• tutite

    Chystám se ke stavbě nového biku. Jelikož chci dát dopředu něco bytelnějšího, se slušným zdvihem, ale zároveň dobrou hmotností, vyšly mi tyto dvě vidle. Ještě je ve hře PACE, ale kdovíkdy dorazí s pevnou osou. FOXe nechci, ten už je hodně přes 2 kg /m.36/. Díky za postřehy, zkušenosti. zdar.

    0 0
    • Pá-dlista1  

      Bych Pike stavel spis proti Shermanu. Btw.kolik podle tebe vazi Pike?

      0 0
    • Dijck  

      Zdar, jazdim Pike SL(2005), zatial velka spokonost oproti byvalej Z1 DOI;) Pike krasne chodi…a nema volu:) Vzduchovku pike som este neskusal, asi to nebude tak kvalitne zehlit ako pruzinovka. Holt, ale ked chces velmi setrit gramy..

      0 0
    • kesu  

      kamos ma pika team,pruzina a je to hodne bobra vidle,na me pusobi pevnejsim dojmem nex nixon.A co mam zkusenosti s rebou popripade s jakoukoli dual air vidli tak se pri spravnem nastaveni citlivostí temer vyrovna pruzinovce,Prijde mi ze je to citlivejsi system nez ma fox.Jediny co je ze nepocitej s tim ze nastaveni floodgatu je znat,na tom kamosovim piku je to neznatelna zmena.Ale todle je jedina vec co muzu mit proti tyhle vidli,sel bych urcite do ni.ahoj

      0 0
      • Bleda tvar  

        aby si citil zmenu pri zmene floodgate, musis mat kompresiu inak, nez uplne vlavo ( otvorenu ). Pika vozim od juna zatial super vsetko fici jak ma, chod perfektny :)

        0 0
      • Zdyn  

        Jo floodgatem nastavujes silu, ktera prorazi zamknutou vidli, tudiz toceni koleckem je poznat jen pri zamknute vidli. Jinak ja jezdim Pika rok a maximalni spokojenost.

        0 0
        • tutite  

          Tak se nakonec nějací uživatelé našli, díky moc. Krom požadavku na torzní tuhost potřebuji tlumení, které se nepropadá, nezastavuje o každou drobnou překážku. Jelikož jsem jezdil Lefty s SPV, tak si myslím, že právě Nixon s Intrinsicem a Pike tyto požadavky splňují nejvíce. Jak bude chodit a jak pevný bude Nixon s pevnou osou, to si celkem dovedu představit. Ale jak chodí Pike s těmi vymoženostmi, hejblátky, umělohmotným tubusem uvnitř, to teda netuším. zdar.

          0 0
          • kesu  

            no ono to neni zase tak slozity,funguje to jako kdyby to tam nebylo,lock funguje bez problemu a nejde prorazit,odemkne se to a navic i zamceny tam zustavaji cca asi dva cm zdvihu kdyz nahodou vjedes do kanalu.a co se tyka floodgatu a nastaveni odtrzeni blokace,nemyslim si ze je to k necemu extra dobry ale nijak se to nesere takze je to vlastne fuk.A co se tyka ponorovani tak to neni nijak zly,je znat ze to ma dva pisty tlumeni,nepropada se to tolik ale citlivost to uz nema jako mely stary dobry hydracoily a nebo klasicky tpc.mluvim tedy o pruzinovy vzduchova reba je podle me nejcitlivejsi vzduch vidle na trhu a pike ma temer identicky vlastnosti.Jo a posledni vyhoda Piku (teda i nixona)ze na to jakej to ma zdvih je to pomerne nizka vidle…

            0 0
            • Bleda tvar  

              kebyze tam nie je floodgate, tak si toho lockoutu po par supach uz neuzijes… Floodgatom nastavujes silu, pri ktorej sa to otvori ( sila = supa, ked napriklad vletis do rozmrdaneho terenu so zamknutou vidlou ), cim sa to chrani…

              0 0
              • Zdyn  

                No floodgate ma trochu jinej ucel. Muzes si nastavit silu prurazu a jezdit prakticky porad se zamcenou vidlou. Pak to ma podobnej ucel jako SPV u Manitou.

                0 0
                • Bleda tvar  

                  a co som pisal?…

                  0 0
                  • Zdyn  

                    No asi jsem te spatne pochopil. Chtel jsem napsat, ze floodgate je v podstate jen dalsi vychytavka u tlumeni motion control a i kdyby tam floodgate nebyl, tak se zamceny vidli v terenu nic nestane.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.