• knpistos

    Chtěl bych poradit. Chci skládat 29" celopero na karbonového rámu. Něco na allmoutain, lehčí traily a celodenní vyjížďky.

    Poprosím názor na těchto 7 biků.

    • Transition Smuggler/Spur
    • Evil The following
    • Pivot Mach 429
    • Norco Sight 29
    • Rocky mountain Altitude
    • Orbea Occam
    • BMC speedfox

    Děkuji

    0 0
    • Charlie_R  

      Na to, co píšeš, bych si vybral BMC. 130 zdvih by ti měl stačit a kolo pojede dobře i do kopce.

      0 0
    • plzakj  

      U speedfoxe by mi srala ta teleskopka spojena se zamkem tlumice (otevrenej tlumic = sedlovka dole). Nevim, jestli se tam da dat klasicka. Z toho vyberu bych sel do Spura nebo Pivota, jestli je na to vata :-)

      0 0
    • plzakj  

      Jo, jinak teda skladacka bude ekonomickej nesmysl proti celymu kolu, pokud nemas nejaky komponenty nebo nekoupis levne/bazar ram s tlumicem.

      0 0
      • knpistos  

        Ram se dá koupit ve slevě na zahraničních eshopech, stejně počítám s cenou kolem 50k, komponenty mám kvalitní na hartailu.

        0 0
    • embi  

      Zajimavej rozptyl no… Nektery kola s 36 a nektery se SIDem:)

      0 0
      • knpistos  

        Ptám se na rám, vidlici dám DVO sapphire 34 nebo pike ultimate…jestli nechceš poradit, ale rýpat, tak na tvůj koment fakt nejsem zvědavej

        0 0
    • Breakpain  

      Pivot

      0 0
    • lazza  

      Smugg je supr, ale taky supr tezkej – pokud se teda bavime o hline; krome toho ho uz nedelaj, takze leda nejakej vyprodej.

      Spur bych bral ja, ale je to tusim jednocep oproti vsem dalsim Tr. Takze projev zadku bude odlisnej, nez je u ostatnich Tr zvykem.

      Jeste bych dumal nad YT izzo.

      0 0
    • lazza  

      Spojeni tlumaku a teleskopu u BMC dle meho kktina – sedel sem na tom a sralo mi to velice :)

      0 0
    • snas89  

      Nejel jsem ani jedno…takze muj tip je rozhodne hodne validni:))

      Nejvic se mi libi smuggler.

      0 0
    • jeniiiik  

      Od Norca by ti na tohle stačil Optic. Sight je poměrně kladivo.

      0 0
    • Smazaný účet  

      Pivot nebo Norco Optic

      0 0
    • jeniiiik  

      Jakou shanis velikost?

      0 0
    • Mr.Duck  

      Na BMC je dost dementni jak vysoko mas sedlo i v nejnizsi poloze. Zkousel jsem to na dost placatejch trailech a i tak mi to vadilo tak ze sem se na tom doplazil zpatky do shopu a uz to nechci ani videt :) Ale do kopce to jelo lip jak i bajk, to zas jo.

      0 0
      • raw 4  

        Mám starý Bmc s oneup sedlovkou a pro mě ideál a univerzál… Samo jen je to 130/130 ale Rychlebky v pohodě… Teda na double černou nemám moral… :-)

        0 0
        • Mr.Duck  

          No tohle má sedlovku integrovanou, a už ta objímka je docela vysoko ale co to naprosto zabíjí je ta „noha“ na horní části sedlovky. Je možná o 10cm vyšší než oneup sedlovka.

          0 0
    • FOSA  

      Zdravím,

      nevím jak to vrazit, tak to zkusím tady…

      Podařilo se mi za slušný peníz koupit Kross Moon 2.0 (160/150mm), původně jsem chtěl něco okolo 140–130mm a teorie se potvrdila. Je to pro mě šílený nezvyk, je to prostě líná mrcha, když na asfaltu šlapu 25km/hod. tak se u toho i nadřu. Přechod je z gravelu, takže se není čemu divit, líné mi přišlo po gravelu i moje XC (kde mám tedy na zimu noby nicky, takže to brzdí guma) :-D

      Chtěl bych se tedy zeptat, jestli to jde v rámci mezí trošku zrychlit? Jiná kola, pláště? Nebo si hold budu muset zvyknout? Docela se mi i líbí myšlenka se po těch kopcích nehonit a šlapat v klidu, naopak si vychutnat jízdu dolů, otázkou je, zda na to není ten zdvih zbytečně moc.

