• HLAVA

    zajmalo by mě proč Ivan Ryb.a i mnoho dalších vozi pevnou vidlici nejčastěji morati ale i jine přitom jedout třema maraton ve kterem sou i brutalní sjezdy

    0 0
    • enjoy  

      protoze nemaj mozek:-) a za cenu vlastniho zdravi se snazet nahonit vterinky.staci takhle?:-).to mas jako elitni silnicari,taky kolikrat neumej skoro ridit.viz rasmusen(omlouvam se,nevim jak se pise).

      0 0
      • Meesha  

        ale maj helmu! :-D

        0 0
      • Vrci  

        Trochu vynervovanej. Bylo mi ho až líto.

        0 0
      • Toams  

        … no tak par krat padol, a co … urcite to vie na bajku lepsie jak ty:-)))

        0 0
        • enjoy  

          to je docela mozny,myslim ze ani jeden z nas to nevime:-).a ty to umis na biku taky urcite lip jak ja:-)

          0 0
          • Toams  

            … ja to na bajku nerobim:-) ja na bajku len bajkujem … a ty?

            0 0
            • enjoy  

              to jsou ty jazykovy bariery:-).ja bych to na biku aj robyl:-),kdyz nekdo poradi.. ale jenom ten bikes vybratorem:-)

              0 0
      • Paja  

        Nevim jestli zrovna Rasmussen je priklad typickeho elitniho silnicare:) ta casovka na TdF byla spis asi otazka psychiky

        0 0
    • Pá-dlista1  

      Asi jim na sto kilometrech po asfaltu pomuze vic nez ztrati na 500m terenu.

      0 0
      • HLAVA  

        ale na ty kratke XC zavody to možna de nestraciš energii ale holt musiš vydržet to třiskani do ruk

        0 0
        • lubos  

          Ty ruce , to jeste de. Ale chrbtice … holt my postarsi vekem, poznamenany neustalym sezenim v kancelari, to mame blby :)

          0 0
          • lubos  

            Jsem chtel rict, ze nejenom vidlice ale i tlumic uz musim mit odpruzeny :)

            0 0
          • Radek Broz  

            Dej si treba v kuse DH trat ve Spindlu a garantuju ti, ze v pulce nebudes myslet na nic jinyho, nez ze bys si ty ruce nejradeji uriznul:o)

            0 0
            • lubos  

              Mne to nepis, ja ani nemusim DH trat a poznam co to je, kdyz boli ruce i pres odpruzenou vidlici :)

              0 0
              • Radek Broz  

                Ja jen ze tvuj prispekev vyznel, jako by byly ruce to nejhorsi;-) To me treba dost bolej zada, kdyz jsem na svym biku nucenej jet do kopce.

                0 0
                • lubos  

                  Nejhorsi jsou zada, resp. neco v nich kdyz boli ve sjezdu i pres fulla.

                  0 0
    • Meesha  

      Letos uz jezdi jen Skareba. Je to asi i tim, ze letos je plne podporovanej Progresscyclem, takze se o toho Skareba nemusi tolik bat. Moratku mel na nejaky zavody pucenou. Rika, ze na pevnej podklad pevnou vidly.

      0 0
    • kovar  

      a nechceš se raději zeptat Rybaříka, pokud chceš opravdu slyšet proč?

      0 0
    • Tomcat  

      Je lehčí, nebo se tak nehoupe. , nedá se říci že pro XC by byla pevnější a levná už vůbec ne.

      Charakter XC závodů a některých maratónů dovoluje použít komponenty, které nejsou pro dlouhodobé použití epohodlné nebo ani toto použití nevydrží. Takže pokud to je z 75% cyklocross nebo silnice, šlo by to jet i na crossu , protože jak Pádlista trefně poznamenal ten zbytek (ztáta ) není v celku tak hrozná.

      Ty brutální sjezdy to sou protože jste už hotový, nemáte techniku a to kolo na to není primárně dělaný.

      0 0
    • lubos  

      Protoze to co mi dame za 9hodin, oni v poklidu jedou hodin 5 a to se jeste da. Ale kdyby meli jet 9hodin, tak by si asi rozmysleli tu pevnou :)

      0 0
    • Daf  

      No zavodni auta take nejsou nastavene tak aby se ridic citil pohodlne, ale tak aby byly co nejrychlejsi. Je to jednoduche. Pokud ma Ivan pocit ze s pevnou bude rychlejsi tak ji tam nasadi :)

      0 0
      • Gatier  

        Aby nemusel travit hodiny a dni na BF zbytocnymi otazkami typu: Jak nastavit, doladit, rozebrat atd :-)

        0 0
    • Vitimil  

      Nejenom on ale i pár dalších lidí jezdí na pevné vidli. Podle mě je to zvykem z cyklokrosu, který jezdí nejčastěji přes zimu a začne jim to vyhovovat a navíc neztrácí tolik energie při šlapání..no a samozřejmě honí gramy..

      0 0
    • Volf  

      Protože už Svorada tvrdil, že pohodlí je luxus, který si závodník nemůže dovolit. Prostě co je dobré na závody nemusí být dobré do civilu.

      0 0
      • lubos  

        Hmm, no po precteni nazoru ceskych zavodniku z Tour ohledem dodavanych sedel jsem si neni jistej jestli Svorada tehda vedel o cem mluvi :)

        0 0
    •  

      Džez nade vše!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.