• Daník

    omlouvám se předem všem, kterých se dotkne, že jsem se opět nespokojil s historií, ale udělal bych zase takové malé hlasováníčko a vítám zkušenosti zkušenějších:) Za posledních 14 dní jsem načerpal záplavu informací, takže se moje předsevzetí osadit na nový bike levná kola poněkud zhroutilo. Zvažuju na základě referencí nahradit centrlock kotouče (zatím v krabici) 6dírama a během roku přechod na NoTubes…kdo všechno zaplatí zatím nevím (případní sponzoři perspektivního důchodce jsou vítáni:-))

    0 0
    • djano  

      Klikol som omylom na nieco co vobec nepoznam. Osobne by som bral DT (240+4.2) – dal som si ich urobit, ale s nabojmi 340. Vyhoda – servisovatelnost, maju relativne nizku hmotnost, tuhe su dostatocne, vyplet po sezone v pohode.

       
      0 0
    • Hnoj  

      Mám jen dva favority:

      FRM1… Kvůli UST, solidní hmotnosti a dost možná zajímavé ceně :-)

      a nebo SUN Dirty Flea a k tomu ZTR Olympic , Sapim Laser (?)… Náboje maj moc pěknej zvuk, Ráfek je „UST“ a  bude to hodně lehké… A navíc totálně neokoukané :-)

      0 0
      • Vilém  

        Co pamatuju, tak tu nekdo ty Ringle jezdil a moc chvaly na ne nepel. Nemuzu to vsak najit, abych si rozzpomnel v cem byl problem.

        0 0
        • Daník  

          jo, tuším na mtbr.com jsem našel na ty Ringle review, kde komplet všem odešly vnitřní ložiska…snad nějaká výrobní vada…ale po výměně už ok,cha

          PS-neměl jsem zakázat vyjadřování na výběru finančně zainteresovaným osobám ;-)) ?

          0 0
        • Team6  

          ringle sem jezdil já ále fleá. mel sem jedinej problem s orechem kterej býl moc mekej á vsechný drázký ná nem býli v uzkem provedeni, tákze i ná XT kázete hrozilo protoceni nejnizsich pástorku. jinák s loziskámá sem problem nemel. ále po 2 tisichich sli do svetá. á táký udáváná váhá výrobcem býlá HODNE mimo…

          0 0
        • mastihuba  

          mi praskla ta hliniková oska na které je to všechno navlečený a než sem pochopil co se stalo tak sem ještě párkrát protočil kliky a vylágroval praporky v ořechu.

          0 0
      • kubad  

        heh bys na FRM musel trochu shodit – navíc je tam v podstatě ráfek noTubes, takže je lepší varianta to naplést na DT240

        0 0
        • Hnoj  

          Co to meleš? FRM maj klasickej UST ráfek, do NT to má docela daleko.

          0 0
          • Vilém  

            FRM a Fulcrum Red Metal neni totez, takze kazdy zrejme mluvite o necem jinem.

            0 0
            • Hnoj  

              Omlouvám se, výrazem FRM jsem myslel Fulcrum Red Metal… Asi bych neměl být líný psát celé názvy.

              0 0
          • kubad  

            lol – mázni se kladivem – normálně to šlohly NoTubes :-)

            ta bílá páska a ventilek co se tam lepí je co?

            0 0
        • Daník  

          aby nám tady nevzniklo nedorozumění s FRM coby super lehkou silniční záležitostí – hnoj myslel Fulcrum Red Metal 1?!

          0 0
      • destr  

        Ty ted má moje přítelkyně, takže okoukany už sou :-D :-D ale ten zvuk je fakt skvělej, kam se hrabe mavic

        0 0
    • jojina20  

      DT 240s + ZTR

      0 0
    • Gorgov  

      NT 355/Aerolite/CK nebo Tune nebo DT 240, podle toho jak na tom chces jezdit a kolik do toho vrazit:)

      0 0
      • jecnak  

        Tak tak, ale hlavne by mel Dani zvazit, zda potrebuje suprlehky kola s omezenou zivotnosti a odolnosti.