      Mám zkusit nahodit alespoň rychlejší plášť dozadu nebo to ani nemá smysl? Kor teď do toho bahna? :-)

      0 0
      • goofy  

        Dívám se, že je to 29, což na zdvizích 160/150 bývají solidní tanky. Tam nezbývá, než zklidnit tempo… :-D Navíc, pokud to má opravdu těch 17,1 kg…

        Každopádně nevím jak to máš osazené, ale pokud dle specifikace, tak Vigilante jsou slušné kotvy. Dozadu hoď nějakého semislicka (Rock Razzor). Lehčí záplety samozřejmě taky pomůžou, a pak tlumič s možnosti přivření. Ale gravel z toho nikdy nebude. To ani omylem… :-D

        0 0
        • FOSA  

          Těch 17,1 kg uvádí u všech modelů, myslím, že mají špatně popis, ale vážit jsem to ještě nevážil. Tlumič se až tak nehoupe, vidlici ani nezamykám…Zkusím prvně asi zvykání si, na jaře teda jiné pláště, zimu se budu stejně courat a trápit :-D

          Jen se mi to nechce hnedka měnit za trail bike na základě prvních pěti vyjížděk.

          0 0
          • Baba-Ji  

            A co tam teda máš za pláště? Ty mají na „línost“ sakra velký vliv. Takže nejjednodušší je přezout a to hlavně zadek, předek až tak poznat není a proto je vždycky lepší mít tam něco s dobrým gripem. S tím houpáním tlumiče – i když se ti zdá, že se houpe málo, je to pak při šlapání hodně cítit, pokud je tlumič byť i jen lehce přivřený. No a pak taky pozice sedla k pedálům, potažmo středu. Pokud si chceš pomoct k lepšíému výkonu při šlapání, posuň si sedlo dopředu co to jde …podle fotek je na tom kole sedlo poměrně dost vzadu nad zadním kolem. Ještě mně napadlo, co tam máš za převodník a jakou kazetu?

            Mimochodem, jaký průměr kol má tenhle tvůj Moon? Koukal jsem na net a Moon 2.0 je jak ve 29" tak i v 27,5".

            0 0
            • novas752  

              Přesně tak, pláště jsou na těhle kolech v podstatě většina tphp proč to nejede. Takže když přecházíš z gravelbiku, můžeš tam v klidu dát jen nějaké jezdivější pláště s lehčí trailovou kostrou a bude to fungovat líp. Vždycky to bude výrazně pomalejší než xc, ale zrychlit to trochu půjde.

              No a až se na tom tak za půl roku rozjezdíš tak popřemýšlej jestli je takový kolo fakt potřeba nebo ssebou tabáš zbytečně těžkej nesmysl, protože na tenhle typ kola prostě pláště který fakt vůbec nejedou patřej. Jinak je to trochu jako silniční pneumatiky na offroadu.

              0 0
            • FOSA  

              Je tam původní osazení osazení plášťů, tzn. WTB Vigilante Grip DNA (29"x2.3", UST). Pokud bych teď měnil, tak jen zadní asi. Uvidíme co počasí, teďka se to asi ani moc měnit nevyplatí, je maras, už by mohlo prituhnout :-))

              Sedlo jsem mírně pospuval, takže ho zkusím tedy po rysku dopředu…

              Převody jsou 32–11/46, ty jsou cajk, do kopce ok, spíš možná těžší převod nekdy chybí.

              A verzi mam 29", docela se mi z prvu ten Kross líbil, tak uvidíme. Jen se do přepákování či jak to nazvat, krásně sbírá sajratj a není tam místo se tam dostat a vyčistit. Ani stříknout tlumič nejde moc komfortně, tam má to jejich RSV mouchy.

              0 0
      • hAjPR  

        Koupil sis nesmysl, tak to bohužel je.

        0 0
        • Baba-Ji  

          nekoupil nesmysl ale enduro kolo. Teď to ještě trochu donastaví a bude to vpoho …resp. allmountain se středníma/vyššíma zdvihama z toho klidně udělá

          0 0
          • Georrge  

            Z gravelu na enduro je to hrozny skok. Ale jak pises, muze z toho udelat vysokozdvihovy trail a treba si casem zvykne. Zacal bych gumama (i predni), mozna zkusit o nejaky cm delsi predstavec, at je to trochu jezdivejsi. Lehci kola jsou fajn vzdycky, ale vzhledem k cene mu to podle me az tak nepomuze.

