• Lister  

      …máš pravdu, fakt škaredý a naprosto nesmyslný :o)

      0 0
      • Volf  

        Přesně tak…

        0 0
        • jonys  

          A ty jejich nesmyslný patenty!Kliky SI-idioti! Akorát…proč mají tohle u Spešlu zapotřebí,když lepší,lehčí a tužší kliky by vymyslel jistě každej idiot!!!??? www.bikeart.sk/…prototyp.pdf

          0 0
          • Volf  

            Co se do mě navážíš. Jsou prostě hnusný a basta. Neznám ošklivější kola…

            0 0
            • jonys  

              Měl jsem to spíš zařadit za Listera a jeho slovo „nesmyslný“,který jsem nepochopil,protože jsem zatím žádnej nesmysl nevypozoroval… Nesmyslným bych označil kolo se čtveratýma kolama,kolo bez řidítek či kolo s jednou klikou. Jestli někdo kupuje kolo(jen)očima,jeho věc…taky znám lidi,co by mezi Ferrari a Embéčkem volili MB,protože modrá je hezčí než červená…

              0 0
      • Dados  

        :))) tak jsem se dneska konečně pobavil

        0 0
      • jonys  

        Fakt!Rychle pronajmout linku na Taiwanu mezi Trekem a Spešlem,přestat vymýšlet kraviny jako 1,24kg vidle/110mm nebo kliky SI aj.pi*oviny,zařadit se do houfu a neprovokovat znalce jako Lister!!!

        0 0
        • Tomcat  

          a kde si myslíš že tu fabriku maj?

          0 0
          • jonys  

            Bedford,USA

            0 0
            • Tomcat  

              fajn a ten zbytek?

              0 0
              • jonys  

                Jakej zbytek???Jako jestli šijou na Taiwanu dresy,nebo co??? No možná jo,nevím,já od nich měl akorát prádlo z LE carbon serie a to byl US made :-)

                0 0
                • pepek  

                  No ten zbytek je přece ten jeden čepík před zadní osou, který jim tam furt chybí. Neměli by to s tím odlehčováním až tak přehánět. Už se to tady probíralo :-)

                  0 0
                  • jonys  

                    Pepku,kdyby tohle byla taková strašlivá vada,tak by na tom eliťáci v SP asi nejezdili,a už vůbec by nevyhrávali :-) A např. Sauser by po přestupu ke Spešlu všem dával parník…:-)

                    0 0
                    • pepek  

                      Eliťáci pojedou na tom, co jim dají a zaplatí, třeba na favoritu. Vada to není strašlivá, nicméně každý , kdo může, dělá čtyřčep, nebo VPP. Dále se ptáš, jak často se sundávají kola, tak já někdy aji 2× za den. Je fakt, že cannon se mi vlezl do auta aji s oběma koly, ale zabralo to dost místa.:-) P.S. : neber si tu kritiku tak osobně

                      0 0
                      • assassin  

                        no at je cep jakkoliv udelanej tak porad aby fungoval musi v nem bejt vule…tzn vzdycky tam bude vakl,tim ze je tam cepu vic je to jen horsi… me laminatova pruzina pripada jako celkem efektivni konstrukcni prvek, pouiziva se v letectvi i u automobilu… me vadi jen ta pajdava noha… ta mi konstrukcne prilis cista neprijde…

                        0 0
                • Tomcat  

                  No myslím že to v kompletují a testují , možná tam mají i vývojové centrum ale ten zbytek tam přijde kontejnerem z .......

                  0 0
                  • jonys  

                    Vyrábí tam rámy a vidle,jestli i ostatní komponenty jako kliky,sedlovky,ná­boje,řidítka…to nevím. Nerozumím,co by tam jako jezdilo v kontejnerech…

                    0 0
                    • Tomcat  

                      No hledal jsem na netu a to tvoje vyrábí v USA, znamená taky jen kopletace. Z dílů které přijdou kontejnerem z asie. Tedy pokud tomu, že na thaivanu upečou kyvku, v číně svaří přední rám a USA to daj dohromady a nalakují říkají vyrobeno v Americe..... U nižších řad to je taky thaiwan úplně (myslím již od roku 1990).

                      Samo, že se snaží zachovat image který se pokud možno od asie distancuje maximalně se snaží aby to nebylo kolo nebo dodělaný rám co z asie přijde.

                      0 0
                      • mr.antik  

                        asi jako porsche cayene made in germany v bratislavě :-)

                        0 0
                      • jonys  

                        Tak asi byli v Číně,no www.sterba-kola.cz/…m/group/kola Nevím,jaký „nejnižší modely“ máš na mysli,Furio,Op­timo,Rush,Scal­pel,nově Caffeine,CO2 se jistě dělají v týhle továrně :-)

                        0 0
                        • Tomcat  

                          A ty tomu věříš , nebo jen chceš aby to byla pravda?

                          0 0
                          • jonys  

                            No tys mi žádný odkazy nedal…ale určitě jezdíš do C-D fabriky v Šanghaji každý měsíc,tak to musíš vědět líp…

                            0 0
        • Lister  

          nevím proč se do mě navážíš???

          Jenom proto že je to kolo od velkého C, tak to ještě neznamená, že musím padnout na zadek s otevřenou hubou.

