• TJK

    V zakladu bych mel 2 dotazy, predpokladam ze tyhle brzdy jsou lakovany a predpokladam za to bude asi praskovou metodou. Je li to opravdu tak, je nejaka sance to dostat dolu chemicky nebo to pujde jen mechanickou cestou? A druhy dotaz, pokud z toho tu barvu dostanu, pujde telo paky a trmen eloxovat? Nejsem si jisty jestli je vyrobeny ze slitiny hliniku nebo z magnezia a jestli ten material jde eloxovat (nejsem zadnej chemik :-))

    0 0
    • Gorgov  

      durazne doporucuju se na to ******:)

      0 0
    • dua  

      Kup si HOPE :o)

      0 0
      • kubad  

        ano

        0 0
        • Honzyn  

          Vzdyt zrovna Avid Ultimate jsou nabizeny ve vice barvach,pro ladice:-)Toto bych teda fakt taky nikdy nedelal!Sel bych do Hope!Ty jsou sice trosku drazsi nez Ultimate,ale jsou v elox. barvach a hlavne kvalita brzd je zcela jinde.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            V čem je kvalita brzd Hope zcela jinde oproti top modelu od Avidu? Spíš bych to viděl na rozdílný způsob opracování a povrchové úpravy…

            0 0
          • scret  

            zvlastni nazor…

            0 0
          • black.horse  

            nesouhlasím… jezdil jsem oboje značky brzd a nakonec si vybral Ultimate. Obě brzdy jsou poměrně kvalitní, ale každá je jiná, designem, tvarováním pák, chodem a průběhem výkonu. V obou případech jsou na rovnocenné úrovni top kvality a záleží na požadovaných vlastnostech konkrétního zájemce.

            0 0
          • TJK  

            Tak s tou kvalitou nevim, zatim jsem na ultimate neslysel kriveho slova, mozna ten pocit evokuje „luxus“ Hope brzd, kterej jedanej tim CNC obrabenim a jakoby na oko slozitejsim tvarem…

            0 0
    • kryspin  

      prasatka jsou lakovana, me to pripada jako praskova barva. cerveny stred (krtyka) prasatka uz elox je. telo paky je tusim taky praskovou bravou, paka samotna je vymenna. paka je taky jedinny misto, kde si dovedu predstavit tuning. elox prasatek i tela paky me prijde dost nerealny. bude tam problem to rozebrat na ciste hlinikove telo, ktere se da eloxovat a ostatni dily, ktere do lazne prijit nesmi. hlavne to pak zase dat dohromady, aby to skutecne fungovalo bude podle me nemozny… je to hydraulika.

      0 0
      • Vilém  

        Rozebrat a slozit to, tak aby fungovaly, je ta posledni vec.

        0 0
        • gazman  

          No asi tak,je sranda jak mají někteří hrachy z úplně banalních prací.

          0 0
      • vojtechposmourny  

        Spíš bych viděl problém v tom, že při eloxu to přijde o nějakou setinku (tisícinu?) materiálu. To by čistě teoreticky mohlo mít nějaký vliv na těsnost atp.

        0 0
        • gazman  

          Všechno tam těsní na gumě),toho bych se nebál vůbec,spíš aby se nepoškodily při odlakování dosedací plochy,ale guma sežere spoustu nerovností.

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Spíš co na to řeknou závity. Onehdá jsem chtěl eloxovat představec a v Galvanice Fiala mi tvrdili, že u malých jemných závitů s velkou silou dotažení by mohl nastat problém.

            0 0
            • gazman  

              Nestraš mám teď v bikehazard kvantum dílů na elox a mezi něma taky 4ky šrouby.

              0 0
              • assassin  

                videl sem eloxovat kupu dilu pro fototechniku a jemne zavity tam drzi.. problem bude u tehle veci spis v nakejch velkejch galvanovnach kde to do cistici lazne s hydroxidem daji s necim dalsim na delsi dobu aby to ty maly veci nesezralo:)

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  Ha, to je ono, aby sundali původní elox a odmastili, tak to v něčem máčí a to ten materiál žere.

                  0 0
                  • Vilém  

                    Maci to v louhu. Hlavne u toho musi nekdo stat a nezapomenout to v lazni. To by taky mohli najit jen hacky, na kterych to vyselo:)

                    0 0
    • qasko  

      Našiel zlaté Elixiri , ale nie su moc pekné.

      Odkaz: http://cgi.ebay.com/…_Accessories?…

      OEM pre Treka …

      0 0
    • assassin  

      myslim ze nejvetsi problem bude s materialem… jestli to je nejaka slitina horciku (jakoze se dost pouziva) tak to eloxovat nepujde, nebo velmiobtizne…

      0 0
      • qasko  

        Magnezium nie je problém podľa gúglu eloxovať. Problém by som hľadal v tom že prasa može byť iný matroš ako telo páky čiže prípadný elox nebude rovnakofarebný.

        0 0
        • TJK  

          JJ to jsem taky uz nasel… elixiry jsou fajn, ale me se celkove moc nelibej, navic ta barva ani nevypada moc jako zlata (coz muze ale samozrejme delat jen fotka), navic uz se mi Cerny ultimate valej u kolegy v bratislave, bez kotoucu ale s titanovejma sroubkama a za velmi prijemnouc cenu..

          0 0
        • karelH  

          bojuju teď s hořčíkovýma Mrázkama, eloxovat to vůbec nejde (alespoň podle Sedláčka z Bikehazardu), neupravené to oxiduje po styku s vodou jako kráva. Dal jsem je teď do práškové lakovny, tak uvidím, co z toho bude …

          0 0
          • pepek  

            Hořčík se dá chromátovat, když se to povede, tak je to pěkně zlatý, když ne, tak je to škaredý. O eloxu ani neuvažuj .-)

            0 0
        • assassin  

          ano podle googlu to problem neni.. v praxi ale jo.. magnesium eloxovat jde, ale ten proces je odlisny od hliniku.. tzn jine chemicke lazne atd.. vzhledem k tomu ze magnesiovy vyrobky nejsou moc bezny, nenajdes ani moc galvanven ktery by ten Mg delali…

          0 0
          • karelH  

            a znáš někoho, kdo by to dělal?

            0 0
            • pepek  

              Chromátování dělají v Mesitu Uh. hradiště. A ten elox myslím v ČKD Hr. Králové (nebo Pardubice?)

              0 0
    • TJK  

      Diky vsem za napady, jak na to tak koukam, tak to asi necham byt a dam do eloxu akorat ty cervene veci a necham je cerne…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.