            0 0
            • TK75  

              Stačí na zadní RaceKing a jede to i když přední zůstane pomalá pneumatika

              Sice pomalejší ale snesitelné

              0 0
              • novas752  

                Jenže k čemu to je. Jestli bude využívat vlastnosti předního pláště tak RK vzadu buď dost brzo někde prorve, nebo pojede do smyku při každym sáhnutim na brzdu a na každym odkloněnym kořenu mu prdel masivně ustřelí. RK je na takový kolo úplně nesmyslnej. To když už, tak aspoň něco jako Rekon 2,4" EXO dozadu + něco jako HighRoller II 2,4" EXO dopředu.

                0 0
                • TK75  

                  To jo, popsal jsi to trefně, ale i přesto se to jakž takž dá.Třeba jen ze začátku aby teda nebyl hotovej že mu to nejede.Postupně přitvrdit

                  Anebo se nedivit, že to nejede jako grevl :-)

                  0 0
                • Baba-Ji  

                  zrádný HighRoller dopředu…? :D

                  Když chce něco rychlého a mělo by to poskytovat nějakou jistotu gripu, pak nemá jinou volbu než dát dopředu Minion DHF …pokud zůstaneme u Maxxisu. Dozadu pak třeba toho Rekona. Tohle kombo už musí jet poměrně pěkně.

                  0 0
                  • novas752  

                    DHF teda už moc nepovažuju za zrovna „rychlý plášť“, to bude tak na stejno jako z výroby obuté Vigilante. A když už vybírat z něčeho takového tak za mně spíš Assegai než DHF.

                    0 0
                    • Baba-Ji  

                      Nepovažuj, ale – teď použiju trochu argumentační faul – je obecně známým faktem (to byl on :)), že z „gravity plášťů“, tedy těch, co mají už poměrně spolehlivý grip, je DHF nejrychlejší (a proto je tolika značkami neustále kopírovaný). Mám na mysli pláště DHF, DHR II, HR II, Shorty a Assegai. Jak je plášť rychlý poznáš jednoduše – hoď ho na zadek a uvidíš :). DHF bude určitě nejrychlejší.

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Já myslím že HR2 je rychlejší. Ale na předku je to taky rychlejší cesta na zem :)

                        0 0
                        • wilda81  

                          +1 :)

                          0 0
                        • Baba-Ji  

                          Teoreticky na předku možná jo, ale hodně bych se divil. Na zadku ani náhodou – ty tenké figury HR2 se v záběru žvýkají, takže člověk jede jak v blatě (když to trochu přeženu).

                          0 0
          • hAjPR  

            Jasně, vím. Pro něj ale nesmysl. Hele vždyť tohle je nekonečný téma…jak z produktu A určeného na činnost X udělat produkt na činnost Y. Je to stále kolo, do práce a z práce ho to stále doveze, ale prostě má „wrong tool for the job“. Pokud by to jen trochu šlo, než do toho vrážet energii a peníze, vyměnil bych to za XCéčko/lehký trail kolo.

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Je to jen o úhlu pohledu. Už tu taky byla spousta lidí, co si nejdříve koupila lehký xc, poté třeba trail a nakonec skončili u endura, protože s odpovídajícím kolem zkoušeli víc a víc.

              0 0
              • jeniiiik  

                Pak se zase vrátili na něco s nízkýma zdvihama protože moderní ,,superendura,, nechtějí tahat po kopcích aby se hodinu jebali nahoru a dvě minuty jeli dolů. A pořád ten malý zdvih zvládne temer to co ten velký pokud má dobrou geo a jezdec trochu skillu.

                0 0
                • vojtechposmourny  

                  Asi jak kdo. Ale jinak to, že moderní trailbike zvládne v podstatě to samé jako enduro před pár lety nerozporuju, konec konců by to byla i moje volba.

