají zdvihátka,či co.Nevyznám se v tom.Jde mi o to,zda tam není nějaká past a tak.Četl jsem i nějaké recenze na BMW forech,ale jako majitelé těch vozů si nemyslím,že budou úplně objektivní.Budu vděčný za každou připomínku.No,za ty debilní zas tak ne:)

    Díky

    0 0
    • Drno  

      Pro nezkušeného řidiče je pohon zadních kol nevhodný. BMW bude mít vyšší cenu servisu. Ale takto na dálku těžko radit, snad jen vzít auto do servisu jeste před koupi.

      0 0
      • kubad  

        neblbni, zase taková raketa to není,má to určitě elektroniku a trakci, nebál bych se toho, ale je fakt že to bude svádět jezdit rychleji :D

        0 0
        • Bedar19  

          o raketu ani tak nejde, ale ovladatelnost u snížené přilnavosti je dost jiná, tím jak je auto koncipované má tendenci při průjezdu zatáčky vytahovat předek ze zatáčky ven.

          Pokud je to první auto pro slečnu, koukni raději směrem Citroen C3, Peugeot 206/207, Renault Clio.

          0 0
          • pepek  

            vytahovat předek ze zatáčky ven ? BMW? seš si jistej?

            0 0
            • Bedar19  

              Jsem, 316 má relativně těžký motor a nic moc výkon, takže při nájezdu se předek chová jako sáňky a přetočit to zpět chce celkem um a praxi :-)

              0 0
          • kubad  

            no osobně bych vsadil na to BMW i za mokra

            0 0
            • kesu  

              Za mokra možná, ale na sněhu a ledu je to fakt za trest. Pokud to nemá samosvor a nebo přibržďování jednoho kola pomocí ESP (na což bych si vsadil, že nemá) tak to nevyjede nic. V mokrým sněhu se bude točit akorát jedno kolo.

              Já bych si to hodně rozmyslel podle toho, kde to auto bude jezdit. Pokud ve městech tak klidně, zas tak silný to není aby to dělalo blbosti. Ale pokud někde na horách či na vrchovině tak ani za nic.

              Kamarád má ale v e30 samosvor a to vyjdede docela dost (teda asi stejně jako předokolka s přibržďováním jednoho kola) a ne o moc míň než 4×4 ve stylu starýho ML a o dost víc než 4×4 ve stylu SantaFe či Vito.

              Nicméně s passatem 4motion (tedy Haldex 4) jsem zůstal viset na břiše (k čemu mi bylo, že se točily všechny 4 kola) a byl jsem rád za lano a lopatou:-))

              0 0
              • Janes  

                http://www.army-shop.cz/…mada/31.html

                Tohle vozím v autě pořád, a to jsou dneska už lepší, sklopný kousky. Člověk nikdy neví a dá se použít i jako sekyrka na menší větve.

                0 0
                • kesu  

                  Dost dobrej link! Nějakej blbec mi ukradl takovouhle vojenskou sklopnou. Kouím si ji znova:-)

                  díky

                  0 0
                  • Janes  

                    http://www.army-shop.cz/…lu/8103.html koukám, že tady mají jednu speciálku na sníh…ale ta už jako improvizovaná sekyrka použít asi nepůjde, je hliníková :-)

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Tohle je k ničemu. Zmrzlý posyp z hromady tím nenabereš, kusy ledu tím taky nerozbiješ. Já před dvěma roky koupil tuhle a funguje i v těch výše zmíněných situacích :)

                      0 0
                      • Janes  

                        Vždyť píšu, použití omezené :-) ale na čistou závěj to bude asi pohodlnější :-). Každopádně já jí kupovat nebudu, jen mě zaujala, mě stačí ta prastará česká.

                        0 0
                      • AleZ80  

                        Rozporcuješ šroubovákem a pak nabereš.

                        0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • kassar007  

                        jop, tuhle mam taky, da se slozit a je hodne odolna.

