• Darjan

    Mate nekdo osobni zkusenost s timhle ramem? Zajimalo jak se chova tohle kolo v terenu pri vyjezdech a sjezdech. Vazne o nem totiz zacinam uvazovat.

    0 0
    • Boris  

      Já mám teda CR 1300 asi 3/4 roku a naprostá spokojenost. Chtěl jsem závodí rám a je to vono. Dal jsem vidli Marzocchi MX Comp ETA kvůli sjezdům (vyšší zdvih) – ve sjezdech si s ním můžeš dovolit hodně. A kvůli výjezdům zamykání ETA, protože rád jezdím ve stoje. Kolo je díky geometrii a vyššímu slopingu do kopce živý. Pak doporučuju lehký kola kvůli akceleraci. Jinak je dost tuhý. Zadní stavba není profilovaná. Je rovná, takže míň pohodlí, ale já to řešil sedlem a karbonovou sedlovkou. Právě testuju, jestli má na komfort velký vliv. A taky váha: CR 1500 proto, že je to brutto váha bez navářek, laku a samolepek, takže počítej tak 1800g (záleží na velikosti) Kdybys chtěl, můžu poslat fotky. M.

      0 0
      • Mlha  

        ja bych ty fotky docela rad videl, jestli budes tak hodnej. Diky moc. jachim2@kn.vutbr.cz

        0 0
      •  

        Kdyby si mi ty fotky mohl taky poslat, tak bych by moooooc rád. Předem dík. ondrej.cechura@post.cz

        0 0
        • Gumicuk  

          Ahoj, jelikoz se rozhoduju mezi ramem RB Cr 1500 a CRX tak bych byl taky velice vdecen za nejake to foto, na netu se jich moc nevyskytuje. Jestli budes tak hodnej tak mi je prosim posli na Crawshayi@seznam.cz Diky mooooc!!!

          0 0
          • enjoy  

            videl jsem CRX na sportpragu a vypada lip nez jsem cekal.nejaky zasirani ty zadni stavby by mi bylo uplne jedno,jeste rad bych to cistil.

            0 0
            • Gumicuk  

              Jo, jo taky jsem ho zkoukl a asi jsem se zamiloval… Fakt je to nadhera! Jenom je skoda ze jsem ho zatim nikde nenasel pekne nafocene, snad pozdejc.

              0 0
      • Darjan  

        Dneska jsem si zkousel kolo CR 1500. Pripada mi trosku kratsi, s tezistem vice uprostred. Velice se mi libi, ale zarazilo me ze zadni vidlice je navarena na stredu prakticky jakoby v jednom bode (resp. velmi blisko sebe). Ma to 1300 taky tak a jestli jo, tak me zajima jestli to neni na ukor tuhosti pri slapani. Kdybys mi mohl napsat jak se to kolo chova pri vyjezdu, jestli se prilis nezvea a jak vede smer. A jak se chova ve sjezdu. Mohl bys mi poslat teda taky ty fotky na
        aloism@centrum.cz . Diky

        0 0
        • Boris  

          Co se týče zadní vidlice, tak se mi nezdá že by měla vliv na tuhost šlapání. U 1300ky je zadní stavba navařena od sebe asi 15mm. Větší vliv na tuhost šlapání u tohodle rámu asi mají kliky. Použil jsem XT, kde je tuhost dostatečná. Kolo se při výjezdu zvedá jen nepatrně, ale to jen díky 25mm podložek pod představcem (budu ještě zkracovat sloupek) a 105mm zdvihu vidlice. Při 80mm zdvihu a bez podložek by to bylo OK. Kolo dobře drží stopu, je velice dobře ovladatelný (představec 120mm) Postavil jsem si kolo na míru a povedlo se. Předtím jsem měl už 3 MTB, ale když jsem se na tomhle poprvé projel, tak mě přišlo, že jsem se na tom snad narodil. Každopádně rám jsem zvolil dobře. Fotky jsem ti poslal na mail.

