• robby1

    mám objednaný tenhle plášť,váhal jsem mezi IRC nebo Geax Barro marathon 2,1.nakonec jsem vybral IRC.Geax koupím pozdějš.jezdí je někdo z vás?zajímá mě jestli jsou to masakrové gumy!Nechtěl jsem taky nic co je u nás masivně rozšířeno!

    0 0
    • vratan  

      s tym ze su to masakrove gumy mas uplnu pravdu. jazdil som dratene. su tazke, maju brutalny valivy odpor a vdaka riedkemu vzorku nedrzia. vyhodou je ze sa na nich prakticky neda dostat defekt. inak su to zatial najhorsie gumy co som mal…

      0 0
    • blue  

      ja je jezdil asi pred trema ctyrma rokama, taky v dratu… ale tak prisnej bych na ne rozhodne nebyl, jako vratan, na spicku oblibenosti bych je sice nezaradil, ale na konec taky ne… ale v ty dobe jsem taky jezdil jinak a jinde, takze tezko rict, jak bych je hodnotil dneska

      0 0
    • robby1  

      Jezdil jsem už ledacos a gumy vybírám čistě podle citu,nikdy jsem nekoupil gumu co jsem měl i když byla suprová!!Ten týpek co ji zkritizoval bych rád věděl,co je u něho dobrá guma!!Že má valivý odpor??To ***** potřebuju,když se valím z brutálních beskydských šlajzen!!!A že je problém dostat defekt,tak to je good ne??Řidký vzorek??ses splet ne?A co Ti nedrží,stará?Když chceš dobrý valivý odpor tak si kup galusky!!

      0 0
      • Smazaný účet  

        sive :-) dyk psal svuj nazor, ptal ses nanej prece…

        0 0
        • kovar  

          dyť se ten nebožák neptal na názor, chtěl jen slyšet, jak je ten plášť vynikající, nic jiného:-)

          0 0
        • robby1  

          jo,ale když někdo napíše že má guma ve velikosti 2,25 určená pro enduro jízdu v těžším rozbitějším terénu brutální valivý odpor,tak nevím co si o tom myslet.Já na horáku nejezdím silnišní maratóny!!!!!!!!!

          0 0
          • Smazaný účet  

            no ale podle nej ma brutalni valivej odpor, tak se mu to jevi :-))

            0 0
            • robby1  

              to je to samý jako bych tvrdil,že 1kg vážící mtb rám se mi jeví jako poněkud těžší :-)

              0 0
              • Smazaný účet  

                nene, to by tvrdil ze je ponekud lehci :-)

                ta guma uz podle toho jak vypada, valivej odpor ma velkej, ale ne kazdej potrebuje malej valivej odpor :-)

                0 0
                • robby1  

                  Kámo tak poraď,jaké gumy a velikost bys doporučil pro enduro jízdu v těžším rozbitějším terénu,aby snesla šutry,hlínu,mo­kro???To by mě zajímalo co bys dal dopředu a co dozadu!dík

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    nevim, jezdim big jima a nekdy tlustyho alberta :-))) odolny proti sutrum moc nejsou

                    0 0
                  • Dijck  

                    Idealne su schwalbe fat alberty v kevlare ..Tiez som zvedavy na nobby nic, len ta cena je prehnana.

                    0 0
                    • lubos  

                      Noby Nick jsou asi ok, ale drahy a jsou delany jako Racing Ralph (boky) myslim, rozhodne bych dal prednost Fat Albertu.

                      0 0
                  • vili  

                    maxxis ignitor?

