• Mamutt

    Jaké ker. ráfky vozíte? Zkušenosti? Mavic XC717 se sežene za 2750,– DT 4.1 ceramic už za 2050,– Nemá ta keramika problémy s odlupováním (třeba po prvotním zásahu kamínkem)? Nejde mi o změnu brzdného účinku, spíše trvanlivost ráfku (odolnost proti probržďování). Díky Lukas

    0 0
    • Orbis  

      Jo keramika je super mám na zapletenejch mavicách 7500 a ještě se mi s vrstvou nic nestalo (naštěstí:)) někdo to chválí někomu se to odlupuje. Jinak ani po těch 7,5 kkm nevidím žádné obrždění akorát se to musí vyhladit. zatim nejlepší špalky co jsem na keramice jezdil jsou XTR( jezdil jsem na Kool-stopech a na BBB a na Avidách a nic moc:) Radši bych si připlatil za Mavicy:)

      0 0
    • lubos  

      Rafek se ti neprobrzdi. Ale mne treba zadni hodne chyta sutre , nevypada moc dobre. Ale zatim funguje. Mam ne nem tak 5000km asi. Rafek Mavic517.

      0 0
    • MARIN  

      V recenzi pisu o MAVIC 517 ceramic

      Jinak spatne snad nemusi byt ani RIGIDA a ta jejich CARBIDE SUPERSONIC vrstva (obdoba keramiky). Cenu jsem nekde (bohuzel uz nevim kde :( ) videl kolem 1500,–

      0 0
    • Daf  

      Mam keramiku na CrossMaxech XL. Keramika vydrzi opravdu dost. Mam na nich najeto asi 20000km. Rafky a draty mam omlacene od kamenu, ale keramicka vrstva drzi perfektne. Mam s keramikou spatne zkusenosti za mokra. Ja to hlavne v situacich kdy se jede dlouho v mokru bez brzdeni a pak nasleduje sjezd. To kolo pak brzdi spatne, ale bliz k realite je ze to ze nebrzdi vubec a to je dost nebezpecne :( Mozna je to zelenyma spalkama od Kool-Stop, ktere jsou za sucha super a i po blativych zavodech a 20000km jsou jak nove. Pokud mate nekdo vyzkousene spalky na keramice co dobre brzdi dobre za mokra tak sem s nimi. Diky.

      0 0
      • vlk  

        na keramice nevím.Ale na klasikách je to 3barevné BBB.Možná by se na keramiku taky daly použít.Když už je ta vrstva zaježděné.Neboli hladká.Zkoušeli jste to někdo?

        0 0
        • MARIN  

          jo tak presne tyhle (tojbarevne BBB 4ks nahradnich za 200,– :) jsem nasadil na keramiku a oproti orig, XTR na keramiku me prijdou lepsi prave v mokru. Ale diky tomu jak jsou vysoke je brzda trochu houbovita.

          0 0
      • lubos  

        Mam co se tyce brzdeni za mokra po delsim nebrzdeni uplne stejnou zkusenost. Predni XT/XTR spaliky – brzdili, zadni ne. Predni Avid spaliky – nebrzdili, ani zadni.

        XT/XTR (nevim presne ktere) jsem pote co vypadali na 20tisic km vydrze zbrousil uplne za nejaky 90km na Fatrane :)

        0 0
      • igor  

        Ritchey-modre, tiez na crossmaxoch

        0 0
        • Daf  

          Akorat jsem nepochopil jestli Ritchey za mokra brzdi nebo nebrzdi :)

          0 0
    • Mamutt  

      DT nikdo nevozí? Pamatuji se, že tu kdysi zazněl názor, že je to stejně překupovaný Mavic. Tak kde je pak ten rozdíl v ceně?! Bral bych DT, ale chtěl bych nejprve slyšet nějakou pozitivní zkušenost. Mavicy jsou taková dražší jistota, tím asi nic nezkazím.

      0 0
    • zirecek  

      Viděl jsem solidně oklepanou keramickou vrstvu na Crossmaxech SLkách u zadního kola od kamenů.

      0 0
    • milhaus  

      můžu se taky přidat? Já nemám vůbec žádnou zkušenost s keramikou:-)

      0 0
      • zirecek  

        Děkujeme za hodnotné přispění do debaty soudruhu Milhausovi. Prosím potlesk, kolegové. :-)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.