• collin264

    Chtěl bych přejít z crossovýho kola na silničku. Taky hledám něco levnýho. Kterou byste brali vy?

    • Merida road 880 asi 12 990 Kc
    • Dema Alvito DC 12 999 Kc
    • Vertec R-111 Sora Dual 14 790 KC

    Díky za rady.

    0 0
    • gobike  

      No tu Meridu, ta je dobrá.

      0 0
    • Vrci  

      Meridu nebo Vertec.

      Zkusil bych se ale dohodnou na krámě na výměně dualů za tiagru, kazety a řetězu za devítku. Nejde ani tak o ten jeden převod, ale o to, že Sora dualy jsou neš?astně řešený.

      0 0
      • kesu  

        asi tak,jezdim na sore a je to vedle devitky spatne odstupnovany a dualy sora se nedaj s tiagrama srovnat ta tiagre je uplne nekde jinde

        0 0
      • fousac  

        co je na Srora dualech tak spatnyho?? jezdim je rok a nemam s nima problem…

        0 0
        • fousac  

          a jezis.. ty rana.. :/ jasne ze Sora dualy…

          0 0
          • Vrci  

            Řazení po pružině (odřazování), když držíš oblouky v dolní části. Možnost řazení pouze po jednom pastorku. Výdrží jsou dobrý, ale ergonomie nic moc.

            0 0
            • fousac  

              to bude dost osobni.. stejne se 99,9% casu drzim shora za paky, takze to mi nevadi.. odrazovani dolu po jednom pastorku mi prijde taky docela normalni stejne jako na bikovejch packach.. a nahoru jde tahat o tri pastorky…

              takze stejne dle gusta kazdeho soudruha…

              0 0
              • Vrci  

                Nahoru to jde u tý mojí pouze o dva z 8 přes 7 na 6. Stejně si ale myslim že Campa je Campa.

                0 0
                • duk  

                  To jo na kampě můžeš odřazovat o 10 pastorků najednou :-)

                  0 0
                  • Vrci  

                    Rychlejší je to na dvakrát než všech deset najednou.

                    0 0
                • fousac  

                  clovece tak mas pravdu predsedo.. sem na to vcera koukal, a radit opravdu jenom o dva pastorky.. tak to se omlouvam za mystifikaci.. ale ne ze by mi to na tech pakach nejak vadilo.. ;o)

                  0 0
    • Vóca  

      Jestli chceš kupovat za tyhle peníze silničku tak si nekupuj novou, ale mrkni se na webu po inzerátech a nebo si inzerát sám podej. Myslím, že budeš určitě úspěšnej.

      0 0
      • Matts.  

        jasné, kúpi? ojazdenú, kde za chvíľu možeš meni? všetko a preplatíš ju parádne.

        0 0
    • kusabi  

      koukni se na Spyder ram(3k), u Sirera maj sadu Xenon za 8k…mno, sedlovka a riditka nejaky lowend, kola poridis do 4k a naslapy do 2k…pak jeste boty 2k, lepsi kratasy s laclem (2k)… ale kdyz kouknes po bazarech-taky reseni…

      0 0
      • m.arek1  

        xenon ma tu istu nevyhodu ako sora … radenie len po lednom stupni … naviac je celkovo strasne tazka (cela sada) aj oproti mirage … ked campagnolo tak aspon mirage (v tejto cielovel sume samozrejme)

        0 0
    • duk  

      Silnička z nojeho profilu- 12000Kč second hand. Mám jí sice teprv od zimy ale zatim úplně bez problému.

      0 0
    • Bobo  

      Radil bych něco jetýho a pak třeba postupně upgradovat po dílech. Za 15k se dá pořídit docela slušná starší silnička a pak sám uvidíš, kde by bylo nejlépe zainvestovat.

      0 0
    • 0v0ce  

      blbej dotaz..podle ceho se na ziletce urcuje jakou velikost by jezdci sedela??

      Ty jednotky 56, 57 cm me docela matou.

      0 0
      • vt  

        V kazdym obchode ti reknou takovy ± prepocet z cm ramu na cm cloveka … ale vzhledem k ruznym vyrobcum , sloopingum atd, se to musi stejne vyzkouset.

        0 0
      • Vrci  

        Je to vzdálenost střed – konec sedlové trubky (duratec), střed – horní hrana horní rámové trubky (fort) nebo střed – střed horní rámové trubky (GT dokud mělo tři trojúhelníky).

        0 0
      • Pavlis  

        Existuje na to snad vypocet, ale cetl jsem, ze kdyz stojis, tak bys mel mit u klasicke silnicky od rozkroku k trubce 6cm.

        0 0
        • vt  

          Vybirat ram podle rozkroku je blbost. Zasadni je dycky sedlo-riditka … jedina cesta je vyzkouset nebo omerit stary kolo. Vypocty poradi, ale spoctou to maximalne pro nejakyho idealne prumernyho joudu, ne to tebe.

          0 0
    • collin264  

      všem díky za názory.kouknu se po nějaké starší, ale spíš to vidim na tu meridu. A ještě jedna otázka. Není převod 39/25, jako ten nejlehčí, moc těžkej do kopců? Na crossu jezdím těžký stoupání na 38/28, ale stejně musim občas ještě podřadit.

      0 0
      • fousac  

        jestli hodlas jezdit vicemene turisticky, tak si sezen trojtac.. ;o) ja turista na silnicce vyuzivam nejlehci 30/25 docela casto..

