• jaja.k1

    Když tady vidím tu spoustu podobných vláken, tak si říkám: Jedno navíc snad nikoho nezabije.

    Chtěl bych znát Vaše názory jednak na cenu tohoto výtvoru, ale také na motokola obecně.

    0 0
    • Evilcleaner  

      vždyt jde koupit hezký nový skůtr za dvacku, se zárukou, vypadá reprezentativně, plnohodnotný i pro používání v noci.

      tento kočkopes se mi vůbec nelíbí.

      0 0
      • jaja.k1  

        Ano.

        Jenže:

        Za dvacku – OK z číny.

        Reprezentativnost – u skůtru za 20k ?

        Používání v noci – ????

        Potřebuješ: ŘP, RZ, STK+ME, pojistku, přilbu, (parkoviště,garáž – zkus postavit skůtr do stojanu na kola)

        0 0
        • JSt  

          proc stavet skutr do stojanu na kola? :-D

          0 0
        • Vilém  

          No tento tvuj vytvor by asi do kategorie motokolo nespadal.

          viz vyhlaska 341/2002 Sb. A

          • při montáži motoru není zasahováno do nosných částíjízdního kola
          • maximální rychlost je 25 km/hod
          • nejvyšší výkon motoru je nižší než 1kW
          • obsah motoru je nižší než 50cm3

          Do nosnych casti zasahovano je, vykon motoru je vyssi nez 1kw, rychlost je taky vyssi (dle prevodu).

          Takze pokud by clovek narazil na pecliveho policajta, tak s tim bude mit jeste problemy.

          0 0
          • jaja.k1  

            Původní výkon jednorychlostní Babety je 1,1kW – omezen dvoukomorovým, hodně tichým výfukem a sáním.

            Max rychlost dle převodů – jak správně píšeš.

            Nosné části – no,… . Když narazíš na policistu po špatném obědě tak můžeš mít problémy s čímkoli.

            Prodávají se i výtvory s 125ccm motory, které nemají ani pedály a přece to někdo prodává jako kolo. Jasně, že takovýto argument policistu asi zajímat nebude, ale při troše slušného chování se dá vysvětlit lecos.

            0 0
            • JSt  

              na stopedavace netreba vysvetlovat – ujedes ;-)

              0 0
            • Smazaný účet  

              Otazkou je, JAK policista NA MISTE zjisti, jaky obsah motoru tam mas? Rikat si muze co chce…neco jako technicak to nema, tkaze zbyva kriterium vykonu (to same) a rychlosti-leda by te zmerili:D

              0 0
            • Vilém  

              Ohledne vykonu jsem dohledal udaj 1,32kW pro 207ku. Ten vyfuk by tomu moh treba i pomoci, kdyz vzpomenu co dela pouhe zakraceni kolena u babetty:)

              0 0
              • Vilém  

                Tak jeste edit: Koukam, ze opravdu byla i verze 1,1kW.

                0 0
              • Smazaný účet  

                Nemam prakticke zusenosti, ale zkracenim kolena by mel jit motor snaze do otacek, ovsem na ukor tociveho momentu, je tak? Babetu mame na chate, ale riznout flexou vyfuk by mi asi neproslo.

                0 0
                • Vilém  

                  jak pises, kratsi koleno = vyssi otacky. Koleno je zasunute v tlumici cca 15–20cm, kdyz je zakratis akorat, aby jej sevrela matka na tlumici, tak stoupnou max otacky zhruba tak, ze 2rychlostni babetta jede kolem 60ti. Horsi je to pak ubrzdit a taky to trosku vibruje:)

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Hmm…asi si sezenu nahradni koleno a zkusim to:)

                    0 0
                  • zipoman  

                    Neni náhodou babeta omezená otáčkama?

                    0 0
                  • jaja.k1  

                    V 60ti vibruje?

                    Asi docentrovat kola a dotáhnout hlávko.

                    Kolik to moje motokolo jezdilo ještě s třírychlostní převodovkou z kopce tu radši ani psát nebudu ! A nevibrovalo nic (no, občas trochu kolena a brada :).

                    0 0
                    • Vilém  

                      jj, vibruje. Nevim zda jsou to kola, nebo to jde z motoru.

