No, není to tak dávno co jsem tu přehazku vychvaloval… neska sem se rozhod jí seštelovat, a narazil jsem na dvě věci: 1/ z těla přehazky nejde odstranit přilehlá část klícky, tzn. třeba pružina je neservisovatelná. Kouknul jsem na stránky sramu, z kterých jsem pochopil, že to jde pouze u nejvyšší x.0 (mluvím o řadě ´04). To mě docela zklamalo, mé předchozí stx rozložit šlo. I když nevim jak je na tom shimano teď. Proč mě to zajímalo – mám pocit že klícka se neotáčí tak docela rovně, že je tam trochu nakřivo, ale to se těžko posuzuje, no. 2/ jsem zmaten z rozsahu, v jakym se přehazka pohybuje po 9 kazetě. má tendenci dělat větší skoky mezi pastorkama, než je třeba, z čehož plynou problémy na krajních pastorcích, respektive druhejch od kraje, krajní se daj omezit dorazem. uprostřed kazety poloha zhruba sedí. u pastorků druhejch od kraje pak jde jako blíž k těm krajnim, odhaduju tak o 2 mm od osy pastorku. a pak to má tendenci střílet, na suchu ani ne, ale trocha bahna a je hotovo. jo, mám to v kombinaci s páčkama x-7 a deorkovou kazetou 11–34 tušim, což by mělo být plně kompatibilní. ledaže by sram dělal kazety s širšíma roztečema, o čemž pochybuju, tolik ten rozdíl bejt nemůže. je takovejhle chod normální? 3/ sram doporučuje vzdálenost kladka-pastorky 6 mm. ani když vytočim ten šroub kerym se reguluje, tak na 6 mm se skoro dostanu u největšího pastorku, dole ne. krom toho mi 6 mm přijde hrozně málo, to už mi skoro kladka skáče po pastorku. ovšem sram asi počítá že si namontuju i patku, kerá bude mít ideální rozměry… jinak vůli nemá skoro žádnou, patka je rovná, spolu s řazením asi 1000 km. jak jsem zmínil, snažim se eliminovat to střílení v nepříznivých klimatických podmínkách, který mě nedávno pěkně nakrklo při závodě – i když se asi není čemu divit http://www.pinguin.wz.cz/…PICT1246.jpg (esli nejde, zkopírujte do adresní řádky). nejsem na to zvyklej, že mi něco na kole hapruje.