          Canon dělá poslední dobou zajímavý kola jen na silnici, ale tohle se mi prostě nelíbí. To už bude mnohem lepší Epic, ten má aspoň nějaký zdvih, ale tohle nee – 85mm – děkuji nechci…

          Lefty je kategorie sama pro sebe, funkčně možná OK ale abych musel při každém sundání kola dávat dolů prase ktoučovky tak to radši prstem do oka :( Nehledě na to, co se stane když si budu chtít koupit jiný kola........

          Já tenhle pohled ale nikomu nenutím, to je jen můj osobní názor a když se tady budem urážet, už jen kvůli nim, tak to tady fakt půjde brzo do kytek :(

          0 0
          • jonys  

            85?Já tam vidím 110/100… A při kterých příležitostech a jak često sundáváš kola??? Nikoho neurážím,pokud to tak vyznělo,omlouvám se.Jen mi vadí příkré soudy „samozvaných“ recenzentů něčeho,co viděli jen na webu… Jiný kola taky asi nebudeš měnit co měsíc…A já bych možná svoje i upgradoval,tak kdyby tě tento problém tížil,můžem se domluvit(váha 785g neboť Lefty náby jsou lehoučký) :-)

            0 0
            • wroum  

              predni kolo sundavam pokazdy kdyz davam bika do auta – tedy uplne pokazdy, co vyrazim na kolo.

              0 0
              • jonys  

                :-) Vzdávám se!Zadní alternativa by nebyla?

                0 0
                • Lister  

                  víš jaký to pak udělá bordel?????

                  0 0
                  • jonys  

                    No to právě nevím,páč já je vozím na střeše vcelku,proto mě tento problém-sundávání kola kvůli přepravě-ani netrkl :-) Já to potřebuju jen při defektu,kdy naopak považuji tenhle systém za výhodu… Váha-tak já mám dojem,že C-max SLR Lefty má 745… A hlavně:váhy těch nám (FRM 122,Woodmann 150,kolik má Mavic,Cannon či nový XTR nevím) mi příjdou solidní.

                    0 0
                • wroum  

                  jo a budu mit na sedackach obtisklej retez… navic tim nic nevyresim – predek kola je tak vysokej, ze do malokteryho osobaku to das nastojato – proto vyndavam predni kolo…i kdyz u kanona bude mozna lepsi sundavat riditka :-D

                  0 0
            • Lister  

              ups někde se stala chyba, dle mých informací (zřejmě mylných) má mít 85mm???

              Pokud jde o kola, tak sundávám přední cca 2× do týdne a až ho budu vozit na autě, tak ještě častěji, výměnu kol absolvuje moje kolo v průměru 1× za rok a jestli 785 gr bylo myšleno za přední kolo, tak to mi nepřijde zrovna extra lehký :o)

              Jinak nešlo o recenzi, ale o čistě subjektivní dojem – prostě škaredý kolo se systémem pružení, který bych nechtěl.

              0 0
    • hombre_71  

      Krasavec ! …já bych ale uvítal trochu decetnější barvy

      0 0
    • KubaBajk  

      a je to tady?to by mohl napsat zakladatel i u threadu Merida 2008 atd. ..další kola,ale jsem přesto docela rád,aspoň mám trochu přehled..:-)

      0 0
    • hombre_71  

      Koukal jsem teď na stránky Cannondalu a mají tam i kola s Aliviem ! Zajímalo by mě kolik budou za tyhle low-endové řady chtít – hlavně u nás v Česku :-(

      0 0
    • Tomcat  

      Cannondal je opravdu mistr zpracování duralu ale fully od zrušení řady Super-V , Raven a Fulcrum jsou fakt odporný inovace žádná. Pokud někdo myslí že spodní vidlice z carbonu je nějaká inovace tak Merlin , Moots a jiní stím přišli několik let před Canonem. Stejnak nechápu to bazírování furt na jednočepu

      0 0
    • Pi†el  

      Designove povedene

      0 0
    • Běžec  

      Rohy a třetí placka tomu chybí, aby to bylo levný? :-)

      0 0
    • McBlacky  

      zero pivot není ta správná volba :)

      0 0
    • Maci  

      tak to je fakt samoúčelnej hnus. Doufám že mně to kolo nebude strašit ve snech

      0 0
    • wroum  

      tak at je to uz zase pryc :-)

      takovej humr…

      0 0
    • Allexx  

      Cannony jsou super!.

      0 0
    • jonys  

      Tak si na to posviťme…(ale na cenu radši ne) www.cannondale.com/…-8LF100.html#…

      0 0
      • pepek  

        NO jako správný C-dalí fundamentalista to už máš mít na kole a ne se ptát na cenu ..:-)

        0 0
        • jonys  

          No já se na ni neptám,já ji znám: www.radkom.de/…e-p-852.html Samozřejmě bych to dávno měl,ale…víš,ne­vyhovuje mi zrovna tenhle sklon představce :-)

          0 0
          • pepek  

            No jestli ho ho dělají v provedení : –35 st, tak bych si ho dal aji na Spešla ( je to kompatibilní?)

            0 0
            • kubad  

              neni :-)

              0 0
            • jonys  

              Co??!!Ty a C-D?To snad ne!Ty už seš jak ten Sauser-copak to má na tréningovým biku…?No,jak jsi správně poznamenal,na závodním musí mít,co mu sponzoři nařídí…:-) No šlo by ti to tam…izolepou omotáš krk vidle,tím získáš ožadovaný větší průměr a můžeš to nasadit.Pak mi řekneš,jaký další to má funkce,protože za ty prachy to musí mít minimálně intergrovaný GPS,telefon a DVD přehrávač :-)

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.