                      0 0
              • pepek  

                No ale tady je to zakrácený už trochu moc. Kdyby to byl „opravdu výfuk“ tak je to tak na 9–10000 ot/min. Takto to ten výkon myslím jenom ku*ví.

                0 0
                • jaja.k1  

                  Ale o to jde !

                  Zákon praví max. 1kW benzin (nebo max. 250W elektro).

                  A navíc je lepší, když to neřve jak motorová pila.

                  0 0
    • zipoman  

      Zručnější kutil to postaví za cenu šrotu co se někde válí, motor z babety koupíš za 500,– ukrajinu zadarmo a vařit umí každej. Ale nápad pěknej

      0 0
      • Martin.K1  

        vařit možná umí každej, svařovat už ne :-)

        0 0
        • Orfi  

          Ta mlaskla .:D Souhlasim .

          0 0
        • zipoman  

          Tu všichni tak rádi slovíčkaříte.

          0 0
          • Martin.K1  

            Tak promiň :-))

            Pamatuju si mistra na svařování, jak nám to tloukl do hlavy.

            0 0
            • zipoman  

              No vidíš a já od 12 svařuju tak mi to připadá normální, sice jsem to nikdy světoborně neovládal ale baví mě to.

              0 0
    • Smazaný účet  

      Mozna bys to v hospode vyhandloval za hup-cuk…

      0 0
    • ememem  

      nic v zlom ale onucov styl humoru je o dost lepsi.

      0 0
    • kejmi  

      mega LOL:)

      0 0
    • Schoscha  

      kdo tohle hodí na zadní je borec :-)

      0 0
    • Vilém  

      Motor z babety rekneme 1500,–, neco malo za praci a zbytek kola. Za 3000,– bys to mozna prodal.

      0 0
    • Beeda  

      trapny

      0 0
    • oddie  

      To na fotce má být kolo?

      Za kolik jde prodat takový sbastl netuším, ale mám prosbu, pokud to někdo fakt koupí, dotyčného exota taky vyfotit.

      0 0
    • Internaut  

      Cenu by hlavně ovlivnil aktuální stav nádrže s benzínem.

      0 0
    • Martin  

      nenech se zviklat místními borci. máš svou cenu a exkluzivita produktu je taky důležitá, ne? udělej tomu pořádnej marketing a prodáš za těžký love

      0 0
      • jaja.k1  

        Že bych se zeptal Pepy Saxofona jak se to dělá ?

        :)

        0 0
        • Martin  

          sleduj a uč se od něj, dotáhneš to daleko

          0 0
          • M13  

            A když vymyslí ještě 30 výhod (dělících se na dalších 100 podvýhod) tak to dotáhne ještě dál!

            0 0
        • Internaut  

          Tento valšský Kotler Ti dá jasnou strategii – nasadit cenu na 1/2 milionu. S cenou budeš rozhodně spokojen. Trochu opruz bude to čekání na mentálně vyzrálého kupce…

          0 0
          • jaja.k1  

            No, ještě bych moh zkusit ten pořadník.

            0 0
            • Internaut  

              Jojo. Ale hlavně chystej sifon a mlíko z koz.

              0 0
              • jaja.k1  

                To já bych spíš přidal ještě litr Valašského penicilínu – myslíš, že to výslednou cenu ovlivní ?

                0 0
                • Martin  

                  čím víc penicilínu naliješ do kupce, tím líp poroste cena :-D

                  0 0
                  • jaja.k1  

                    Konečně pořádná marketingová strategie !

                    Děkuji.

                    Já jsem to věděl, že BF nezklame !

                    0 0
    • maajkee  

      Náhon na předek, to musí bejt docela vo hubu :)

      0 0
      • jaja.k1  

        A na kterou nápravu máš náhon u auta ?

        0 0
        • maajkee  

          bohužel u nynější auta už vepředu :/ každopádně auto má 4 kola, v tom je dost velkej rozdíl a i tak je to mnohem víc o hubu než s náhonem na zadek.

          0 0
          • BigKarel2  

            Já viděl chlapíka co měl na kole pohon ve předu..teda elektromotorem, a jezdil na tom v pohodě…

            0 0
            • maajkee  

              No chtěl bych ho vidět na nějakým blátě, sněhu nebo náledí :)

              0 0
              • jaja.k1  

                Tak elektrokolo s předním náhonem jsem skládal minulý pátek.

