27.5 + pneu - vaše oblíbené a za dobrou cenu ?

136 nepřečtených
  • bajkondra

    Kouknul jsem teď na nabídku pluskových pneu až mě to bude čekat a chce se mi blejt ........... fakt kupují všichni gumy za +/- 1800,–Kč ?? To je peklo.......

    0 0
    • wilda81  

      všichni ne, já je měl naposledy zadarmo :)

      0 0
    • pumpy  

      ja jsem jezdil ground control tuto ve vyprodeji za 399Kc

      ale pak jsem si koupil na zkousku WTB ranger za 1299

      0 0
      • bajkondra  

        dík za linky, tak dobrý, asi se občas podaří něco za normální kačky

        0 0
    • Atilla  

      Kenda stojí okolo 600kc

      0 0
    • THORX  

      Koupit plusko a pak brečet že nemá na pneu :D

      0 0
      • Vilém  

        … je podobne jako koupit levne plusko a behem ctvrt roku na nem vymenit vsechny nepodstatny veci, kvuli par gramum a tezky kola tam nechat.

        Oboji je trochu na hlavu.

        0 0
        • THORX  

          Kola jsou lehká 558g pneu 825g max na nábojích se dá něco ušetřit :) když nevíš tak nepiš

          0 0
          • Vilém  

            Staci sledovat co na tom kole menis, pripadne zvazujes zmenit a muzu jen kroutit hlavou. Ale tak kdyz se ti chce vyhazovat penize…

            Coz se zase jinemu nechce, tak se pta po gumach za rozumnou cenu.

            0 0
            • THORX  

              Kokpit je hodně důležitá věc si tedy myslím, takže jestli to považuje a za zbytečnost, tak prosím.

              0 0
              • hrota  

                Stejně jako zaplety, kde nemusíš usetrit raketu na hmotnosti, ale třeba tuhost bude úplně jinde… Ostatně proto taky chceš ten lehký a tuhý Apex forbec a karbon rodla ne?

                Gramařit na plusku s hliníkovými rámem totiž imho nemá moc smysl… Tak se nediv, že by někdo rad levnější pláště, tobě se taky diví půl fóra a Ty to statečně ignoruješ :)))

                0 0
              • maajkee  

                Rozhodně nejdřív záplety, pořádný gumy, ostrý brzdy a pak možná ostatní, pokud tedy není i vidlice na hovno :)

                0 0
                • nomecz  

                  "pokud tedy není i vidlice na hovno " můžeš hádat :-)

                  0 0
              • -b-n-x-  

                Thorxi, nenech se zviklat! :-)

                0 0
      • bajkondra  

        na pneu má, ale kupovat nesmyslně předražený gumy fakt nechce, proto se ptá…

        0 0
    • marko250  

      Ahoj ,nevím co jsi za jezdec a na jaké kolo to chceš,ale mé poznatky z tří etalonů do terénu.Jezdím rychle a drsné věci a po třech letech pokusů s několika gumama jsem se ustálil.Pneu kombinuji předek 27.5"x2.6" a zadek 27.5"x2.8" ,do 3" bych už nikdy nešel,je to už moc a žvejkají se i na 38mm ráfcích.Mám doma tři bajky,dva v elektrice(22/22­.7kg) oba překopané na freeride a jedno klasické endurko s větší vidlí, tady jsou pneu 27.5"x2.4" na ráfku 23mm(extrem jumbo).

      Ty plusové pneu tedy doporučuji Maxxis high roller II 27.5" x 2.8" DD do zadu a 2.6" předek v 3C.

      Tahle kombinace zcela vykryje sucho hlína,prach,čerstvé mokro,ale nikoli sračky,kamení,trá­va,skála,koře­ny.Do těch sraček jen určené vzorky Shorty,Magic Mary atd.

      Zrovna teď kleju nad Maxxis Minion v 3C ,které byly na tom posledním e-kole v 2.8" a DD,musel jsem je rozdělit na dvě kola do zadu,protože to na předku ulítává jak sviňa.Nepomohou změny tlaků,to je plášť na rozjebání.

