• 96

    Máte s touto kombinací někdo nové zkušenosti?

    0 0
    • nox159  

      nemam s ni problem, ale zjistuju ze je lepsi to delat zvlast clovek si to pak vic uzije :)

      0 0
    • McBlacky  

      vozil to jednu dobu GungHo ale zjistil že to je pizzu.

      čistý marketing, přínos negativní

      0 0
      • 96  

        Myslel jsem si že s 29kou ve předu by to mohlo mít lepší průchodnost v terénu ale je fakt že to vypadá hrozně.

        0 0
      • lutte1  

        a co takhle 26 dozadu a 27,5 dopředu? Mě to napadlo u mýho pevňáka abych trochu položil hlavu zvýšil malinko průchodnost s pevnou vidlí při zachování hravosti. Ale nevim jak moc by to bylo znát. :)

        0 0
        • TJK  

          no moc ne.. to uz 650b + 29er

          0 0
          • lutte1  

            To musim vyměnit rám, takhle by stačilo přední kolo. :) Asi si pučim přední kolo na test.

            0 0
            • scret  

              ale efekt bude nejspis nula:)

              0 0
            • 96  

              No právě,dát na předek 29,tím využít její přednosti a nekupovat nový rám.

              0 0
              • lutte1  

                To už rozhodíš moc geo.

                0 0
                • Dejv94  

                  a co tak pevnou 26 karbon vidlu a do toho 29 kolo, bude to prasopes, ale asi jediná varianta o ktere bych přemýšlel

                  0 0
                • 96  

                  Myslíš že tak moc?

                  0 0
                  • lutte1  

                    Hlava se zvýší o skoro 4 centimetry, to už je dost.

                    0 0
                    • 96  

                      Myslíš jako kompletní geometrie? Co kdybych jen odstranil 4cm podložku pod představcem nebo ho otočil směrem dolů?

                      0 0
                      • scret  

                        myslis, ze tim zmenis geo?:)

                        0 0
                      • TJK  

                        tobe se postaví celý rám nahoru.. změní se úhel hlavy.. výška středu a pod… úhle sedlovky vlastně taky… prostě to celé bude špatně…

                        0 0
        • scret  

          kombinaci 27,5/26 pouziva treba Liteville…

          na celopevnaku bych spis uvazoval 29/27,5… kdyz uz to chces mit s rozdil.rozme­rama kol…

          0 0
          • lutte1  

            Mě to jen tak napadlo. Nový kolo stavět nebudu. 26 rulez. :)

            0 0
        • antt  

          takhle to vozim i ja, na jedne postarši vraždě, ať si řika kdo chce co chce, ten rozdil znat je

          0 0
      • Peewit  

        No ono to bylo tak, že v době, kdy nebylo moc fullů 29 a on chtěl nějakýho vyzkoušet tak koupil 26". A zjistil, že 26 je opravdu na pizzu (alespoň pro něj určitě)a tak se to snažil kompenzovat alespoň větším kolem vepředu. Takže vyměnil vpředu vidlici a kolo aby se nemusel dívat na to pidi 26" kolo. Ten pohled ho iritoval :-) Chvilku na tom zkoušel jezdit, rozhodně mu to přišlo lepší než čistokrevná 26" (takže pro někoho to přínos být může) ale pak koupil dva fuly 29 a tohle měl jako náhradní kolo, které brával jako rezervní na závody, protože na něm mohla v případě nouze jezdit i Lucka. Pokud jde o vzhled, tak se mi to docela líbilo, vypadalo to jako krosová motorka. http://www.bike-forum.cz/…il-5735.html

        0 0
        • 96  

          No nevypadá to zas nejhůř.Mám ninety sixku,šlo by to nebo je to blbost. Zajímaj mě pocity z jízdy.Je tam ta výhoda 29tky znát? Spojí se výhody obou kol nebo nevýhody?Jak je to znát v terénu a jak jen na jesních štěrkovkách?

          0 0
        • McBlacky  

          najezdili jsme spolu toho dost, když si pak pořídil sugara tak uznal že 69 je blbost, ale jasně že do toho šel na test protože HT už jezdil 29 roky

          0 0
          • Peewit  

            No jasně, tu blbost z toho pro něj dělalo to malý kolo vzadu. Ale pořád to pro NĚJ byla menší blbost než čistokrevná 26. Takže třeba se to někomu bude zdát fajn, lidé jsou různí. A to že to takto zkoušel řešit nebylo vlivem nějakého marketingu ale tím, že se snažil alespoň částečně to kolo pro sebe udělat způsobilé. Vím že jste spolu najezdili dost ale historii jeho prvních kol asi budu spíš znát já ;-) (i když jeden čas se s tím nákupem kol docela rozjel a bylo to čím dál těžší se v tom vyznat) :-)

            0 0
            • McBlacky  

              ono to má největší nevýhodu v tom, že jako to položí vidli, tak se na tom blbě jezdí do kopce. Z kopce to je jasně lepší.

