• kwancankejn

    Nazdar,

    po výmene dostičiek na spominaných brzdach začali škrtať a piesty sa celkovo nevracali uplne. Tak som rozobral trmen a vybral pravy pist aj s tesnením…no a tu zacal problem – piest išiel velmi tazko do trmenu- či už s WDčkom, bez alebo s vazelinou, alebo po obratení tesnenia. Fakt som už skusil asi všetko čo ma napadlo aby to išlo normalnou silou ale nič. Tak som to tam narval kombinačkami ale po nastavení trmenu s stlačení páky sa pravý pist absolutne nevracal. Nejaká rada?…dočital som sa tu že rozhýbať piesty ,ale ono to proste ide tak ťažko dovnutra že ked nechytim týmy klieštami poriadne tak sa bojim že rozmrdam priest

    Za rady vopred dík

    A ešte otazka: Ma tesnenie na týchto brzdach najekú predpísanu orientáciu -jak to vložiť do dražky v strmeni?

    0 0
    • Smazaný účet  

      Vítej v Avid klubu :D

      0 0
      • Smazaný účet  

        On je nejaky klub volsovych rukou?:)

        0 0
        • Smazaný účet  

          Samozřejmě, začne to první výměnou desek :)

          0 0
          • Kosta  

            no, právě mám po výměně desek, ani jsem nakonec nemusel odvzdušňovat, brzda brzdí ukrutně, zabírá po hodně krátké dráze dle mého gusta, další 4 roky jezdím a brzdím bez problému, su taky v Avid klubu? :D

            0 0
            • pepek  

              další 4 roky jezdím a brzdím -na jedny desky?

              0 0
              • Kosta  

                aspoň doufám, origo mně vydržely od roku 2008/09, mám sintry s celkem dost směsi :)

                0 0
            • Kupko  

              4 roky? no tak toho asi moc nenajezdis kdyz ti jedny desky vydrzi tolik tet jasne muzes rict kdo brzdi prohrava :-) ale 4 sezony jedny desky :-)

              0 0
              • jIrI___  

                Pokud člověk bydlí v krajině podobné okolí Ostravy, nejezdí na dovolené do Alp nebo aspoň Beskyd a vyhýbá se bahnu, tak bych těm 4 rokům s klidným srdcem věřil i s nájezdem několika tisíc km ročně.

                0 0
              • Ruprt2  

                najezdit toho mohl klidně dost, ale určitě toho moc nenabrzdil.

                0 0
                • hawrda  

                  Taky si myslím,že je to možné.Mě vydrží trojky i dva roky a to vážím 100kg a kopcům se rozhodně nevyhíbám.Na cube mám formuly oro a ty měním klidně dvakrát do roka při podobných nájezdech,což mě ovšem sere.Bude to asi prostě tím,že ty avidy mají větší plochu.

                  0 0
      • Ruprt2  

        +1

        0 0
        • kwancankejn  

          …fu ha, ako vidim tak su to podla mnohých fasa brdzy…neviete mi ale nejako poradit?

          0 0
    • o5majkl  

      Najdi si podle servisních manuálů Avid jaký tam má bejt těsnění a kup nový… Řešil sem to celkem nedávno a ani po výměně těsnění to nebylo úplně ideální, ale dalo se to aspoň nějak seřídit a trochu to odskakovalo.

      Taky bych klidně trošku olapoval pístky, mělo by to pak chodit líp. U Žitnýho by Ti řekli, že to máš mazat pouze mazivem k tomu určenym, nebo brzdovou kapalinou. Doporučuju použít tu brzdovku…

      Michal Kohoutek Bikeranch

      0 0
      • kwancankejn  

        …po dlhom cvičení s pistami sa mi napokon podarilo brzdu rozhybať..ale čo sa nestalo – ked som ju neskor pozrel tak sa paka skoro uplne prepalda, ako keby bolo malo kvapaliny..tak som chcel odvzdušniť, vybral som destičky roztiahol piesty a vložil toho plastovaho bazmeka medzi piesty…stisam paku a už sa neprepadava..nor­malne sci-fi..to jak je toto možne…potom ked sm dal dostičky tak sa to zase posralo a nešlo to poriadne.

        KEd odvzdušnujem tak počut take divne zvuky pri pake, ako keby nasavalo alebo vypustalo vzduch…su posrate tesnenia?

        0 0
        • Vilém  

          To neni sci-fi, to je AVID.

          0 0
        • Smazaný účet  

          si tam mel vzduch no…roztahnutim se vytlacil z pod pistku a byl „klid“…tohle ti muzou udleat kazde zavzdusnene brzdy. Nedelal bych z toho kovbojku.

          0 0
    • šlapatko  

      Prodává se servisní kit avid elixir.Stojí 250kč, obsahuje nové pístky s těsněním.Druhá verze je brzdu rozdělat vyčisti a modlit se že bude ok.Možná na chvíli.Avid je na hovno :-)

      0 0
    • xshreck  

      WDčko a podobné věci na brzdy vůbec nedávej.

      Já si sehnal vazelínu přímo na pístky, odolné brzdovce (akorát do automob. průmyslu).

      0 0
      • Smazaný účet  

        Kde jsi ji sehnal?

        0 0
        • jIrI___  

          Já ji sehnal v autoservisu. Jel jsem s autem na garančku a jen tak se zeptal mechanika, čím mažou pístky a jestli by mi trochu té vazelíny nemohl prodat. Frajer došel ke stolu, ze sáčku vyndal svačinu, šel k velkému barelu a hrst té vazelíny kydnul do sáčku, že za to nic nechce. Já ani nestihl z kapsy vytáhnout prázdné kindr vajíčko připravené na tu vazelínu :D

          0 0
        • xshreck  

          v nějaké mototechně, vím jen že je od značky TRW. Asi něco silikonového. Mám to v dílně, kdyžtak se mpůžu podívat. Hayesy pak jely uplně jinak .)

          0 0
        • xshreck  

          tak TRW Brake Grease PFG110.

          To make life more simple we improved the Brake Grease PFG110.

          PFG110 supersedes

          • PFG101 except shoe sliding area on back plates *see next page

          • PFG102

          • PFG106

          You can use the specially developed grease for:

          • all mechanical asserted units like adjusters

          • for all hydraulic rubber parts, which are in contact

          with Brake Fluid DOT 3, DOT 4 and DOT 5.1

          • for plain bearings e.g. in brake and clutch systems for linear

          motions in contact with Brake Fluid DOT 3, DOT 4 and DOT 5.1

          • Guide bushes and guide pins

          • Clutch master and slave cylinders

          You should not use it for:

          • in context with aluminium or aluminium

          under dynamically high load conditions

          • Brake pad supports in disc Brake Caliper

          • for back plate shoe sliding area

          The product offers:

          • Excellent wear protection

          • High load carrying capacity

          • Good adhesion

          • Resistance to water

          • Corrosion protection

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.