Manitou Skareb Super nebo RS Duke SL U Turn ?

17 nepřečtených
  • Alik

    Uvazuji o koupi nove vidlice (v teto cenove kategorii) a rozhoduji se mezi temito. Procetl jsem , nejen tady, toho dost a uz mam z toho v hlave bordel:) Jakou byste mi doporucili? Jinou…? Mam 65kg, jezdim spise lehci XC (byl jsem na dovolene na Sumave a vazne bych uvital FUNKCNI vidlici-ne to co mam ted!), vozim V-brake a pozaduju, aby brala i male nerovnosti. Diky za rady!

    0 0
    • pitelboy  

      Určitě DUKE ! Je vzduchovej( pokud vim) takze si ho nafoukas jak potrebujes ! Scareb je sice hodne citlivej,ale je na hovno ! Je to vidle pro chrty ! Kamaradoj se uz 2× zasek LO a mel pak pevnou vidlu !
      NEbo di do BLACK ELITE 100 LO – je skoro za stejny prachy, ale podle me lepsi a je to zehlicka !

      0 0
    • náčelník  

      Doporučuji Skareba. Mám 70 kg, V-brake, jezdím opatrně. Ale RS DUKE jsem ani nedržel v ruce. Takže neobjektivní názor :)

      0 0
      • Alik  

        náčelníku, mel jsi nekdy problem s unikem oleje a zaseknutim LO jak uz tu parkrat zaznelo? Chapu ze pri tak velkem poctu prodanych vidlic nemuzou byt vsechny bezproblemove, ale… co treba udrzba?

        0 0
        • náčelník  

          LO funguje naprosto spolehlivě, žádné zasekávání. Pokud s tím měl někdo nějaké problémy tak je sem napište, mě by to zajímalo. Párkrát to tu zaznělo, ale vždy jen zprostředkovaně a neurčitě. Úniky oleje – dle mých dlouhodobějších zkušeností s olejovými patronami Manitou bude vždy docházet k velmi malému úniku v místě, kde vychází pístnice dolního pístu TPC ze zátky, kterou je uzavřena vnitřní noha. To je dáno systémem. Tento únik není nic tragického – olej se doplní v rámci pravidelné výměny. Olej, který maže kluzná pouzdra mi neuniká. Vzduchový píst jsem ještě nerozebíral. Únik oleje, který jsem si způsobil sám – nalil jsem do TPC více oleje než je doporučeno a současně jsem trochu pomordoval těsnění pod horní zátkou TPC. Takže při větším zdvihu je trocha oleje vytlačena kolem horní zátky. Opět nic tragického a lze to odstranit správnou výškou oleje a výměnou těsnění. Údržba není nic složitého – rozebrat, vylít olej, otřít vnitřní a vnější nohy, nalít nový olej, složit. Nevýhodou je nutnost mít tři druhy oleje – jiný je do do TPC, jiný na kluzná pouzdra a jiný do vzduchového pístu.

          0 0
          • Alik  

            diky…myslim ze uz mam skoro jasno:) A ty oleje…?-to az zas snad takovy problem neni, ne? Na bike taky nepouzivam jeden olej…

            0 0
          • bajker  

            Mám Skareba super 2004 a maká v pohodě, ale chce to údržbu – kdo maže ten jede. Do vzduchové komory jsem doplnil olej tak, že jsem vyšruboval ventilek špicu použil jako měrku na olej no injekční stříkačkou a jehlou doplnil.

            0 0
    • visby  

      ja by som zobral duka, je predsa len tuhsi a uturn je skvela vecicka a ma vyssi zdvih ako scareb, pre informaciu je to struna olej…

      na scareby som nepocul vela chvaly, poznam cloveka ktoremu pukol ten uzasny reverse arch…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.