tlumič fox vanilla r - rozborka (a sborka)

9 nepřečtených
  • madcat

    zkoušel tu někdo rozebírat a opět skládat tlumič fox vanilla r? nebo nemá někdo plánek nebo nákres jak to uvnitř vypadá? konkrétně mě zajímá výměna oleje a znefunkčnění propedalu. dík

    0 0
    • madcat  

      nikdo neví nebo nezkoušel nebo nezná někoho, kdo to zkoušel? Petr Heiník z RB mi psal mejla, že se ta součastka s PP vymění za stejnou ze starších tlumičů, kde ještě PP nebyl, a že je to drahý, ale to se mi nějak nezdá… nejde tam jenom něco upilovat nebo užíznout? :)) samozřejmě nějak neodborně se v tom vrtat nechcu, to bych tak akorát se svýma prackama doprasil, ale přece… :)

      0 0
      • hanz  

        zeptej se na bikemagazin.sk kdysi se to tam řešilo…lobotomie propedalu není až takovej problém jako opětovné natlakování…je totiž plněnej dusíkem myslím a ta umělá ucpávka se prostě rozborkou zničí…takže ten dusíkovej ventyl musíš pak předělat na vzduchovej a pak to tlakovat vzduchem. prostě jestli nemáš dílnu a zlatý ruce tak se na to vyser

        0 0
      • hanz  

        som ti to aj našel :-)))

        zdar – pokial nemas dusikovu plniacu bombu (cca. 360 euro) tak to radsej neotvaraj… ano, poznam ten problem, klepe to. a velmi. propedal je kovova planzeta, ktora tlakom oleja vlastne robi to iste ako kompresia… na rozdiel od swingeru alebo elementu – tu je to konstanta. swinger a element sa otvara a zatvara(podla frekvencie narazu – rychlosti a tak) – tu je to stabilne tuha PP kompresia. (neskutocne zly tlmic) ja som ju vrtal aby nebola tesna, no kolega ju zvykol uplne vybrat a nahradit telesom zo starej vanilla R. da sa riesit aj naatlakovanie – staci prerobit zaslepeny ventyl na galuskovy alebo auto a fukat to ako klasicky vzduch v beneste… no problem je ze musis mat fakt specialne zavitniky a aku- taku zrucnost na prerobenie PP. je to na tebe…

        0 0
        • TinkTink  

          Just do it! :-DDD

          0 0
          • bolekkrutor  

            neměl by být problém překopat to na normal ventilek-já takhle řešil svůj RSX,je to jen otázka jedné díry,vystřižení ventilku z duše-ten nálitek poslouží zároveň jako těsnění,prostrčíš dírou(v zátce expanzky) a dotáhneš matkou-rozdíl vzduch/dusík jsem nepoznal,ale jestli na tom trváš,v lepším autoservisu by si měl uspět-dusík cpou do závodních aut,resp.pneumatik

            0 0
            • lubos  

              Ja jsem takhle rozdelal jeden Rockshox tlumic, taky tlakovana komora, nevim jestli by tam slo tohle udelat, nicmene, natlakovany ted neni, a rozdil jsem taky nepoznal. I kdyz je pravda, ze predtim chodil spatne (na tom rame), tak jsem ani nemohl :)

              0 0
            • Al_Bunda  

              U nas ti nafoukaji dusik do kol u auta v kazdem pneuservisu, a videl jsem i takove bombicky na foukani kol s dusikem, ale to je docela drahy. Tak bych v tom nevidel tak veliky problem. Pokud ma madcat v miste bydliste podnikovou prodejnu Barumu se servisem tak tam mu to tam po domluve udelaji na 100%. jde pouze o to jak velky tlak dusiku v te patrone ma byt.

              0 0
    •  

      Svitava je řeka řek!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.