• Fernetbiker

    Nemate nekdy pocit ze to nekteri lidi prehaneji se snizovanim vahy sveho biku?Myslim ze horak pod deset kylo je hezky,ale jinak dost neperakticky!Jasne ze mam rad krasny a „lehky“ vecicky,ale treba 110g riditka bych si nikdy nekoupil!Nebo se kodrcat na zatracene nepohodlnym sedle,jen proto ze je lehounky!?Atd… Jediny smysl to muze mit jen u nejake 40kg juniorky.

    0 0
    • Mamutt  

      Smysl příspěvku? Just a new flame war???

      0 0
      • Tondach  

        Taky nejsem gramař,dávám přednost zlaté stř. cestě a věci jako řídítka či představec radši pevnější.Je hezký mít rám 1400gr.,ale to radši těch 30dkg zhubnu.Kdo už ví,kolik je reklamací na rámy Kelly's té nejvyšší řady,praskají jak na objednávku.Teď tam mám další-naštěstí pro majitele to mění bez řečí.Na druhou stranu Authory nižších řad to samý a jsou trochu váhově jinde,jak začne vrzat,lupat při jízdě podívejte se pánové na drážku pod objímku sedlovky a na sváry kolem středu.

        0 0
      • cabbage  

        Ááá, potrefeny Mamutt se ozval;o)

        0 0
    • moratii  

      Taky celkem nechapu…)

      0 0
    • miki  

      Mám kolo pod 10 ale kodrcám se na sedle nisen gizik Ti gel ,je snad tohle sedlo na kodrcání lehké???řidítka mám carbon od pelssu váha 112 g a taky je nepovažuji za tvrdé ,naopak.

      0 0
    • JancA  

      kámoš staví bajka, který bude mít nejvíc 7 Kg…každej minikomponent na tom kole má svou historii, něco z Hongkongu, Japonska, USA, Rakouska, Švýcarska, českejch bazarů apod…vesměs z ebaye. Unikát. Taky po večerech brousí a brousí na patologii v laborce představce a jiný věci co se daj zbrousit, aby byly lehčí..Třeba karbonovej rám je sešmirglovanej:)))­.Už toho moc nechybí, takže Vám ho sem umístim co nevidět..Na megaterén to nebude, ale na normální výlety úplně v pohodě:))

      0 0
      • enjoy  

        a taky spousta sroubku na kole se da uplne vynechat!treba v predstavci staci jeden,v prevod­nicich to bude se dvema taky v klidu a ze zapletenych kol vylamat jeste pulku dratu.. Na megaterén to nebude, ale na normální výlety úplně v pohodě:))

        0 0
      • Martyss  

        Nějak mi uniká proč gramařit, když se s tim bude jezdit normálně a nezávodně.

        0 0
      • Quake 9.0  

        Jestli to myslíš vážně, tak je ten člověk zralej na léčení. Jinak jako ftip to zní docela dobře.

        0 0
        • Darkson  

          proč? někoho baví jezdit, jinýho tunit. každej je ňákej

          0 0
          • Quake 9.0  

            Jenže to tunění se nemá přehánět. Pokud někdo sahá na rozměry součástí, tak je podle mě blázen. Jestli ví něco z konstrukce součástí a o vlastnostech materiálů (ne jen to, že značka hliníku je Al a že hliník je lehký a že se dobře tváří), tak věřím v úspěch, pokud by to ovšem takto vzdělaný člověk dělal. Vím, že takové věci dělat není žádná legrace a že tu jde v jistých případech opravdu o život.

            0 0
            • JancA  

              věřim, že má hlavu…nechtěla sem rozvíjet žádnou mravokárnou debatu, ale jak řiká darkson, každýho baví něco jinýho..a proto já budu radši jezdit a neřešit kilo na bajku navíc, když jich vezu do kopce dalších 10 jinde:)

              0 0
            • Darkson  

              třeba si ten člověk uvědomuje, že tou svojí úpravou zasahuje do kvality komponentů a nemá v plánu na tom závodit v terénu nebo dávat nějaký DH úseky. může se na tom projet po cyklostezce do hospody a zpátky. prostě jeho baví to skládání a nejde mu o ježdění. někdo lepí měsíce modely lodí a taky se na nich nikdy nebuded plavit. i když já to taky úplně nechápu, já se v kole nerad hrabu a raději jezdim:-)

              0 0
        • les  

          Nic se nemá přehánět.

          0 0
        • JancA  

          smrtelně vážně…on je schopnej jet stopem pro cokoliv po Evropě:)…

          0 0
          • Quake 9.0  

            To chápu, ale jestli ty součásti upravuje, tak je to blázen a sebevrah. Viz můj příspěvek k „Darksonovi“.

            0 0
          • les  

            Moje zkušenosti s lehkejma rámama jsou katastrofální­.Lehký=prasklý­..Na druhou stranu třebas zapl.kola Rolf Propel mě drží 4leta (závodně ježděná)naprosto bez problému.