                Když jsem ho pak zkoušel, tak jsem až po zastavení a opření se nohou o zem zjistil jak je silnice namrzlá. :)

                0 0
              • BigKarel2  

                Tak taky s tim asi nehodlá jezdit přez zimu né?.. :D

                0 0
          • jaja.k1  

            Už dávno Citroen hlásal, že koně se zapřahají před vůz.

            Ono je to tak, že když dostaneš smyk na klasické motorce, tak tě většinou „předběhne“ zadní kolo a těžko se s tím něco dělá.

            Tady, u předního náhonu to funguje tak, že kam zatočíš, tam to jede i na sněhu (poháněné kolo tě „vtahuje“ dovnitř zatáčky)

            Na suchu je to vzhledem k „ukrutnému výkonu“ tohoto stroje úplně jedno – jen je lépe rozložena hmotnost mezi přední a zadní kolo.

            0 0
            • Internaut  

              To bylo počítám výhoda č. 1?

              0 0
              • jaja.k1  

                Tak teď výhoda 1.1 :

                Včera jsem šteloval karburátor a při té příležitosti zkoušel smyky na uježděném sněhu.

                A ta podvýhoda?

                Přežil jsem (a bez úrazu)!

                :O)

                0 0
            • maajkee  

              Né nadarmo se sportovní auta dělaj se zadním náhonem :)

              Vždycky je na hovno když jedna náprava plní jak funkci zatáčecí, tak hnací, zbytečný problémy s tím :)

              0 0
              • vikicek  

                to je trochu speciální kategorie .. :)

                0 0
                • maajkee  

                  No ale takhle koncepce se tam prostě pořád používá, protože je co se týče jízdních vlastností nejlepší. Pro většinovou populaci ale stačí většinou nevyvážený auto s náhonem na předek a jako bonus maj o malinko lepší spotřebu.

                  0 0
                  • jaja.k1  

                    Ano, je nejlepší NA SUCHU.

                    Zeptej se někoho, kdo jezdí s klasickým BMW,nebo Mercedesem v zimě jak se mu rozjíždí do kopce a jaký kopec ještě vyjede. :)

                    0 0
                    • maajkee  

                      Asi 2 roky jsem jezdil s Omegou a s naloženým kufrem jsem na horách vyjel i to kde předohraby ztroskotaly :)

                      0 0
                      • kubad  

                        no vidíš a s nenaloženou 4 kolkou bys vyjel ještě víc :D

                        0 0
                        • maajkee  

                          no to samozřejmě :)

                          0 0
                        • jaja.k1  

                          No, možná mi to nebuduete věřit, ale znal jsem jednoho, který v zimě vozil dva pytle písku v kufru FAVORITU !

                          :O)

                          0 0
                          • mr.antik  

                            Záleží proč. Dneska vidíš borečky co musí čekat někde v horách hodiny na sypače. Takhle byl dost nezávislej :-))

                            0 0
                          • zipoman  

                            Proč to dělal? Léty ověřená zadokolka je přeci škodovka, někdo si jí pořád drží, protože vyjede i to, kde filcka, favouš, fobie nestačej.

                            0 0
                            • jaja.k1  

                              Asi proto, že předtím jezdil žigulem.

                              :)

                              0 0
                              • zipoman  

                                To je jako, když kamarád jel se škodovkou za hranice a německej celník chtěl vidět kufr a ukazoval dozadu na motor, jak byl pak překvapenej, když tam našel parodii na motor a ne zavazadlový prostor.

                                0 0
                            • McBlacky  

                              dneska už každý lepší auto má uzávěrku, tenhle argument obstojí jen v hospodě kde se řeší vozový park 10 let+

                              0 0
                              • jaja.k1  

                                :)

                                A mohl bys tu třeba napsat tři, čtyři auta, která mají uzávěrku ?