                    0 0
      • vratan  

        skus to rozdychat. chapem ze si nasraty ze si nevybral dobre. opisujem tu svoj subjektivny nazor. isto vsak budu so mnou suhlasit aj dalsi ze v tejto kategorii je proste hromada lepsich pneumatik. namatkovo schwalbe albert alebo conti vertical. ak ta vsak bavi jazdit na gumach ktore malo drzia a maju velky valivy odpor nech sa paci. je to kazdeho slobodna volba…

        0 0
        • robby1  

          Schwalbe Little Albert 2,1 jsem jezdil loni.váha je skoro stejná jako IRC o 50gramů víc?možná ani to ne!Navíc jsem chtěl zkusit něco tlusčího i když velikost byla ok.Albert byl měkký a nevydržel ani 1 sezónu!!!Sjížděl se!!na defekty byl průměr.Kombinoval jsem ho s WTB motoraptor 2,14.Jezdil jsem ho i vepředu.Albert je dobrá guma ale,můj pocit je,že je málo drsná,já preferuji marasovou jízdu a Albert byl na můj vkus jemňoučký,Raptora mám stále a hodnotím ho výše než Alberta-je drsnější!

          0 0
          • McBlacky  

            albert 2,25 už je hodně v pohodě. s těma váhama ne vždy katalogová se shoduje s reálnou doporučuju převážit, ale o váhu ti nejde jak jsem pochopil. conti vertical a ještě třeba traction nejsou špatný. IRC mě trochu serou že jejich 1,9 je 1,7 v reálu a 2,1 je tak 1,95 a nejsou to moc balony. Navíc jsem jedno irc (serac) říznul o šutr :/ žádnej plášt není nesmrtelnej a při masakr jízdě myslím že 1000km vzadu a 2000km vpředu je až až, ale nevím kolik vydržely tobě. Většinou vzorek nesjedeš ale rozřežeš a vyškubeš, když se teda bavíme o drsnější jízdě :)

            0 0
            • robby1  

              Kdyby mi guma vydržela jen 1000km-tak si škubu vlasy!!mé nároky na zadní jsou aspoň 5000!!!že bych sjel 5 gum za sezónu si nedokážu představit!!

              0 0
              • McBlacky  

                tak to promin ale v tom případě tvůj jízdní styl nebude asi až zas takovej masakr… nic ve zlým, ale 5000km na zadním je sakra moc

                0 0
                • robby1  

                  když máš pořádnou gumu tak 5ku uděláš v poho!!takový Bontrager Jones 2,1 je třeba v prdeli po dvoustech!!!Musím dodat,že vážím 68kg a mám na to jiný pohled než možná Tvých 98kg.

                  0 0
                  • McBlacky  

                    ? já mám 74kg což při 183 je spíš málo, tak nevím jestli je to až zas takovej rozdíl… on ti sem možná někdo napíše že to není jen můj pocit že 5tkm je divnej údaj. aby ten plášť byl k něčemu musí mít taky trošku mekkčí směs, jinak nedrží na ničem a čím měkkčí tím víc jde do hajzlu.

                    0 0
                    • robby1  

                      U nás v Beskydach máme masakrové ježdění,šutry jak jelení hlavy,šlajzny jak cip,technické sjezdy !!Nevím zda je u nás někde horší rachota!Hlavně ty šutry!!!Měkká guma je sice hezká věc,ale jen na pohlazení v krámu nebo pro týpky co není problém vyhodit 8litrů ročně za gumy!Měkká guma je dobrá na Primeros,ale v extrému při buřbě by ti ji Beskydské šutry sežrali za víkend!!!Můj názor je že tvrďáci ocení tvrdou gumu.

                      0 0
                      • Haryk  

                        No koukám, že se v Beskydech urodili synci drsní jak šmirgl…masakry, šlajzny, tvrďáci s tvrdejma gumama, hmmm.Je to dost vo hubu to jenom číst.Jen tak pro zajímavost, která guma Ti vydržela těch 5 000 km?

                        0 0
                        • rb  

                          Nevim jak kdo,ja sem v Beskydach dycky přežil s Irc Mythos 1.95".Ale ja nejezdim marasy.

