• Splinter

    No, stručně a jednoduše, názor na prodejnu a obsluhu? Já nespokojen… Nezájem prodavačů nekvalifikovaní „odborníci“ neschopní poradit…

    0 0
    • Vladimír  

      reklamoval jsem tam kratase a byli desne protivni, podle zakona mam narok i na uhradu nakladu spojenych s reklamaci, tudiz kdyz mne rekli do telefonu at kratase dovezu chtel jsem proplatit benzin, pres hodinu jsem se s nima hadal, potom oni ustoupili, protoze poznali, ze vim svoje. Dali mne dost velke odskodne, to jsem necekal, ale jinak jsem timto na ten obchod zanevrel. Letos jsem poznal Bikezone a naprosta spokojenost.

      0 0
      • DyEm  

        chodím tam, jak kdy,ale spíš spokojenost, akorát občas musím prodavače přesvědčovat, že to, co chci, tam opravdu mají. Náhradu za benzín :) nemáš nárok, leda tak za lístek od autobusu.

        0 0
        • Vladimír  

          prostuduj si zakony, pokud reklamujes zbozi a v prodejne ti reknou aby jsi jej dovezl, tak mas narok na uhradu nakladu.

          0 0
          • Splinter  

            Jojo ma pravdu,mas narok na uhradu nakladu s reklamaci spojenych… A myslim ze podle zakona mas i narok zbozi do 10 dnu bez udani duvodu vratit…

            0 0
            • architekt  

              myslim, ze ta lhuta je 14 dni a plati pro pripad, ze si zbozi nemuzes pred koupi prohlidnout. V praxi to znamena nakup na dobirku (pres net) a tak podobne.

              0 0
          • BH  

            to je pekna blbost, to me tedy najdi v zakone takovou stupiditu(ne obecne placani, ale presne § a cislo zakona) jako ze ti nekdo bude proplacet benzin,to si jako meli prijet k Tobe pro ty kratasy domu?Co to na nas zkousis?

            0 0
            • Vladimír  

              to neni stupidita, oni meli do telefonu rict poslete nam to prepravni sluzbou na nase naklady. Pokud budu mit cas, tak ti ty paragrafy najdu. Kdybych nemel pravdu, tak mne u Sirera a nejen tam, ty naklady neproplati

              0 0
              • BH  

                z uvedeneho § prece nevyplyva , ze ti musi uhradit naklady na dopravu na prodejnu.I soud a nebo spravni organ ti prizna nutne nakldy na dopravu odpovidajici napr. MHD a nebi verejne doprave. provoz vozidla hradi vyjmecne a pouze po predchozi dohode. navic k tomu je nutno dolozit TP a nahrad se pocita na zaklade platne vyhklasky o cestovnich nahradach.Ja skutecne s takovym vykladem prisluusneho zakona nesouhlasim a nejsem presvedcen , ze je spravny.Ad absurdum pokud jsem ze Zlina,koupim napr. Kulickove pero v Asi, tak si tam udelam vylet svym porsche o obsahu 5 l, a ubohy trafikant me proplati naklady ve vysi 5 tis . kc, pricem hodnota veci je 5 kc. je to blbost.

                0 0
                • Vladimír  

                  nemusis jezdit do Ase svym Porschem. Mas narok na nahradu jen kdyz ti prodejce rekne „tak to sem dovezte“, pokud ti rekne poslete nam to balikem na nase naklady, tak nemusis Porsche vytahovat z garaze.

                  0 0
                  • BH  

                    mas pravdu, ale obcas bych tak rad sve Porsche provetral..