                                0 0
                              • maajkee  

                                jo jo, třeba fábie viď? :)

                                0 0
                              • Evilcleaner  

                                jo „elektronická uzávěrka diff.“ skutečně funguje jen na papíře. skutečně málo aut dokáže přibrzdit protáčející se kolo aby se dostal výkon i na to co má trakci (když bereme v potaz jednu poháněnou nápravu)

                                0 0
                                • Smazaný účet  

                                  Jednou jsem na youtube videl test aut zamereny na ruzne ty protikluzy a systemy zajistujici pohyb ikdyz jsou tri ze ctyr kol na kluzkem povrchu-testovali to na naklonene rampe s valeckama. Vysledek byl takovy, ze az na nejake jendo auto, vsechny ostatni systemy byly vpodstate nefunkcni v tom smyslu, ze auto casto ani neudrzely na miste.

                                  0 0
                                  • Evilcleaner  

                                    já viděl toto s audi Q5 a bmw X3

                                    http://www.youtube.com/watch…

                                    a myslím, že už to tu bylo na bfku někdy probíráno.

                                    0 0
                                  • jIrI___  

                                    A to jedno auto bylo nějaké Subaru, teď už si nevzpomínám jestli Forester nebo Outback.

                                    0 0
                                  • jaja.k1  

                                    Tak takové video jsem sice neviděl, zato jsem ale protiprokluz jezdil na Oktávce a na Mondeu a v obou případech můžu potvrdit, že to skutečně funguje.

                                    To, že to nedávají do základní výbavy všech aut s ABS je podle mně jen z hodně blbých komerčních důvodů (tam kde už je ABS by se výrobní náklady zvýšily jen minimálně – ale ať si zákazník připlatí za nadstandardní výbavu ).

                                    0 0
                                    • kubad  

                                      fungovat to funguje, ale nijak extra, měl sem to ve dvou stejných autech po sobě v jednom s elektronickou uzavěrkou diferencialu, tam super zabraly obě kola, u dalšího už uzavěrka nebyla a v zimě na sněhu jedno kolo hrabalo a na druhem cvakala ABS a auto se skoro nerozjíždělo při razantním rozjezdu na suchu to taky nijak extra nepomahalo jedině omezením vykonu motoru a to taky není žádná hitparada, letos to vyřešilo 4×4 a neskutečný rozdíl

                                      0 0
                                      • jaja.k1  

                                        Tak tos určitě i zkoušel ten protiprokluz někdy vypnout – to je potom také rozdíl.

                                        Netvrdím, že je to všelék. Jen je zarážející, že výrobci nevyužijí této (pro ně levné) možnosti ke zvýšení aktivní bezpečnosti aut a radši hledí jen na to, jak zvýšit cenu pro toho, kdo se pro tento systém rozhodne.

                                        Je to banda hamižná.

                                        :(

                                        0 0
                                        • kubad  

                                          jj, ale už dlouho jezdím tak že tuhle vymoženost moc nepotřebuju, a na sněhu to stejně nefunguje, tam pomuže jen citlivá noha.

                                          0 0
                                          • Evilcleaner  

                                            no v situacích kdy to čekáš tak souhlasím. ale před rokem se mi na cestě stala taková nemilá blbost. konec prosince, mráz, kolem cesty sníh, cesta jnak suchá. v normální zatáčce, pohodových 50km/h – 3sp asi 2000+ot/min, noha jen lehce na plynu, jsem najel na prakticky neviditelnou dokonale hladkou ledovou plotnu pravým kolem, během možná půlvteřiny se to pravé kolo roztočilo tak že to odpovídalo 90km/h. a to jsem hned sundával nohu z plynu. naštěstí to byl hloupý předohrab, takže se nestalo nic, ale věřím že zadkolka by mě mohla otočit o 180°. to auto bylo bez jakékoli elektroniky. i kdyby tam byl jen ten nejhloupější protiprokluz tak se to asi nestane.

                                            0 0
                                            • kubad  

                                              protiprokluz funguje v nizkých rychostech pokud si dobře pamatuju tuším do 40km/h sem měl v manualu, ale tohle by v klidu chytlo ESP

                                              0 0
                                              • Martin.K1  

                                                Taky mám ten pocit, že ASR funguje jen v malých rychlostech.

                                                0 0
                                              • Evilcleaner  

                                                no to mi přijde jako docela nesmysl. aspon na dvou posledních autech co jsme měli v rodině v obou fungoval protiprokluz i ve vyšších rychlostech. první jen protiprokluz, v druhém i ESP.