                        0 0
                • kali222  

                  tu mam taky. :) v zime kdyztak +dva pasy rohozi a je to cajk… :)

                  0 0
              • kubad  

                jj někde sem to to psal, pokud nebude jezdit někde kde je hodně sněhu tak pohoda,

                0 0
          • DaD  

            Frantíka prý ne.Chytří hoši z diskoték udělají s názory divy:(

            0 0
            • Bedar19  

              tak Fábii, Polo, Golfa, Ibizu, za ty prachy možná seženeš i celkem nového Ceeda nebo I30

              ALe můžu říct, že má přítelkyně začínala na 206tce a do tedka mě víc baví jezdit s tím pežotkem :-D A to to má zdechlou 1,4ku

              0 0
              • DaD  

                Všechno jsem s ní konzultoval.Bohužel u těchto značek není ten COOl efekt.Pak jsem to vzdal.Na to nemám nervy.A mlátit jí zas nechci:)

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Hehe, to bych se na ni vy. Anebo at si na to auto nasetri sama :-D.

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • jIrI___  

                    Tak nějak. Nechat si koupit a ještě dělat ofuky, že to ne a to taky ne, napřesčuňu. Nezávidím jejímu budoucímu manželovi :)

                    0 0
                    • DaD  

                      Tak moment.Ona si to auto zaplatí.Bude mi ho splácet.Proto je ta volba na ní.Také razím,kup si co chceš,pokud si na to vyděláš!

                      0 0
                • JSt  

                  to mlaceni jsi uz asi propasl. pozde bycha honit. ;-)

                  0 0
        • Drno  

          Na sněhu je to za trest. Kde normální auta vyjedou, BMW a mercedesy davaji řetězy

          0 0
          • wilda81  

            +1

            0 0
          • xcbike  

            celkem bych se i hádal,to platilo možná tak před 20 lety,kdy vozy se zadním pohonem neměli rozložení hmotnosti 50/50 a tak kvůli lehkému zadku měli problémy s trakci,třeba na sněhu.U tohoto modelu je již rozložení hmotnosti 50/50,takže pokud máš kvalitní zimní pneu,je to srovnatelné s předokolky.

            0 0
            • kubad  

              vidím to stejně, pokud bych bydlel někde v horách, tak bych se na to vykašlal, ale jinak bych ho bral

              0 0
            • Drno  

              Je možný, ze na hory jezdi jen sami nezkuseni řídící bavoráků a mercedesu ?

              0 0
              • jipík  

                to asi ne, ale podívej se jim na gumy, ony ty co jsou napsaný v TP stojí pěkný balík a málo kdo si je koupí, ale synátor tohle taky nechtěl nějak pobrat a až když jsem je koupil a obul a on s tím vyjel krpál kde hrabal i v létě tak nechápal jakou to má na těch gumách záběr a o tom to je, každý se masíruje, ale to co to má mít, tak tomu nedopřeje a to mně potvrdili i kluci v pneuservisu co za sračky si ti masňáci v nových bávech a medvědech nechají na to obout

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Drno  

                  No hlavně v zimě platí jedno zlatý pravidlo – přednost má ten, co jede do kopce. Ten, co jede dolů, tak se vyhýbá a zastavuje. Dolů se rozjedeš vždycky :-)

                  0 0
            • Greyhound  

              Taka tak, jsem ze zadního náhonu u BMW měl trochu strach když jezdím v zimě skoro každý víkend na hory, ale s dobrejma gumama žádnej problém, se zapnutou trakcí blbuvzdorný, s vypnutou zábavný, xdrive jedině kdybych měl barák se špatnou příjezdovou cestou.

              0 0
            • vili  

              Mám jinou zkušenost. Kámoš pořídil skovýho medvěda a když to kupoval, tak se smál proč má borec dva pytle písku v kufru. Tak je vyhodil a jak v Brně napadlo pět čísel písku, tak zastavil dopravu na Hybešce, protože se zasekl na kolejích…tož tak můj názor na zadokolku s motorem vpředu.

              0 0
              • Greyhound  

                Praktičtější než pytle písku jsou prej dveře od rentgenu :-)

                0 0
              • JakeF  

                Mazec, jsem nevěděl, že Brno je až taková pustina, že tam napadne 5 čísel písku…

                0 0
              • kubad  

                na Hybešce ? v kolejích? muheheh

                0 0
        • AleZ80  

          Nevím jak tahle, ale předchozí generace kompaktu byla ošizená trojka ( zadní náprava z předchozí generace trojky, jiná palubní deska a možná ještě další věci ), takže za to, že to bude mít protiprokluz bych ruku do ohně nedal a v případě kontroly trakce už vůbec ne.

