Talas X Relevation X Marathon (SL, XC)

14 nepřečtených
  • senožrout

    V návaznosti na podobný příspěvek bych přesunul diskusi na kategorii vidlic 100+.Dlouho jsem se „drbal za uchem“ a pořád jsem si připadal, že vykonám nevěru, když opustím „Marušku“ :-). Ale věcné argumenty se mi zdá hovoří pro Relevation. Navíc na www.kolokram.cz/…uct_info.php?… mají za 10 500. Co byste vybrali vy? Když porovnáte parametry v pořadí funkce, životnost, servis, náklady na údtržbu…

    0 0
    • McBlacky  

      za ty prachy je to ok…

      0 0
    • BB  

      proti Talasu asi hovozri cena a taky na mtbr si dos stezuji, ze se ponoruje pri brzdeni.

      0 0
    • lubos  

      souhlas s mcblacky

      0 0
    • K2  

      Podle webu výrobce U-Turn verze váží 1808g. 1695 váží verze bez U-Turnu (asi bych preferoval typ bez U-turnu nebo s ETA:) Tahle vidle se mi moc líbí a je potencionálním kandidátem na upgrade

      0 0
      • senožrout  

        Pro mne bude zas U-turn docela významnej. Jednak pro ladění geometrie a taky počítám s možností, že bych tu vidli třeba časem mohl přehodit na fulla. Prostě chci mít univerzální vidli. Těch 100g rozdílu mne zas tak nebere…

        0 0
        • McBlacky  

          100gr je zanedbatelný.

          0 0
        • K2  

          TA bez U-turnu de seřizovat rozborkou 110 nebo 130 což na poladění geometrie stačí. Spíš se mi líbí jednoduchost dvou komor bez dalších vyfikundací typu u-turn. Bez U-turnu jsem ji za ty prachy neviděl a ta cena za Enduro vidli s 32 nohama je skvělá

          0 0
          • McBlacky  

            taky si myslím že jeden vyladěnej zdvih dá za víc než možnost IT a U-turn kde ti to vyhovuje jen v jedný poloze a ostatní jsou kompromis

            0 0
    • vratan  

      tak presne tuto otazku som si kladol dlho aj ja. budem brat revelation dual air. revelation ma slusnu cenu a funkcne je na urovni. staci mi interna zmena zdvihu 115/130 mm. u reby sa sem-tam vyskytoval problem s tesnenim medzi neg. a pozit. komorou – uvidime ako to bude u revelation. inak zda sa celkom vychytana vidla s dlhsimi puzdrami ako ma fox. talas sa neda zohnat za rozumnu cenu. minusom je aj drahy vynuteny servis a vela ludi ma problem s vaklom (pravdepodobne osoby ktore su tazsie a brzdia vacsim kotucom). znizovanie o 3 mm je nanic pre pouzitie za jazdy – podobne ako u-turn. novy talas vsak uz bude mat skokove znizenie – to bude zaujimave. marathon sl ma 4 vzduchove komory. nejake presnejsie nastavenie moze byt dost problem. marathon xc sa mi zda systemovo idealny – eta je fajn vec a vzduch je len v jednej nohe. nevyhodou je hmotnost – nazov marathon je uz trochu „mimo misu“. dalsia nevyhoda je predpis vyrobcu pouzivat len 160 mm kotuc (30 mm nohy).

      0 0
      • tutite  

        Talas 06 má upgrade na 200 mm kotouč, takže se dá čekat pozdější vakl. Oproti Revelationu a Marathonu má výhodu v jednoduchosti, pouze jedna vzduch. komora, negativní je myslím pružinová. Mluvil jsem s technikem, který dělá RS a Marz. a ten říkal, že si vzduchové komory často vyměňují vzduch, t.zn. z jedné do druhé. A souč. kvalita Marzocchi – pamatuji jedno 10 cm dlouhé pouzdro, které nemělo vakl ani po 5 letech, teď je tam vakl již od výroby a během provozu se to určitě nezlepší. zdar.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.