                                                0 0
                                                • jaja.k1  

                                                  Pokud si správně vybavuju, tak u Oktávky psali že v jakékoli rychlosti a včetně zpátečky.

                                                  0 0
                                                  • Evilcleaner  

                                                    jj u škodovek určitě i zpátečka, hrozný opruz když se člověk chtěl odněkud vyhrabat a zapoměl to vypnout:-D

                                                    0 0
                                                • Martin.K1  

                                                  Máš pravdu

                                                  0 0
                                                • kubad  

                                                  ESP jo, to funguje pořád a na všech kolech, ale to hrabe do řízení jen když auto přestává jet kam by mělo. Ale je fakt že mě několikrát zablikalo ESP i v rychlejší jízdě za mokra když se mě diky aquaplaningu protočily kola v záběru na dálnici.

                                                  ono je to asi tak propojené že člověk neví co všechno mu zasahuje do řízené :-)

                                                  0 0
                                            • Smazaný účet  

                                              Predpokladam, ze to byla prava zatacka. Ikdyby se ti to stalo ze zadohrabem, ktery nema nejak extra samosvorny diferencial, tak by se nic nestalo, protze druhe kolo-leve, vice zatizene, by melo stale dostatek trakce.

                                              0 0
                    • Smazaný účet  

                      Nahon na zadni napravu se voli proc? Protoze se pri jizde do kopce a pri zrychlovani zatizena jak Halik? No ku*va vic, vic, VIC!

                      0 0
                      • maajkee  

                        nerozumím příspěvku :D

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          proste se ti vlivem setrvacnosti pri zryhleni posune teziste nad zadni napravu..to same pri jizde do kopce…tz vetsi sila pusobici na zadni napravu, tzn vetsi sila pusobici na kola, tzn. vetsi treni, tzn utrhne se to pozdeji.

                          Do jisteho zrychleni muze situace hrat pro predokolku ktera ma vyrazneji zatizeny predek motorem, nez prdel. Naopak zadohrab s lehkou prdeli (mam zkusenosti jenom s zigulem a moskvicem) je docela sranda.

                          0 0
                      • jaja.k1  

                        A čím je náprava zatížena víc Halík? No? No, mo – to – rem !

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          predni naprava na rovine ano…zrychlovani viz odpoved na majkeeho

                          0 0
                        • zichis  

                          bych se vo Halíka bál, aby ho to nehodilo přes rodla, dyž bude tak moc zatěžovat přední ;)

                          0 0
                      • mr.antik  

                        jenže k tomu zrychlování nejprve musí dojít :-)

                        0 0
                        • Smazaný účet  

                          ono se to dycky nejak rozhejbe…utrhnout kola pri rozdezdu je stejne, jako naprudko zmacknout na kole predni brzdu…pokud se nestihne prenest vaha, je to bez efektu

                          0 0
                          • mr.antik  

                            no na sněhu stačí nerovnost nebo kolo v ďolíku… Nicméně to už jsme hodně mimo téma

                            0 0
              • mr.antik  

                já myslel že sportovní auta jsou 4kolky

                0 0
                • maajkee  

                  No tos myslel špatně, to si pleteš s teréníma autama nebo s WRC :D

                  sportovní auta rozuměj porsche, ferrari, viper atd.

                  0 0
              • JSt  

                placnout motor dopredu a hnat zadek, neni nesmysl? :-)) motor vzadu je z hlediska prakticnosti neakceptovatelny, nehlede na bezpecnost.

                0 0
                • vikicek  

                  Sportovní auta (kategorie Lambo atd) maj motor uprostřed :o)

                  0 0
                  • rud1k  

                    Na kole bych nechtel mit motor za sebou… vlastne bych ho tam nechtel asi vubec :)

                    0 0
                  • JSt  

                    cetls to slovo prakticnost? ;-)

                    0 0
                    • vikicek  

                      teď jsem tě nepochopil.. jestliže reaguješ na sportovní auta, proč do toho míchat praktičnost ?

                      0 0
                  • Ruprt2  

                    Lambo je čtyřkolka.