          Každopádně na všem kromě sněhu a ledu ( a vyjetých kolejí naplněných vodou kde hrozí aquaplaining ) má zadní náhon lepší jízdní vlastnosti než přední náhon.

          Dále, pokud DaDova dcera nedisponuje prostředky na případné opravy, tak bych se radši poohlédnul po něčem jiném.

          0 0
          • kesu  

            To je nepopiratelný fakt.

            0 0
          • kali222  

            jeste ob jednu generaci, tedy z e30…tim bych se netrapil. treba x5 ma z e39…coz je daleko smesnejsi.

            0 0
      • h.mad  

        Compact bude fakt zlo na sněhu…75OiL v automatu se samosvorem a asc je naopak super :-) (na 10letech zimákach)

        0 0
      • maajkee  

        Aha, proto jsem začátek své řidičské kariéry prožil na vozech škoda 120, Opel Omega a následně Ford Transit. Po přechodu na předokolky už si třeba ně sněhu nejsem nikdy tak jistej jako se zadokolkama.

        0 0
        • Janes  

          Škodovky se nepočítají, mají motory vzadu a to je jiný kafe :-)

          0 0
          • alinceb  

            Nezapomenu, když jsme kdysi sjížděli po zastavení vleků a lanovek z Černé hory, a zhruba v polovině sjezdovky Protěže nám jela naproti Schade 100…:)

            0 0
          • Drno  

            Š120 = české porsche, i s tím přívodem vzduchu v minispojleru :-)

            0 0
    • X-biker  

      Sice ti to moc nepomůže, ale opravdu chce dcera jezdit v nejhnusnějším BMW? Compact se fakt nepovedl :( Motor je nemastný neslaný, ale co čekat od této kubatůry.

      Opravdu je vhodné domluvit si prohlídku v nějakém servise, nemusí to být BMW jen si to domluv dopředu a mechoší určo něco odhalí takže ukecáš slevu, uvidíš to zespod jestli to není shnilé, mechoši ti řeknou kolik dáš za rozvody, tlumiče, brzdy…no co bude aktuálně či do budoucna třeba jakože u ojetiny je vždy třeba mít rezervu, protože do toho vesměs musíš něco sypnout. A když s prohlídkou bude prodejce cukat tak ruce pryč, klasika :-D

      0 0
      • DaD  

        Vzhled neřeším.To je její věc( když mě osobně se také líbí)Mechanika jsem tam měl a posvětil mi to.

        0 0
    • jipík  

      BMW 330D E46 150kW

      0 0
      • DaD  

        Pěkný vůz.Co s ním?Je na prodej?

        0 0
        • jipík  

          no možná ale s těžkým srdcem, synátor si ho vybral, ale už chce něco většího až offroad

          0 0
          • DaD  

            Opradvu pěkný,ale výkonově trochu předimenzovaný pro holčinu-začátečnici.No,ona trojka je opravdu mrňavá.Ani se mu nedivím.Ten Compact je taky jak nákupní taška.Ale když to chce..

            0 0
            • jipík  

              jj výkon to má, ale spotřebu do Brna nebo Jihlavi a zpět je menší než když jedu Oplem Astrou 1,7TD 50kW no a to ho nešetřím a plně naložený, bezproblémová akcelerace no a 6 a tempomat je znát a pro ty co haní zadek v zimě, tak strašně moc záleží co na to obuješ na letňákách se nehneš, jak je trochu sněhu, ale obuly jsme origo zimní co píšou v TP a vyjede to úplně všechno kam jsem se hrabal s výšše uvedeným oplíkem samo taky na zimákách no a nic v kufru nebylo, elektronika hodně pomůže

              0 0
              • DaD  

                Jj.Já vím.330D legendární motory:)Slušný výkon,nízká spotřeba a celková spolehlivost.A­lespoň jsem to tak slyšel…