      Jako kdysi koupené v 2.5" a zkoušené ještě na endurech a DH kolech co jsem měl,dle zdejších guru(prý top/leda hovno).Na předek jde použít i Magic Mary v 2.6",ale není stabilní na sypkém ,typicky prach před klopkou nabroušeným z brzdění,ale jinak celkem drží,drhnu ji teď na jednom e-biku a byl jsem celý víkend na Malino Brdu s ní,jedná se o poslední verzi s modrým pruhem s označením Addix Speedgrip Apex,už bych ji ale před HRII nevolil.Mám ji totiž na těch dalších dvou kolech a mám to jak porovnat na stejných tratích a podmínkách.

      0 0
      • Mildee  

        Širší dozadu? To je nějaká úchylka mopedů?

        0 0
        • novas752  

          Motorky mívají zadní plášť širší dost často.

          0 0
          • nomecz  

            Ano kvuli trakci pri prenosu vykonu na silnici, tohle asi u biku nehrozi :)

            0 0
            • LM  

              Na ty vaše výjezdy horekopcom by se to možná hodilo :-D

              0 0
            • novas752  

              Ale na motorce jo. :) A pokud vim tak enduro (spalovací) motorky to mívaj taky tak.

              0 0
              • marko250  

                Enduro 21"x90×90(80×100) předek/18"x140×­90(120×100) zadek a u MX je zadek 19"x110×90(100×100) směsi většinou dvě/tři a homologace dvě,či bez.Tohle mám za sebou ,13 let.

                0 0
        • Breakpain  

          Ma elektriku psal, tam se to da pochopit, kor jestli to je otevreny :0 …

          0 0
        • marko250  

          Je to kompromis, dolů rychle v bordelu,stabilně v zatáčkách-versus jezdec (86kg)+věci(5kg)+e-bike(22kg) a nepřefoukané pneu(1.8–1.9BAR).Výsledek= celé ráfky,bez průrazů,s úsměvem. Třeba teď v Malino Brdo za dva dny 6 knotů a nespočet sičení co se zacelilo na dvou bikech,ale ani jeden průraz na 2.8",za to kluk na 2.4" 2× zadek prorazil.To je vůbec lokalita ,kde si pořádně zapícháš :-) .O tom že to parádně stoupá v bordelu ani nemluvě,ale tam není rychlost a technický jezdec vyjede pomalu na čemkoli standartním,tam pluska netřeba.Další možnost je samozřejmě butyl a DH pláště,ale kdo by na tom jezdil všechno že,s tou váhou?

          0 0
          • Atilla  

            Pokud si do parků nevezmeš butyl, tak to s ježdění asi nemyslíš moc vážně. A honění e-biku po bikepark to je jen další vrchol demence.

            0 0
            • marko250  

              Co je dementního na vyjetí parku nahoru s e-kolem?A pak dolů,když to ten e-bajk umí a majitele to baví?Jak se dostaneš na ilegal,kde není lano a času moc za týden není?A k tomu butylu,mám doma naštěstí už jen tři kola a podle toho cos vypotil by to bylo ,buď přezouvat a mlíkovat šest kol pokaždé když pojedu do bikeparku,nebo skladovat dalších šest kol včetně kotoučů a kazet atd.A s ježděním to opravdu nemyslím vážně,živím se jinak,kolo je jen vyplnění prázdného prostoru po 13 letech na motorce a mezinárodní úrovni.

              0 0
              • -b-n-x-  

                „přezouvat a mlíkovat šest kol pokaždé když pojedu do bikeparku“ – promin, asi to nedobre chapu. Kdyz jedes do bikeparku, tak tam jezdis na trech kolech?

                0 0
              • Atilla  

                Proč tahat do parku e-bike? Jaký to má smysl? Třeba do Itálie jsem teď přezouval 12 plášťů a šlo to. Za 5 dní je stejně na zadku sjedeš, tak že dáš rovnou nové.

                0 0
                • marko250  

                  Smysl si pořád nepochopil?Přeci zábava,proč si myslíš že je e-bike v parku nepoužitelný,z kop­ce dolů není krom malinko větší váze rozdíl,tu pocítíš třeba při whipu,když to přeženeš.Ale ta váha butylu na tlumení je daleko větší zlo,než celková kola.