          0 0
          • RomanH  

            Please, kolik meris a jakou mas velikost ramu. Diky a posli mi, prosim, taky fotky rhalouzka@email.cz

            0 0
            • Boris  

              Měřím 182cm a Mám XL. Rám jsem vybíral podle mé výšky a L se mě zdál malý, tak jsem vzal XL. Myslím že je to akorát. Před tím jsem měl Scotta a tam byla výška sedlové trubky stejná a vyhovovalo mě to. Velikost L má 48cm a to se mě zdálo málo. Asi mám dlouhý nohy nebo co :-)) Určitě záleží i na posedu a stylu jízdy. Kdybych vzal velikost L, tak bych ty 4 centimetry stejně musel dohnat sedlovkou. Na délku je XL asi o centimetr delší. Foto jsem poslal.

              0 0
              • RomanH  

                Jojo, diky, foto jsem vyzvedl – kurna, co to roztrepene lanko, co ti leze z te XO :o))

                Ja mam 176,5 takze urcite budu brat L + 10cm predstavec. Akorat porad nemam jasno, zda si vezmu CR1500, CR1300, nebo CRX. Muj soucasny bike ma stejnou delku sedlove trubky, horni ramove a zadni stavby, akorat ma ostrejsi uhlovani (kratsi rozvor) jako CRX.

                0 0
                • Boris  

                  Jo, to lanko je jaksi chabrus, ale teď ho budu měnit. :-)) Na tvou výšku bude L asi ideální. Ale co se týče typu, tak záleží na tobě a kolik na to máš peněz. 1500 je asi o 2500,– levnější než 1300 a CRX, ale zase asi těžší. Nevíš náhodou, kolik váží CRX? A jakej je rozdíl mezi 1300 a CRX? Já myslím, že jen v geometrii.

                  0 0
                  • RomanH  

                    Ja jsem psal primo do RB a chtel jsem po nich konktretni udaje o hmotnosti vcetne laku a patky, ale rikali mi, ze pry to takhle nevazili (divny…), ale ze se to obecne pohybuje +200g nahoru (u velikosti M) A to CRX je pry stejne tezke jako CR1500.

                    0 0
                    • Boris  

                      Právě mi došel z RB mail, kde na dotaz jestli by poslali geometrie rámů modelů CRX, 1300 a 1500 z roku 2003 a na to mi přišla odpověď že geometrie rámů byly lehce odlišné od modelů letošního roku. Krapet nedostačující. Asi to tam nepřeměřili a nemají údaje v complu nebo co :-((

                      0 0
                      • Gumicuk  

                        Mrkni se na jejich web tusim ze tam jsou geometrie pro rok 2003. Pri nejhorsim je mam doma… teda alespon myslim :-)

                        0 0
                        • Boris  

                          V pohodě. Dík za to ale pan Heinik už mi Geometrie 2003 poslal na mail.

                          0 0
                • Gumicuk  

                  Jo jo ja chci take podekovat za fotky… Jsou pekny. Jenom mi zajoma na jakou hmotnost jses dstal s tim kolem. Ja jsem rozhodnutej pro CRX merim nejakejch 174 cm tak nejspis zvolim velikost „M“ ktera odpovida memu predeslemu kolu. Preci jen by mi zajimalo jestli si mislite ze „emko“ je pro me akorat. Az ho budu kupovat tak si to samozrejme nejak vyzkousim, takhle mi to zajima jen tak pro zvedavost… :-))

                  0 0
                  • Boris  

                    Eee, já to ještě nevážil, zatím nebylo na čem, ale myslím, že má něco okolo dvanácti kilo, možná 11,8 – součt komponentů, ale na to nejde spoléhat. M? Myslím tak L, ale radši si ho projeď. Někdo má radši menší rámy a někdo větší i přes doporučení výrobce…

                    0 0
              • Darjan  

                Diky za fotky. To kolo vypada suprove. Psals zes pred tim jsi mel este jiny 3 kola. Muzes mi rict jak moc je ten CR 1300 ram tvrdej v porovnani s tema predchozima. Potrebuju totiz ram ne na zavody (jen obcasny) ale spis na blbnuti po lesich. Jak jsem si vsiml z tvych fotek ta zadni vidlice je stejna jako na CR 1500. Ta 1500 je urcena uz na 100 vidle. Jeste nevim jakou velikost bych potreboval merim 178 a tak mozna Xl by bylo prilis velke. Diky

                0 0
                • Boris  

                  Řekl bych, že nejtvrdší. První byl rám FORT – CroMo, druhej rám Merida Matts, potom Scott – ty dva byly tvrdostí na stejno a teď RB – nehodlám měnit. Je to dobrej závoďák a na blbnutí taky super. Holt dobrá geometrie na tyhle věcičky. Co se týče geometrie: včera mi přišel mail z RB (Díky) s přílohou geometrie modelů 2003 a tam byla 1300 a 1500 naprosto stejná. Liší se až modely 2004. Co se týče velikosti rámu na tvou postavu. Myslím že L, ale jestli máš možnost ho projet, tak to řadši vyzkoušej.