                0 0
                • jipík  

                  jj, švára má taky BMW ale 320D a spotřebou je víš a na motoru se už muselo něco řešit, ale taky je spokojen a jezdí skoro denně Jihlavu Žďár i v zimě a nestěžuje si, ono dnešní zadokolky s antihrabem, automatickými uzávěrkami a regulací výkonu motoru při prokluzu se dá snad srovnat s legendárními Š 1000MB a následujíc s motorem a náhonem vzadu kdy to i na tehdejších celoročních gumách vyjelo všechno, akorát to zase nechtělo zatáčet, ale stejnak jsme všichni chtěli žigulíka a brácha když si ho koupil, předtím měl trabanta, tak to bylo teprve to pravé a když mně to půjčil, hned jsem udělal efektní hodiny, já měl první Š100 a pak Š105 s 110R laděným motorem, no a stejně jsem si koupil zadohrab Fiat 131 Mirafiori a předek Fiat 127C ale s tím jezdila převážně ženská no a nejlepší zadohrab který jsem kdy měl byla Alfa Romeo Julieta která měla motor vepředu a převodovku s rozvodovkou vzadu, no a holce když udělala řidičák tak jsem koupil legendárního Peugeota co v něm jezdil Belmondo 505 to je taky zadohrab a s páteří tzn. že kartan je v trubce která spojuje převodovku s rozvodovou, byl to automat a vyjelo to všechno, i to kam jsem se nedostal s naloženým tranzitem, jo elektronika a automatická uzávěrka diferáku dělá divy

                  0 0
      • kesu  

        Pěknej, škoda, že 3 je hodně malá

        0 0
      • Pumsc  

        vyměním,kombík by mu nestačil? 320i:-D

        0 0
    • DaD  

      Je to opravdu pro dceru.Auto se musí líbit jí.Navíc má BMW velký cool efekt mezi vrstevníky a to se u ní počítá.Bohužel:(Je jí dvacet.

      Tohle je rok 2003 s plnou výbavou a mohu ho mít za 55.000,–Čtyři pytle a nějakou pasivní bezpečnost snad auto má.Takže za ty prašule je to snad dobré i na to obouchání,než se naučí trochu jezdit.Není to žádný závoďák(na to mu chybý naštěstí koně,ale je pravda,že toho zadku se trochu bojím.Zvlášť v zimě.Je ale naštěstí úplný začátečník a tak jezdí opravdu pomalu a radši se třikrát rozhlédne,než někam vjede.Jde mi spíš o technickou stránku věci.Vím,že tam praskají zadní péra a také trubičky u zadních brzd nejsou nic moc a proreznou.Co jinak?Nějaké info?

      0 0
      • mr.nikdo  

        Ty jo, segra zacinala nekdy ve 23–24 na Cliu a to jezdila 1 krat tydne Vyskov-Hlucin a zpet. A kdyz vim, jak jezdi a jezdila, bych ji BMW nedoporucil – zadni nahon.

        Na poste rvali starou dodavku (Transit s nahonem na zadek) na rajon tam, kde jsem byl ja, zenskym se ji skoro bal sef aut dat :-D.

        Jinak mam pocit, ze neco podobneho muze mit sef – zeptam se v pondeli. A vim, ze uz minimalne 2 krat kupoval novy blinkr. Jel, neco prejel a doma zjistil, ze to byl blinkr :-D.

        0 0
        • DaD  

          S Tranzitem na zadek jsem chvilku jezdil.Pokud jsi měl zadek na bahně nebo mokru a auto prazdné,tak to byl docela mazec.Tady to snad trochu pohlídá ESP

          Blinkr říkáš,jo?No to jsou věci,teda…

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jojo, jednou jsem malem neotocil auto na trave. Predek v prohlubni a zadek jeste vys nez predek. A komplet prazdny. Jen teda asi 10 kg posty a baliku :-D.

            No nejakou 3 odhadem ma. Jina svetla, ale jinak podobne. Ulitlo mu to min 2 krat. Dokonce jich je dost na Aukru k prodeji.

            0 0
      • Drno  

        A co ve new beetle? Na ježdění urcite lepší a obdiv zaručen …

        0 0
        • DaD  

          Za 55.000,– Tak to by šlo:)

          0 0
          • Drno  

            O něco víc, ale 1,6 je celkem držák http://m.tipcars.com/karta.php…

            0 0
            • DaD  

              Nejdřív byl strop 50.000,– pak jsem malinko cuknul.Ale teď už ani o píď:)

              0 0
              • Drno  

                Z hlediska nakladu by byl lepší i Yaris ? myslím, ze už jsi rozhodnuty.

