• kesu

    přečetl jsem si snad všechny prispevky tykajicich se tehlech vidlic a jeste reby a porad premejslim kterou.Bude to vidle pro brachu na celopero.Do uzsiho vyberu se dostal recon 351 uturn (85–130 pružina) a relevation 426 uturn(100–130 vzduch dual air),cenove je to 8800 a 9600,ve vaze je rozdil asi 300gramu,oboje ma 32mm nohy jedinej vyraznejsi rozdil vidim v tom ze jedno je pruzina a druhy vzduch.Osobne bych se priklonil k relevationu ale zajimaly by me vase nazory.Jo a jeste je to na pohodovy enduro jezdeni ve vahove kategorii +/-80kg..

    0 0
    • mawerick  

      nevim teda jsetli ti to moc pomuze, ale jezdil jse Duka XC (85–115 U-Turn, pružina) a to byla super vidle:) akorát mi teda U-T přijde dost na noc… já osobně ho teda použil asi tak 2× za celou dobu co jsem jí měl…

      0 0
    • Dijck  

      ber Recon 351…pruzina je pruzina. Vzduch je na chrtenie:)

      0 0
      • senožrout  

        Pružina se při takovým zdvihu bude mít tendenci propadat do zdvihu při brždění atd. Pruzina má smysl do 100mm. Pak už je to podle mne moc. Vzduch je líp nastavitelnej. Ber vzduch! Rozdíl v komfortu je u modernách vidlic minimální.

        0 0
        • cabbage  

          naopak, pruzina ma smysl od aspon 150mm…;)

          0 0
          • senožrout  

            No, to souhlasím, ale to je takovej „druhej pól“. Já myslel, že se tu bavíme o „normálním“ ježdění. Na situacikdy se borec řítí střemhlav na šlapacím tanku. Ani nešlape, ani nebrzdí… Tak na to jsem nepomyslel. To jsou poněkud „speciální aplikace“ :-).

            0 0
            • Dijck  

              Pruzina ma zmysel vzdy,jej citlivost, vydrz, jednoduchost..pisal ze to chce na enduro. Tam uz je ta pruzina vhodna. Tych par gramov naviac nikoho nezabije;)

              0 0
              • mawerick  

                To je fakt… ja jí měl na XC kole a pohoda… předtím jsem měl Marušku Z5 (vzduchovku) a to bylo betonový:(

                0 0
              • senožrout  

                S pruzinou mám taky letité vlastní zkušenosti. A dobré, to úpodotýkám! Ale na kategorii 100–130mm bych jí nebral. Je to prostě můj názor…

                0 0
            • Pá-dlista1  

              To jsou aplikace pro ktere bylo horske kolo vymysleno. Ty vase uchylky sem netahej.

              0 0
    • mechanik  

      Ber Revelationa. Vzduch už dávno není chrtění umožňuje bezproblémové nastavení na jakoukoliv váhovou kategorii a jízdní styl a navíc získáš pár gramíků k dobru:-)))

      0 0
      • kesu  

        taky se mi libí víc btw je mezi tema vidlicema jeste nejakej jinej rozdil krom vahy a vzduch/pruziny?

        0 0
      • PePu  

        Také je tu otázka spolehlivosti. S pružinou si neděláš starosti, zda ti po x km drží těsnění. Na druhou stranu dnes stejně výrobci neprojektují vidlice jako dlouhodobé držáky. BTW: U brzkých prodejů Reconu pozor – na německém fóru se objevily informace, že někteří prodejci mají OEM verze s ocelovými nohami!

        0 0
        • cabbage  

          recon s ocelovejma kluzakama je prelepena tora…;

          0 0
          • fousek  

            A je dobre nebo spatne ze jsou ty nohy ocelovy?

            0 0
            • PePu  

              V každém případě je špatně, že dostaneš něco jiného, než sis objednal, nemluvě o vyšší ceně Recon vs. Tora (a také trošku vyšší hmotnosti).

              0 0
    • marapara  

      Tak jsem byl rozhodnutý pro Recona 351 U-Turn s MC, ale bohužel není a nikdo neví, kdy bude k sehnání. Asi nebudu čekat a vemu Relevationa 426 – U-Turn Air s Poplockem. Je asi o 1000 kč dražší, aleto už je jedno. V diskuzích jsem se dočetl, že chodí výborně, dle nastavení. Našel jsem jej na kupkolo za 9990 ,–. Máte někdo zkušenost s tímhle eshopem? Psal jsem jim dotaz a napsali mi, že bude tak do týdne. Ještě jsem se chtěl zeptat, máte ho – Relevationa někdo na hardtailu?

      0 0
      • Lister  

        myslím, že byste se už konečně mohli naučit, jak se ta vidla jmenuje, ono to není zas tak těžký :o)

        0 0
      • black.horse  

        tam sem ho nedávno koupil… bral sem ještě pár věcí, tak sem musel asi 2–3dny čekat na zbytek, skoro denně mě na mejl informovali jaký je stav objednávky, dobrej přístup, rychlý a spolehlivý eshop dle mého názoru… Jinak vidle je parádní, jako starý „pružinář“ bál sem se nedostatečný citlivosti vzduchovky, ale spletl sem se, je to parádní vidle:-)

        0 0
        • marapara  

          Díky, dnes jdu do ní :) Také jsem starý pružinář :)

          0 0
        • Alesh  

          vyse uvedene mohu jen potvrdit – shop solidni, dodavka rychla. Btw nedavno ji tam snad meli za 9990,– i s pumpou! Jinak jsem taky prechazel z pruziny a byl jsem prijemne prekvapen funkci „pouhy“ vzduchovky. Mam ji na plny zdvih na pevnaku a v poho :-)

          0 0
          • marapara  

            Cena 9990 je furt stejná, ale o pumpičce tam nic nepíšou. Nevadí, kdyžtak přikúpím :)

            0 0
            • Alesh  

              No nic jinyho ti nezbyde :-)) S pumpou ji meli asi v nejaky akci…

              0 0
      • kesu  

        zkusenosti s kupkolo:naprosto bezproblemovej pristup,slusne chovani a kdyz reknou ze neco prijde za tri dny stane se tak,doporucuju

        0 0
        • marapara  

          Tak dnes mi Relevation přišel. Musím říct, je to krasavec :) Zitra jej budu mít na bajku, tak o víkendu jdu jezdit pá, so do Moravského Krasu, tak napíšu první dojmy. V neděli bych s ním chtěl projet trať Karptaského maratonu.