                  0 0
                • Mr.Duck  

                  Ale Di ty

                  0 0
            • Georrge  

              A to prave nevis jestli ma wrong tool, ani on to jeste nevi, protoze na tom jel jen parkrat a poradne z kopce jeste ani jednou (to bude chvili trvat nez zacne vyuzivat potencial toho kola). Proste tomu musi dat sanci a bud ho to zacne bavit nebo ne. Ale ze zacatku si muze pomoct jezdivejsim setupem, at si lip zvyka. Zdvihy jsou navykove, takze casem treba zacne vyhledavat tezsi teren a setup pujde zpatky. Nedela z kola traktor, porad je to mtb celopero. Jen bych do toho nevrazel zbytecne moc penez.

              0 0
            • Baba-Ji  

              co jsem chtěl říct bylo, že to co píšeš tazatel ještě neví, jestli je to por něj overkill. Z nějakého důvodu si si koupil celopéro. Jak sám píše, po přechodu z gravelu mu i jeho XC bajk přijde těžkopádný, takže bych tak kategorický jako ty nebyl.

              0 0
            • FOSA  

              Díky za rozsáhlou diskuzi :-D

              Samozřejmě všeho jsem si vědom, i toho, že na ten typ kola patří oný typ pláště. Co se koupení špatného kola týče, tak nesouhlasím. Gravel je holka pro všechno, XC mám na lehčí terén, třetí kolo jsem chtěl tedy zkusit celopéro. Koupit něco na 100mm zdvihu, tak jsem stále u XC, tedy cílem byl trail bike, líbilo se mi 140/140 popř 150/140, no a skončil jsem u 160/150mm, částečně omylem, ale kolo je z bazaru a za pěkný peníz.

              Nevím zda zdvih uživím, ale nemám ženu a děti, jsem mladý a blbý, takže ještě nejsou takové zábrany, takže doufám, že to z kopce v rámci mezí a schopností pustím. :-)

              Zatím posunuto sedlo, pláště (WTB Vigilante 2,3) by měly mít 1141g, další pak můžu zkusit něco alespoň trošku lehčího, uvidíme. Zimu protrpím s tímhle, třeba to nebude takové hrůza. Co se gravelu týče, chybí mi šlapání ve stoje, kde krátky kopec se dal přeletět setrvačností s lehkým přišlápnutím, tady to bude víc výletní.

              Ale už teď jsem nadšený a koukám na Praděd a Lysou, že tam kolo vemu!

              0 0
              • Georrge  

                Prej ze gravel je na vsechno :) pro me je kolo na vsechno 130mm full :D na gravelu bych jel tak pro rohliky a nadaval bych jak je to tvrde :D

                0 0
                • FOSA  

                  To bylo myšleno spíše z hlediska zacházení. Grevel je u mě chudák…ted má blatníky, jezdi v dešti, bahně, sněhu, už jel i v první soli, v létě ho zase odírají brašny :-) Ale na ten bych nedal dopustit, ten se mi zalíbil moc. Holt první kolo s beranama!!! :-D

                  0 0
              • Baba-Ji  

                +1 za přístup

                …jinak u toho pláště nejde jen o váhu, ale taky i o vzorek …a vigilante je, nehledě na váhu, zrovna spíš ten „kotevní“ :D

                0 0
              • tonik666  

                Dneska bych kupoval nizkozdvihovy agresivni trail bike-Banshee Phantom, Transition Spur, Evil Following, novy Ibis Ripley etc.

                Driv tyhle kola nebyly a trail se jezdil na 150/140 s 26/27 koly, doba se meni a 150/140 na 29 je enduro a rychle a hrave trailbiky jsou 120/110

                0 0
                • jeniiiik  

                  Enduro jsou dneska 180/160 …

                  0 0
                  • tonik666  

                    Záleží na velikosti kol. U 27,5 bych řekl, že 170/160, u 29 bych řekl, že 160/160 – 150/145 (třeba Ripmo etc.).

                    0 0
        • novas752  

          Zase třeba do toho „doroste“, po několika vyjížďkách to nelze soudit. Styl ježdění na takovym kole je od gravelbiku i normálního xc kola totálně odlišnej úplně vším a docela dlouho trvá než se tomu člověk přizpůsobí. Už jenom terén, který je pro něco takového ideální je na gravelbiku skoro nemyslitelnej a na xc kole sebemrskačství – to co dosud strategicky míjel najednou bude vyhledávat.

          Ale je možný že je to příliš, bez dostatku náročných terénů je to kolo nevyužitelný.

