• Gorgov

    nazdárek zdárek, takže zajímaly by mě názory lidí,který s tim maj nějaký zkušenosti. Koupil sem přední nábu CODA 900 primárně určenou na silnici. Chci na tom nechat zaplést kolo moj přitelce, ktera vazi plus minus 55kg, na bika. Pochopeno? Ale:ten náboj je teda lehounkej, leč nemá osu, po stranách sou prům. ložiska a do nich narvaný „koncovky“, který nermál upnu do vidle. Ale ta osa tam nejak chybi, mam trochu strach, nemůže-li se s tím něco stát. Takže předem díky za fundovane rady. Ps. Můžu pak hodit fotku, ale moc toho z ní vidět nebude.

    0 0
    • Gorgov  

      no tak sem tam tu fotku hodil hned a zapomel smazat psko no :-))

      0 0
    • CZiko  

      no tak já nejsem žádný technik… a nevím co to je za náboj… ale jestli je takhle konstruovaný, tak by to snad měl vydržet ne? :-)

      0 0
    • martt  

      Neviem, ci som dobre pochopil co sa pytas.

      To akoze medzi tymi loziskami je vzduch a rychloupinak bude naplno tlacit zboku na loziska? To sa mi nezda, to by nemohlo fungovat. Podla mna tam nieco chyba, nejaky distancny stlpik alebo cosi podobne.

      0 0
    • yetti  

      Neboj bude to fungovat. Me se to zda jako zajimavej napad. Akorat to bude chtit kvalitni upinak.

      0 0
      • Gorgov  

        No doufám, dostane to mladá na kolo, takze ja sem vlastne v pohode:) docela me to prekvapilo to jo, ale snad to teda chvili vydrzi…

        0 0
      • martt  

        neviem si predstavit ako by to mohlo fungovat, tie loziska nie su stavane na axialny tlak. Ak sa to vobec bude krutit, tak sa za chvilu poskodi.

        Pre gorgova: este skor ako to zacnes vypletat urob nasledovny test:

        1. daj do toho naboja upinak
        2. cele to strc do kolesa a upinak najprv slabo, potom normalne a ak bod 3 bude fungovat, tak nakoiec festovne utiahni
        3. po kazdom kroku 2. skus ci sa da nabojom lahko otacat a ci sa nejak nekverdla