                    0 0
                    • vlk  

                      co to máš za porsche-obsah motoru 5L-to máš asi ještě nějaký prototyp z dob Ferdinanda.Porsche s největším objemem má zatím jen 4,5l a je to ten hnusný teréňák Cayenne.Tak to je fakt hnusný auto. :o))

                      0 0
              • BH  

                2× mer jednou rez… beru zpet, nedalo me to a konzultoval jsem to s pravnikem a mas pravdu. takze sorry, ne vzdy se vyplati pouzivat selsky rozum…

                0 0
            • Volf  

              Tuto záležitost upravuje § 598 občanského zákoníku.

              zakony.fin.cz/pri­lohapg_p5-Cz0040_1964_0­50101_08b.htm

              0 0
      • architekt  

        U sirera jsem sice nebyl, ale s bikezone naprosto souhlasim. Velmi ochotna obsluha a dost dobre ceny. Chtel jsem neco od pells tak ochotne obednali. To bylo ve ctvrtek kolem 13:00. Prodavac mi rikal, ze tenhle tyden to uz asi nebude a vzal si na me cislo ze mi napise sms az to budou mit v obchode. Kolem 16:30 mi prisla sms, ze uz to maji na sklade a ze si pro to muzu prijit. Taky jsem tam kupoval ram – komunikoval jsem s majitelem telefonicky a mailem a naprosta spokojenost – hazel do placu ruzne nabidky a tak. Naprosta spokojenost

        0 0
        • rock  

          Hmm, bikezone … na objednaný pláš? od Maxxisu jsem tam čekal skoro měsíc a že už ho mají na skladě jsem se dověděl díky tomu, že jsem tam přišel koupit něco jiného a cvičně jsem se pozeptal, jestli se něco pohlo s objednávkou … ale jinak byli velmi ochotní, to nemohu popřít – a některé ceny jsou mimořádně rozumné …

          0 0
        • gumid  

          K Pellœu se vyplatí si zajet přímo, na Slaměníkovu, do areálu býv. cementárny v Maloměřicích. Full výběr, lidí málo, obsluha OK.

          0 0
      • Karaya  

        No, ona ani reklamace v Bikezonu nebývá bez problémů…Ale jinak se tam nakupuje dobře…

        0 0
    • Mayan  

      Já spíš spokojenost. Nakupoval jsem tam před rokem a půl (celé nové kolo plus vybavení) a prodavač (který aspon vypadal že tomu rozumí) kolem mě skákal asi dvě a půl hodiny a byl ochotný, poradil při všem, vč. výběru helmy. A nebylo to nijak zvláš? drahé kolo… Předtím jsem tam mluvil asi s šéfem a ten byl taky v pohodě. Pak jsem tam byl ještě párkrát, to jsem chtěl jen prkotiny, a je pravda, že už tak ochotní nebyli.

      0 0
      • Mayan  

        Ještě musím připsat, že ten týpek co kolem mě tak dlouho skákal (upravoval mi čerstvě poskládané kolo – výšku řídítek, sklony atd., a vybírali jsme další vybavení) dokonce pujčil svoji cyklistickou obuv s kuframa, abych se mohl jet krátce projet a vyzkoušet SPD, a to jsem to kolo ještě ani nezaplatil! Musím říct, že po tomto nákupu se tam rád vracím a těžko mi něco zkazí dojem. V jiných obchodech jsem si většinou připadl víc jak „otrava“. Servis mi tam udělali taky kvalitní, ale je pravda, že jsem po nich zatím nic složitého nechtěl…

        0 0
    • chlastik  

      Já jsem tam kupoval celé kolo a obsluha velice příjemná a ochotná. Na druhou stranu jsem tam byl kupovat lahev a na můj naivni dotaz jestli nemaji nějaký lepší který nesmrdí (myslel jsem umělou hmotou), mě mladý prodavač s vševědoucím úsměvem brouka pytlíka odpověděl, že si tam nesmím nechat zatuchnout pití. Jinak zítra tam jdu reklamovat sedlo a vidle, tak uvidím.

      0 0
    • Siddha  

      muj nazor: je to pekne zruky…

      0 0
    • Roman  

      Rád tam chodím, mám s nima jen dobré zkušenosti. Je ale fakt, že poslední dobou bikezone nasadilo hooodně vysoko la?ku – vzorná komunikace, znalosti, atd… Sakra, ale tohle snad už patří do placené reklamy :o)