                    0 0
                    • vikicek  

                      Lamborghini Gallardo LP550–2 Valentino Balboni rozhodně čtyřkolka není :))

                      0 0
                      • JakeF  

                        „Lamborghini Gallardo LP 550–2 Valentino Balboni: První Gallardo bez 4×4“

                        :) To je spíš výjimka potvrzující pravidlo…

                        0 0
                        • vikicek  

                          Jak to hned pendloval do googlu :o)) .. ano, od jisté doby jsou sériový lamba čtyřkolky, ale to neznamená, že nemůžu mít „sportovní auto – Lamborghini – zadohrab“ ;)

                          0 0
                          • kubad  

                            možná i předohrab by se našel :-)

                            0 0
                          • JakeF  

                            No samozřejmě, co znám Lamba, tak jsou čtyřkolky, tak mě to docela zaujalo :). A na Lambo bych se vykašlal, zbytečně vyhozený peníze… Joo, takovej Lotus Exige S, to je teprve správná pojízdná rakev :).

                            0 0
                            • vikicek  

                              Upřímně, na to běžný ježdění by se mi líbil Lancer Evo :o)) .. vostrý jaksviňa a přitom v tom vpoho odvezeš kamarády na hory ..

                              0 0
                              • JakeF  

                                Audi RS6 v kombíku a člověk si už ani nemusí kupovat toho sporťáka :).

                                0 0
                      • Ruprt2  

                        toš to je hádání, za každou cenu :-/

                        0 0
                    • Evilcleaner  

                      od té doby co lambo vyrábí koncern:-)

                      resp abych byl historicky přesný první lambo 4*4 bylo diablo VT, což je rok 94 myslím. samozřejmě se diablo vyrábělo paralelně i jako zadohrab.

                      0 0
      • BigKarel2  

        když šlapeš tak je to čtyrkolka…teda dvoukolka…

        0 0
    • mr.antik  

      Osobně bych si počkal na vývoj elektrokol.

      0 0
      • oddie  

        Ano. Ono už se celkem slušně použitelné dá poskládat i dnes.

        0 0
      • jaja.k1  

        Tak ten vývoj asi nebude v dohledné době jiný, než že se zlevní baterky a tedy i celá elektrokola.

        Zatím to vypadá tak, že:

        Olověné akumulátory – levné ale skoro nepoužitelné (hmotnost)

        LiPol a podobné aku. – rozumná hmotnost i výdrž ale drahé.

        Motory – v legální verzi je výkon omezen na 250W, což stačí k tomu, aby to člověku pomohlo do kopce, ale nějaké emoce z jízdy nečekejte.

        Elektrokolo tedy třeba pro dojíždění do práce OK. Pro nějakou turistiku, nebo delší trasy ale těžko.(benzinka je každých pár kilometrů – zásuvka sice teoreticky také, ale čekat 5 hodin na dobití?)

        0 0
    • pačes  

      Zajímavý výtvor, asi to jede, ale spíš bych se bál, jestli to brzdí! Za čas si myslím ulítne sloupek vidlice (nebo něco v těch místech), ale jelikož je ocelovej, tak to asi jako předzvěst nepůjde nejdřív zatáčet (je tam mějak málo místa pod spodní rámovkou). Já bych hodil pohon dozadu, tak jak se kdysi vyrábělo s přítlačným kolečkem přímo na plášť. Prodejní cenu si netroufám odhadnout, ale asi to bude v korunách:-)

      0 0
      • Vilém  

        Pritlacny kolecko je na prd.

        0 0
        • pačes  

          špatný přítlačný kolečko je naprd!

          0 0
          • JSt  

            ne. principielne je to spatny.

            0 0
          • jaja.k1  

            A dobré přítlačné kolečko si představuješ jak ?

            0 0
            • pačes  

              Jako jednodušší variantu, než vymejšlet jiný přenost síly, určitě ne ze silonu, žekl bych že čím větší průměr, tím lépe a materiál asi na gumu nejlíp zase guma i když někdy guma funguje líp, když guma není proti:-)

              0 0
      • jaja.k1  

        A máš i nějaký důvod si myslet, že to „ulítne“ ?

        PS.

        Brzdí to, místa je všude tak akorát, umístění a způsob pohonu je dobrý (a patentovaný) a cena může být klidně i v Eurech :)

        0 0
        • JSt  

          patentovany. to zni nebezpecne :-)).