                  Situace před rokem u mě doma:celkem šest lidí a deset kol,dvě přibližovadla,tři endura,jedno mtb,tři DH,silnička.Jediný kdo to umí servisovat komplet jsem já,k tomu přidej dva motocyklové speciály,jeep,do­dávku,dva osobáky+barák­.Přišel bod zlomu a s motorkama se seklo,kola jsem povyhazoval taky ,ale díky oblibě jezdit od projížděk přírodou po drhnutí různých DH Cup tratí(nezávod­ně),jsem šel cestou FREERIDE kol.Na těch zvládnu vše,uskladnit to už jde,servis se zvládá s prstem v nose a užíváme si to ve velkém a klidu.Ty e-biky jsem pořídil po víkendovém zapůjčení a mohu jen prozradit,že se už nikdy ke klasice nevrátím,protože je jednoduše převyšují.A je spousta lokalit,kde je radost jet nahoru,užívat si a nebojovat s kyselinou mléčnou na klasice a být mrtvý po tří kilometrovém stoupáku s 600m převýšením(Kou­ty).A taky počkej až budeš mít o 15let víc a pár těžkých úrazů za sebou,to nepřeju nikomu!

                  Plášť jsem nikdy za pět dnů neojel,max. urval nějaký špunt a srazil hrany,ale proříznul jsem jich už pár,nebo prasknul boční plátno.To bys měl asi zapracovat na technice a brždění-hehe(jen vtip).

                  0 0
                  • tomfree  

                    E bike jsem zkoušel a máš pravdu,je to zábava, ale určitě bych si všiml,jestli na mě po pádu padne 14 kg enduro,nebo jak píšeš malinko těžší 24kg ebike,stejně tak to je s manevrovatelností ve vzduchu,dokud váha nepůjde dolů,tak mi bude klasika milejší.

                    0 0
                    • palo7  

                      Asi jsi nepochytil ze pokud borec jezdil motorky (cca 100kg) tak 25kg e-bike je pro něj sranda. A zvládne na tom to co spousta lidí nedá ani na 10kg kole. Jezdím enduro moto hodně rekreačně a ebike mne opravdu nepřijde v terénu jako něco těžkého na ovládání ;-)

                      0 0
                      • Breakpain  

                        Přesně tak, mám dva kolegy a Ti si spíš stěžují, že to kolo je moc lehký oproti moto :)…

                        0 0
                        • marko250  

                          Naplněná motorka na startu má 120kg,v závodě se na ní navalí bahno a má i +20kg.Je to tak jak píšete mě 22kg kolo připadá jako sranda,ale mám i druhou zkušenost.

                          Jedu si to s klukama na Rychlebkách a proti po lajně tři kluci,jeden zakrvavená tvář.Ten zakrvavený na mě vykřikne:„Čau Maro.“,tak brzdím a otáčím se zpět.Hle kolega z motorek,tak se ptám co dělal a on:„No jedu na ten skoček,trochu jsem neměl rychlost tak sahám po plynu :-) a už to bylo.“.Žádný plyn na kole bohužel není a tak se nedá zachraňovat na poslední chvíli jako na moto.To samé ve vzduchu,na moto jsi buď zaklapl brzdy a šel na předek,nebo přidal plyn a šel na zadek,to u kola nehrozí.

                          0 0
                          • novas752  

                            Když si na kole zabrzdíš ve zduchu tak jdeš taky na předek, ale zřejmě ne tolik. Plyn bohužel… :)

                            0 0
                            • vojtechposmourny  

                              Si můžeme přišlápnout,ne? :-)

                              0 0
                              • -b-n-x-  

                                Zajimalo by me, jestli tyhle problemy nekdy resil treba Andreu Lacondeguy, nebo nekdo jiny jezdici obe discipliny na spickove urovni?

                                0 0
                                • vojtechposmourny  

                                  To nevím, nicméně si dokážu představit, že když půl života strávíš na jednom, tak zažité návyky můžou být na druhém problém.