                  0 0
      • enjoy  

        jestli toho posilani jeste nemas dost tak bych te taky poprosil.enjoy.one@post.cz dekuju moc.

        0 0
      • blue  

        posli ty fotky radsi adminovi, at je vystavi na BF, at to nemusis porad posilat kazdymu zvlast :-))))

        nebo by admin mohl k infu o uzivateli pridat zobrazeni fotky bajku uzivatele :-)))

        0 0
        • admin  

          Uz sem o tom uvazoval, snad casem :)

          0 0
          • Boris  

            Ale časem by to stálo za uvážení :-)) Je fakt, že už sem to posílal jedenácti lidem......

            0 0
          • Boris  

            Anebo, nechceš je rovnou vystavit?

            0 0
    • Tommy  

      Naprosto se musím ztotožnit s Borisem, já tam měl na zkoušení ( měl jsem ho půjčené 2 měsíce ) vidli XCPRO SL Suntour.Dobrej rám a to ostatní záleží na Tobě – hodně štěstí.

      0 0
    • Boris  

      Doufám že přišly fotky všem, kdo o ně psal… Je stli ne, tak křičte.....

      0 0
      • Gumicuk  

        Jo uz jsem si vzpomel na co ze jsem se te chtel jeste zeptat. Jak sirokej plast se ti vejde do zadu? Mozna si vzpomenu jeste na neco, to ale az casem :-))

        0 0
        • Boris  

          Já mám prakticky všechny pláště ve velikosti 1.95 a nejširší z nich je Tioga psycho II. Má asi 5,5cm. V zadní stavbě je celková šířka 7 cm v místě pláště.

          0 0
          • Pietro  

            Nazdar Boris, posli mi taky nejake ty fota. Mam 1300ku asi rok a je to laska na cely zivot.

            0 0
            • Darjan  

              A hle dalsi spokojenec. Ja chci totiz koupit 1500 ale porad vaham, jestli ten ram nebude az prilis tvrdej na jezdeni po lesich. Mohl bys mi napsat jaky je ten ram co se tyce tvrdosti. Jestli to neni kostitras. Pripadne jaky mas sedlo. Diky

              0 0
              • Pietro  

                Nazdar, mas strach o prdel? Co cekas od tak pevneho ramu pohodli ?celopera?? Presel jsem na RB po Atorovi-Traction ktery se onduloval pri zaberu ale zato byl ?pohodly? a vubec nelituju. Tu ?tvrdost? kompenzuji sirsimi plasti (2.1) sedlo nemam karbonove (to by asi taky pomohlo) ale SeleItalia-GeniueGel. Jezdim nejradeji a nejcasteji po Beskydech coz jsou sutry a koreny a nestezuji si. Toto je moje zkusenost. ZdaRB

                0 0
                • Darjan  

                  No o prdel by melo jit predevsim :-))) Jenom to bude skok z ocelovyho hned na to RB 1500. Precejeno ocel trochu pruzi. Dobre ze ted vim, ze se na tym da jezdit aji po korenecha a sutrech, ze to neni jenom na nejaky lesni pesinky.Prave na drsny cesty to potrebuju. Jenom by me zajimalo kolik meris a jakou velikost ramu mas. Diky

                  0 0
                  • enjoy  

                    to je malinko prasteny,ze se v terenu da jezdit jenom na ocelovych ramech ne?:-)

                    0 0
                    • Darjan  

                      Tak jsem to samozrejme nemyslel. Jenomze jsem zatim zvyklej na ocelovy ktery tedka uz dost pruzi a bude to pro me velkej skok ke tvrdosti. |:-))

                      0 0
                      • enjoy  

                        me to kodrcani vubec nevadi,dokonce to mam i rad nebo jak to mam rict:-) aspon vidim co dela vidlice a musim se vic snazit sam abych se neukodrcal a ne kolo a to je dobre.

