Dilema komplet kola/130mm vidlice

30 nepřečtených
  • rich

    riesim nasledovne dva problemy.

    1. k nemu uz padlo dost nazorov, ale mam konkretne produkty v zrhuba rovnakej cenovej relacii. A to komplet kola: a)X317+Onyx Disc b)Crossmax Enduro Disc vaha priblizne rovnaka aj cena. odhliadnuc od servisovatelnosti co by ste odporucili?

    2. dilema s vidliou – chcem kupit nieco so zdvihom 120–130mm (vysoko pravdepodobne FOX) a vaham nad niekolkymi vecami.

    1. Talas/Float/Va­nilla? vsetko 125–130mm
    2. ak ktorakolvek z a) R-RL(ak sa vobec do CR dovezie-RLC?

    c)ak nie FOX co tak Pace RC41XCFR (100–130mm menitelny zdvih, pruzi vzduch, tlmenie otvorena „olejovka“, lock… ) Vazim cca 68kg, bude to na enduro specialized so zdvihom 130mm vzadu.

    0 0
    • pitelboy  

      micham uz 2 roky a chova se to stejne jako nesmichany !

      0 0
    • Daf  

      Co se kol tyce sel bych spis do nejakejch skladanejch. Ja sice mam CrossMaxy a myslim si ze vydrzi i drsnejsi zachazeni. No ale precijenom vzhledem k tem zdvihum co uvadis to asi nebude na XC :)

      0 0
      • rich  

        mno v zasade to bude XC v povodnom ponimani :-)) „vylety“ okolo 6–7hod, ako sa s oblubou pise „drsnejsie XC resp. enduro“, ziadne skoky a podobne. este premyslam nad WTB DiscLite, ktore sa daju cez net zohnat za 9.000

        0 0
        • Daf  

          Tak to budou ty maxi v pohode. Na rozdil od konkurence maji perfektne vyresenej orech a moznost sestelovat vuli v lozisku.

          0 0
      • fousac  

        130/130 je tak rozumne na turistiku… :) podivej se treba jak vypada cyklotrasa praha-karlstejn… luxusni tankodrom, tak proc se nepokusit to mit pohodlnejsi.. :)

        0 0
        • rich  

          presne – pohodlna turistika so snahou co najmenej zastavovat a oddychovat :-)) rozhodoval som sa dlho a nakoniec to bude zostava – enduro teraz a silnicka na jar.Na endure obidem „cokolvek“ vratane maratonu bez ambicii.vaha bude dost prijatelna a straty pohupovanim minimalne.

          0 0
          • Ondrej  

            jezdils uz na takovym speslu delsi trasy? zda se mi ze moc netusis o cem to bude

            0 0
            • blue  

              a o cem to teda bude?

              0 0
            • K2  

              No na Spešlu sice ne ale na svém 100/120 K2 si těch 130 za den jsem schopný dát. Kolo by dalo i více, ale mi se nechce. Ke konci jsem už to mířím přes kameny a kořeny a zadek se mi zvedat nechce (pokud si je po té době ješt+ě schopný rozumět se sedlem) Momentálně si pohrávám s myšlenkou dát na to Nixona (zdvih až 145 regulovatelných z řidítek)

              0 0
              • blue  

                nebude 145 vpredu uz moc k tem 100 vzadu?

                0 0
                • blue  

                  sem si to mozna asi vylozil opacne, co? 100/120 je vpredu/vzadu, co?

                  0 0
              • K2  

                100 vpředu a 120 vzadu Těch 145 na Nixonu je regulovatelných, takže předpokládám nastavení cca 120, 145 pro dolekopcom a 80 pro horekopcom – jsou to však zatím teoretické úvahy, ještě jsem tu vidli nezkoušel, ani na ni nečetl nějakou recenzi. Měly by být na FR Authorech, takže je doufám někdo brzo otestuje.