                          0 0
                          • lubos  

                            Aha, tak IRC Mythos. Hmmm … tak to je zrovna guma, ktera moc nevydrzi, minimalne na asfalte a jeji schopnosti podrzet jsou dost slabe. Kup si Kendy, za 2kila, vymenis jich treba 2–3 za rok, a porad jsou levny.

                            0 0
                            • rb  

                              Nevidím důvod.Na nic si nestěžuju a na nic jsem se taky neptal.

                              0 0
                        • Loner  

                          Kluci, řeknite eště něco hezkýho, já bych chtěl být taky tvrďák..a toužím pochytit aspoň terminologii.

                          0 0
                        • McBlacky  

                          zrovna na to koukám. No jo to my tady jezdíme jen po travičce, šutr už jsem neviděl ani nepamatuju :)

                          mistr robby1 bude fakt kruťák jak cip…

                          0 0
                          • fousac  

                            se nad tim zamysli.. dyk proti beskydum tady opravdu nic neni.. jedninej krutej technickej usek co me napada, je ten koren v sikane za pigim u chatek.. ten je docela zahul… jinak se tu vozime po upravenejch stezkach kolem reky a je nam fajn.. ;)))

                            :DDDDDD

                            0 0
                        • robby1  

                          WTB Veloci Raptor 2,1!!!!!!!!!! to je buldozer!!!tou gumou můžeš zabíjet šťury!!Tioga XC factory 1,95 -udělal jsem na ni snad 8tis (jediná nevýhoda šílené množství defektu!)Maxxis Mofo XC je hodně good!!!Je to držák jak cip!Kámoš udělal na Z-Maxu přes 10 tis!!Já tu gumu zkoušel,ale hodnotím dost špatně-cítil jsem se velmi nejistě!!

                          0 0
                          • McBlacky  

                            tak jestli je pro tebe mofo xc dobrá guma tak už si dokážu udělat představu. Tu jsem teda sjel za cca 2500km vzadu a měl na ní nejvíc defektů co kdy, naprosto nedrží v terénu. Dostal jsem ji zadarmo od Fousáče, kterýho tak nasrala vlastnostma že ji nemohl ani vidět. Veloci raptor je co se týče držení v terénu podobná trága ikdyž výdrž vysoká. Z max je docela ok, ale moc nejede. Tioga spíš v širších provedeních ikdyž jejich 1,95 je hodně poctivá :)

                            0 0
                          • Lišák  

                            Pokud by byla fotka toho Z-MAXu po 10 000km, tak ji sem dej. Zajímalo by mě, jak vypadají „špunty“.

                            0 0
                          • vinca  

                            já dělám na Zmaxu na jizerský žule tak 2500 , a to sem moc rád

                            0 0
                        • Dijck  

                          :D

                          0 0
                      • MartinXC  

                        A to dáváš na tom HotRocku ? Tak to se nechej se dobře pojistit.

                        0 0
                        • McBlacky  

                          začínám mít pocit že si z nás někdo dělá prdel… nebo je to druhej Lempl ze kterýho vyroste dh řezník :)

                          0 0
                      • vili  

                        ty jeleni hlavo…gratuluju,po delsi dobe to tu opet ozilo.diky ti za to :-)

                        0 0
                      • fousac  

                        na takovej masakr bych vozil ralfy..

                        0 0
                      • Lister  

                        Ty seš tedy drsoň.

                        Spolu s burddou si tě píšu na blacklist.......

                        0 0
                  • MartinXC  

                    Buďto chceš gumu životnou (tvrdá směs) nebo slušné jízdní vlastnosti i za mokra (měkká směs). Univerzální = nevhodné do žádných podmínek = zklamání z většiny vyjížděk.

                    Pokud chceš slušnou gumu do těžkých podmínek bez ohledu na váhu – co třeba Kenda Nevagal na obě kola ? Brutální třeba Hutch.Octopus (ale s tím nejde normálně jezdit). Dobře přilnavá je Spec.Enduro, pokud se dají volně sehnat. Slušné gumy ze kterých bych volil pro Enduro ježdění mimo silnice na FS jsou Conti.Vertical (předek) a Gravity (obě kola), případně Slash (zadek), se slušnou váhou i odolností.