        0 0
        • Daník  

          nj, raděj držáky (skoro 80kg a technika jak prase), ty AC jsem asi vyloučil. Hmotnost není všechno – zrovna jsem četl recenzi (http://www.bicycling.com/…56-1,00.html) kde srovnává Zera, XTR a Cmax SLR, že ač jsou těžší, tak borec raděj jezdí Fulcrumy, protože pocitově jedou líp („In fact, though I have lighter wheels at my disposal, I prefer these Zeros because they seem to provide a better ride and feel than the lighter wheels.“).

          0 0
          • Daník  

            ještě by mě moh někdo vysvětlit, jak inteligentně vkládat odkaz…

            0 0
          • jecnak  

            O kazdy kola se budes muset starat – dotahovat draty, obcas vymenit loziska, domazat orech. Spocti si kolik by te stala vymena rafku, dratu atp. a uvidis. Ono totiz rozidl mezi spickovyma zapletencem a rucne zapletenyma kolama neni az tak velkej. Ja osobne bych volil neco s priparne ust rafkem a vyhnul se ruznym tubeles kiitum. Snad jeste o NT rafkach by se dalo uvazovat, diky jednoduchemu pouziti UST.

            0 0
          • Marccoo  

            Nedávno jsem tady taky založil vlákno o kolech, rozhodl jsem se pro Hope,CXray,4.2d,ale stejně nakonec mi jdou Zera :-) Akorát ten pošťák je nějaký líný.

            0 0
      • marekvnoucek  

        Jojo, taky bych to tak viděl, ty náby od Tune King + Kong vypadaj moc dobře…ale je to celkem pecka no.. já osobně jezdím náby American classic a nemůžu si je vynachválit..le­houčký, relativně levný..za sezonu ani náznak nějaký vůle ložisek.. a dráty Sapim Lazer.. 64ks ´279g, maj 1500 N/mm2) tj. pouze o 100 N/mm2 nížší pevnost v tahu ve střední části než C-Xray, ale o 200 N/mm2 vyšší než u DT revolution..drát stojí 18Kč..no když to sečtu… 6000,– náby (AC), 1200,– dráty (Sapim Lazer); 4000,– ráfky(ZTR 355), to je 12.000 (vč. niplů a upínáků) a máš luxusní kolesa o hmotnosti cca. 1450g…

        0 0
        • Evilcleaner  

          no nevím jestli je to tak super kup… náby AC za 6k když za 7000 můžeš mít komplet kola od AC viz: bagbike

          mimochodem teda váží taky 1450, i když samozřejmě nejsou to ráfky s přípravou na TL pláště, jinak ráfek AC váží 350g což je bud stejně jako ZTR nebo o trochu více

          0 0
          • kubad  

            otázka je jestly doprodej modelů 2008 je ještě aktuální, a jestly je vůbec mají :-(

            0 0
            • Pavel100  

              „údajně“ AC již modely 2009 do OEM nepustí

              0 0
              • jecnak  

                Co si mam pod pojmem OEM u vyrobce American CLassic predstavit? Nevim, ze by se nejaky montovaly na hotovy kola, vzdy se prodavaji zvlast.

                0 0
                • Pavel100  

                  aha:-) U nás se AC asi na kola nemontovali ale je možné že někde ano a pak se dali sehnat za cenu x. Modely 2009 už to tak asi nebude, bude platit cena y (zastoupení). Cenu x a y ale snad porovnat umíš;-)

                  0 0
                  • jecnak  

                    Aha, ja zil v domeni, ze AC se na seriovky nemontujou nikde.

                     

                    To ze se daky AC sehnat na e-shopech levneji nez u dovozce ale divne neni. Ta kola tam byla opravdu zakoupena a e-shp je jen prodal s minimalni marzi (vlastni zkusenost).

                    0 0
                    • kubad  

                      Cykloprofi vyprodávalo zbytky 2008 za hodně pěkné ceny a todle je podle mě z toho výprodeje.

