Máte někdo zkušenosti s samodomo lepením obložení na destičky kotoučovek? Jaké používáte lepidlo, kde kupujete obložení,…
Máte někdo zkušenosti s samodomo lepením obložení na destičky kotoučovek? Jaké používáte lepidlo, kde kupujete obložení,…
to je z receptářě Lakomé Barky? Ne vážně u bajka bych o tom slyšel poprvý, při ceně materyálu pochybuju, že by to bylo nějak výhodné. Cenna by v součtu byla furt stejná nebo větší, brzdný účinek stejný a odolnost nižší to? můj názor.
Třeba je příbuznej Přemka Podlahy.
Spish Premeta Prkene Podlahy.
ubezpečuju tě že je to k…sky výhodný. Máš pocit, že kovová destička s trochou brzdící směsi má cenu 500kč-?
hahaha – ta Lakomá Barka je fakt dobrej fór
podívej se na datum na který reaguješ imho 6 let staré
nojo – tobě se asi nikdy nestalo, že ses fóru zasmál až za chvíli
dobře no :D
Ja jsem nechaval lepit na masinu, vysly me asi na 300 obe ale na kolo to fakt nema smysl. Rozhodne ne samo doma. Nechci to nekde pustit z kopce a pak zjistit ze lepidlo ztratilo sve vlastnosti a brzdim oceli o ocel.
Jo jenže to brzdit o ocel by byl ten lepší scénář. Protože to, že by odpadnutý obložení kultivovaně opustilo třmen bez toho, že by se vzpříčilo je zezký scifi ;-)
Zkus to tady: http://www.stk.cz/…/FULL/311331
ptal jsem se ne proto,že bych si doma lepil destičky, ale že je tohle téma na fóru našich východních sousedů – http://forum.mtbiker.sk/read.php?… tak mě zajímalo, zda jsou tady také nějací kutilové ;-)
Kutilové určitě, ale né sebevrahové pro pár desítek korun.;-) Bál bych se jezdit na tom i dokopce , o rovině nebo z kopce nemluvě. Myslím, že adekvátní lepidlo bude tak drahý, že se to teoreticky vyplatí od x desítek kusů.
Jo jde to nalepit(lepidlem na autovy oblozeni)-(bylo to teda i autovy oblozeni misto puvodniho ktery stalo za pendrek)…zbytek je uz o odvaze…ale zas na tom aute to taky drzi tak bych to mozna nevidel tak tragicky.....
u ktorej zdravotnej poistovne si poisteny ?
tak ja som to vyskusal, kedze origo shimano dosticky stoja 500sk tak som sa rozhodol to vyskusat, doma som nasiel stare dosticky do skody 120, z nich som si vyrezal potrebny rozmer, ide to lahko, a lepil som to epoxidovym lepidlom które sa pouziva na lepenie napr. kachliciek, operacia sa podarila, vsetko vyzeralo fajn, aj ta zmes dosticiek zo skodovky sa podobala na tie origo dosky, nasledne nato som vzal bike do tatier na tyzden, zo zaciatku to nebrzdilo boch vieako, predpokladal som ze sa to este zajazdi, po par zjazdoch som pochopil ze uz to viac brzdit nebude tak som sa s tym zmieril, lenze, po par dnoch zacali od kotucovky vuchadzat rozne zvuky, moc som si toho nevsimal, na konci tyzdna pred odchodom som vybral dosticky a dakoval som bohu ze som sa niekde na zjazde nevytrepal, tio dosticky totiz boli uplne rozdrvene, ale musim povedat ze ten epoxid to podrzal, rozpadol sa len ten samotny material tyc dosticiek zo skodovky, zaver, kedze sa to tam rozdrvilo tak to totalne doskrabalo kotuc, co som skoro nerozdychal pretoze som aj tak musel dat tie 5kila na origo dosky, nasledne som sa zbavil kotucovky tak ma to az tolko nebolelo, teraz ju jazdi kamos a ten kotuc sa uz skoro celkom vylestil
Kamos si vyrezal z desticek od Skodny desticky do formuli (mech.) a fungovalo to dobre. Lip nez original.
Skus cyklomarket. Ja tam kupujem Shimano pod 400.