                0 0
                • DaD  

                  Za mě určitě.Mám Toyoty rád.Ale ona to nechce.

                  0 0
                  • Bysto  

                    Tak za 55 to bude riadny črep. Ako opravy nie sú drahé, ale je to podozrivo lacné. Aj keď je pravda, že kompatky a hlavne v najslabšej motorizácii nie sú vôbec vyhľadávané, aj tak mi tá cena príde podozrivá. A o diely sa neboj, pokiaľ tam nechce dávať sportové veci, tak sú na úrovni iných značiek.

                    0 0
                    • Beeda  

                      prave a problem bude tady, primarne ne v motoru, ale v chapani a pristupu pri koupi auta:

                      „Motor jde také pěkně,jen trochu cvakají zdvihátka,či co.Nevyznám se v tom“.

                      0 0
                      • pepek  

                        Proč? „zdvihátka“ u báwa budou určitě brnkačka za pár kaček:-)

                        0 0
                        • Bysto  

                          brnkačka za 20€ kus :D

                          0 0
                          • Beeda  

                            podobna cvakaci brkacka muze byt lehce za 2000e, ale zas to bude bawo v plny palbe a imidz na dizu neco stoji ne ;-)

                            0 0
                      • AleZ80  

                        Taky už jsem kdysi viděl popis „jede pěkně, na 3 válce“.

                        0 0
      • AleZ80  

        Když chce cool efekt, tak koukni, jestli bys za to nesehnal nějakou A3. Bude mít přední náhon a spousta dílů je stejná s oktávkou, takže levnější.

        0 0
        • Janes  

          Aa kde je ten cool effect :-))

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • AleZ80  

            V těch čtyřech kroužkách.

            0 0
          • alinceb  

            U 3.2TFSI Quattro bych ten cool effect už asi našel…:) Jinak třeba první generace A3 je fakt eckel…:(

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • mr.nikdo  

      Namraza anebo snih a budes nekde dceru sbirat :-D.

      Cece, tady uz nekdo provadel tuzing – maji vubec ta svetla povoleni pro provoz?

      0 0
      • mates555  

        Světla jsou bohužel origo ..

        0 0
      • kubad  

        krátká 3ka to tak měla v serii tuším

        0 0
      • DaD  

        To auto je originál.Není na něj tuzerem šáhnuto.Mrkni se na weby.Je jich tu plno.Jak jsem psal,ten zadek mě trochu děsí,no.

        Jinak já měl IS220 Lexuse a musel ho prodat a koupit Outbacka.Šel jsem dělat do Rakouska na horský hotel.Zadek už nikdy…

        0 0
        • Bedar19  

          Pár BMW jsem v ruce měl a vždy s tím autem byla sranda, ale na normální používání bych to nechtěl.

          Na sněhu to fakt není nic moc, pokud se chceš dostat z místa A do místa B, Jo pokud si to chceš vzít někam do zatáček máš čas, lano a nějaká deky v kufru, je s tím sranda :-)

          BMW bych bral tak s XDrive :-D ale to jsme zase jinde

          0 0
    • Lance  

      napis assassinovi, to je expert pres ty bavory

      0 0
    • Vrci  

      Vem auto do autorizovanýho servisu a´t Ti ověří historii a auto prohlídly včetně diagnostiky.

      Nebývá to ani moc drahý audi si za to účtuje 1500.

      0 0
    • DaD  

      Díky za všechny vaše názory.Udělám co bude potřeba a nějak to dopadne.Co ta cena?Přijde vám rozumná a nebo se mám ještě dohadovat?Je to komplet v el. ,climatronic(nebo tak něco),sada letňáků na alu,xenony.Najeto 170.000km nebourané a servisované.Stav opravdu pěkný na ty kilometry.

      0 0
      • Bedar19  

        Osobně si myslím, že ta cena je pod průměrem :-)

        0 0
      • Specík  

        Díly na BMW jsou hodně přeceňovaný a prý drahý, ale většina se dá sehnat levněji než na oktávku :)

        Pro holku bych řekl naprostá šílenost! Ještě k tomu pro začátečnici :O. S náhonem na zadek musíš trochu umět a vědět jak to srovnat na mokru když tě začne předjíždět prdel, stačí si najet rychleji do zatáčky a přišlápnout a žádná stabilizace to nesrovná. Jízda na sněhu je taky jiná – zábavnější, ale pro ty co už mají naježděno.