                      0 0
                    • Pavel100  

                      Pamatuješ si na problém sehnání nového ráfku na kola AC ?

                      0 0
                      • siafu  

                        tak nebudu shánět ráfek AC, koupím UFO nebo ZTR nebo jiný že:), k tomu Revolution a je to…

                        0 0
                        • Pavel100  

                          ty jsi to vzala hopem:-)

                          0 0
                          • kubad  

                            jo a s ohledem na design kola vymění i druhý ráfek a je to :-)

                            0 0
                        • Vilém  

                          Ty se nepoucis:) Uz ti asi dlouho zadnej rafek po prefoukani nepraskl.

                          0 0
                          • marekvnoucek  

                            No ten ráfek jsem sháněl já:-D ..byl to boj, ale mám ho..jinak..vyjde to skoro nastejno, jestli koupim např. 717ky nebo 1× AC ráfek.. k těm nábám..pokud chceš kola dle svýho, tak budou dycky dražší než sériovka…jinak moje AC maj skoro 1600g i s těmi 350g ráfky..těžký jsou tam dráty a upínáky.. pokud někdo pomýšlí na kola cca.1450g, tak nemá ale cenu vymejšlet x variant, co vyplést:-) jinak ať si každej tvoří dle svého gusta..každej rád něco jinýho

                            0 0
                        • marekvnoucek  

                          když chceš, aby to nějak vypadalo, tak nebudeš kupovat na diskový kola „véčkový ráfky“ (UFO)..a já bohužel 4500 na ZTR nemám..čili mi to za to stálo..a revolutiony fakt neee :-D a mám ráfek AC za 1700

                          0 0
                      • jecnak  

                        Pokud jsi kola koupil od dovozce, tak se sehnanim noveho rafku neni problem. Nevidim v tom nic divneho. Nic o OEM  ziskavani kol porad nevidim.

                        0 0
                        • marekvnoucek  

                          jenže znáš to, každej kupuje z netu a já fakt slyšel ve sluchátku, kde na 2. straně byl kdosi z cykloprofi, že chtěj, abych jim poslal zničenej ráfek a oni mi pošlou novej, navíc, že když nejsou kola od nich, tak bue dražší, ale bez dodělanýho ráfku to nelze…kdo nechápe česky, nepomůžu. Nebo jsem nebyl dostatečně úlisnej do toho telefonu:-D

                          0 0
                          • jecnak  

                            Ne, oni se tim brani, aby se neprodavali zvlast rafky AC. AC tot razi jako svouji obchodni politiku.

                            0 0
                            • Pavel100  

                              kolega ti to napsal hezky „…kdo nechápe česky, nepomůžu“ :-)

                              0 0
                              • jecnak  

                                To mas pravdu. Ale kdyz nechces respektovat podminky za jakych se kola prodavaji, pak je nekupuj, jak snadne. Ja s tim problem nemam, naopak z Cykloprofi jsem byl vzdy s jednanim spokojen.

                                Kdyz si clovek peclive precte ten thred na ktery tu marekvnoucek narazi, tak zjisti, ze Cykloprofi by mu nove rafky bez problemu prodal, jen chteji ty puvodni a nebo s/n nab aby zjistili, ze se jedna o cast zapletenych kol a nikoli samotne naby ci uplne jiny kus. Zkratka se brani tomu, aby jejich rafky pouzival nekdo jiny ke stavbe kol. Neni to ale zalezitost dovozce, ale firemni politika American Classic, ktera se podobne resila i na zahranicnich forech. Pokud dotycny ma problem s dovozcem (at uz z duvodu neprijemneho jednani, ci jiny), muze se obratit na vyrobce, ale postup ziskani novych rafku je stejny.

                                Nevim, co je na tom k nepochopeni. Ja kdybych vyrabel treba motorky a mel tam nejaky specialni a vyjimecny dily, treba i chraneny patentem, tak se taky budu snazit, aby mi je nepouzival nekdo jiny. Vyhnu se tak i problemu s neodbornou montazi atp. Ale kdo chce psa bit, hul si vzdy najde.