                                  0 0
                                • JFtryall  

                                  Tohle vetsinou problem neni. Je to jakoo kdyz chvili pracujes se sroubovakem a pak neco dotahnes imbusem. :-) pro mechanika prirozenost, stejne jako pro top jezdce.

                                  0 0
                                • novas752  

                                  Asi jako pár desítek let jezdit s manuálem a pak sednout do automatu (ne li naopak :) ) vs. střídat obojí najednou…

                                  Síla zvyku je síla zvyku a stává se to naprosto běžně u něčeho co používáš často a dlouhodobě a pak to vyměníš za něco co dělá to samý jinym principem.

                                  0 0
                                  • LM  

                                    Stačilo když jsem dal páčku ovládání teleskopu zprava doleva. Následujích několik vyjížděk jsem tu páčku mačkal až na druhej pokus – po prvním automatickém hrábnutí do prázdna :-)

                                    0 0
                                • AussigBiker  

                                  Ja sem tam smatram po presmykaci, hlavne teda v kopci nahoru, jestli tam nahodou neni (ma 1×11) :) (A ne, ze by mi chybely lehci prevody, mam to tak akorat, ale proste zvyk je zvyk).

                                  0 0
                                  • novas752  

                                    Podvědomí je svině, evidentně už podvědomě šátráš po lehčim převodu. A zbytek mozku se to snaží maskovat že to nee, to je přeci v cajku, převod lehoulinkej. :)

                                    0 0
                                  • nomecz  

                                    Jo to znam, bohuzel tam mam ted ovladani teleskopu a parkrat sem si takto omylem dal pekne po kulich :))

                                    0 0
                          • Breakpain  

                            Jop, stiznosti na absenci heftu jsem registroval :)…

                            0 0
                          • palo7  

                            Určitě jde ebike upravit i na heft ;-) Ale jak moc to pomůže ve skoku netuším

                            0 0
                • Petulda  

                  Za 5 dni sjed plast? A rekl ti nekdo, ze mas sem tam i odblokovat zadni kolo :-) ?

                  0 0
                  • JFtryall  

                    Tak ono kdyz fakt trosku jedes, tak se to da i driv. Hodne zalezi na hrubosti kamenu, navic kdyz mas mekci smes i na zadku, tak 5 dnu plnohodnotneho jezdeni je jeste docela dobrych. :-)

                    0 0
                    • Petulda  

                      Vím, proto ten smajlík. Na týden do Alp stabilně beru 2 sady pneu. Nebývají úplně sjeté, spíš dožezané, s ulámanýma špuntama.

                      0 0
        • Atilla  

          Tak na kole je to kvůli pohodlí.

          0 0
          • maajkee  

            A já myslel, že kvůli pohodlí člověk sedí doma na gauči :)

            0 0
            • Atilla  

              Tak že by mě bavilo na HT drtit trvaverz a cvakat u toho zubama na prefoukanych 27,5×2.3… To radši 27.5''x2.8 na 1­.9bar

              0 0
              • maajkee  

                A co na neprefoukanym 2,3? :)

                Já teda jsem poměrně dost těžký hovado ale vzadu na 2,3 nebo 2,4 plášti vozim max 2 bary.

                A samozřejmě co je hlavní, tak kvůli pohodlí mám vzadu tlumič :)

                Ale jak jsem řekl, pohodlí si užívám hlavně doma na gauči. Nikdy mě nenapadlo jezdit kvůli pohodlí na kole :)

                0 0
                • Atilla  

                  To bych musel vozit butyl abych nerozmlátil ráfky a plášťe na 2bar na HT. Z kopce mi to nevadí, ale přejezdy mě fakt drncat nebaví.

                  0 0
              • Mildee  

                Já mám kolem metráku a jezdím na WTB Trailblazer 2.8" tlaky 1 a 1,15, je pravda, že ráfek 45mm vnitřkem to docela podrží a žvýká se mi to až pod 1 bar.

                0 0
                • Atilla  

                  Jenže já jezdím rychle a v terénu. tyhle tlaky bych mohl mít tak na šatolině na i40.