        0 0
        • DaD  

          Já jí to všechno říkal po těch skušenostech s Lexusem.Ale je to házení hrachu na zeď.Snad to ESP trochu pohlídá a ona opravdu jezdí jak s hnojem.Naštěstí.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Segra s hnojem na naledi v rychlosti asi tak 10–15 km/h dostala hodiny :-D…

            0 0
        • kesu  

          Taky mi přijde, že ESP z téhle doby není všespásná. Taky strašně záleží jak je nastavená. ESP a jeho zásahy do řazení automatický převodovky a vůbec chování auta jsou i v rámci koncernu u každýho auta jiný. Třeba u VW (passat, tiguan) se i se zapnutým ESP dá jít do docela slušnýho smyku pod plynem. Naopak Škodovka (YETI, Oktávka, Superb) okamžítě hrabe do plynu. Taky ani Audi (A6, A4) ani Škodovka (superb, fobie) nepřeřadí ani v manuálním režimu převodovky v zatáčce na hraně smyku, Passat 3,6 tam nacpal co šlo..

          0 0
        • Bysto  

          Tak toto je totál kravina, moja frája išla na e36 323 a bezproblémov a to auto má kruťák a výkon niekde trošku inde ako táto hračka. Všetky je to o tom, aby to auto bolo na rozumných gumách a vodič mal aj niečo v hlave. A hlavne tie autá len tak do šmyku nedostaneš.

          0 0
        • pazda  

          Blbost. Se zapnutou stabilizací se můžu stavět na hlavu, ale auto bokem nejde ať šlapu na plyn jak chci. Na ledě se to sice stát může, ale tam už pak ani nezáleží jestli se jedná o předohrab nebo zadohrab.

          0 0
          • Bysto  

            To je pravda, ta stabilita to dosť chráni, tiež sa mi stalo párkrát, že zadok začal nejak plávať a auto prestalo ísť a na prístrojovke mi poblikába kontrolka. Ale pár tých áut už išlo cez strechu aj do hodín aj na suchej ceste, takže všetko to nezachráni. Ale keď sa jazdí s rozumom, zadokolka nie je problém.

            0 0
            • Tomínos  

              To je pravda, s rozumem! Teď si někdo v příspěvku výše přečte se zapnutou stabilizací se můžu stavět na hlavu a auto bokem nejde ať šlapu na plyn jak chci. Výjde mu z toho: do zatáčky kde všichni v zimě jezdí 30 můžu tím pádem vlítnout minimálně 50 a na malér je zaděláno. Stabilizace je dobrá, ale fyziku neochčije.

              0 0
              • nitraq  

                Jak praví klasik, přiměřeně, přiměřeně. Teď o svátcích jsem projížděl Dvorem Králové někdy po obědě, přičemž ráno byla mlha a lehce namrzlo. Odpoledne celý město vyschlý, ale pak jsem jel k nádraží, který je pod severním svahem, kterej nevyschnul a naopak byl pořád trochu namrzlej. Takže hned v první serpentině se rozblikala stabilizace a auto popojelo o kousek ven. Naštěstí ta zatáčka je dost utáhlá, takže jsem jel pomalu a taky dost široká, takže jsem hned nepotkal svodidla. Prostě běžnýho řidiče to může zachránit od většího průseru, ale samozřejmě z blbce to Loeba neudělá.

                0 0
              • pazda  

                Jasně že zatáčku kterou sotva projedeš ve 30ti neprojedeš v 50ti ať máš ESP nebo ne (to je snad každýmu jasný). Ale neprojedeš ji bokem, projedeš ji rovně.

                0 0
                • Tomínos  

                  No každýmu to jasný není. Kdyby to bylo každýmu jasný tak netaháme z příkopu vyděšený lidi, že je esp nezachránilo.

