• xetron

    Zdravim Koukam po nějakych brzdach Planuji to sice nejspiš na jaře nebo spiš na novou sezonu ale z nudy pokukuji už ted Koukal jsem na Avid Code krasny čtyřpistek ale dočasně bych měl asi jenom na jednu xD mně by to ani nevadilo ale objevil jsem nějake Avid Code 5 a nevim co je v tom za rozdíl Pišou že jsou taky 4 pistek ale jsou skoro o 1 500 levnějši. Jinak jsem se ještě koukal po brzdach Formula ORO K24, které rovněž nevypadaji zle Hlavně mně ale zajima jaky je ten rozdil v Code a code 5

    0 0
    • TheIF  

      hm nemá štelovací kolečko a design 2007čky možná bude rozdíl jen v tom kolečku jako u J7 – J5

      0 0
    • Lister  

      teď vařím z vody, ale pokud se nepletu, tak Code mají upravenou páku oproti letošnímu rěšení a Code 5 mají to letošní a mělo by tam chybět to štelovací kolečko.......

      0 0
      • xetron  

        tak a k čemu slouži kolečko? Kurnik koupim kolečko za 5.50,– v železařstvi šmrnu to na červeno přilepim suma max 50 kč a mam rozdil 1450 do kapsy :-D ne važně na co to vůbec je?

        0 0
        • TheIF  

          Šteluješ chod

          0 0
          • xetron  

            ooo díky moc tak to maji zajimavě pořešene že vlastně levnějši model se nedá poštelovat když to nebude vyhovovat…A myslite že budou lepši 4pistky Code 5 nebo ORO K24(typuju že Formula ale jenom se ptam)

            0 0
            • TheIF  

              Cody jsou kotvy s mega výkonem, ale jestli važíš 60kg tak na tebe budou moc ostry a špatně davkovatelný, alespoň tohle tady někteří psali…

              0 0
              • xetron  

                no mam Kilogramu asi 72 takže by na mně nemusely byt takove smrtelne. Jenom bych asi musel nejdřiv koupit jednu a postupně druhou myslim že to ale zase takovy problem neni Zadni se mi chyta dobře, nevyuživam ji tolik ale předek…

                0 0
                • Pavlos  

                  ja bych to poresil asi spis saintama;)

                  0 0
                  • xetron  

                    mysliš že budou brzdit líp než Cody nebo Formule? Nebo proč bys je volil?

                    0 0
                    • kesu  

                      protoze sou levnejsi..a co luizy?

                      0 0
                      • xetron  

                        ale tak jak řikam ja si radši připlatim abych měl jednu pořadnou a časem třebas druhou a zadni brzda jak řikam je pro mně dostačující No luisy jsem nějak hledal ale nedohledal. Nemaš nějaky link?

                        0 0
                    • Pavlos  

                      nevim jak formule ale sainty budou mit na tvoji vahu urco lepsi davkovani;)

                      0 0
                      • xetron  

                        a co když přiberu? :-D ne že bych jim nevěřil…škoda že si je nemužu vyzkoušet…

                        0 0
                        • Blackbiker  

                          sainty maj obrovskou výhodu.Nekoušou se,brzdí plynule.Tam,kde ostatní jedou smykem dolekopcom,mi se točí kola a kolo je ovladatelné(velmi prudká klesání), toť postřeh

                          0 0
                          • xetron  

                            si představ že ja mam na svých Solečkach tu samou výhodu :-D Jenže ani kdybych se sebe víc snažil tak mi z kopce nezačnou pořádně brzdit… jednou jsem to zkoušel na asfaltu a upekl jsem BBB desky :-D Ale více méně začínám mít jasno…Díky za postřeh

                            0 0
                            • TheIF  

                              Já v každým prudším sjezdu pálím desky to snad ničemu nevadí, hlavně když nebublá brzdovka a to se mi Codyn ještě nepovedlo a to jim dávám co proto…

                              0 0
                              • Vilém  

                                Zalezi co mas za desky.Organicky se muzou, po prehrani uplne rozpadnout.

                                0 0
                                • TheIF  

                                  Jsou tam orig Avid co dávají k brzdám, takže nejspíš oraganický – podle toho, že Sintered se skoro nikde neprodávají…

                                  0 0
                                • TheIF  

                                  Organicky se muzou, po prehrani uplne rozpadnout.

                                  Jinak potěšující zpráva :-(

                                  0 0
          • Marcinka  

            Joo.. kdyby to byla pravda. Spíš je tam to „štelovací“ kolečko na ozdobu.Brácha měl Juicy Carbon, tak vím o čem mluvím. Kolečkem se točilo a poloha páky se nijak neměnila. Od Avidů ruce pryč, nejedná se o moc kvalitní brzdy. Co se zpracováním i funkcí týče. Magury, Shimana nebo Hope jsou o velký skok před nimi.

