• TomasN

    Zdravím všechny bikery, potřebuju poradit s výběrem odpružené vidle v ceně cca do 10tis. Mám svoje favority: Manitou Black Platinum Lo, Marzzochi MX Comp ETA 105 a Rock Shox Reba SL, ale žádné zkušenosti. Vidlice přijde na kolo merida matts speed (deore) kde byla uplne shit suntour. Já sám vážím 92kg tak potřebuju aby hlavně vydržela. Máte někdo zkušenosti s těma vidlema? Nebo poraďte klidně jinou…

    0 0
    • marapara  

      Tak tady to vidím celkem jednoznačně:

      kupkolo.cz/pro­duct_info.php?cPat­h=84_122&produc­ts_id=1278

      Relevation 426 na Kupkolo je za 9990 ,–. Už jsem ji hodil do košíku, v pondělí jim mají přijít a obratem mi ji posílají, takže na úterý se těším jako malej kluk :) Jinak Relevation je v podstatě stejná kategorie a konstrukce jako Reba, ale má vyšší zdvih. A má vše: Dual Air, U-Turn, PopLock, externí floodgate … Ještě záleží na tom, jestli vozíš kotouče, protože Relevation je jen na kotouče.

      0 0
      • TomasN  

        Právě, kotouče nejsou, mam jen Včka. Docela ted slyším chválu na RockShox, před rokem mi je ješte rozmlouvali, netěsnosti a tak…

        0 0
        • marapara  

          Tak v tom případě bych šel asi do Reby. Je to celkem lehká a kvalitní vidle, navíc tuhá – 32 mm nohy, Manitou a Marzochi mají „jen“ 30 mm nohy. Reba je i na Véčka. Já jezdím teďkom svou druhou RS vidlici a nemůžu si stěžovat. Nejprve jsem vozil RS Judy XC 4 roky, z toho 2 roky na véčkách a 2 kotoučích. Na kototučích jsem měl lehký vakl a teď mám 2,5 roku RS Duke XC U-Turn. Obě byly pružinové vidlice, hodně citlivé, žehličky. NA Relevation jsem zvědavý. Jdu do téhle vidle proto, že má zamykání, což mi na Dukovi v poslední době celkem chybí, má U-Turn, ten celkem dost používám a chci jej i na další vidli a Relevation bude přece jen tužší. Navíc je o něco lehčí než Duke, protože je to vzdichová vidle a s citlivostí – žehlivostí jsem se dočetl, že by také neměl být problém. Ale budu rád, když budu o něco menší, než u Duka. Duka asi prodám, pokud se najde zájemce.

          0 0
          • TomasN  

            Tak asi fakt pujdu do REBY. Je to fakt jedina vidla s 32mm nohama. Jeste mi neni jasny rozdil mezi Reba Race a Reba SL.??

            0 0
            • kubad  

              [ Reba ] – Race Features & Specs Travel: 85/100mm Adjust: All Travel Weight: 1608g (3.55 lb) Spring: Dual Air Adjust: Positive and negative Schrader valve Damping: Motion Control Adjust: External rebound, external compression and lock, PopLoc remote option Lowers: Magnesium Crown: Forged 7050 T-6 aluminum Steerer Tube: Butted Aluminum Upper Tube: 32mm 7000 series aluminum, low friction anodized Colors: Diffudion Black, Silver, White Options: Remote, disc or boss lower Recommended Rear Shock: MC/Ario Upgrade: Over SL: External Floodgate

              0 0
              • kubad  

                [ Reba ] – SL Features & Specs Travel: 85/100mm Adjust: All Travel Weight: 1608g (3.55 lb) Spring: Dual Air Adjust: Positive and negative Schrader valve Damping: Motion Control Adjust: External rebound, external compression and lock, PopLoc remote option Lowers: Magnesium Crown: Forged 7050 T-6 aluminum Steerer Tube: Butted Aluminum Upper Tube: 32mm 7000 series aluminum, low friction anodized Colors: Diffudion Black, Silver, White Options: Remote, disc or boss lower Recommended Rear Shock: MC/Ario