                  0 0
                  • Mildee  

                    Šak jasné, záleží i na tom co jezdíš a co máš obuté

                    0 0
                  • maajkee  

                    Musíš mít techniku a nenechávat to všechno na kolu :)

                    0 0
                    • Atilla  

                      To říkáš ty, mě?! :)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Vidíš snad něco jinýho?

                        0 0
                        • Atilla  

                          Rád si s tebou zajezdím a uvidíme:)

                          0 0
                          • maajkee  

                            Co to má s tím co společnýho? Myslím, že oba jezdíme uplně někde jinde a něco jinýho.

                            Prostě když na pluskovej plášť musíš rvát 2 bary, což je pak tvrdý jak kámen abys nezničil ráfek na trailovým kole, tak je něco špatně, za to se ale nemusíš stydět :)

                            0 0
                            • Atilla  

                              Nevím kolik si toho najezdil na pluskách, ale 1,8–1,9 bar rozhodně není tvrdé jako prase. Je to o dost pohodlnější než 29×2,3 na 2,2 bar. Možná to bude tím, že jezdím stejné věcí na HT kde jiní mají 150–180mm full.

                              0 0
                            • pumpy  

                              majkee – no nevim, ale plusko jsem mel a take jsem foukal kolem 1,8–1,9 na min se me zvejkal plast – spis bych rekl ze ten tlak je o tom take kolik kdo vazime. pokud mas 70–80 Kg tak0,9 OK ale pokud mas ke 100Kg tak 0,9 je za me uz malo.

                              0 0
                    • -b-n-x-  

                      „Nenechavat to vsechno na kolu“ – Josef Dressler radi opak :-)

                      0 0
                      • JFtryall  

                        Akorat to je mysleno, pro trosku jine rychlosti…:-)

                        0 0
                        • -b-n-x-  

                          Jakoze pomaleji, nebo rychleji?

                          0 0
                          • Breakpain  

                            tipnu si – pomaleji :)

                            0 0
                          • JFtryall  

                            Pomaleji. Jde o to, ze spousta lidi se s kolem pere a delaji krecovite pohyby a zakladni chyby. Kolo toho fakt hodne zvladne „samo“, staci ho jen spravne ovladat. Od urcite rychlosti to ale zacne byt i hodne o praci tela a celkove koordinaci.

                            0 0
                • marko250  

                  Tohle Ti nevěřím,svlíknu gumu už s 1.5BAR na 35mm ráfku uvnitř,normálním projetím klopenky,která je hladká,mám odzkoušené 1.8 předek(2.6") a 1.9 zadek(2.8") na mých 86kg+výstroj.Před 14 dny jsem v Kasině Wielkej ustřelil na B-line předek v jedné klopě a tlak jsem foukal před ježděním na parkovišti.A ráf­kama to není ta guma tam drží v patce i po defektu a musím ji jó tahat ,aby spadla.

                  0 0
                  • JFtryall  

                    Moc lehky casing a nebo tam hod nejaky cushcore. 1.5 v Plusku je docela dost i na tvoji vahu a vyzouvat by se to nemelo.

                    0 0
                    • Atilla  

                      Vozím 1,6 /1,9 ±0,1 bar na i34/i30mm a na 2,8" miniony mi to přijde tak akorát. Nežvýká se to, nehoupe a pohodlí zůstává.

                      0 0
                      • maajkee  

                        1.6 je ale diametrálně odlišný tlak než 1.9, to je asi jako jez z kopce 30 nebo 50 km/h

                        0 0
                      • JFtryall  

                        Tezko rict. Ja to mam posunuty. :-) 1.9 je absolutni beton a to nevozim ani na asfalt ve 2.25. V Rekonech bez duse jsem vozil kolem 1.1 a 1.35. Na tvrdy klopky bych asi desetinku nebo dve pridal, ale 1.9 si osobne v Plusku nedokazu predstavit. 2 bary jsem vozil na 40mm pneu, kdyz jsem jel vic teren.