            0 0
            • Marcinka  

              Jinak hodnotím Juicy 7, u Code to možná bude lepší.

              0 0
            • TheIF  

              Jen jestli jsi neočekával od toho štelovacího kolečka něco jiného než k čemu je určené a na ozdobu to fakt není ;-) mě u J7 a Codyn fungovalo.

              0 0
            • Hurka  

              ó ty moulo. vnější štelovací kolečko vůbec nemění polohu páky, nýbrž pozici, kdy, brzda začne zabírat. ke změně polohy páky slouží malý šroubek zapuštěný do těla páky dostupný pouze malým imbusem. ten nastavuje odstup páky od řídítek. a celé to funguje výborně.

              0 0
    • Hurka  

      s tvými 72kg budou code neovladatelné. věř mi, mám je a jsem s nimi velmi spokojený, nicméně mám 100kg :-) leda bys jedzil DH… Code 5 je lehčí a levnější varianta, brzdí ovšem stejně, jinak na tom obrázku je Juicy, kde je to kolečko úplně jinde, Code ho má na hřbetu páky, ne z boku… a je hodně dobré ho tam mít, nastavuje se tím pozice, kdy brzda začne opravdu brzdit, čímž se dobře nastaví dávkovatelnost.já na tvém místě bych pořídíl louise, klidně levnější – model loňský nebo předloňský. na druhém kole mám loňské Louise FR a jsou výborné, vždy když na ně sednu po delší době, je to oproti Code rozdíl, ale brzdí velmi elegantně…

      0 0
    • Marcinka  

      Formula je jednoznačně kvalitnější brzda.

      0 0
      • hanz  

        johoho…bych se hádal…do krve

        0 0
        • cabbage  

          I oro? rád uslyšim nějaký nový drby;-)

          0 0
          • hanz  

            řekl bych že je výkoná, s trošku horší davkovatelností ale jako kvalitní bych jí teda neoznačil…už třeba kuli častýmu problemu nevracecích se pák.

            0 0
          • Marcinka  

            Určitě i ORO. Hlavně je mnohem hezčí – a určitě i lépe fungující – něž Avidy. Jinak máš moc krásný bajk.

            0 0
        • kubad  

          na to prijde casem sám to nema smysl se hádat :-)

          0 0
    • Zdyn  

      tak rozdil Code a code 5 je hlavne v pace. U petky je t vlastne paka Juicy 5. tedy bez regulacniho kolecka, packa nejni ulezena na prumyslovejch loziscich a nejni zdaleka tak robustni a odolna. Jinak code 5 by taky mela pravdepodobne vyuzivat trmen z modelu Code 2007. Code 2008 ma jiny material na cele brzde a je lehci, ale to na funkci nema vliv. Jinak Maximalni vykon i davkovani je u Code bez problemu. Nikdy jsem nemel problem s citlivosti davkovani. (moje vaha cca 70kg) Koleckem a steluje bod, kdy zacne zabirat paka a zacnou se pohybovat desticky. Proste delka kroku. S nastavenim citlivosti to nema nic spolecneho. Jo a to kolecko fukguje u vsech brzd avid velice dobre (zmena je vyrazna), pokud ne, tak je nejaky problem a brzda se musi spravit.

      0 0
    • Blackbiker  

      code jsou moc, vem sainty:-)

      0 0
      • xetron  

        no nejsi prvni kdo mi to říká…A jelikož XT 08 vypadaji že ta páčka bude mít taky nějaký ty zazračný kolečka tak si je asi vemu…Ještě se budu rozhodovat protože to necu nijak uspěchat a na zimu brzdy tak 100% nepotřebuju tam brzdi všechno stejně Záleží spíše na pláštích :-D Zatim všem díky hoši…

        0 0
      • hanz  

        saint sou o ničem, snad ta nová xt páka pořešila jejich neduhy ale louise tě vyvedou z temnoty :-)

        0 0
        • Hurka  

          on snad kupuje brzdy podle počtu štelovacích koleček, takže louise mu nemohou imponovat, tam není kolečko žádné, leda jeden šroubek :-)

          0 0
          • xetron  

            :-D čim vis štelovani tim lip protože když si něco nedokažu upravit k obrazu svému vadi mi to :-D Hlavně délka chodu páky…

            0 0
            • Hurka  

              tak to právě avidy mají (kromě zmíněné code5) a funguje to výborně.