                  0 0
    • kali222  

      nakupu se neboj, zalezi jestli je dcera obecne opatrna a pak jde vsechno. zadni nahon mi prijde prave fajn v tom, ze pri vjezdu a vyjezdu ze zatacky to auto citis…predvida­telnost. svoje prvni bmw sem nezrusil(cerstvy papiry) to az pozdejsi (2012). :) servis a tak? musis si najit sveho „garazmistra“, pak to prezijete s rozumnymi naklady. nelibi se mi u e46 jak dopadlo v crash testu a proto si ji taky nikdy nekoupim. (uvazujme rok, kdy vyjela a ze v tu dobu bmw bylo jeste zvucny jmeno, dnes uz neni. flakaj hnusny auta, vsech trid, coz ale asi jinak dneska nejde. to pisu jako nekdo, kdo si na nove nikdy nepomysli. :) to samo osobe ale pro me neni duvod pro radost z celkovyho „upadku“ toho, co nabizi. navic klient bmw je ten, kdo kupuje NOVE auto, ne ti lide pak-jako ja. pro ty nikdo auta nedela. to je klientela pro prvovyrobu dilu. :D). co te muze potkat u benzinovyho atmosferickyho motoru od bmw? :D mozna nekoupis nejlevnejsi svicky, ale zustanes u 1–2 vyrobcu, váha vzduchu a dal nic. navic, neni tahle 316 ve skutecnosti (1,8XX) jen s nizsim vykonem? :)

      0 0
      • DaD  

        Díky za užitečné info.A stejně tak uživateli Draw in soul :)

        0 0
    • Draw in soul  

      Prostorově je na úrovni golfa nebo astry.Při sklopených sedačkách tam dostaneš i kolo (dvě).E46 má super palubku,vše po ruce,dokonale přizpůsobený řidičovi a jeho radosti z jízdy.Na sněhu jezdí prakticky bez komplikací kombík..zbytek je samozřejmě krapet horší,kvůli menšímu zatížení zadku.Měl sem e46 330d v kombíku.. motor užásnej,podvozek bomba.Když chceš,tak to na mokru urveš mrknutím oka,ale ESP si s tím slušně poradí.Když nechceš,není problém jezdit bezpečně (ne-li bezpečnej) jak s předohrabem,pro­tože auto v ruce a noze prostě cítíš :)

      Na benzíňáku v manuálu není moc co řešit.Chce si to hlavně pohlídat chod motoru,spojku,pře­vodovku a zbytek už je docela standart až na kardan k zadnímu náhonu.Za mě e46 compakt ano,ale jezdit na mokru a sněhu s rozumem,když se má teprv učit :)

      0 0
      • pazda  

        Konečně rozumný názor. Mám pocit, že většina ostatních lidí v tomto tématu se jednou svezla v BMW a už ví jak se chová za všech podmínek :) a to jsem ještě optimista

        0 0
        • jeniiiik  

          Tak na ledu to občas ustřelí…318TDS E36.

          0 0
          • Draw in soul  

            Na ledu ti ustřelí snad všechno,když přeženeš rychlost nebo nemáš hroty v gumách :) Takže takovou fotku sem můžeme dát i s fábkou :P

            0 0
            • jeniiiik  

              Vím…

              Ale stejně mě teď jako spolujezdce dostal kamarádův smyk v 535 2006 v takové ne moc zákeřné zatáčce, nejel ani rychle a elektronika se nechytala…

              0 0
              • mastihuba  

                Když dostaneš auto do smyku tak to asi rychle je. :) Snad jen k tématu. Slečna bude splácet auto, lejt do toho benzín a když se na tom pokazí něco nad 5tis tak to bude 3měsice stát před barákem než na tu opravu nasetri. :) nicméně pokud jsou to její prachy tak to za tu vlastní zkušenost stojí. Řešit predo nebo zadokolku je v tomto případě jedno.

                0 0
      • Tehu  

        rozhodně souhlas. E46 330d mám doma cca 7let. Slouzi úžasně. Teď se odporoucim k nějaký 5er. Trocha rozumu spolu s dobrými gumami i na e36 se zaslouží o bezproblemovou navíc zábavnou zimu… navíc 316ka není žádnej ďábel tam se toho člověk bát nemusí.

        0 0
        • mastihuba  

          Tak nikdo neví jak ji to za volantem jde. Pokud bude jezdit jak rapl tak otluce cokoli. Z autoškoly vyjezdena na zábavný ježdění určitě není.