                        0 0
                        • marko250  

                          Diametrální tady bude nejspíš styl jak kdo z nás jede,hledal jsem videjko a našel jak zhruba jezdím já s klukama a Ty se vyjádři,jestli bys to s 1.1 a 1.35 dal.Já říkám ,že bych to nedal a v druhé klopně bych už jel po ráfku a po skoku by byl ráfek na kaši.

                          Taky tady pořád píšete pluska,za mě jsou pluska až 3" a ty tady nikdo nepopisoval ,že je jede.To je rozměr už mimo co se jen žvýká při mé jízdě(půjčené kolo s nima).Osobně bych jezdil s mými kily a stylem na klasickém biku(endurko) obě 2.6" a na freeridech jsem u nich i zůstal ve předu,ale díky váze a skákání mám v zadu 2.8".

                          VIDEJKO (samozřejmě nemyslím toho s kamerou,ten nedoskakuje všechno)

                          0 0
                          • JFtryall  

                            Jo tak tyhle newschool trate jsou spis bikroska a tam vyssi tlak neni od veci i kdyz uplnej beton taky neni dobrej, protoze to v roletach moc nefunguje. Ja jsem na ecku jezdil tady na Pluskach 1.2 a 1.4 a celkem se to dalo myslim. :-)

                            https://www.instagram.com/p/BapVyUAhgq2/?…

                            0 0
                            • Atilla  

                              Jenže ty máš asi tak o 20kg méně než než já a to udělá fakt hodně. :)

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Rozdílná hmotnost, rozdílné tlaky, to je jasné. Ale zase z toho rozdílu něco ubere hmotnost kola, když v tom odkazu to odjezdil na ebiku.

                                0 0
                              • JFtryall  

                                Jojo to udela, navic treba s pruzinou jsem sel s tlakem trosku vys. Citlivost podvozku na to ma celkem zasadni vliv.

                                0 0
                              • THORX  

                                100kg + výstroj a vozím 1.3/1.5bar

                                0 0
                                • Atilla  

                                  Ale co jezdíš? :)

                                  0 0
                                  • THORX  

                                    Beskydy

                                    0 0
                                    • vojtechposmourny  

                                      Áá, to je to magický zaklínadlo :-)

                                      0 0
                                    • marko250  

                                      Takže na Javorovém to sypeš pod sedačkou,nahoře zase tu lesní se skoky uprostřed,pak v Řece po doskoku přez cestu na tom prostředním skoku,který následuje po paloučku do kamení a následující kamenné jsi v pohodě jo?Leda s butyly a i tak by to schytaly ráfky,co máš za pneu teda?

                                      0 0
                                      • -b-n-x-  

                                        Tady asi došlo k nedorozumění. To co jsi vyjmenoval by Thorx asi nešel ani pěšky. On není ani xc, ani am, a už vůbec ne dh jezdec. Je to takový cykloturista s mtb. Po těch hladkých cestách mu to bohatě stačí.

                                        0 0
                            • marko250  

                              No a tady je přesně vystiženo co e-kolo rozšiřuje za obzory v ježdění.Ten trialek Ti jde a tam ty tlaky chápu jinak by to nešlo,ale jak příjde rychlost a hrany kamenů,je s mými 86kg+ konec.

                              0 0
                  • Mildee  

                    Mám to samozřejmě bez duší a chová se to mnohem líp než před tím s duší. Začínal jsem na 1.8 a postupně jsem se dostal až blízko k tomu jednomu baru, rozdíl v gripu mezi 1.8 a 1–1.15 je značný. Mám široký ráfek a gumu relativně úzkou kolem 65mm. Na 27mm ráfku měla jen kolem 60mm.

                    0 0
    • vojtechposmourny  

      Pokud bys měl zájem, mám tu pár Maxxisů DHRII 27.5×2.8, TR, EXO, jeden 3C, jeden klasika. Minimálně jetý. Pokud bys měl zájem, sz.

