• Thidney

    trocha informací a mapka vcelku přehledně http://www.cycling4all.com/index.php?…

    0 0
    • kralovek  

      Neni to naky moc rovinaty? … na tour de france?

      0 0
      • ihik  

        Neřek bych. Letos to samozřejmě bylo víc kopcovitý, ale když se podíváš na seznam kopců v jednotlivých etapách, tak tam jsou taky pořádný kousky. Faktem je, že na letošní tour byli sprinteři hodně mimo pozornost. Na začátku v dešti si nikdo moc neužil a v horách se jen trápili. Myslím, že tahle tra? by mohla být divácky zajímavější. Přece jenom v etapě, která má pět velkých kopců se samostatným únikům moc nedaří a právě ty to dělají zajímavé. Taky by se trochu mohla nabourat strategie USPS (nic proti Lancovi :-) „dovézt modrý expres pod kopec a Lance si to vyspurtuje“. Prostě to hodnotím pozitivně… už teď se těším…

        0 0
        • ph  

          to je stejna pitomost jako delaj v f1. neni chybou schumachera a ferrari, ze makaj a jezdej dobre. je chybou tech ostatnich, ze jsou paka. na tom nic nezmeni zadny pravidla. az zacnou ostatni poradne makat, schumi i lance to budou mit o hodne tezsi.

          0 0
          • Brouk_Pytlik  

            No hlavně neni chybou ostatních že maj především jen poloviční nebo čtvrtinovej rozpočet a i tak Šumachrovi občas fest topěj pod kotlem :-). Neni všechno jen o dřině.

            0 0
            • visby  

              offtopic sice, ale myslim, ze mu nikto nezavaruje ked vyhral pohar skor ako skoncila sezona…

              0 0
    • Fidla  

      Neznate nekdo zpusob, jak se na Tour dostat. Ja bych tam jel treba zametat, nebo stavet zabrany. Jen byt u toho.

      0 0
      • RomanH  

        Trenuj, trenuj, trenuj, pak budes delat treba vodonose.

        0 0
        • Fidla  

          Ftipalku! Myslim to vazne. Psal jsem Leblancovi i do Skodovky a zatim bez odezvy. Tak jsem chtel dalsi tipy.

          0 0
          • J.A.V.  

            Tak jed jako divak ne? Nebo to ti nestaci? Muzes se presouvat pred pelotonem na kole a sledovat tak i vic etap, nebo nejakou fikackou i treba vic mist v jedny etape. Idealni je to v kombinaci s nekolika podobne postizenyma a nejakym doprovodnym vozidlem. Prece jen s brasnama to v tech alpach neni tak uplne ono.

            0 0
            • Fidla  

              A nebylo by lepsi byt u toho a jeste za to dostat nejakou korunku? Minuly rok jsem mluvil s Leblancem o moznostech pro Cecha a rikal, ze v uvahu pripada zhruba dvacet mist, kam bych mohl jit delat a na ne je 80 zajemcu. A navic bohuzel davaji prednost domacim. Stejne to zkousim. A ta skodovka taky neni uplne zcestna.

              0 0
              • J.A.V.  

                No moje zkusenosti jsou takove, ze pokud ses na nejakejch zavodech jako poradatel, tak si je moc neuzijes. Zvlast v tech pozicich o kterych pises – jako metar ci stavec zabran. Nicmene zkusenost a brigada to muze bejt zajimava.

                0 0
                • Fidla  

                  Ten metar byl jen priklad. Chtel jsem jen rict, ze bych tam sel treba zametat, jenom byt soucasti toho velkyho cirkusu. A co se tyce tech, co stavi zabrany, tak mam jiny zkusenosti. Sice je to pakarna, ktera kazdy den konci hodne po pulnoci, ale ti borci vidi vsechny dojezdy lip, nez jsem mel moznost ja z doprovodnyho vozu na ZM. Ale prace je to fakt cerna.

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.