• Haryk

    Na Dlouhánových stránkách(www.dlouhanworks.cz)se objevil první karbonový Superior.Vypadá celkem zajímavě.Zdar.

    0 0
    • Flais  

      Vypadá hrozdně, žádná elegance, a na tu výšku je ten rám dost krátký.

      0 0
    • Flais  

      To jsem možná příliš přehnal, ale moc se mi nelíbí.

      0 0
    • jecnak  

      Z fotek se to neda ppznat, ale jestli ma stejnou povrchovou upravu jako zavodni karbonovy Superiory, tak je to peknej hnus.

      0 0
    • Meesha  

      me se to vubec nelibi. Je to nejak silene spleteny a treba ta sedlova trubka se mi hnusi. Uz ho meli vystavenyho na Prazskejch shodech a jezdil na nem Hejduk.

      0 0
    • Daf  

      Mozna kdyby tam byla fotka 17" ramu tak mluvite jinak. Velka koza vypada vzdycky o dost hur a tohle typuju na 21"

      0 0
    • crom  

      karbon na MTB ram je podle me kravina,chtel bych vedet jak drzi ram,kdyz ti odleti od predniho kola velkej sutr.spodni strana podle me musi strasne trpet

      0 0
      • Daf  

        Pro zavodnika je to nejlepsi matros. Hobikovi co s tim flakne nejspis zustanou oci pro plac :( Ale i tak si myslim ze to vydrzi vic nez si myslis.

        0 0
        • orca  

          Teď jsi odhalil alfu a omegu celé cyklistiky a to jsou PENÍZE , pokud je na tak drahé kolo a i na případné defekty – není co řešit ale pokud bych neměl na výměnu po pádu jsem ubožák si něco takového koupit.
          Takže nejen na kolo našetřit ale mít i na jeho provoz :-)
          Ale dnes už i hobík může mít stejnou výbavu jako profík sned jen jedinej rozdíl – kdo to kolo + opravy platí :-))

          0 0
      • Kaire  

        Dobré čtení v roce 2019.

        0 0
    • gummo  

      No nevim bejt mensi ram na ty fotce tak se na to mozna i dalo koukat, ale takle velkej ram je vosklivej skoro kazdej.

      0 0
    • Meesha  

      aby se vedelo o cem se mluvi… :-) http://www.bike-forum.cz/…07210907.jpg

      0 0
    • kurýr na bajku  

      Náhodou je to komplet osazený FSA a je to nádhernej stroj za perfektní prachy.

      0 0
    • sfinga  

      no nechci tady být za chytrého, ale myslím že rám je naprosto totožný s karobonovým Axmanem, takže všechno se dělá na Taiwanu a pak záleží jen na tobě jaký si tam dáš nálepky. Když tam dáš třeba Rock Machine, tak všichni budem valit oči na karbonový Rock machine, takže nic nového. Jinak Terezka jela v Livignu na celohliníku, bez karbonu, asi ji to tam vyhovovalo víc. Ona se ta zadní stavba dost kroutí a je měkká. Kolu zdar

      0 0
      • zirecek  

        Nějak tak. Karbonová zadní stavba (a? jedna či obě šavle) nemají přínos proklamovaný výrobci, spíše opak. Dle mne, celokarbonové MTB má pro nezávodníka prozatím více záporů.

        0 0
      • Daf  

        Podle obrazku vyse mela karbonovou stavbu akorat nastrikanou v barve biku. Jinak mas pravdu pochybuje ze by Superior neco vymyslel.

        0 0
      • kurýr na bajku  

        Náhodou v Kopřivnici fakt makaj a Superior pude hodně nahoru. Jinak na nálepce MADE IN TAI-WAN není dneska už nic špatnýho a sou tam i odborníci jako třeba Kinesis.

        0 0
      • Smazaný účet  

        Si to myslim též, a proto mě docela pobavil PR článek o Superioru ve zpravodaji kola o život… jak odborníci v superioru pečlivě navrhovali speciální karbonový rám…

        0 0
        • Pá-dlista1  

          A ty si myslis, ze je lehky vybirat z taiwanskych katalogu. Vzdyt jsou tam tisice polozek! :)

          0 0
        • Aiax  

          Kdyz ho navrhovali tak peclive, tak si meli dat vetsi pozor, aby jim nekoukali pres rameno odbornici z Fortu :) http://www.mtbs.cz/…z050914.html

          0 0
        • Smazaný účet  

          a? se taky zasmějete: Schod 3 – rok 2005 „Díky výsledkům z testování a konzultací s týmovými jezdci naše vývojové oddělení zpracovalo a navrhlo celokarbonový rám, který je vytvořen pomocí monocoqucové technologie. To znamená vyrobení hlavního rámového trojúhelníku z jednoho kusu, k čemuž je následně připojena zadní stavba. Výsledkem je vytvoření rychle a snadno ovladatelného rámu s vynikající akcelerací, tuhostí a pevností rámu. Celoscadmiový model, i model se zadní karbonovou stavbou, Superior nabízí standardně ve své nabídce. Pro sezónu 2006 rozšíříme tuto nabídku i o celokarbo­nový rám."

          0 0
    • MARIN  

      Se mi to zda nejaky kratky a moc postavena vidle

      0 0
    • wlk  

      mně se na 1 pohled líbil,na 2 mi připomínal nějak silniční rámy či co, ale možná se mýlím a možná je to tím, že superior moc nemusím, měl sem rám xp950 a moc mě neuchvátil…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.