          0 0
          • djano  

            Pokial nebude vadny kus, budes spokojny. Ja po MXC '03 musim tvrdit ze pekne zehli. Len tych 130 v sedle robi problem v strmejsich vyjazdoch…

            0 0
            • marapara  

              U-Turnem to stáhnu na 100 mm, to by mělo být v poho. Doufám, že bude OK :)

              0 0
              • djano  

                No ja ked na to sadnem mam to na 100mm. Po stiahnuti uz je rozdiel mensi. A tolko sa mi tocit nechce. Vyskusaj, uvidis.

                0 0
                • MlokCZ  

                  Jenže ve výjezdech se odlehčí přední kolo, klesne sag a ten rozdíl se pro zdvih 100/130 zase zpět zvětší.

                  0 0
                  • djano  

                    Ja tolko na predok netlacim – nemam tam chrti posed, zvolil som pohodlie a ten rozdiel tam je. Ak ma do roka opat nesekne v chrbtici, vyberiem podlozky a potom to bude ako pises. Zatial sa bojim, 2× ma seklo v krizoch. Preto som si poskladal full.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      No já moc chrtí posez taky nemám, ale v extra prudkých výjezdech je to znát hodně, že se sníží zatížení vidle a zvýší zatížení na tlumiči.

                      0 0
                      • djano  

                        Prudky vyjazd (nie dlhy) by som radsej vytlacil, ved kym pod nim znizim zdvih a na vrchu to mam krutit naopak… V tomto sa mi paci ETA, tam otocim packu, zatlacim a je to.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          No já s tím problém nemám. U-Turnem nekroutím, to mě fakt nebaví, ale když je nejhůř, tak přepnu i v terénu v tom výjezdu tlumič na floodgate nebo zamknu a tím i přes větší zatížení tlumiče získám sag téměř 0 a je to hned ok.

                          Já jsem z těch, co chtějí vše vyjet za každou cenu.

                          0 0
                          • marapara  

                            Mi kroucení U-Turnem nedělá problém za jízdy. Jsem ji poprvé jel dnes asi 20 km z práce po silnici domů. Já vím, po silnici, ale spěchal jsem domů. Dost mile mě překvapilo zamykání, dá se s tím celkem slušně dupat ze sedla :) Zitra v Krasu dám nějaký sjezdík, tak uvidíme. Možná stihnu zitra projet trať Merida Bike Tour, tak jsem zvědavý. První pocit, je tuhá, chodí krásně, i když Duke XC pružina olej žehlil líp, ale jen o trochu :) Ale to mi nevadí, spíš naopak.

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              To mě nějak není jasný, jak někdo může U-Turnem na vidlici kroutit za jízdy. Nedokážu si představit na pár sekund pustit jednou rukou řídítka, to bych si zakroutil poprvé a naposled. No a pokud je to nějaký lehoučký terén nebo dokonce asfalt, tak tam zase nevidím důvod, proč bych potřeboval ten předek snižovat.

                              0 0
                              • marapara  

                                To netrvá půl hodiny, přetočit zdvih, ale pár sekund. Prostě když jsem na začátku delšího sjezdu a mám čas, tak si to v klidu přetočím a snížím sedlo a není v tom problém. Většinou to co jsem ztratil – 10 sekund, v tomto případě hravě doženu. Na maratonu to bez problémů překroutím za jízdy, třeba i postupně, stačí kousek rovnější cesty. Ale to už záleží na vkusu jednotlivých soudruhů :)

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  Ale jo, o vkusu žádná. O čas mi taky nejde, já na kole nikam nespěchám. Ale mě šlo o to, že v místech, kde by mě to točení za to stálo, tak kdybych tam pustil řídítka, tak si hned rozbiju držku.

                                  0 0
                                  • marapara  

                                    Tak jsem na ni pojezdil asi 200 km v moravském krasu, projel včera trať Merida Bike Tour a chodí fakt dobře. Je citlivá, i když pružina olej to není, ale zase hospodárněji pracuje se zdvihem. Blokace ze řídítek je super věc, to jsem nečekal. Stačí zackvanout páčku, jít ze sedla, opřít se pořádně do pedálů a bike letí kupředu jako střela. Ještě jsem se chtěl zeptat na kolik foukáte? Já podle tabulky mám 72 kg a měl bych foukat pozitivní i negativní na 120 psi. Ale ve starších diskuzích jsem četl, že ji foukáte tak na 100 psi.

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Pro Rebu U-Turn mám dle manuálu stejnou tabulku a tam je pro 72kg dokonce 130/130 psi. Já foukám na 110/110. To si musíš vyzkoušet, jak ti to sedí. Případně můžeš změřit grafy pro různé tlaky a hodit je do threadu s grafy.

                                      0 0
                                      • marapara  

                                        Dneska jsem sjel trať Karpatského maratonu na nové vidli. Super, jsem si užil zamykání a 130 mm zdvihu ve sjezdu. No už se těším na maratonské klání, které se koná za 3 týdny.

                                        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.