      0 0
    • scota  

      Např. Maxxis Rekon 27,5×2,6 jen cca 1600 Kč

      0 0
    • Svobik89  

      Zdravim mam kolo gt force x sport 2016 s konponenty viz odkaz(content://com­.sec.android.ap­p.sbrowser/re­adinglist/0821083735­.mhtml ) potreboval bych po 2 letech prezout.Mam v planu koupit Continental Mountain King II ProTection 27,5" x 2,4 kevlar. (https://www.nakupni-dum-praha.cz/…-x2-4-kevlar ). Ma s tim plastem nekdo zkusenosti? Moc se zatim nevyznam a chtel bych poradit.predem dekuji :)

      0 0
      • marko250  

        Já,je na nic,jestli v terénu letíš,pokud se jen vozíš stačí cokoli.

        0 0
        • Svobik89  

          A co doporucujes?nevim co by mi dobre sedelo na rafkach a v servisech mi furt cpou to co tam zrovna maji.

          0 0
          • LM  

            A jaký máš ráfky? V profilu nic nemáš a já křišťálovou kouli zrovna dneska nechal doma :-)

            0 0
            • Svobik89  

              WTB STP i25, Tubeless Compatible, 32H

              0 0
              • AussigBiker  

                To je peknej pluskovej rafek :D. Predpokladam teda, ze chces nepluskovej plast. Mam dobrou zkusenost s WTB – TrailBoss, Vigilante… Mountain King je takovej trochu hrubsi XC plast. Vigilante drzi solidne, ale je uz dost tezkej.

                0 0
                • marko250  

                  No tak to je dobré s tím rozměrem ráfku,na 25mm bych nešpekuloval a nahodil max 2.5".Vše ostatní nad tento rozměr se bude v zatáčkách žvejkat a nutit Tě foukat víc,ale s tím to zase začne klouzat.Na 30mm si dovolím max 2.6" a až na 35mm dám 2.8" max 3".

                  0 0
      • Svobik89  

        Jezdim rad rychle v terenu a i nejake to peklo.A jelikoz mam jen jedno kolo tak obcas ciklostezkou s pritelkyni na mensi vylet. Nevadi mi kdyz se naslapu,radsi se chci spolehnout na vzorky kola kdyz zkousim sve limity. Poradte nekdo s nejakym odskousenym plastem. Cena pro me neni dulezita.

        0 0
        • marko250  

          Já jsem se ustálil na Maxxis High Roller II,střed je rychlý dolů,přitom má hrany které brzdí a neskutečné boční vedení.A je to právě univerzál,který sjede a vyjede vše.Do předu dávám směs 3C.

          0 0
      • maajkee  

        Tak hlavně přeci záleží, kde a jak jezdíš. Potom se dá něco doporučit.

        0 0
    • mates555  

      Nemá někdo změřený jaký je rozměr na průměru 27.5×2,5 (třeba aggressor) a pluskama (třeba ten rekon+) Mám kolo 29"/27.5+ (Scott Genius). Teď mám 29" a chtěl bych zkusit menší kola …

      0 0
      • LM  

        Tipuju že ten průměr bude s 27.5'' Rekon+ tak o 2 cm menší než 29''.

        0 0
    • THORX  

      Rekon+ 2.80 na ráfku 33,8mm má 70mm

      0 0
    • palo7  

      Co nejmenšího se dá osadit (aby to dobře fungovalo) na ráfek 45mm vnitřkem? Kámoš tam má 3.0 a chce je prodat a dát užší

      0 0
      • marko250  

        Asi jen 2.8",míň už bude plocha jen.Asi 2.6" se začne rovnat,pod bych už nešel.Ale s 2.8 to není zlé,teď jsem dojel z přejezdu Řeka-Javorový-Malý Javorový-endurová od vysílače dolů-Guty a zpět a na těch kamenech ideální.

        0 0
        • LM  

          btw: bavíme se zde o palcích podle Maxxisu nebo podle Schwalbe? :-)

          0 0
      • Atilla  

        Na i45 bych už 2,8" nedával i na i40mm mi to přišlo až až.

        0 0
        • palo7  

          jakože 2,8 je moc úzký, tedy řešit jedině celá kola?

          0 0
          • Atilla  

            No někomu to nevadí, ale osobně radši kulatější plášť než hranatý s bočními špunty do nebe.

            0 0
        • -b-n-x-  

          Covece, ja si donedavna lamal hlavu proc tady porad pises o Hyundajich :-)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.