                                0 0
                                • Pavel100  

                                  Ty tvrdíš že neexistuje OEM dovoz AC kol......tak se mrkni tam kde to začalo (10.02.2009 15:41:11)…a co nabízí Cykloprofi … pak něco lehce zjistíš.

                                  Nikdo tu nenadává na Cykloprofi. Už jsi na to přišel?

                                   
                                  0 0
                                  • Pebe  

                                    by mě zajímalo, kde je tam napsané, že to jsou OEM kola??

                                    cituji Ječňáka „To ze se daly AC sehnat na e-shopech levneji nez u dovozce ale divne neni. Ta kola tam byla opravdu zakoupena a e-shop je jen prodal s minimalni marzi (vlastni zkusenost).“

                                    takže bych zklidnil vášně ;-) Už jsi na to přišel?

                                    0 0
                                  • jecnak  

                                    Nejsnadnejsi reseni nemusi byt vzdy spravne. Viz. Pebe.

                                    Nevim z ceho usuzujes ty, jestli z pohledu na nabidku e-shopu, tak to se pak dal nema smysl bavit. Ja mam zkusenost jinou, zalozenou primo na dodani, servise a zarucnim servisu. Koupeno pres eshop za cenu vic jak o 2000,– nizsi nez u Cykloprofi, presto jsou od dovozce a byly tam v zarucnim servise. A to se nejedna o jedina kola co se tak ke me dostala. Bezna marze prodejcu byva az 40%, pak neni problem s cenou kouzlit.

                                    0 0
                                    • Pavel100  

                                      V nábídce mají dva typy kol a nic jiného od nich i z jiných značek.....je možné že některá kola byla oficiál ale ne všechna a to vím na 100%.....pokud řešíš nejnižší cenu, na to je tady jeden expert na jiném e-hopu.....no ale nutit vám to chlapi nebudu:-)

                                      0 0
                                      • jecnak  

                                        Muzes byt konkretni (odkazy)? Nevim o cem presne mluvis.

                                        0 0
                                        • Pavel100  

                                          a informace s ac kolama je přímo od Cykloprofi...­..uvažoval jsem o nich, tak jsem se na to ptal co servis a záruka

                                          0 0
                                          • jecnak  

                                            Nevim, ale moje zkusenost je opacna. Reklamaci i zarucni servis provadeny dovozcem bez problemu. Takze asi tak.

                                            0 0
                                            • Pavel100  

                                              Však já se nehádám.....ptal jsem se na to zhruba před necelým rokem.Samostatné AC náby jsme u nich nenašel, to stejné A2Z eloxované atd.

                                               
                                              0 0
                                              • jecnak  

                                                Tak teda fakt nechapu co resis. Muzes jasne a strucne napsat o co jde? A konkretne.

                                                0 0
                                                • Pavel100  

                                                  já jsem dal informaci na rok 2009 na začátku, ty tvrdíš že se žádná kola mimo zastoupení doposud neprodávala a to je všechno

                                                  0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Pavel100 (10.02.2009 17:14:12) 85.160.92.xxx 6×> ..a zase zapletená kola (^ odpověď na 5× ^)

                                                    Obsah tohoto příspěvku byl blokován zakladatelem vlákna

                                                    „údajně“ AC již modely 2009 do OEM nepustí

                                                     

                                                    „Udajne“ se zitra otepli na 30C. Uz se tesim.

                                                    0 0
                                                  • Pavel100  

                                                    jo, uvidíme zítra jak bude:-)

                                                    0 0
                                      • Pavel100  

                                        …a tam jak uvádíš ta cena byla mnohem nižší než eshop s nejnižšíma cenama(+další eshopy)

                                        0 0
                                        • Vilém  

                                          Muzu se zeptat o cem tu celou dobu mluvis? Pokud je to tak choulostive, tak jsi to nemel vubec vytahovat. Pokud ne, tak nevim proc nenapisel rovnou co myslis. Ja to totiz, z tveho psani tu, nepochopil.

