• scret

    Nema nekdo link na ceskej navod na BB5ky? Dekuji mockrat!!!:) PS: historii jsem prosel a Progresscycle je snad uz nedela nebo co:( Bohhuzel nevim esli jsem slepej ci co ale nic jsem nenasel:(

    0 0
    • Jenda  

      vozi je uz asi 2 roky Zitny:-) ceskej navod tam asi ale neni – co potrebujes?

      0 0
      • scret  

        Mam ji ted na kole vzadu brzdi suprove ale vepredu i s velkym kotoucem to stoji za h…:(((Tak jsem ji chtel postelovat… Kdyz ji trosku pritahnu tak uz skrta pri jizde,tak me napadlo ze se to nejspis steluje tim imbusem jakoby z vnitrni strany. Jenze je tam nejakej divnej,pac 4ka imbus se do nej nevleze a 3 je moc na to mala:(( A 3,5 se tusim ani nedela… No a tim koleckem se uz moc tocit neda:( Teda to je popis jak noha,ale snad me pochopis:)))

        0 0
        • Twister  

          Tak šoupni celej třmen. A pak to došteluj přitažením lanka. Určitě tam nějaká vůle musí být. Na mejch BB7 s adaptérama na standartd to teda jde.

          0 0
        • Jenda  

          chapu pac je mam taky:-), dokonce i s tim samym problemem:-( tim koleckem mi jde otacet i rukou ale jinak je to nejaky normalni metricky imbus (na authorackym naradicku) jinak nastaveni by nejspis melo byt takovy ze pri brzdeni se ti minimalne ohyba kotouc ale aby to neskrtalo a je to tak ze novy desticky pri plnym vysroubovani jsou v jedny rovine s tim zarezem na prasatku a v tyhle poloze je dobry nastavit prase na adapteru vuci kotouci. To kolecko pak slouzi spis na doladovani ojetosti desticek abys nemusel porad jak magor stelovat adapter. Proc ale ta predni brzdi tak blbe nevim – mozna ze je to jinym materialem kotouce ale mozna taky je to jenom pocit proto ze zadni kolo proste dostanes snadno do smyku. Kazdopadne se dneska pokusim kotouc trochu vycistit no a v nejhorsim nasadim faststopy ktery tu nekdo docela chvalil.

          0 0
          • RomanH  

            Mam sice BB7, ale :

            Zakladem je, aby byla pevna (=vnitrni) desticka co nejblize ke kotouci a desticky dosedaly na kotouc pokud mozno kolmo celou plochou (podivej se, jak se Ti obrzduji desky). Pokud i tak Ti to nebrzdi, bude to zapecenymi (ci mastnymi) destickami nebo mastnym kotoucem. Co se tyce dsticek, tak jsem zkousel originalni C4, Fastop a Barradine. Nejlepsi jsou C4, nejhorsi (ale brzdily taky spolehlive) je FaStop. Z tech Barradine mam rozporuplne pocity – jsou levne, brzdily ihned (bez zajeti), po 50-ti km najednou zacaly i pri lehkem pribrzdovani piskat (asi 100km), pak si to sedlo a vse OK. Ted se mi zda, ze najednou brzdi mene (asi po 3000km), ale materialu je na nich dost (dlouho vydrzely). Mozna jsou taky mastne, zkusim je vycistit nebo vyhodit (mam zasobe dvoje originalni C4).

            0 0
            • marapara  

              C4 mám teď vepředu na 180 mm kotouči a jsou dost kousavé. Osobně jsem tam raději vozil Fastopy. Ty brzdí taky výborně, i když ne tak kousavě jako C4. Ale lepší se na nich dávkovala brzdná síla. Vzadu mám Fastopy. Mám páky Avid SD 5 – seštelováno na cantilever – delší krok, větší brzdná síla – dá se brzdit jedním prstem. Barradine nemám zkušenosti, dík za ně, možná příště do nich pudu. Ještě s Fastopama jsem najel/nabrzdil něco kolem 6000–7000 km. C4 mám od srpna, mám na nich asi 4000 km a je tam tak půl, možná 2/3 směsi.

              0 0
            • Twister  

              Co stojí ty barradine?

              0 0
              • RomanH  

                Mam pocit, ze jsem za ne daval 230 KC. Ale jsou bez perka – to musis pouzit z predchozich.

                0 0
        • Vilém  

          Mel by sis seridit vnitrni desticku tak aby byla co nejbliz kotouci a ten se co nejmin ohybal.Musis pri tom podle potreby taky povolit adapter a seridit si trmen.

          0 0
    • scret  

      Hmm,mozna je to fakt jenom tim ze je to mastny,nebo mozna je ojeta deska.Nevim moc jsem se v tom zatim nestoural,pac nemam na to navod a na XC mam vecka. Takze ikdyz jsou Avidy asi to nejjednodussi na serizeni,tak jsem zatim kotoucovej analfabet:))

      0 0
      • Twister  

        Když mi tekla vidlice,tak to taky vůbec nebrzdilo. Pořádně jsem odmastil kotouč a vypekl v troubě destičky a asi po 50 km zase plná výkonnost. Jen mě teď sere, že v tom sajrajtu venku se daj destičky odrovnat během chvíle. :(

        0 0
      • RomanH  

        A jestli chces opravdu podrobny manual (v anglictine), tak jej mas zde www.sram.com/…ul-guide.pdf

        0 0
        • marapara  

          Čoveče, tak ty desky Barradine jsem měl. Jsou to pěkné šmejdy. Mě vůbec nebrzdily a navíc mi sjely kotouč o třetinu, už si na ně vzpomínám. Nebrat !!

          0 0
          • RomanH  

            Ja si je koupil pred rokem diky kladnemu ohlasu TinkTinka. Krome toho pocatecniho pistoku musim rici, ze mi brzdily lepe nez ty Fastopy. Ted se s nima ale neco stalo a moc nebrzdi, ale jak rikam, vydrzely dost a klidne je vyhodim. S tim obrousenim mas pravdu, taky se mi zda, ze daly kotouci vetsi zahul.

            0 0
            • marapara  

              Jsem na to čučel jak péro z divanu. Jsem je měl na zadním kole, byla tam asi ještě čtvrtina směsi. Přišel jsem na to úplnou náhodou, když jsem chytl déšť a musel se schovat do autobusové zastávky. Tak jsem si prohlídal kolo a najednou jsem objevil jakýsi zub na zadním kotouči. A zjistil jsem, že je sjetý po celé délce tak o pětinu. Dojel jsem dom a destičky letěly z okna.

              0 0
    • Kol.ista  

      Mam taky BB5, zatim jenom vepredu, ale ted nekdy pude aj dozadu. Mam tam kotouc Alligator 180mm a origos desky. Brzdi si myslim uplne skvele. Pravda je, ze sem dlouho prichazel, jak to seridit dobre. Zalezi i trochu na stesti, ale jak psali ostatni vyse. Vnitrni deska co nejbliz ale aby neskrtala a venkovni podle toho, kolik chces mit chod paky. Jinak na to serizovani vnitrni desky to neni imbus, ale TORX (nevim rozmer). Ja pouzival o cislo mensi a okousalo se to a uz to moc nejde stelovat.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.