                0 0
            • marapara  

              Já jsem po tom také nikdy nepátral, ale Race má tuším externí FloodGate : nastavení bodu odtržení vidlice z klidu při nárazu. Měl původně v merku Rebu. Ale nakonec vyhrál vyšší zdvih a cena, tak jdu do Relevation. Tady je celkem zajímavá nabídka:

              kupkolo.cz/pro­duct_info.php?cPat­h=84_122&produc­ts_id=1638 www.x-bikes.cz/?…

              0 0
      • K2  

        Co by jste mi doporučili – jezdím MXC2002 a chtěl bych vyzkoušet vidli s vyšším zdvihem. Rozhoduji se mezi Revelation U-turna a verzi bez U-turn. Cena je podobná.

        Na verzi bez U-turnu mě láká jednoduchší blbuvzdornější konstrukce a nižší váha (výška jde v případě problémů s gemotrií kola snížit na 110). U U-turnu mě láká možnost si více pohrát s geometrií kola, případně si upravit zdvih pro dlouhý (několikakilo­metrový) sjezd nebo výjezd

        0 0
        • MlokCZ  

          Na úpravu zdvihu během vyjížďky je U-Turn na dvě věci, pokud tě teda nebaví neustále slejzat z kola a točit o několik otáček. Já bych klidně šel do verze bez U-Turnu.

          0 0
          • marapara  

            Na Dukovi točím U-Turn celkem bez problémů i za jízdy. Stačí trochu nadlehčit předek. Točím ho i na maratonech :) Počítám, že na Relevationu to nepůjdu hůř, než na Dukovi.

            0 0
            • MlokCZ  

              Kdyby to byla jedna otočka, tak ještě možná, ale ono jich je několik a úplně lehce to zrovnat nejde (to je postřeh z Reby). Ale hlavně v terénu většinou nemám čas pouštět řídítka, takže i ta jedna otočka je hodně.

              0 0
              • marapara  

                Na Dukovi taky neotočím jen jednou, ale vickrát. Ale jak píšu, nedělá mi to problémy na chvilí odlehčit předek a točit.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Tak to už je na vkusu každého z nás. Mě nebaví něco za jízdy pořád štelovat s vyjímkou dual poplocku, ale to jen díky tomu, že to je rychlý jako přeřadit převod. A taky často ve výjezdech co jezdím si nedokážu představit, že bych na tak dlouho pustil jednou rukou řídítka, to bych si brzo rozbil kokos (a to nejezdím nějaký extrémy, ale kořeny se tam vždy nějaké najdou).

                  0 0
          • Lister  

            tak úplně bych nesouhlasil, když jedeš třeba hodinový výjezd a pak hezky dlouhý náročný sjezd tak se to hodí – u nás standart každé vyjíždky, ale je pravda, že na lehce zvlněný terén bych to taky nepoužíval

            0 0
            • MlokCZ  

              Tak to asi záleží na každém, já na U-Turn nešahal ani při 4 hodinovém výjezdu na Svatýho Juru v Chorvatsku. Ale je pravda, že pak přepínám tlumič na floodgate a v tomhle režimu má menší sag, takže naopak tak o 1 cm zvýším zadek kola. Ale to udělám jedním pohybem páčky na řídítkách o pár stupňů. U-Turnem bych mohl dát další 3cm dolu vepředu, ale prostě mě to nebaví pořád štelovat, navíc pak stačí, že přijde ve dlouhém stoupání třeba 20m krátký sjezdík a hned by štvalo, že jsem tu vidlici snížil.