                                          0 0
                                          • Pavel100  

                                            bude to znamenat, že ta kola už neseženeš za 6t/pár

                                            0 0
                                            • jecnak  

                                              „Udajne“?

                                              0 0
                                            • Vilém  

                                              To ze nepujdou sehnat levneji jsem pochopil, nechapal jsem vas „spor“ o to proc nepujdou sehnat. I tak diky za vysvetleni.

                                              0 0
                                              • Pavel100  

                                                Protože je „údajně“ výrobce nepustí mimo již mimo na rok 2009. Doposud to bylo možné minimálně 2007/2008

                                                0 0
                                                • Vilém  

                                                  Radsi toho nechme, opet to prestavam chapat. Nevim o jakem prodeji mimo mluvis. Jecnak tu popsal jak se shopy dostaly k lepsi cene, nez je u dovozce, coz znelo logicky. Takze fakt nevim jak mimo? jako ze nektere shopy to tahaly nekde bokem, od prvovyrobcu kol, jako s jinymi dily? nebo se chteji branit podobne jak se snazi zitny?

                                                  0 0
                                                  • Pavel100  

                                                    mimo zastoupení stejně jako je tomu u Shimana, Sramu atd…tím že jsou ráfky běžně nedostupné, kontrolují zda ta kola byla prodána přes ně jako dovozce nebo ne a podle toho se potom řeší reklamace (třeba vyšší cenou za ráfek)

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Aha, tak ted uz to chapu i ja. To ale s OEM nema nic spolecneho.

                                                    0 0
                                                  • Pavel100  

                                                    co tohle oem

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    Co znamena termin OEM. Pro kontextu Zitneho a spol. se jedna o dily urcene pro montaz vyrobcem na nova kola, nikoli pro montaz koncovym zakaznikem na kolo. Krome baleni (proto zajic v pyli) se muzou lisit treba i barvou, vnitrnim usporadanim (vidlice) atd. Kolokram, Kupkolo a urcite i dalsi tyhle dily prodavaly/ji. Diky tomu maji samozrejme nizsi cenu.

                                                    American Classic vyrabi dily jen pro montaz koncovym zakaznikem na kolo. Aspon co ja vim. Na zadnem seriovem kole jsem je ve standardu namontovane nevidel. Proto termin OEM je podle me dost zavadejici. Kazdopadne se ale zase dostavame k tomu co se resilu u Fulcrumu dovezenych neoficialne do CR, a to ze je MAxCursor nechce servisovat. Obecne pokud neco koupim po EU, tak mam moznost uplatnit na to zaruku kdekoli v EU. ROzhodne ale u prodejce. Co se tyce nahradnich dilu, tak to je otazka do pranice.

                                                    0 0
                                                  • Pavel100  

                                                    Rozumím tím jak píšeš „dily urcene pro montaz vyrobcem na nova kola“ a to že nevíme jaký je to výrobce kol tady těžko vyřešíme…podobným nádherným příkladem toho jsou Crossridy (nebo myslíš že je e-shopy prodávali s dotováním?) Fulcrum už se tady řešil, to jsem četl.

                                                    0 0
                                                  • jecnak  

                                                    On podle me zadny vyrobce, ktery by montoval standardne tyhle kola neni, proto ze divim tomu oznaceni OEM. S cenou Cridu mas castecne pravdu, ale pokud meli prodejci dohodu s Zitnym, tak je mohli prodat i za stejnou cenu jako ty OEMka nebo co to bylo. Vse je o cenove politice dovozce.

                                                    0 0
                                                  • Daník  

                                                    začíná to tady být těžký off topic…až teď jsem si všiml, že čtu svůj thread. Ale jen si chlapci pokecejte..

                                                    0 0
                                                  • Vilém  

                                                    Tak uz konecne chapu:)

                                                    0 0
                                • marekvnoucek  

                                  tož chlapi, já už ráfek mám, tak to nebudeme řešit..už to krapet zavání off topic:-D

                                  0 0
          • kryspin  

            netusis nahodou kolik toho tyhle konkretni kompletni kola od AC vydrzi?