                        0 0
                        • Darjan  

                          Ja zadny kodrcani nemam. Ta ocel pruzi jak diva. Jenom to kolo nema zadnej odpich. Musel jsem kvuli akceleraci dat i podkovu. 2.1 pneu jezdim stejne a kdyz dam dobry sedlo tak to RB snad snesu. Ram je to nadhernej.

                          0 0
                          • enjoy  

                            hm,to bych nesnes.co mam ted naslapy tak mam odpich paradni.ta akcelerace ti to vynahradi.

                            0 0
                            • Darjan  

                              jo vidis a za jak dlouho sis zvykl na naslapy. protoze ja kdyz padam z kola tak vetsinou vyzahuju nohy z klipsen pohybem dozadu ale u naslapu bych se musel naucit vyhybat nohu do boku.

                              0 0
                              • enjoy  

                                jezdil jsem obyc bez klipsen a zvykl jsem si po prvni vyjizce,akorat je fakt ze to teda nedelam poslepu,ale jak to tak vidim tak to asi nepude nikdy(mozna obcas se trefim tak ze se na to ani nebudu muset divat).akokrat teda kdyz sem se precenil(mel uz sem dost) a otacel jsem se na prednim kole tak mi to nevyslo a malem jsem se skacel,ale zachranil me semafor(mohl i ublizit:-). nejdriv jsem si to zkousel doma na miste,tak jsem se to naucil a pak uz to bylo snadny,jenom si obcas vypnu nohu pro jistotu driv,kdyby neco,protoze mam pocit ze ty moje naslapy(author) si obcas delaji co chtej:-)

                                0 0
                          • McBlacky  

                            co je to zase za nesmysl… jestli ta akcelerace nebude trochu o nohách :-)) já mam už čtvrtej ocelák a pohoda, akcelerace super, nekroutí se… tak nevim, co máš za rám?

                            0 0
                            • enjoy  

                              musim potvrdit.akceleraci ma super…:-)

                              0 0
                            • Aiax  

                              Presne tak – peknej nesmysl a povera. Kdyz nekdo tverdi, ze na oceli se neda zavodit (protoze „pruzi jako diva“), mel by se podivat na vysledky posledniho Krale S.

                              0 0
                              • vlk  

                                ono ani až tak u té akcelerace nejde o materiál, ale spíš o stáří rámu-jak moc byl namáhaný a o geometrii rámu.Darjan má rám podobný jako GT zaskar akorát tu radní vidli nemá přivařenou k sedlové trubce ale až na štanglové.Věř­te.Porovnávali jsme několik oceláků a al rámů a ten jeho má opravdu horší akceleraci a to i proti jiným ocelákům.Je takový nějaký měkký v zadní vidli.Jinak testováním, jsme došli k závěru, že opravdu al rámy díky své tvrdosti se tváří, že mají opravdu rychlejší odpich.Možná je to jen pocit.

                                0 0
                  • Pietro  

                    Merim 188cm a mam velikost ramu XL coz je v pohode. S tema nalsapama se neboj jednou se kvuli tomu vysekas coz je jistota pro nekoho kdo na ne presel z obyc pedalu, ale pak uz to bude jen lepsi, mozek si to zapamatuje a tve reflexy se zlepsi.

                    0 0
                    • Mamutt  

                      Měřím stejně, chtěl bych dát do CRX rovnou sedlovku a 120mm představec. Můžeš napsat co tam máš ty? Abych se nepřestřelil a nemusel pak překupovat komponenty kvůli posedu :/ Díky moc Lukas

                      0 0
            • Boris  

              Jo jo, rozhodně si nemůžu stěžovat. Kdo jednou zkusí, už nechce jinak :-)) A je to kostitřas? :-)) Foto jsem ti poslal…

              0 0
      •  

        posli mi to taky diky kandik

        cyra@seznam.cz

        0 0
      • biker007  

        taky bych poprosil o ty fotky.. biker0074@post.cz. dikys.

        0 0
      • HonzaV  

        ja bych si s dovolenim take vzal: honza.lbc@volny.cz Diky.

        0 0
      • biker007  

        diky moc za fotky, uz slintam na klavesnici.. snad si ho letos taky poridim..