          0 0
      • Greyhound  

        Souhlas. Jedinej problém toho auta je, že má zvláštně useklou prdel takže vypadá z profilu divně, jinak je to podvozkově E46 takže etalon třídy a interiér pěkný klasický kvalitní BMW. Kamarád má Compacta, najeto 200,000 a nedá na něj dopustit a to má k tomu ještě Caymana :-) Několikrát jsem s ním jel, i s kolama uvnitř na závody, a když jsem to viděl tak jsem sám zvažoval, že si ho, respektive pro přítelkyni, pořídím, protože mi to tehdy přišlo jako dobrej způsob jak pro ni relativně levně pořídit menší auto kvalit E46 s přednostmi hatchbacku a výhodou, že ho nikdo jen tak neukradne, protože pěkný není. Osobitý to jo, člověk si na ten vzhled celkem rychle zvykne.

        0 0
    • Pumsc  

      Nevim jak často s tím bude jezdit,ale počítej s kombinovanou 10l,ve městě víc,slabej motor se tahá s kardanem a rozvodovkou vzadu,mnohem lepší je 318 ideálně ti,spotřeba menší,jede podstatně lépe,co to vyjede závisí i jestli má samosvorsvor,tady netuším ale spíš ne,když napíšeš vin,tak Ti řeknu,dál nevim,klidně se ptej

      0 0
      • DaD  

        Díky moc za nabídku,ale už mě to běhání kolem toho auta začíná pěkně sr.. pardon,unavovat.To auto není zas tak drahé a za tolik času mi to nestojí.Stejně si nedá říct a když to chce,tak to bude mít.Když se to rozsype po dvou letech,tak se s toho nikdo střílet nebude.Díky všem za názory a doporučení.

        Tímto bych to tady uzavřel.

        0 0
        • Dejv94  

          Jen aby se jí to nerozsypalo za půl roku, když „něco“ cvaká v motoru. Myslím že ten čas, si to zjistit za to stojí, než pak jen sypat peníze do auta a nejezdit.

          0 0
    • Tyboo  

      Báwo za 55 tisíc.. tam teda moc cool efekt nevidím. Prostě stará plečka za pár korun a holka to chce jenom proto, že se to jmenuje BMW? ach jooo

      0 0
      • McBlacky  

        i báwo za 55 může vypadat solidně a pro holku na učení cajk.

        Ne každý má půl míle na lehce jetý.

        Navíc podle specky to je cena tak 2/3

        0 0
    • DaD  

      Já jsem to tady ještě nenapsal,ale auto je už po smrti:)

      Sice přežilo zimu,to jezdila pomalu,ale byl jí osudný posypový štěrk po zimě.Silnice krátce suchá,někam chvátala a jela zatáčku pod plynem.No a hádejte co… přišel bordel,prdel ven,moc kontra a auto na boku… Blondýna,no:)

      0 0
      • kali222  

        doufam, ze s vrtuli (neni to vrtule :( ale pro me uz to vrtule bude navzdy) na haubne pokracuje. :)

        0 0
      • mr.antik  

        no dobrá škola, ve feldě by to mohlo skončit hůř

        0 0
      • logoman  

        Nechapu, to melo porouchany DSC? Ty auta jsou dost blbuvzdorny.

        0 0
    • DaD  

      Určitě to mohlo skončit mnohem hůře,takhle měla jenom nějakou tu bouli a třeba se jí v té makovici nakonec rozsvítilo :)

      Momentálně dráždí Fiestu jejího přítele a nestěžuje si.Vrtule jen tak nebude.Zařizují si bydlení v domku a mají o srandu postaráno.

      Logoman: Jak určitě víš,pokud to prostě přeženeš,tak tě nezachrání ani ten nejlepší soft a kraviny pro bezpečnost, co v autě kdy byly.

      I když mě třeba hrozně prudil Lexus 220d s tím ,že tam při sebemenším náznaku smyku (když jsem s ním blbnul) klesl výkon a přibrzdil kola do té doby než se ze smyku dostal.Nešlo to vypnout.Respektive šlo,ale samo se to opět zaplo,jak člověk překročil 50km/h.Pokud bych ale jel kilo do pravého vinglu,tak než se s autem začne něco dít,tak se stejně válím v poli a jsem na hadry…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.