          0 0
      • Kejmil  

        Do kopce se přece nespěchá, a z kopce tam kde se řezala zatáčka na gravelu nebo xc se projede teďkom rovně a ve větší rychlosti, možná i z nějakým Epic poletem.Zrychlit asi moc nepůjde, ne za cenu znehodnocení funkce kola, raději si přivstat dříve, anebo počítat z tím že prostě třeba vyjet rychleji na ujetí stejné vzdálenosti (roviny, kopce), případně pokud budeš vyjíždět z kopce do doliny naopak můžeš přispat. :)

        0 0
        • TK75  

          Hezky řečeno

          0 0
        • Baba-Ji  

          Jenže to už mluvíš o chování bikera, kterého ty „epické polety“ a podobné pojetí „offroad cyklistiky“ už baví. Podle popisu ale k tomu tazatel teprve míří, možná, ještě sám neví, uvidí. Proto vidím jeho vývojovou cestu v odlehčení, aby to trochu jelo, jak začne objíždět víc a víc terénu, zjistí, že potřebuje víc a víc jistoty i od kola a zase začne ten bike-setup „zpomalovat“.

          Takže tlačit tazatele hned z fleku do heavy-duty setupu je nesmysl, akorát si bike zprotiví. Ať si ho nastaví, jak ho to baví a potřeby ho časem samy nasměrujou. Buť to prodá jako overkill, nebo ho lehčí setup bude bavit a zjistí, že klidně uveze i ten těžší setup, protože mu to za to stojí.

          0 0
          • novas752  

            To je pravda no, endurko si při spíše xc pojetí cyklistiky jako moc neužiješ.

            0 0
          • Kejmil  

            Jako jo nemůžu víc než souhlasit, jenže když se zas podíváš pak pohledem toho že je to odlehčené třeba na pláštích tak i toto mu může zhnusit jízdu protože už si neřekne jenom „nejede mi to do kopce podle představ“, ale k tomu si řekne „z kopce mi to taky nejede nijak pohodlně, na jistotu, atd…“.Protože vzorek gum, směs, šířka.....Jako můj suběktivní názor je prostě to překousnout a jezdit a moc to nešulit.Když mu pán bůh dá, tak ho to bude bavit a když né tak to vymění za něco jiného.Určitě tady neradím žádný Heavy duty setup, spíš plně funkční setup k maximalizaci schopnosti kola jak horekopcom tak dolekopcom.V mo­torkách je to stejné, můžeš nahodit sliky na enduro, nebo terenní na nějakou cestovku, ale pokaždé to bude na hovno, ten kočkopes tomu příměru sedí…Asi nejlepší je dát tomu čas, nedělat z toho něco co to není, a být otevřený novým výzvám :D. Samotnému mi ten vývoj šel relativně klasickým směrem – nízko zdvihý jezdivý full do kopce (kondice,hubnutí a podobné nesmysly) a pak to přecházelo jak pravíš ty k delším a obtížnějším sjezdům na ůkor uhnaní si vysokých tepů směrem do kopca( a po cestě hore očumování hřibů, krajiny, diskuzí s přáteli a naslědně poctivě dotaknování pivkem…), proč vymyšlet něco čím už hodně lidí před ním přešlo, ušetří peníze za experimenty a jesli nemá kolem baráku jenom rovinu tak ho to určo bude bavit :).

            0 0
            • Baba-Ji  

              Ale ten kočkopes je pro každého trochu jinde a většinou to musí zjistit až sám, pokud chce jít na dřeň nebo vypiplat si bajk opravdu podle svých představ, resp. spíš podle své chuti (a ne podle obecných škatulek či rad druhých, které jsou často postavené na jejich vlastních potřebách, které se nemusí s tazatelovými krýt).

              Jinak kolo jde postavit relativně rychlé i relativně lehké, jenže je potřeba opravdu rozumně vybírat komponenty a nezřídka kdy to pak už dost leze do peněz :D

              0 0
              • Kejmil  

                Baba-Ji : Jasne, ja jen tak filozofuju bo mi už z marodky mrdá a nějakou dobu budu s mou zlomenou stehenní kosti a krčkem sedět maximálně na rotopedu :D.Ale stejně si myslím, že by tazatel nemusel mít strach z toho kola, asi sám zjistil že do těla si dá,a proto vlastně sportujem, a ještě příjde na to že z kopce na takových zdvizích v terénu jde zažít solidní prdel.Jen to časovkářské myšlení si třeba vygumovat z hlavy a ráno si prostě přivstat :D.