                    0 0
                  • Lišák  

                    Já teda vážím 75–78, nejezdím žádný „masakry“ a pokud mě zadní guma vydrží 2 000km, tak si gratuluju! Je fakt, že gumy nesjíždím až na slick, jak přestanou držet, tak měním.

                    0 0
                  • lubos  

                    Zadni guma, ktera vydrzi 5000km neni poradna guma. Uvedom si, ze vydrz a prilnavost jsou dve veci, stojici proti sobe. Viz. treba sjezdove gumy.

                    0 0
                • Dijck  

                  JJ, ked zadna vydrzi 2000km v schopnom stave tak je to pomaly zazrak.

                  0 0
              • fousac  

                pres 5000 vydrzi napr. maxxis wormdrive.. ;)

                0 0
          • lubos  

            Albert 2.1 se vzadu hrozne sjizdi, ja bych rekl , ze soudruzi z NDR udelali chybu a zadni 2.1 je delany ze soft smesi stejne jako predni. Protoze 2.25" se takhle ani zdaleka nesjizdi. Na marasovou jizdu si pak vezmi radeji 2.25" nebo jeste lip 2.3"

            0 0
    • HonzaV  

      Mam IRC Backcountry 2,25 na prednim kole, najeto cca 500km po lese na podzim a v zime a jsem s ni spokojenej. valivej odpor v lese a na snehu neumim ohodnotit a na asfalt jsem si tu gumu nekupoval. Je uzsi nez 2,25 Schwalbe.

      0 0
      • Dijck  

        tak to je potom uzsia ako 2,1 tioga:)

        0 0
      • dodydody  

        Kdyz uz se tu resej plaste mate nekdo zkusenosti s temito? :) www.trinnity.cz/DetailPage.asp?… diky :)

        0 0
        • McBlacky  

          ten mě taky zajímá moc moc, je top horký adept v létě do alp …

          0 0
          • Peslezedirou  

            WOW, 2,30 a váha víc než slušná.....

            0 0
          • Peslezedirou  

            Šoupnou tohle na předek a do zádu dát něco rychlejšího třeba RR 2,25.

            0 0
            • McBlacky  

              no to bych neriskoval :) možná drátovej ten má tvrdší směs. myslím že pokud by na uphill byly na obou kolech na 60psi tak to bude ok, na sjezd to odpustím na 35cca a bude to akorát. Stejně se v horách jede jeden výjezd a sjezd za den, tak bych tuhle akci zvládl .)

              0 0
        • cabbage  

          celkam se mi libej, ale kdyz sem je potkal na vystave tak me prekvapilo jak se daj bocni spunty ohnout- sou desne mekky- nevym jak moc je to dobry…

          0 0
    • hanz  

      musím říct že jsem se fakt pobavil…nezbývá než ti zase doporučit ty velociraptory… mě sice hovno držely ale zase vydržely a ještě jsem s nima udělal radost dál…abych řekl pravdu strašně by mě zajímala ta drsnokrutá jízda tvrdýho chlapa po šlajznách, jeleních hlavách a nevím čeho ještě

      0 0
    • Mamut  

      Velociraptory su naprd. Ze su tvrde, a teda na mokrom treba davat bacha mi nevadilo (co by chcel clovek za tie prachy). Ale ked mi jeden kreten vbehol v Prahe skoro pod bike, tak som zaflekoval prednym a stocil to nabok. A pritom som vytrhol z patky plasta drat. Takze drat sedel pekne v rafiku a plast pri kazdej otocke dral o brzdy.

      Toto mi este nepravil ziaden plast a ani tento mi to uz nikdy neurobi. No ale fakt je, ze ked som ho vyhadzoval, tak dezen vyzeral ako novy.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.