          0 0
        • pačes  

          Mám, pokud bych na tom jel já se svými 93kg tak tím důvodem by byl přinejmenším pud sebezáchovy:) A ten mi stojí za všechny peníze!

          0 0
          • jaja.k1  

            Tak to Ti aspoň takhle na dálku třepu pravicí.

            Vážím po svátcích úplně stejně jako Ty :)

            Když se podíváš třeba na ty vzpěry – kde končí a tak, tak by ti mohlo dojít, že pevné to bude asi dost.

            0 0
            • pačes  

              asi to jsou jen tři písmena, která by mi za to nestála:-)

              0 0
    • Prasopes  

      Já myslím že tohle se dá prodat tak maximálně v hospodě za 2–3 piva, ty ceny v anketě jsou hodně absurdní. Ale předpokládám že je to vtip, takže ok:-)

      0 0
    • buba CZ  

      Prodat za cenu motoru Babety plus dvě stovky za tu změť trubek.Jinak to bohužel nevidím,když už to chceš slyšet.

      0 0
      • jaja.k1  

        Přesně tohle jsem chtěl slyšet :)

        0 0
      • Prasopes  

        Podle mě se to nedá neprodat ani za cenu toho motoru – musel bych se táhnout domů s celým tím krámem, vymontovat ho, nějak se zbavit toho zbytku, pfff, spousta námahy kvůli jetýmu motoru z babety:-( Buď zkusit prodat samostatně motor, nebo celek v hospodě za 3 piva

        0 0
        • jaja.k1  

          Nasadil jsi neobvyklý trend.

          V prvním příspěvku 2–3 piva, v dalším už hned 3 piva….

          Většinou se z ceny slevuje – no uvidíme, na jaké hodnotě skončíš.

          :)

          0 0
    • Sgt.Marek  

      Tuším, že todle dílo je i v thredu „inzeráty na kola k smíchu“ a tam to myslím přesně patří, i když toto vlákno také pobaví :) jinak předpokládám, že zakladatel prodej nemyslí vážně :-) případně má v anketě o nulu navíc v každé hodnotě :)

      0 0
    • d69  

      A za koli prodat TOTO KOLO?

      0 0
      • Smazaný účet  

        hmm…radial!

        0 0
      • jaja.k1  

        Zaloš si svoje jo?

        :)

        PS.

        Když bude celé kulaté, tak třeba za víc ( kulatost bývá u kola dost podstatná vlastnost ).

        0 0
        • d69  

          Tak jo !

          Jenom jsem si připadal bez tématu „za kolik tohle kolo“ poslední dobou trošku méněcenej :)

          0 0
        • Vilém  

          To je kolo s integrovanou funkci antisleep:)

          0 0
          • d69  

            Už nechci s…t jaju,ale to moje kolo má i funkci „zimní ohřev“ (bohužel „only for sigle use“ :)

            0 0
            • jaja.k1  

              No,…

              Jestli těch funkcí nebude 30 plus nějaké podfunkce, tak prosím.

              :)

              0 0
    • baboon  

      Ty ceny přece nemůžeš myslet vážně..

      0 0
      • jaja.k1  

        A která konkrétně se ti nezdá ?

        0 0
        • JakeF  

          On si nevšim, že to je v halířích ;-).

          0 0
          • zipoman  

            Teď si na to kápnul :D

            0 0
          • jaja.k1  

            Hmmm ?

            Tak až budu příště objednávat třeba elktrokolo, tak si ho zamlouvám u Vás dvou – když jste z tak levného kraje.

            :)

            0 0
            • JakeF  

              Nějak si nedovedu představit na tomhle šlapat, vždyť to musí bejt těžký jak prase, nerad ničím přírodu a vjet na tom do města, to bych se asi propadnul…

              Mimochodem, když jsi u toho, kdy budou ty eRkový pedály s odmontovanou ohrádkou? Přecijen za chvíli začíná sezóna :).

              0 0
              • jaja.k1  

                Jdi s pedálama … !

                To myslíš, že budu každý týden vymýšlet nový nick ?

                A pssst, nebo budu mazat !

                :)

                0 0
    • v POHODÌ klokan  

      Tak do 8000Kč. Přee jenom je to hnusný :-) A při chycení policajty je to taky trochu risk.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.