• PP

    Zjistil jsem,ze na zadnim rafku Mach 210 mam asi u 5 niplu praskliny (vzdy na obe strany od niplu tak 0,5 – 1 cm). Rafek ma cca 10000km prevazne po cestach.Cim to? Ze by pretazeny vyplet? Mam shanet novy, nebo to jeste vydrzi?

    0 0
    • Daf  

      Muze to byt i pretazenym vypletem. Neco to nejspis jeste vydrzi. Ja bych to ale vymenil a poridil si rafek s dvojitym kaliskovanim.

      0 0
    • MARIN  

      Mozna pretazeny vyplet,mozna nadmern zatizeni,mozna nekvalitni rafek. Rozhodne bych doporucil podivat se po novem nez se zacnou vytrhavat niply

      0 0
    • Tomcat  

      Rafek ma cca 10000km… únava materiálu drobnými vybracemi. Má už na to nárok. Vydrží? To je ?ežký může daších xxxx Km nebo ti dneska se zkroutí

      0 0
    • wroum  

      ja to mam na mavic 517 temer u vsech niplu (jemne prasklinky radialne k niplu), na prednim i na zadnim kole. vyplet pretazenej neni a najeto mam taky na nich relativne malo (asi tak 7000km), vazim 70 kg. zatim vesele jezdim dal a vypada to ze to nema vliv.

      0 0
      • RomanH  

        Totez, vazim 75kg, na zadni 517 mam praskliny u 1/3 niplu, ale na funkci rostlinare to nema vliv. Rafek ma najeto taky kolem 7000km.

        0 0
        • wroum  

          a byly ty rafky na koupenym kole nebo sis je koupil a nechal zaplest? po kolika km si tento jev zpozoroval? ja asi po 1500 km.

          0 0
          • RomanH  

            Rafky jsem si nechal zaplest. Na muj vkus to byl docela tvrde vypleteno, nicmene cca 5000km to vydrzelo bez jakehokoliv problemu – dokonce jsem ani nemusel docentrovavat. Pak se mi zdalo, ze vyplet povolil, tak jsem jej o pul otacky pritahl (podle me to bylo porad mene nez puvodni zapleteni). Asi po 500km jsem si vsiml toho popraskaneho vypletu.

            0 0
            • wroum  

              ja je koupil s novym kolem a myslel se si ze pouzili nejakou „2. jakost“ nebo ze na tom jezdim jako prase (oboji je mozne)

              0 0
            • MartinXC  

              Kdo ti je pletl ? (Mám 517ku vzadu, má 8.000km, drát DT Comp 2–1.8–2 a nemám žádné praskliny. A že bych jezdil po silnici … Pletli mi je mechanici od DTswiss.

              0 0
              • RomanH  

                Ja chtel Sapimy 2–1.8–2 Pletli mi je ve Velo Hanak. Do Prahy uz nejezdim a o nejakem servisu s tenziometrem v Brne nevim. Jinak ale proti Velu Hanak nemuzu rici kriveho slova, i kdyz uz si vetsinu veci servisuji sam (ale do novyho vypletu se radeji nepoustim).

                0 0
                • MartinXC  

                  Milanovi kluci výplet hezky utahují, jako by to byly 2mm dráty. Podobně i u Kočaře. Naopak mě překvapil MKT v Žabinách s citem pro zeslabované dráty (ale předem jsem na to upozornil).

                  0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.