• Kolík

    Vyměňuju řetěz když je na třetím zářezu měrky (někdy čtvrtém) a pak se trápím nějakých 200 – 300 km než si nový řetěz sedne. Většinou ze začátku nepřeskakuje tak jen na 3 – 6 převodech. Tak jsem tak přemýšlel o tom že bych buď používál jeden řetěz až do maximálního vytahání (nebo než by začal přeskakovat) a pak ho vyměnil i s kazetama nebo si koupil třeba pět řetězů a všechny je vystřídal po cca 600 km, pak 1200, 1800, 2400, 3000, 3600 km (například). Pak bych zas vše vyměnil. Zajímal by mě váš názor na ty dva způsoby a jak to měníte vy.

    0 0
    • jarda mb  

      Drhnout jeden řetěz na jednu kazetu dokud nezačne na pastorcích (převodníku) střílet. Pak výměna řetězu i kazety (převodníku). Já ale raději měním řetěz s kazetou preventivně před každou druhou delší cestou s naloženým kolem ven, kde by mě eventuelní výměna přišla 3–4× dráž než u nás. Tzn. jednou za 2 roky, po cca 20.000km. Nejmenší převodník jsem měnil s druhou kazetou, komplet kliky se všemi převodníky pak s třetí kazetou.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.