• cobra7

    Zdravím! Jsem amatér a chtěl bych se zeptat profíků. Je těžké vyměnit lanka a bowdeny? Kolik času to tak zabere a co je k tomu všechno potřeba. Pokud bude někdo ochotný,napište pls aj popis měnění. Nechce se mi totiž dávat kolo kvůli každé kravině do servisu. Díky! ! !

    0 0
    • lidumil  

      No já to dělám 1× ročně, a zabere mi to asi tak hoďku pohodlné práce i se seřízením. Potřebuješ lanka, bovdeny, koncovky a kleště a pak už jen naměřit, protáhnout, přišroubovat, nasadit koncovky a seřídit :-) Jednodušší je už jen výměna duše a pláště :-D

      0 0
    • Radek Broz  

      Je to uplne jednoduchy a mas to za chvili. Bovdeny jdou docela obtizne stipat, takze to chce nejaky poradny stipacky, nejlip nejaky prepakovany nebo specialni na bovdeny. Dylku si nameris podle tec, co mas na kole.

      0 0
    • sis  

      taky to neprovadim casto, ale da se to jeste cvaknout normalnima vetsima klestema a pak konce zarovnat flexou

      0 0
      • kolombo  

        Nejlepší je si je nechat nacvakat a opatřit koncema v nějakým cyloservisu a sám už to jen vyměníš. Kolo máš stále stejné, tak si to jednou změř a pak už to jen zopakuješ …

        0 0
    • Vojtas  

      Zrovna minulej tejden sem to dělal, flexa na bovdeny a sekáč s kladivem na lanka, namerim bovdeny, uriznu flexou, vnitrem bovdenu upravim hrotem, nasadim koncovky, kapnu trochu oleje, pak natahnu lanko, odmerim si od konce kde to skratit a tam to pak useknu, protahnu, opratrim koncovkou na lanka a je hotovo. Měl sem všechno domrte rozdělany protože sem to čistil po zime a daval na novej ram, tak že mi to po večerech trvalo dva dny, ale jinak na tom nic neni.

      0 0
      • pavelr  

        Olej-lapač bordelu kapu, až když to nebrzdí. Lanko zkracuju štípačkama až nakonec po protažení bovdeny a dotažení šroubu, protože v obráceným pořadí by se mohlo roztřepit. Lanka a bovdeny měním 1× ročně.

        0 0
    • jaski  

      ja konce letuju pajkou.

      0 0
      • Vojtas