        0 0
      • Gospeed  

        CAU POKUD BY TO JESTE BYLO MOZNE TAK BYCH TAKY PROSIL O JEDEN BALICEK FOTEK :)) ZATIM PORAD DOKOLA PREMYSLIM ZDA DURATEC NEBO RB TAK TREBA BY TO POMOHLO. DIKY RADEK

        0 0
    • Boris  

      Ve včerejší MF Dnes v příloze ekonomika (5.3.)článek o Race Bike. Zajímavý pohled do historie firmy.

      0 0
    • Gospeed  

      CAU POKUD BY TO JESTE BYLO MOZNE TAK BYCH TAKY PROSIL O JEDEN BALICEK FOTEK :)) ZATIM PORAD DOKOLA PREMYSLIM ZDA DURATEC NEBO RB TAK TREBA BY TO POMOHLO. DIKY RADEK

      0 0
    • Lister  

      Tak jsem vytáhl tenhle thread z historie abych nemusel zakládat nový.

      Zajímaly by mě zkušenosti lidí, který jezdí tenhle rám. Scháním rám na 120mm vidlu na pohodový XC a zatím sem moc takových nenašel. Pokud by měl někdo jiného kandidáta tak tady mi může poradit :o) Děkuji :o) http://www.bike-forum.cz/forum/forum.php?…

      Může mi někdo kdo jezdí tehle rám napsat, jak je to s tvrdostí – třeba i porovnat s CRX pokud jezdil oboje. Někde jsem tu četl, že CRX je tvrdý kvůli tomu zadnímu frézovaní – tak že by na tom 1500 byla v tomhle ohledu líp. Jízdí vlastnosti asi podobný jako CRX ( geometrie by měla být skoro stená 1500 je jen o 5mm kratší). Může mi někdo doporučit velokost na mojich 176 cm. Zatím mi to vychází na L, ale chci rám pokud možno co nejmenší, aby byl hodně obratný a aby horní trubka byla co nejníž. Díky za každý postřeh.

      0 0
      • Lister  

        Tak jsem psal do RB a byla mi doporučena velikost L. V zákaznickém centru mají mít CRX v L tak si ho tam asi vyzkoušim. A teď už jenom vybrat barvu. Líbí si mi tam klasická matná černá, ale odrazuje mě údajná blbá údržba. Pak taky hodně přemýšlím o černé v lesku nebo přímo v metalíze, ale nevím jestli černé kolo s černýma doplňkama nebude moc smutný nebo nezajímavý. V plánu ještě nějaká hezká tmavší metalická červená – červenou mám hodně rád. Nebo nějakou hodně výraznou – třeba pomerančovou oranžovou. Nesnáším tohle rozhodování :o)

        0 0
        • RomanH  

          ad barva : mrkni se treba sem http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?…

          Puvodne jsem chtel bilou, v te se mi CRX libilo uprimne nejvice. Kdyz jsem ale po Drasalovi videl borce, jak cistil bilyho zablacenzho bika, rychle jsem si to rozmyslel. Jak ale zjistuji, tak leskla cerna je snad druha nejmene prakticka barva. Pokud je sucho, tak na ni vidis prach snad i po jizde na silnici. Ta cervena metaliza je fajn, ale predchozi bike byl cervenej, tak jsem chtel zmenu. Pristi rok budu mozna pro zenu kupovat CRX ci CR1300 a k jeji bile Marathonce premyslim o SID blue.

          Ad pohodli : uz jsem to sem psal drive (snad jsi to nasel, mam to tusim i v recencich a v jedne debate s Fousacem). Mne opravdu CRX prijde hodne pohodlny (na HT), a to vozim 1.8 plaste. Naopak treba Fousac ci VLK psali, ze jim prijde ve srovnani s jinejma kolama tvrdej. Tak si to preber :)

          0 0
          • vrazdit  

            souhlas s tebou…na CRXu je dobre a celkem pohodlne svezeni. ja tam mam ralphy 2.1 a je to fakt dobre…oproti staremu skotovi to je subjektivne v zaberu tuzsi a pohodlnejsi…super ve sjezdech a ve vyjezdech tak srovnatelne…mam to v XL a merim 193…kratsi kolo mi vyhovuje..

            0 0
          • hrušák  

            Taky si u CRX vůbec nemůžu stěžovat na pohodlí a to jsem před tím jezdil ocel, mám ale karbonovou sedlovku.