            0 0
    • stumf  

      A co mavic? Dle me jedny s nejjednosusich, nejspolehlivejsich kol, jezdim je uz nekolik let ruzne modely, silnicni i bikove a bez problemu. Myslim že i cena by se dala najit prijatelna.

      0 0
      • jecnak  

        Taky myslim, ze by se o nich melo uvazovat.

        0 0
        • siskin  

          trošku to tady zneužiju a přidám se s dotazem.Zvažuji že bych pořídil UST zapletená kola.

          podmínky: cena do 7000kč, Ust,  náby ITL standard, váha do 1800g,  Kola půjdou na fulla 115/115, za rok najezdím 2500–3500km převážně v horským terénu, styl jízdy mírně prasečí .

          nevím jestli s uvedenými požadavky něco seženu, zamlouvaj se mi fulcrum red metal 3, mavic crosstrail ale jsou s cenou lehce přes moje možnosti, u xt se mi nelíbí CL jinak by asi šli. Nebo něco zaplést na Mavic xm 819 ,ale vůbec nemám přehled v nábách a drátech.. A teď babo rad' :-(

          0 0
          • prodi  

            k XT si koupíš adaptér na 6 děr a je to

            0 0
            • siskin  

              pokud to není nezbytně nutný,tak se adaptérům snažím vyhnout

              0 0
          • Marccoo  

            To s cenou Xm819 půjde dost těžko,budeš mít na houby náboje a dráty.Zkus RedMetál 3 pokuď ti XT a adaptér nesedí,nic asi lepšího nevyřešíš.

            0 0
            • siskin  

              jj přemejšlím o nich ,jen je ještě někde sehnat za 7t :-)

              ještě by mě zajímalo srovnání red metal 3 vs crosstrail

              0 0
              • Evilcleaner  

                tady máš xt za tu cenu: bagbike

                jinak pokud se nepletu tak fulcrumy abys měl na 6děr tak tam musíš namonotvat ten jejich adapter takže stejná situace jako xt… pokud kecám snad mě někdo opraví

                ale nerozumím tomu proč ti tak vadí centerlock, když se na něj navíc dají koupit tak super kotouče jako XTR

                0 0
                • Marccoo  

                  Fulcrum dělá IS nebo ACR což je jakýsi CL.Na IS můžeš mít ještě víc supr kotoče Hope

                  0 0
                • Hnoj  

                  Můžeš mi vysvětlit co je na kotoučích XTR super? Co jsem si tak všimnul, jsou úplně nesmyslně těžké a nic hezkýho to taky neni…

                  0 0
                  • kubad  

                    o designu nebudu polemizovat – věc každého soudruha.

                    Váha:

                    XTR 134g s maticí

                    Avid 107g + 14g šrouby 121g

                    když vemu že CL náboje sou o cca o 15g lehčí než klasika na 6 děr, tak mě vysvětly proč nesmyslně těžké :-)

                    ano sou tunigové kotouře na 6 děr které mají kolem 90g, ale i tak bude rozdíl cca 15g což určitě není problém

                    0 0
                    • jecnak  

                      Ze by Hnoj XTR neprodaval?

                      0 0
                      • Hnoj  

                        Ječňák má asi splihlej klas a hovno na práci :-D

                        0 0
                        • jecnak  

                          No ja hlavne cekam, co z tebe vypadne za moudrou odpoved na Kubada. Jestli ty si potrebujes delat neustale reklamu a nedokazes si ji zaplatit je s podivem, zamysli se nad tim. Protoze ty tendencni kecy o vecech co prodavas jsou uz fakt smesny.

                          Tak min kecej a vic makej, jako treba ja :-P

                          0 0
                          • Hnoj  

                            Odpověď kubadovi:

                            Nj, docela jsi mě překvapil, ale upřímně řečeno bych na „špičkový“ výrobek, kterým Shimano XTR nazývá čekal o hodně zajímavější hmotnost. Nehledě na to, že jsem viděl dost těhle kotoučů, kterým poviliy nýty, ale to je celkem fuk.