Nevidim v tom vůbec problém..... Normálka vemeš sjetý destičky a nalepíš na ně plochu vyřízlou z normálního obložení na škodovku. Jak myslíš že to dělaj ve fabrice. Možná tam maj ale šamana, kterej tomu požehná – to je tak jediný co doma nemáš. Takhle vyrobený destičky sem viděl a dá se říct, že maj (podle surovin) lepší vlastnosti než fabricky vyrobený.
Obnovíme prehistorické vlákno. Zkoušel si to už někdo dělat?
Hledám doma sjeté desky, půjdu to zkusit na zadní kolo. Cena by měla být okolo 100kč, nějaká prý kvalitní německá směs.
Jestli má někdo zkušenost – ať se pls podělí se zkušenostma. Snad to nebude horší jak uplně low-end desky
za mě ne, s kopce sem se dostal je díky kamošovy který má slušné brzdy a brzdil za dva :-(
To jsi jel na spagatku pred nim?:)
Jinak souhlas, neni vetsi pruser nez kdyz ti odejdou brzdy…takze tady bych neexperimentoval. Verim ze budou borci kteri s tim maj kupu zkusenosti z masin-gazmann- ale imho se to pri cene desek na kolo a jejich spotrebe proste nemuze oplatit…
ne držel sem se ho kolem ramen :-)
jinak přední obložení zmizelo úplně a zadní tak nějak zgumovatělo, že nebrzdilo vůbec.
předtím asi 3 vyjíždky v menších kopcích tam to brzdilo fajn, takže za mě už žádné pokusy používám Superstary nebo desky z cykloprofi a spokojenost
Napřed jsem zkoušel lepit sám – azbest, který se používal na obložení nějakých obrovských spojek v cementárnách (na škodlivkách to kdysi vozil myslím celý přerovský okres), moc to nebrzdilo, spíš leštilo a vadlo a přesto, že lepidlo mělo vydržet 250 stupňů, tak mi vyjely ty azbestové destičky směrem dopředu a děkoval jsem bohu, že tam byl svah, do kterýho jsem to zatočil.
Další pokus: nechával jsem to lepit v Mate Brno, cena dobrá, Ferodo, ale muselo se to frézovat a pilovat, protože mají ty desky vysoký. Stejně to úplně neodstranilo vadnutí, kvůli kterému jsem to dělal.
Jakmile se objevil Superstar, tak není co řešit: nevadne a je to i laciný.
Jaky jezdis superstary…ty jejich kevlary nebo jsi zkousel sintr?
kevlar
aha…tak to nic. Ja na nej nejak zanevrel…
superstar to ojebává a ty desky už nechci. Slabé pružinky + nedávají brzdný matroš až do krajů. Desky letos jen létaly, už mě to štve.
Ale ty pruzinky nemusi byt buhvi jak silne, jenom aby torchu podrzely desky. Jinak ta nizna vydrz kevlaru mne neprijemne prekvapila, proto jsem nahodil puvodni sintr…
Nevím, kde se ty pověry o výdrži berou, mně vydržely vždycky celý rok, stejně jako všechny ostatní desky, včetně 2× dražších koolstopů. Pružinky nejsou slabé, samozřejmě se napřed napruží kleščičkama.
taky s tím nemám problém, a s pružinkama souhlas
Ja jednoj sjizdel z lyse jenom na zadni brzdu, pak nejake pojezdeni pres leto a koncem srpna bylo na deskach vzadu pod milimetr materialu. Jasne, ta brzda dostala docela silene pokourit nejen na te lyse, ale i pozdeji v pri sjezdech*.
Zkusmo jsem absovloval stejne prasostylovy sjezd z lyse se sintrama a ubytek materialu na deskach byl nekde na hranici presnosti moji posuvnice. Material z kevlaru docela solidne poprasil okoli trmenu, po sintru ani pamatka.
*v cca 60Km/h na sutrech radeji volim pribrzdovani zadni brzdou nez predni:)
no, u mojich brzd to vadí. Strašně vibrovaly a skákaly :( šlo by měnit za jiné ale i ta směs jendou byla špatně nalepená
Pozor – sjeté smí být jen desky, lepič nikoli.
Tak doufám že se ve firmě nesjedou .-)