        0 0
        • Haryk  

          Spíš než 3-tác,bych nasadil radši Compact.Dopředu 50–34,dozadu 12–25(nebo 28) a musí to fičet.Trojtác mně připadne jako přežitek.

          0 0
          • Vrci  

            Ke Compaktu jedině 11–23, jinak si utrhneš z kopce nohy.

            0 0
          • Paja  

            Pred mesicem jsem byl na Mt. Ventoux a vetsina silnicek tam 3tac mela, takze ve Francii se asi jeste neprezil:)

            0 0
            • Paja  

              Ikdyz proc vlastne ne, rozdil 34–30 uz neni velkej a na 48–12 se uz da uslapat min 55kmh, takze pokud to je na nezavodni jezdeni…na druhou stranu ma trojtac krome vahy a pro nekoho estetickeho hlediska nejakou nevyhodu?

              0 0
              • Pá-dlista1  

                Vetsi odpor vzduchu? Horsi retezova linka? Nakladnejsi?… nevim. Snazim se na neco prijit. Co ctyrtac?

                0 0
              • bassline  

                Ty si bol na tejto legendarnej hore???? No super, jak ti zavidim :-((((

                0 0
      • Vrci  

        Andrle jel Beskyd tour (Pustevny, Soláň a Kasárna) s nejlehčím 39/23 :-), Konečný se nechal slyšet, že než dát na kolo 25 to už by mohl rovnou chodit pěšky

        Je to jen o nohách, 25 do Čech stačí.

        0 0
        • collin264  

          bohužel se s nima nemůžu srovnávat :)

          0 0
          • boulder  

            já mám nejlehčí převod 30/28 a už jsem byl za něj párkrát hodně rád, je fakt, že nejsem žádnej vrchař

            0 0
          • Vrci  

            já taky ne :-( na těch 39/25 jsem to vyjel, ale byly chvíle kdy by se 27 hodilo

            0 0
            • vas  

              Ja jsem si prave kvuli letosnimu beskydu 27cku poridil a nelitoval jsem toho i kdyz stejne jsem i stou 27ckou mel obcas slabe chvilky. U me je celkem rozdil jestli ten krpal jedu jednou nekdy z kraje do 50teho km, nez kdyz jich je nekolik a jeste k tomu na xtem kilometru. Jinak normalne jezdim kazetu s 23kou.

              0 0
            • m.arek1  

              tiez si myslim ze na 39/25 sa da vyjst temer vsetko … hoci keby som na to mal asi by som siel do toho Compact Drivu … ma to vsetky mozne vyhody … moznost lahsich prevodov … nizsia hmotnost … vacsia tuhost … akurat ta cena … a ze vraj vacsie opotrebenie … ale na to sa pri 5000km/rok mozno vykaslat … jo a este k tomu to vyzera tak kraaaasne … http://www.campagnolo.com/…nkset-CT.jpg

              0 0
        • Matts.  

          Vrci čau, bol som tiež, Pustevny som šiel 42/21 v sedle, Soláň tak isto, Kasárna 30/19 (Sora, trojtác)

          0 0
          • Vrci  

            Pustevny jsem jel na 39/23, Soláň nevim, Kasárna na 39/25. Jel vedle mne někdo s trojtácem nebyls to ty? Ze servisního auta nám nabízeli vodu.

            PS kolo je v profilu a měl jsem na sobě červenej dres a bílou metku.

            0 0
      • MlokCZ  

        Já jsem jeden z těch méně výkonných hobíků, tam kde tu ostatní (aspoň podle toho co píšou) jezdí průměry kolem 28–30, tak na podobných tratích já mám tak 23–25. Dříve jsem měl 3 roky silničku s 39/26 a bylo to na mě málo. Teď kupuju novou a dávám 10-kolo 13–29, to už by na mě mohlo být tak akorát. Trojpřevodník se mi už přeci jen dávat nechce.

        0 0
      • Man  

        Ja mam prevodniky klasicke 53/39 a kazetu 11/21 a vysiel som vsade, takze nemaj obavy.

        0 0
      • Bobo  

        Nebál bych se toho. Silnička taky jezdí o dost lehčeji než cross. Osobně dávám kazetu 12–25 fakt jen výjimečně, jinak jezdím 12–23 i po Jeseníkách a Orl.horách a to nejsem žádnej chrt (sámo s převodníkama 52/39).

        0 0
      • Novak27  

        Koukni na www.bikezone.cz mají tam slušnou nabídku COMPACT klik.

        0 0
      • jfk  

        mám od letoška kliky 50/34 a kazetu 12–25 (předtím 53/39 a 13–26). z kopce jsem schopen šlapat 65km/h a těžší převod mi rozhodně nechybí. jelikož jezdím víc frekvenčně, tak do prudkých kopců využiju i ty lehčí převody, ačkoliv v Čechách jsem zatím nepotřeboval lehčí než 34/23. záleží na výkonnosti a stylu šlapání

        0 0
        • Novak27  

          Zdar a jak přesmyk. Kuapoval jsi nějaký spěšl, nebo Ti v klidu chodí klasický ?

          0 0
          • jfk  

            nekupoval. mam klasicky presmyk record a kompakt kliky FSA a chodi to snad jeste lip nez pred tim s klikama campa. jenom objimka s presmykacem musela jit asi o 1 cm dolu, tudiz toto nelze v pripade, ze je na ramu navarka

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.