            0 0
            • hrušák  

              jo ještě gumy mám pythony nebo bulldogy a i sedlo mám dost pohodlné – ritchey – takže těžko říct co má větší vliv…

              0 0
        • bajaja  

          zkus tuhle barvu porad tam na ni koukam ale prej dotycnej bude davat jinou jeste lepsi ,tak nevim url :http://www.bike-forum.cz/forum/bikes.php?…

          0 0
          • Lister  

            dát lepší než tuhle asi nebude těžký – mě se teda tahle vůbec nelíbí, ale někdo jiný z ní může být klidně nadšený. Možná kdyby to kolo bylo víc sladěný, tak by to vypadalo jinak. V reálu to může vypadat úplně jinak než na fotce, ale na fotce tohle kolo fakt nic moc – designově.

            0 0
          • omar  

            co vsechno se neproflakne, pravda je ze tahle barva pude dolu, protoze v tyhle barve bude jeste jiny kolo a stavajici pujde do jiny barvy jeste hezci ( teda pokud se povede ji nastrikat-to uvidime) a v realu to bude k videni na sportlifu

            0 0
        • Lister  

          Tak jsem si sednul na to CRX ve velikosti L, co mají v prodejně(bohužel nebylo moc času abych to projel)a vůbec mi to nepřipadlo krátký. Možná to bylo hodně nízko položenýma řídítkama oproti mojemu bajovi. Sedlovka byla vysunutá stejně jako na mojem kole, ale horní trubka byla díky níže položenému středu níž, takže to kolo působí menším dojmem. Přesto ale stále nevím, jestli nevzít radějí to M, protože chcí mít nad horní trubkou co nejvíc místa a pokud možno co nejvysunutější sedlovku, aby mohla řádně pracovat. V prodejně tvrdily že M je max do 175 cm, což by při mých 176 neměl být až tak velký problém.

          Z požadavku na zákaznickou barvu jsem nakonec slevil, protože pokud bych se netrefil zrovna do něčeho co mají v lakovně, tak by se to prý hodně prodražilo – individuální nákup daného odstínu. Ale vůbec to nevadí, protože se mi opravdu hodně líbí ta jejich červená matelíza. A kdybych nakonec nechtěl brát červené kolo, jako mám teď, tak bych si vzal KTM oranžovou, která je taky super. Černá nakonec asi nebude, i když mají pro tenhle rok novou matnou červenou, která by se měla lépe udržovat než ta stará – už pohmatově je mnohem míň hrubá.

          0 0
          • Lister  

            ještě doplnění. Původně jsem chtěl nějakou takovoudle barvu:

            http://vrm.vrway.com/…dscf2995.jpg

            Ta se mi fakt moc líbí. Vypadá to, že podobné odstíny jdou teď do mody, protože jsem na fotkách z Eurobiku vyděl pár podobných kol – většinou nadupané mašinky, takže ji asi budou dávat na luxusnější kousky :o)

            0 0
      • náčelník  

        Pokud jsem četl testy ve Velu, tak jak CRX, tak 1300/1500 byly vždy hodnoceny jako velmi pohodlné rámy (na hliník).

        0 0
        • Lister  

          Jo jo testy jsem četl. Ale CR1500 právě nikde testované nebylo, ale snad na tom bude podobně.

          0 0
      • vlk  

        s tvrdostí bych to neřešil.Mě přijde tvrdší, ale srovnání není až tak na místě, protože na CRX a na mém RM byly jiná sedla a jiné pneumatiky a jiné sedlovky.Na CRX bylo WTB speed sedlo a motoraptory 2,1 a sedlovka pells-hliník na RM mám flite titanium a continental traction pro 2,1 a uno-lite sedlovka.Bych řek že se nemá až tak smysl tvrdostí u HT rámů zabývat.Spraví to lepší sedlo či sedlovka. U crx jen doporučuji vyšší vidlice ty se zdvihem 120 by byly OK nižší zdvih bych nedoporučoval.

        0 0
        • vrazdit  

          ja to mam na 100 mm foxe a myslim ze je to OK…ma to aj tak dost vysoky predek, treba proti memu staremu scottovi… nebude to uz pak moc padat na prdel pri vyjezdech??

          0 0
          • Lister  

            Podle toho co píšou ostatní tak by nemělo. Můj plán je CR1500 + pružinový Black na 120mm

            0 0
      • Lister  

        Ještě dotaz. Nemohl by i někdo Prahyznalý poradit, jak se jednoduše dostat z Pankráce do toho jejich centra.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.