              Mohlo by to fungovat přijatelně s nějakou vidlí se snižovacím zdvihem

              0 0
    • xshreck  

      J8 to vozil na zimáku s pevnou. Přišlo mi jako bych přidělal vidlici s malým zdvihem, nešly mi tolik rány do ruk. Za mě zajímavé, uvidím jestli s tím zase budu jezdit. S odpruženou vidlí bych si to nedal.

      0 0
      • xshreck  

        :)

        0 0
        • scret  

          ntvl:)))

          0 0
          • xshreck  

            co :-D

            poznatky… nakopne to malinko geo, s touhle vidlí to pak nechtělo ani moc zatáčet. Ale vyblbl jsem se dosyta. Akorát na to nemám blatník, takže zase vozím 26 :(

            V terénu jsem s tím jezdil jak drak, docela zábava.

            0 0
            • Neunzikger  

              Girvin style = otočit vidli „rejkem“ dozadu, nezkusils?

              0 0
              • xshreck  

                proc otacet?

                0 0
                • Vilém  

                  Aby se tomu chtelo lip zatacet:)

                  0 0
                  • xshreck  

                    no mohlo by být zajímavé mít třmen dopředu, vidli podkoplou a celou geometrii zvedlou o kdo ví kolik cm :-D

                    0 0
                    • Neunzikger  

                      O jízdních vlastnostech si nedělám iluze. Ale mít to nafocené – kolika cyklosexuálům na B-F bys tím zvednul kýbl (když stěží rozdýchávali „normální“ 96 ;-)

                      0 0
                      • xshreck  

                        na to nemám ani já odvahu .-) ale o 69 zase přemýšlím. Pokud by na to měl někdo celoblatník co se chytne na vidlici „drátama“, tak mail :D

                        0 0
              • antt  

                to by uz mohl kopat spickou tretry do plaste pri zataceni, kdyby to tak udelal s tou svou vidlici

                0 0
        • McBlacky  

          uf :)

          0 0
    • nitraq  

      A co naopak větší dozadu?:)

      0 0
    • Singlespeed  

      Já s tím jezdil před třemi lety na Gardě několik větších tripů a naprosto běz připomínek.

      0 0
      • Vilém  

        Tak toto foto bych asi nemel odvahu zverejnit:)

        0 0
        • antt  

          to vysvětluj milošovi, mě se to třeba líbí :)

          ..a určitě nejsem sám, o se rád podívá

          0 0
      • iron.hide  

        ale to ta muselo prevracat na chrbat v strmych vyjazdoch, ci nie?

        0 0
        • Singlespeed  

          Dlouhá zadní stavba zřejmě způsobila to, že to ve strmých výjezdech drželo jak přibité.

          0 0
          • antt  

            a nemusel sis hlídat polohu klik v terénu? Takhle to vypadá, že si v jednom kuse musel pedálama škrábat zem. Zajímavá by mohla být kombinace s 27,5" kolem vzadu, to by se o nějaký cenťák a půl střed zvedl a šlo by to za pedálem určitě ochotněji, než s 29" kolem

            0 0
      • vili  

        uf to je divočina

        0 0
      • nitraq  

        Nějaká nouzovka po nehodě?

        0 0
      • Peslezedirou  

        Musím říct, že jsi tímto pro mě jedním z nejodvážnějších lidí na B-F :-)

        0 0
    • Smazaný účet  

      Na rám pro 26 kola stavěný na 100mm zdvih vpředu potřebuješ na 69er cca 425mm vysokou pevnou vidlici, aby změna nenakopla geometrii. Mne si 69er koncept získal. Netvrdím, že je v něčem „lepší“. Prostě se mi líbí. Fakt je, že dobře postavená 29 s krátkou zadní stavbou jej v terénu předčí takřka ve všech směrech. Já ale vteřiny neřeším a nová 69 na výlety po okolí už je v předsíni skoro hotová.

      0 0
    • pee.tr  

      Kámoš koupil před lety silničku, která měla zadek menší než předek. Rozměry kol ani značku kola ale nevím.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.