      0 0
      • gumid  

        Chodím tam od začátku jejího otevření, byl jsem spokojený až do poslední návštěvy. Byl jsem s přítelkyní koupit 3/4 od Sensoru. Pátek okolo 12:30, tři prodavači, dva kupující, dva čumilové a my.Bez povšimnutí obsluhy jsme samoobslužně vyzkoušeli jednu velikost,která nebyla ok, tak jsem se šel zeptat, zda by nebyla jiná. Jeden zmizel do skladu a nevyšel, druhý:„nevidíte, že tam prodávám kolo, musíte počkat“.Přítelkyně v té jejich plento-kabince a čekala…celkem jsme tam takhle „šaškovali“ skoro 20 minut,vyzkoušeli z toho věšáku 7mery, leč jiných značek, Sensory měli jen jedny a tak jsem musel OBTĚŽOVAT pana prodavače. No prodavač – kluk, korálky, uprostřed brady rezavý trs asi vousů, odrbané triko, žoviální slovník. Na dotaz, zda je mají v jiných velikostech jsem uslyšel, že ne. A nebudou. Se to už teď neprodá. Z toho jsem usoudil: a/ neumí zdravit b/ zboží pro dámy se kupuje jen jako doplnění sortimentu – po jednom, dvou kouscích od velikosti. c/sezona/ cyklo obl.-novinky, výběr/ začíná tak začátkem května a končí tak 15. května – předtím ještě není a potom už není d/snaha je pojem, který obsahově nezná

        Od té doby, řeknu-li doma Šírer, slyším něco o SUPER obchodě…přitom tam jsou i prodavači ochotní a vstřícní, dokáží vyhovět. Holt, stačí jednou škobrtnout a snaha zbytku je vinou jednoho fríkulína ( free+cool )pod kytkama.

        Namítne-li někdo, že jsou to kalhoty od Sensoru a u této značky, resp Ultrasportu, je LAXNOST v zásobování charakteristickou vlastností – budu muset souhlasit. Letos mne „MILE“ překvapily svou „dostupností“ rukavice RACE – coby novinka, která není a nebude v dohledné době k dodání. Ale což, v katalogu vypadá dobře, neníliž pravda?

        0 0
        • Splinter  

          NO ti čumilové jsme byli asi já a kamoš… Prošli jsme celý obchod,kupoval jsem jen camelbak tak jsem se chtěl podívat co je novýho… Ale ten nezájem prodavačů,jeden si tam četl nějakej katalog a to bylo všechno…

          0 0
          • gumid  

            Nevím, tohle bylo 3.6.2005

            0 0
            • Splinter  

              No jo… Já tam byl 10.6. Ale takovej přístup sem nezažil ještě nikde… V Brně je na tom podle mě nejlíp Dream Bikes (Bývalej Rocky) a Velo Hanák… Tam jsem spokojenej

              0 0
              • Volf  

                Nechci někomu ublížit, ale když mám jít v Brně do krámu tak k Hanákovi a ke Svoradovi. U Šírera jsem byl asi tak 3 x a vždycky jsem měl dojem, že jak jim hned neřekneš, že jdeš utratit alespoň 20 000,– tak tě maj na salámu, nebo spíše těžcí profíci.

                0 0
        • Máca  

          Problém je většinou v lidech – bohužel většina prodavačů v cyklo prodejnách jsou různí závodníci nebo pseudozávodníci nebo známí známejch atd. zkrátka lidi, kteří nejsou školeni co a jak se má ve kšeftě dít. Většina si tak nějak zvykne a najde nějakou snesitelnou rovinu pro sebe a snad i pro zákazníky, ale jsou jedinci, co se na tu práci vysloveně nehodí – neochota, neznalost, sežrali všechnu moudrost světa. Pokus se to ještě nakombinuje tak potěš pánbů a vlastník obchodu by s tím měl něco dělat, protože ti prodavači jsou placení právě za to, že budou ochotní, budou vědět, a své ego využijou k tomu, aby zákazník byl spokojený a věc si v tom obchodě koupil. Prodavač je od slova prodávat – ne bejt otrávenej, čučet a machrovat, pokud to některým jedincům nedochází, měli by spíš zkusit jinou práci. Nějak jsem se moc rozkecal, pardon, ale přístup některých „profesionálů“ mě taky dokáže dost zvednout tlak.