                            Odpověď ječňákovi:

                            Už nějakou dobu se snažím tady nic nepropagovat, je to ve výsledku spíš kontrapodoktuvní. Skutečně nechápu, co tady zas pindáš? Připadá ti v souvětí „Můžeš mi vysvětlit co je na kotoučích XTR super? Co jsem si tak všimnul, jsou úplně nesmyslně těžké a nic hezkýho to taky neni…“ něco reklamního? Dost o tom pochybuju… Ať si každej brzdí čím chce, nejlépe podrážkou…

                            0 0
                            • jecnak  

                              No jsem rad, ze jsem si mohl u teba a tveho chovani udelat konecne jasno.

                              0 0
                • siskin  

                  Ne že by mi centerlock nějak vadil ,ale stávající kola mám na 6děr a nemusím mít doma všechny systémy(kotou­če apod.)

                  0 0
              • Marccoo  

                Mavic vůbec,rozhodně red metál,ta výdrž,tuhost bude lepší.Zkus se poptat prodejců jestli ti na ně nedají nějakou zajimavou slevu,můžeš začít zde

                0 0
          • Singlespeed  

            Pokud máš, jak sám píšeš, styl jízdy mírně prasečí, poohlédni se spíš než po Crosstrailech nebo Fulcrumech třeba po Mavic Crossline, nebo Deetraks která jsou pro tento styl určena.

            0 0
            • siskin  

              styl sice mírně prasečí je ,ale váhu mám cca71–72kg a ráfky mi vydržej i několik let bez problému, takže se „lehčích kol“ nebojím. A hlavní podmínka je UST ,což nevím jestli jsou ty co jsi uvedl.

              0 0
              • stumf  

                Jestli jsi omezený cenou, tak jdi klidně do fulcrumu red metal 5, na netu je sezenes do 4500kč, a jsou ještě lehčí než red metal 3…nebo aspon dle váhy udavane vyrobcem. Jaky je vlastně rozdíl mezi 5 a 3? ze by jen v dratech?

                0 0
                • siskin  

                  RM 5 nejsou UST a to je ten pro mě podstatnej rozdíl proč red metal 5 ne. Chci vyzkoušet UST

                  0 0
                  • stumf  

                    Aha?…tak to jo, ale i tak z nich jdou udelat bezdusaky…loni jsem jezdil No-Flets a parada, jde to pouzit do jakehokoliv rafku.

                    0 0
                    • siskin  

                      To je pravda, bezdušáky uděláš zřejmě z jakýhokoliv ráfku, ale rád bych zkusil UST. Dle názorů tady je to nejméně pracná a nejméně poruchová metoda. Nemám nervy na to zkoušet různý kombinace ráfků a plášt¡ů

                      0 0
                      • stumf  

                        To máš pravdu, ale na druhou stranu si odkázán pouze na UST pláště které nejsou zrovna nejlevnější a nejlehčí. Kdyžto s No-flatsem můžeš použít jakýkoliv plášť…problém byl snad jen  u rubeny kvůli hustotě jejich kordu, ale jinak vše fungovalo. A co se týká toho systému…jezdil jsem na něm celou sezonu a bez problému, jen jednou se mi podařilo rozříznout plášť a musel hodit duši.

                        0 0
                        • kubad  

                          blbost na UST ráfky mužeš dát v pohodě UST pláště, nebo klasické s tmelem :-) takže ho nic neomezuje

                          0 0
                          • siskin  

                            Přesně tak to chci vyzkoušet, UST+klasika+tmel. Jen mám trochu obavy aby se klasickej plášť z UST ráfku nezouval. Co vy na to? Nějaký zkušenosti?

                            0 0
                            • kubad  

                              jo Crosmax SL + UST pneu s tmelem, pak klasické Schwalbe RR s tmelem a bez problémů

                              • 2 sezony odježděny, pak přechod na klasické ráfky s konverzí na UST
                              0 0
                              • siskin  

                                Něco takovýho jsem chtěl slyšet :-) ,cca kolik tmelu je třeba lít do klasickýho pláště? A jakej tmel doporučuješ?

                                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.