• emarco

    Rád bych se letos zkusil nějaký lehčí triatlon popřípadě duatlon. Nejlépe v okolí Brna. Ale nejsem členem žádného klubu ani asociace, takže jsem více než amatér. Prosím tedy o nějaký ten typ na závod nebo i přímo nějaké rady do závodu… Předem díky za všechny odpovědi k věci!

    0 0
      • emarco  

        To vypadá jako hardcore ne jako amatérský triatlon…

        0 0
      • Martinkaa  

        Akorat vloni poradatel Tonda rikal, ze uz je to asi posledni rocnik :-(. Buuu smrk :'-(. Byla to fakt pekna akce :-)

        0 0
    • Pinocio  

      www.xterra.cz aby ses zúčastnil tohodle, tak nemusíš být v žádném klubu. Je teda fakt, že je to terení triatlon, ale z vlastní zkušenosti vím, že mě baví víc:-)

      0 0
      • emarco  

        A co máš za výstroj? já zatím ani netuším v jakým kostýmu bych to absolvoval;-)

        0 0
        • Pinocio  

          Tak první triatlon jsem jel v cyklo kompletu, ale s tou vložkou se to fakt nedalo:-) na další závody jsem si pořídil triatlonový dres www.newline.cz/…t_jl_05.html a myslím, že to dělá ještě Sugoi.

          0 0
          • Mamutt  

            Je to víc na běh nebo kolo? Mně mate ten popisek froté vložka v rozkroku, jak moc tam toho je?

            0 0
            • Pinocio  

              Zcela minimálně takže spíš na ten běh, ale je fakt, že když vylezu z vody, tak než doběhnu do depa ke kolu, tak je ta vložka sucha.

              0 0
              • Mamutt  

                Jo takže se v tom dá i plavat? No paráda, já se bál, že než ta kombinézka oschne, tak akorát chytím vlka… :o/

                0 0
                • Advid  

                  Jo, i plavat. Dělá to hodně firem, z levnějších třeba český Atex. Ale že by vložka oschla, než doběhnu ke kolu, to se mi nezdá. Leda by bylo dlouhé depo a velké vedro. :) Jinak je dobré se namazat mezi nohama vazelínou, abys toho vlka nechytl.

                  0 0
    • Bjerndi