            0 0
        • VencaV1  

          Myslim, ze pro vetsinu lidi jsou na leceni zrali skoro vsichni tady. :) Tezko nekomu „normalnimu“ vysvetlis na co mas kolo ktery stalo vic nez dejmetomu 20 tisic, kdyz nejsi spickovej zavodnik. :)

          0 0
          • les  

            Hmm.To myslíš správně,ale řek bych že to je vo životním stylu.Někdo hraje automaty nebo bere drogy,no a někdo jezdí na kole:))

            0 0
          • Martyss  

            Je otázka, jestli je to nutné normálnímu lidu vysvětlovat. Stejně normální člověk okem nepozná, jestli to kolo stálo 20,40 nebo 60 kkč.

            0 0
      • McBlacky  

        7kg je jeste v pohode a dá se na tom i závodit, pokud jsou finance na zničený komponenty který samozřejmě nevydržej to co XT a podobný věci pod 6 už je to horší… největší peklo je zatím weightweenies­.starbike.com/ar­ticles.php?ID=94 5,878 a k tomu bych mel výhrady jen ke kazete, pilám, duším. účinek brzd neznám.

        0 0
        • jecnak  

          Vzhledem k tomu, ze nejvetsi z tech exotu jsou z Holandska a podobnych placek, tak si prevody, brzdy a vubec vetsinu veci muzou dovolit. Otazka ovsem je, jestli je to jeste mtb a ne cyklokros na 26" kolech.

          0 0
          • McBlacky  

            mě šlo o výdrž ono na časovce se taky jezdí alu kazety, ale jedna na závod nebo časovka do vrchu… si myslím že třeba sudety by na carbon/alu + ti řetěz možná ani nešly dojet :)

            0 0
            • jecnak  

              S kazetou bych to nevidel zas tak trabicky. Nekteri co je jezdi (nejmensi pastorky byvaji Ti), tk jim vydrzi to co retez. Co se tyce karbonovych prevnodniku netusim. Na techhle caste je povrchovka toho „hliniku“ delana nitridovanim, coz je dost oteruvzdorne.

              0 0
        • Radek Broz  

          To bych asi mozna rozbil;-)

          0 0
        • Mamutt  

          Brzdy mají prakticky stejnou konstrukci jako mrazek, namísto té blbě nastavitelné pružiny je tam ale elastomer (nejde nastavit vůbec) a jsou ještě o něco víc profrézovaný. Kupodivu brzdí jako ďas. Ti řetěz Wipperman vydrží to co XTR nebo PC99, takže 1200–2000km podle podmínek a je to v kopru. (Alu kazety jsem vlastní zkázyschopností netestoval, ale podle infa co mám – silnice OK na suchu (nezapomínejte, že převodníky jsou také Alu a neměníte je snad po každý vyjížďce), na biku se ohobluje fofrem kvůli a) špíně b) násilnějším změnám převodů Ale to je fakt jen JPP)

          0 0
        • nakata  

          Hmm v popisu biku ma Sid World Cup, ale na fotke ma Sid Race.. tak neviem neviem..

          0 0
          • jecnak  

            Ja bych tipnul, ze je to nejaka kombinace obou.

            0 0
            • jaski  

              snad se tu nekde psalo ze ma vykuchanou jednu nohu aby byl lehci

              0 0
          • Mamutt  

            A hmotnost 984g. Takhle se na to dívat nemůžeš… Tyhle vidle jsou skládané hibridy – nová lehká karbonová korunka, spodní monolit ze starších ročníků (99) – míň matroše míň váží, střeva překopaná úplně…

            0 0
        • Dijck  

          Celkom z toho ide strach:>

          0 0
      • Beeda  

        patolog chce mit ksefty, bude to pujcovat?:-))B

        0 0
    • Mamutt  

      Ha, až teď jsem se podíval, co je Fernetbiker zač. No jen počkej, za takovou provokaci tě přejedu… :oP

      0 0
    • miki  

      Jednou už to tu bylo když TINK TINK odlehčoval brzdové páky .to jsme se doma zasmáli.

      0 0
      • Fernetbiker  

        Mamute!!!Az tebe nekdy uvidim jezdit na kole,tak snad to svoje prodam!Treba ja zas nechapu smysl parani gel.vystylek na sedle-abys usetril x gramu(aspon se to o tobe rika)???

        0 0
        • Mamutt  

          Když je ošklivo tak nejezdim, abych se a kolo neušpinil. Víš ty vůbec, co váží bláto cest??? :o) Do jara se trápím na válcích a basta. No sedlu jsem ublížil, to jo… stejně se to v nepohodlí neprojevilo, tak je alespoň o 20g lehčí :o) koukal-lukas.fotopic­.net/c809734.html

          0 0
    • kolouš  

      No jam mam bika 9,5kg – a ted se chystam pod 9kg a stale = nevidim problem ( jen trochu financni ) – – ale ten kdo hleda ten najde..........

      0 0
      • Fernetbiker  

        Je pravda ze kdyz nezalezi na penezich… Ale prijde mi ze treba ani bikovi profici nemaj ty rakety zas az tak lehoucky.Teda oni je lehonky maj,ale ne az zas tolik jak by si urcite mohli dovolit!Proc?

        0 0
        • black.horse  

          protože potřebují mít jistotu, že na XC, zajedou alespoň jeden okruh, kvůli zviditelnění sponzorů:-)

          0 0
        • dodydody  

          JJ vemte priklad Miguele Martinez a to neni vubec zadny cahoun spise patri k tem mensim bikerum tak jeho zavodni kolo vazi 11,2kg coz mi pripada v celku dost.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.