                0 0
                • blue  

                  a jak se to chova ted, kdyz mas vzadu vic zdvihu? to je docela neobvykla kombinace, vetsinou to byva opacne

                  0 0
                  • Pá-dlista1  

                    Vetsinou to snad byva takhle. Mene zdvihu dozadu davaji jen diletanti, kteri se tim zdvihem snazi jen zmirnit rany po technicke chybe. Kazdy kdo skutecne vyuziva zadniho pruzeni ma vzadu stejny nebo vetsi zdvih. Ja sem spis za vetsi, protoze je tam vic potreba.

                    0 0
                    • blue  

                      tak ja vzdycky videl stejnej nebo vetsi vpredu

                      0 0
                      • wroum  

                        na meride sem mel 80predek a 100 zadek. ted mam 100/100. oboje je púouzitelny. jinak jak rika padlista vzadu je vic zdvihu potreba vic nez vpredu.

                        0 0
                        • pitelboy  

                          vypadato ze si na svejch 90 vzadu dam pevnou vidli…to prece nevadi !

                          0 0
                          • enjoy  

                            to vis ze nee!smele do toho!

                            0 0
                          • wroum  

                            protoze je ted black na oprave a puvodni vidli ma kamos, tak mam na xc meride danou starou suntourku (chodi max 20mm), vzadu stale stejnych 100. je to dost divny. jinak je asi ideal mit stejne vepredu i vzadu. kdyz nekde vic tak urcite vzadu (ne ale o moc)

                            0 0
                  • K2  

                    Mrkni se na MX a Enduro motorky – mají to taky tak, možná i dokonce silniční

                    0 0
            • rich  

              nejazdil. o com to bude? to nie je freeride bike. zistoval som dost dlho, pisal s ludmi co maju tento konkretny model a myslim, ze viem do coho idem. vaha bude 12,5kg, pohupovania vzadu nehorzi. posed viac vzriamenejsi (sedlovy uhol 69, vidla s lockom a menitelnym zdvihom na cestu do kopca. nie nie, taketo prispevky ma akosi nemozu zneistit :-) ale rad si vypocujem kazdy nazor. a cestne priznam po urcitej dobe pouzivania ak zistim, ze to nie je to co som cakal.

              0 0
              • Ondrej  

                ok, vis do ceho des, rozhodne vic nez jiny kamosi, ktery to poridily moje zkusenost rika, ze to kolo ma bliz k freeride nez XC. idealni pro kratky vyjizdky (do50km) nabouchany tech pasazema, dolu single trackama s mensima dropama… z toho vyplyva i vyber plastu. no a pak na tom drit po silnici nebo zpevneny ceste stovecku je docela pakarna. plaste vymenis, ale geometrii ne. zpomaleni tak o 15%, pokud nevymenis plaste a nechas tam ty freeridovy tak to bud o tretinu i vic. jinac to kolo je bomba, jen mi nesedi ta predstava maratonu na nem

                0 0
                • rich  

                  ako som pisal – prave na cestu chcem silnicku.a vysvetlim este jednu vec – je to model s brainom vzadu. Pocitam, ze sa na mna zosype hromada otaznikov preco na takyto bike brain. A priznam sa k dvom veciam:

                  1. ked ten model na jar vysiel, krutil som neveriacky hlavou…na takyto bike to nepatri…ale postupne som nazor zmenil
                  2. vsetky info co som ziskal maju tendenciu hranit ten bike k XC, aj pod vplyvom vybavenia, a tak sa nechavam aj ciastocne prekvapit :-)

                  A bike skladam, nekupujem komplet.

                  0 0
            • rich  
              1. jazdil som fsr spesla 90mm
              2. nie je nahodou enduro prave na taketo urcenie? (amici tomu hovoria do-it-all bike, trail bike, all day bike…)

              opakujem – nechcem na tom vyhravat ani sa velavyznamne umiestnovat i ked by som sa tomu nebarnil :-)))))

              0 0
              • rich  

                to je chyb v texte – emotzie ma rozladili :-))

                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.