• kopejda

    Ahoj. Mám v plánu letos poprvé předělat na bezduše a zdá se, že jsou konečně dostupné tyto ventilky

    http://www.kupkolo.cz/…kusy_z98509/

    Chtěl bych se vás optat jestli je někdo vozíte a na vaše pozitivní nebo negativní ohlasy.

    záplety na které bych to chtěl použít jsou dvoje.

    Bontranger Mustang Elite TLR (v profilu kola ) a

    Bontranger Duster TLR

    Pásku jsem pořídil TESU 4289 a tmel bych vzal s ventilkama Mitas od NoTUBES.

    Je to dobrej nápad? Nebo je to špatnej nápad? Nebo jak je to nápad? :)

    dikec

    0 0
    • jecnak  

      Vetsi smysl by davalo pouzit originalni plastove pasky Bontrager a ventilky. Pujdou ti pak lepe nasazovat plaste a i lepe budou drzet v patkach.

      0 0
    • tigermoth  

      Jsou v pohodě, ale dneska bych šel spíš do kuželového těsnění, je to pak víc utopené v ráfku a nepřekáží při nahazování některých gum. A No Tubes je jistota

      0 0
    • jIrI___  

      Mám je už několik let (tehdy ještě pod značkou Rubena) a bez problémů.

      0 0
    • wong  

      Na Bontrager kolech mám origo pásku a origo ventilek. Pásku můžu jen doporučit http://www.kitbike.cz/…usovy-system Má „žlábek“ na patku podobně jako UST ráfky a tím pádem patka pěkně drží tam kde má. Nahazování v pohodě.

      Ventilky jsem měl Cafe Latex taktéž „s kostičkou“ (ještě na Shimano WH-MT65 a kostičku jsem musel „pilovat“) a rozhodně bych doporučil nějaké „s kuželem“ např. NoTubes nebo American classic nebo originál Bontrager.

      0 0
    • kopejda  

      diky všem za reakce. jestli to dobře chápu tak ventilky s kuželem jsou více zapuštěné do ráfku a proto vytvářejí více místa při nahazování plastu a lépe těsní?

      s kuželem jste měli na mysli třeba tyto?

      http://www.kupkolo.cz/…veny_z93282/

      http://www.kupkolo.cz/…1-ks_z90416/

      0 0
      • tigermoth  

        Teď se dívám že za to chcou málem i tvoje trenky, a přitom taková hovadina. Jo, tohle jsem myslel.

        0 0
        • kopejda  

          jo jo ta cena se šílená. proto jsem čekal až budou ty mitas ale o tom zapuštění jsem netušil. mám dvoje záplety tak vemu asi jedny ty a jedny ty abych to odzkoušel. těch 119 za mitas mi přijde v pohodě a když to nebude fungovat tak to bude zkušenost za kilo :)

          0 0
      • 01carbon  

        V těch AC není kužel ale dva O kroužky jeden silnější a jeden slabší. Mam troje různé kola a časem se tu protočily všechny uváděné ventilky a zásadní problém nebyl s žádným.

        0 0
      • Dejv94  

        AC ventilky bych nebral, z 6ks co jsem měl už je vcelku jen jeden, vždy se zlomily (pod matkou za jízdy i nad matkou při manipulaci při dofukování), jsou hliníkové a dost křehké.

        0 0
    • Dejvid12  

      Dotaz: Jaký je rozdíl mezi kulatým a čtvercovím ventílkem na bezduše,co se týče montáže a funkce.Případně bych nějaké i koupil.

      Ráfky mam MAVIC CROSS RIDE a pásku mam nalepenou DT.Díky.

      0 0
      • mr.nikdo  

        Jaky profil ma rafek z venku?

        Mavic miva asymetricky a proto je lepsi mit original, ktery ma dorovnavaci cosi.

        Jinak tyhle Mitas mam na Shimano a DT kolech a v pohode. Jedine co, tak tu gumovou podlozku chci vymenit za O-krouzek.

        0 0
        • Dejvid12  

          jsem tam dal právě mitas a utáhnul,a když jsem nafoukal 2bary začalo to kolem ventílku ucházet,když jsem to přitáhnul,tak to utíkalo ještě víc.Asi dělam něco blbě.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Foto?

            Bacha na tu gumicku, cim vic pritahnes, tak se zdeformuje – gumova podlozka.

            0 0
          • Smazaný účet  

            asi jsem taky dělal něco blbě, šly pryč a místo nich ventilky s kruhovou gumou a je klid

            0 0
        • PENE  

          Mam je taky a tu podlozku jsem tam teda nedaval, rekl bych, ze se to lepe pritahne a lepe tesni, kdyz neni nic pod tou matkou.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Jo, ale dojebes rafek :-D. Proto tam zatim mam tu podlozku a chci tam dat o-krouzek, co je u Mavic a Shimano a jinych ventilku :).

            Stejne nakonec na ten ventilek pusobi tlak zevnitr a tlaci jej do rafku a tim vice utesnuje…

            0 0
            • va-bo  

              Gumovou podložku pod matku nedávej. Dej tam kovovou, třeba ze špalíků na v-brake. Ventilky s hranatou patkou byly primárně pro úzké ráfky, kde patka zapadla do prolisu ráfku a ventilek se neprotáčel. U širokých ráfků je asi lepší použít kónusovou patku. Hliníkové ventilky (barevné) s dvěma o-kroužky se mi neosvědčily, ucházelo to.

              0 0
            • abel  

              pokud zevnitř přitlačíš kostku ventilku do ráfku a jen lehce zašroubuješ matičku, tak nic nedojebeš.

              co mě ale štve u mitas ventilků, je jinej jemnější závit – snadno se zašpiní a třeba schwalbe tirebooster na ně nenašroubuješ.

              0 0
              • Martin  

                Jo, kvůli tomu jemnému závitu vozím na bajku klíček. Když je to zaprasené, rukou to nevyšroubuješ…

                0 0
    • maajkee  

      Jsou naprosto bezproblémů.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.