              0 0
        • Misiak  

          trocha rozved tie neduhy…

          0 0
          • hanz  

            zle dávkovatelné, prudký nárůst výkonu a při ostrém dobrždování zvadlý konec…prostě ta brzda je hryzavá v nízkých rychlostech a přitom nebrzdící při velkým zatížení…jezdil jsem jí a nepomohl ani tuning goodridge hadicema a zkoušení neorigo desek, i když tam bylo citelné zlepšení. Narovinu louise sou nej brzdy jaký sem zatím vozil, přirovnal bych snad moto V2 ale těm nedávám takovou čočku na jak louisám na sjezdáku tak nemám regulerní porovnání.

            0 0
            • Karlos009  

              Paradoxně velmi podobnými slovy jako ty Sainty, hodnotí Luisu v testu kotoučových brzd v únorovém německém Bike. Volně přeloženo:
              „Nová Luisa má dvě tváře. Enormní brzdná síla z laboratorního testu není v praxi znát. Pokud se příliš zahřeje, brzdná síla značně opadá.“ S 18O a 200mm kotoučem získla známku „gut“ se 160mm jenom „befriedigend“. Naproti tomu Cody se 185mm „sehr gut“ a s 200mm „super“.

              0 0
              • hanz  

                louise s obyč deskama opravdu vadli ale s performance deskama už vůbec, ale code s 200mm otoučema je digitální, nechápu to hodnocení, ten test je odfocenej i tady někde na foru.

                0 0
                • Hurka  

                  není digitální a furt to opakuji dokola. potřebují se dobře zajet. mám vyzkoušené jak organické tak sintrované desky, velmi spokojený jsem nakonec s kombinací organických desek a kulatých kotoučů A2z (bez „kudrdlinek“ na okraji). nevibruje to, brzdí a dávkuje velmi kvalitně (nutno si pohrát s nastavením – velmi pomohly nové páky Straitlines), nekouše, za mokra neječí. velmi dobrá brzda. opravdu ji vždy ocením, když sednu na Louise na druhém kole – ty brzdí taky dobře, ale Code jsou na moji hmotnost lepší, „na Louise musím někdy použít i dva prsty, na Code nikoliv“ – joke :-).

                  0 0
                  • hanz  

                    na loise musíš použít dva prsty?…nevím teda co máš za louise nebo za prsty ale ani na špatných brzdách mi nikdy nepomohly že sem přidal prst na páku..prostě jedním prstem jseš schopen z tý brzdy vymáčknout max výkonu, dva prsty nějak neřeší…a code jsem jezdil, fakt bych je nechtěl, kolega je jezdí na dh na 180 kotoučích a víc dávat prej nebude že už takle sou to jedy…jseš jedinej člověk kterej tvrdí opak…nebo je máš začarovaný :-)

                    0 0
                  • Daan  

                    Zajimavy. Ja mam opacnou zkusenost, priznavam ze jsem podlehl marketingove masazi a Cody na sjezdaka koupil, no, kdybych si dal Luisy nebo Marty na 200mm udelam mozna lepe. Luisy ktere jezdim na xc kole jsou lepsi. Cody – desne dlouho se zajizdely, prvni jizdy sem myslel ze vubec nebrzi (origo kotouc a desky)vibrujou, za mokra o me vedi ze jedu i dole u lanovky, naprosto otresna davkovatelnost, bud pribrzdujou nebo uplna stopka. po pul roce jezdeni je poazuju za nejvetsi slabinu na svem kole a asi bych je uz nedoporucil…

                    0 0
                    • Hurka  

                      no nic, asi jsem sám :-) musím ale říct, že se dramaticky změnily k dobrému po výměně kotoučů a adaptérů, takže vůbec nejsou hlučné a vibrující. to dávkování – nemám problém – asi je to opravdu zajetím, deskami, pákami a hmotností jezdce, hold jsou to silné brzdy… rád bych zkusil Code u někoho jiného, jestli se ty moje chovají jinak anebo ne.

                      0 0
                      • Marcinka  

                        Když musíš měnit orig. kotouče za jiné, laborovat s destičkami…to podle mě není známka bezchybných brzd.

                        0 0
            • Misiak  

              ake si skusal neorigo dosky? rozmyslam ze dam na ne 203/180, zda sa mi ze mas pravdu minimalne v tom, ze pri vysokom zatazeni su nejake nemastne-neslane (orig sintered). kazdopadne brzdim jednym prstom a zatial mi to stacilo. ale nieco tomu chyba (dosky+203 ko­tuc) :)

              0 0
              • hanz  

                nejlíp vycházeli asi ebc red ale upekl jsem je při defektu ve špindlu..potom hodně dobře A2Z, udajně sou totiž stejný jako koolstop

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.