                Georrge : Supermotard to je ten mrtvý sport na těch divných motorkách ne ? :D.A co se týče pláštů jesli myslíš zkratkou NN – Nobby Nic, tak na té gumě jsem si nejvíc krát rozbil hubu a na kolo už mi X let nesmí.Osobně jsem fanda Maxxis Minion DHR, DHF… dlouhodobě na jakékoli kolo do terénu a vlastně nic jiného nemám potřebu zatím hledat.

                0 0
                • TK75  

                  Z grevlu časovkářské myšlení asi moc mít nebude, spíš jde o tu živost toho kola.Ono se to totiž přenáší i do toho terénu že to letí

                  Ale zas jak píšeš ty sjezdy, to už je něco jiného.Klasika udusaný lesní stezky letíš jak tornádo, ale přes šutry atd to je opruz.Tam si může užít s tím fullem.Taky bych ke grevlu fulla bral, ale jsem si jistej, že bych se na skalách přizabil.Stačilo mi k čemu mě lákalo hátečko s trailovou geometrií :-D

                  0 0
            • Georrge  

              Ale enduro motorky se silnicnima gumama se delaj :) rikaj tomu supermotard a vubec netusim k cemu to je dobry :) ale souhlas s tim, ze bych to s jezdivyma gumama moc neprehanel. Na predek bych nic lehciho nez NN ( a jeho obdoby u jinych vyrobcu) nedaval. Ale ted ma dost hrube gumy, takze kdyz koupi rychlejsi tak muze porovnavat rozdily do kopce a z kopce.

              0 0
          • goofy  

            A nebo se někteří u vývoje svých kol dostali o dva kila dolů, a zpátky nahoru se jim fakt nechce… :-)))

            0 0
      • logoman  

        Nekdo je nesnasi, ale ja doporucuju dat nejaky semislick plast :-)

        Vozim miniona SS na 29er 170 mm a jede to dost slusne. Extra nebrzdi, ale v naklonu drzi, takze to ani neni nijak zaludna guma :-)

        0 0
      • jonti  

        Dal bych tam Maxxis Ardent/Ardent Schwalbe Nobby Nic, Specialized Ground control, nebo neco podobne kategorie. To jsou plaste co uz podrzi ale porad jeste jedou.

        Taky bych vyzkousel posunout brzdy/razeni, mozna ti staci o par cm uzsi riditka.

        0 0
        • goofy  

          Na co ti je takový plášť, který sice jede, ale vůbec nebrzdí a v zatáčkách nedrží. Vzadu ještě půl bídy, ale ve předu…

          Kdyby už chtěl jezdivější gumy, a aby to furt ještě mělo smysl, tak za mě Maxxis Minion DHF dopředu a Minion SS dozadu v nejlehčí variantě.

          0 0
          • Baba-Ji  

            +1

            …nebo toho Rekona dozadu …nebo Tomahawk, nebo Aggressor

            0 0
            • DaSnail  

              ten Tomahawk vypadá dobre. mal som ho zafixovaný ešte s tým starým vzorkom a ten nový je uplne iný. dík za tip.

              0 0
            • jonti  

              DHF ani Arrresor uz neni plast, ktery jede. Minion SS jsem nemel, tak nehodnotim.

              0 0
              • Baba-Ji  

                tak oproti Ardentu a XC „lysym“ gumam jedou pravda hur. Ja teda sveho casu mel vzadu Ardenta 26 2.3 a pak jsem ho nahradil DHF a ten rozdil v rychlosti byl teda mnohem mensi, nez bych cekal. Jinak na predek bych si Ardenta dobrovolne nedal, pokud bych nejezdil turistiku nebo nevyjizdel vyhradne za sucha.

                0 0
                • jeniiiik  

                  Měl jsem ardenta ve 2.6" vepředu a nebyla to zla guma. Na enduro samozřejmě mimo, ale měl jsem to na 120/120 XC trailbiku a bylo to v rámci kategorie celkem schopné.

                  0 0
          • DaSnail  

            Ten Minion SS by som skúsil, bohužial v 26 nejak neni.

            0 0
    • andy97  

      Ahoj, sháním 29” boost vidlici na trailové kolo. Chtěl sem Suntour AXON 34 a tu nemůžu nikde sehnat. Tak nevíte co zvolit za jinou alternativu? Kolem 9tis.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.