          0 0
          • gumid  

            To je zlatá pravda. Je fakt, že tenhle nešvar bují obzvláš? v tomhle byznysu. Z praxe znám řadu bývalých aut. závodníků z různých disciplín, ke kterým je radost s autem jezdit. Nikdo nad váma neohrnuje nos, protože nerozumíte všemu, protože jste přijel jen Felícií – oni většinou pochopili, že jim přinášíme peníze. V cykloobchodech to někde vypadá spíš tak, že jsou poskytovateli neplacené charity a tak se také k zákazníkům chovají. Je to jen o lidech!

            0 0
    • MartinXC  

      Zboží docela ujde, poměrně široký výběr biků. Vždycky jsem je měl za prodejce kol a velice mě překvapili, když jsem se nedávno na švihu na ně obrátil, zda by mi vyměnili 2 dolní pastorky na Campě. Bylo to na počkání a za rozumné peníze a dokonce druhý pastorek vytáhli ze setu kazety …

      0 0
      • Siddha  

        aby ne, kdyz sou ofic. zastupci Kampy…

        0 0
        • MartinXC  

          Ale jo, ale poukazuju spíš na okamžitou akci, kterou bych jim podle ohlasů nepřisuzoval.

          0 0
          • mastihuba  

            budiž jim to ke cti, šéf si u nich na jaře koupil kolo, tak aspoň uvidím co a jak se servisem.

            0 0
            • MartinXC  

              Jinak co to zabalil Palatka (MKT) tak zase hledám v Brně rychlý (nejlépe na počkání) a spolehlivý servis se znalostí Shimana(MTB) i Campy …

              0 0
              • sluníčko  

                no ten kluk co dělal servisáka u Palatky je teď u Hanáka

                0 0
                • MartinXC  

                  Vím, už víc než rok. Ale i Palatka má šikovný ruce a leccos umí sehnat.

                  0 0
              • mastihuba  

                známej chválí hape, ale významnou roli asi hraje dlouhodobější obchoní(servisní) vztah. Naši zákazníci z TOP50 mají také svoje priority.

                0 0
                • Jester  

                  V Hape jsou perfektni prodavaci, mam to tam strasne rad, ale na servis bych chodil jinam. Nebyl jsem tam prilis spokojenej.

                  0 0
    • ddreamon  

      Podle me se v republice nenajde lip zasobenej obchod, takze kdo si kolo nevybere tam, nemuze si vybrat nikde jinde. Rozsah sortimentu je sokujici. A jeste dovetek k reklamaci kratasu – myslim, ze s ena jakemkoliv produktu muze stat cokoliv. Vada kratasu – proc ne? A chtit po nekom, kdo takovou znacku prodava nahradu cestovneho – to je ciry parazitizmus (abych nepouzil sproste slovo). Oni za to prece nemohou. Ze zakona na to sice narok je, narok je i na vraceni nevyhovujici veci bez udani duvodu (alespon ve svete), to by se ale musel cely system maloprodeje na svete zhroutit, kdyby takovych blaznu bez unzani bylo vic.

      0 0
      • Splinter  

        NO když mluvíš o nejlíp zásobeným obchodě… Tak měli dva druhy brzdovejch gumiček… Mají tam akorát kvantum kol… Raději si v některém jiném obchodě počkám a oni mi to objednaj…

        0 0
      • mastihuba  

        no jestli v Praze nemáte líp zásobenej kšeft než je brněnskej Šírer tak je mě vás celkem líto.

        0 0
      • Vladimír  

        To ddreamon: oni jsou podnikatele a snazi se vydelat, ja jim take nevytykam jejich nekolika set procentni marze. Pokud dres jenz nekdo vyrobi za 100,– oni prodavaji za 2 000 tak drzim hubu a bud koupim nebo nekoupim. A ja jsem zakaznik a pokud mne nekdo proda neco nekvalitniho a ja musim kvuli tomu jet 100 km kvuli reklamaci, tak to prece nebudu platit.

        0 0
    • Splinter  

      TAK jsem se vratil s novym vakem… Tenhle teče prozměnu dole. Už mě to leze na nervy! Nekupujte vaky Axon!