              0 0
              • Lister  

                Jasně každý ma jiný přístup :o) nevím jak je na tom U turn, ale RTWD se ovládá hodně jednoduše a je to maximálně tak 5 půlotáček, je to hned. Ale jinak hlavní přínos tohodle řešení vidím v dokonalém přispůsobení se rámu – proto jsem to kupoval, na starým rámu byla vidla nižší, a teď ji vozím naopak vysunutou, protože prostě můžu :o)

                0 0
                • K2  

                  Ta verze bez U-turnu má 110 nebo 130. Pro snížení je ji ale třeba rozebrat a pro nastavení zpátky zase. Jinak je jednoduchší a lehčí. Pro hledání optimálního zdvihu k rámu je U-turn asi lepší, ale pak to asi nechám v jedné poloze a hýbat s tím budu vyjímečně. No pořád zatím nevím…

                  0 0
    • Teg  

      Pokud ti nebude vadit půl roku stará REBA TEAM POPLOCK 2006 tak se můžeme domluvit na nějaký ceně. Mam na ní doklad a má nalítnuto 1000km viz bazar

      0 0
      • drtic  

        a das ji teda za kolik???

        0 0
        • Teg  

          No představu mam asi takovouhle – chci přejít na R7 super disk verzi. Takže primárně hledám někoho ze setovou vidlí, který chce přejít na REBU TEAM 2006 PL . Cena je na domluvě a já se nebudu domlouvat někde okolo 6t to je asi jasný, vzhledem ke stavu tý vidle. Spíš mi písni tvou představu na teg_miles (zavi-náč) centrum. cz a pokud máš zájem domluvíme se. Chleba mi ta vidle nežere, takže nespěchám. Spíš to jen není můj šálek čaje, proto jí chci směnit, nebo prodat.

          0 0
    • Zodiax  

      Vcera jsem si privezl Rebu Race z www.bikemarket.cz za 10 100,– i s poplockem. Bohuzel uz nejsou a pry nebudou Reby SL, takze jsem musel vzit tu Race, ktera je o 2 litry drazsi pro stelovani MotionControlu koleckem a ne imbusem. Je krasne lehoucka a na prvni pohled pri srovnani s byvalym RS Sid SL jsou ty nohy neskutecne mohutny ;) Zitra ji budu mit na kole, takze pres vikend prvni zkouska ;)

      0 0
      • TomasN  

        Toz jsem prave hodil do kosiku na kupkolo.cz take Rebu Race s PopLock, maj ji tam i s pumpickou za 10.900,– tak doufam ze se osvedci. Jaky mate zkusenosti s geometrii ramu? Mam 18" doufam ze ten predek nebude moc vysokej, vidle ma pry 115mm

        0 0
        • marapara  

          Gratuluji :)

          0 0
          • lizar  

            Já si koupil po 3 letech vidli a je to Manitou R7 Comp 100 mm a nemůžu si stěžovat. Je vzduchová a je super a stála necelých 10 tis. Zatím šlape dobře. Ale nemá zamykání z řidítek, to jsme nechtěl. Měj se Lizar

            0 0
      • TomasN  

        Tak jaka byla zkouska vidlice? Ja uz na ni cekam, ale driv jak pristi tejden ji nenamontuju tak jsem zvedav na prvni dojmy..

        0 0
        • Zodiax  

          Zkouska dopadla dobre ;) Sice nemam asi uplne vychytanej tlak v + a – komorach, ale jinak spokojenost velka. Funkcne je stejna jako predchozi SID, maj stejny system, co me ale dostalo je zamykani, puvodni SID ho nemel, takze jsem ho mel hodne natvrdo, ted naopak mam bezny stav tzv. „na zehlicku“ a motion control na hodne tvrdo a prepinam podle potreby. A rozhodne 32mm nohy jsou vyhoda, u SIDa mi casto v zatackach skrtal snimac od Polaru o draty ;)

          Jedinou nevyhodu to ma, ze ted zacinam pokukovat po zadnim tlumici s Motion Control a lockem :-D

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.