      0 0
      • piskot  

        neboj, mě taky lehce teče dole :) vždycky před vyjížďkou musím pořádně utáhnout ten spodní závit a pak to teče jen lehce. A náustek je taky na hovno…

        0 0
        • Splinter  

          A to se s tím spokojíš? Mokrý záda od blbýho báglu? Když za něco dám love,tak očekávám funkčnost… To sem moh vozit v baglu petku nejake mineralky a byl pokoj…

          0 0
    • netuch  

      na sirera jsem zatim taky neslysel nic peknyho…snad casem.ja tam byl jednou a myslim,ze tam o mne nikdo nic nevedel,nebo si mne nevsiml:) v brne je nejlepsi JARDA PAVKA!!!!

      0 0
      • gumid  

        To možná je, jen by měl zapracovat na VZHLEDU svého království. První pohled je šílený!!!!

        0 0
        • Máca  

          Proč, M-palác to zrovna není ))), ale v pohodě, ne? Když vím, pro co si tam jdu, tak nepotřebuju prohlížet metry a metry prodejní plochy, stejně by na ní staly jen kopletní kola, tak jako jinde.

          0 0
          • hydrant  

            mám rád, když jsou v obchodech vitrínky s vystavenými komponenty, když tam jsem, tak se rád kochám :-)

            0 0
      • DyEm  

        no vidíš, já chtěl u Pavky utratit 70–90kkč a poslal jsem je na konci do ******. Je pravda, že jsem tam tehdy potkal jeho starou, všechno byl problém, rám, kola, sada, prostě všechno. Očekávám, že pokud chci utratit takovej ranec, že zvednou prdel a telefon a zjistí možnosti a ne prostě se vám ozveme, na což se dotyčná stejně vysrala. Takže nakonec jsem to koupil u Šírera a téměř úplná spokojenost

        0 0
        • netuch  

          pravda,obcas to trosku skripne,ale opravdu kdyz vis co chces a jak,tak to jde…a zatim kazdej s kym se bavim potvrdil – KOUZELNIK S CENAMA…nedam na neho na kluka dopustit.a ze nema vytrinky? ma,z ulice velkou a tu mu nejakej loupeznik rozbil…:) mam to tam rad,uz pro ten kontakt.kdyz bych nu sirera vytasil tvoje jmeno nebo fotku,tak mi nebudou verit,ze uz te nekdy videli…co? u pavky a podobnych vi presne,dokonce uz i vedi co ti nachystat a myslim i co pijes…:)

          0 0
          • Siddha  

            taky do Pavkarny chodim, ale spis pro ruzny prkotiny, mam to kousek… von Jara je fajn, ale mel by nekdy trochu zklidnit. kdyz tam slysis po desate stejnou historku z nejakyho zavodu pred 20 lety tak pochopis. (duvody mistni znaji, ostatnim netreba) a dneska s konkurenci eshopu prichazi o spoustu zakazniku shanejicich neco levneji… a servisak Misa je legenda ;)

            nevite nekdo co je s mym oblibencem Bartolsicem??? Najednou to zabalil, na kramku neni nic napsanyho, vevnitr jakysi stary obrazy a mobil nejede…?

            0 0
            • Santus  

              Bartolsic by snad mel fungovat v novym cyklobchode na rohu Koblizne naproti bance. K Pavkovy chodim taky rad.

              0 0
              • pepek  

                Kuva, nemohls to napsat dřív? Včera jsem dal kola vycentrovat jinam. Ach jo, vzdycky su o trochu pozadu :-(

                0 0
      • OCG  

        To je kde? Vim o hobby sportu na veveri, Dream Bikes na Smetance, Sirer, pak chlapi na Jiraskove, od Hanaka mam vidli a ted i zimni kalhoty, ale kde je pavka, to netusim. Jinak Dream Bikes jsou skveli, onehda jsem potreboval elektrosvorky, tak mi jich par dali a ani za to nic nechteli. Poradi, pomuzou, nezda se ze by cokoliv byl problem… Akorat tam toho zatim nemaji tolik, co v HobbySportu…

        0 0
        • rock  

          Scénka z DreamBikes: před vánocemi jsem tam kupoval plášť (jedno z mála míst, kde mají IRC) no a znáte to – vyzkoušet přilby, jestli mi některá nepadne, okukovat vystavená kola (měli tam nádhernýho Storcka) atd atd., okouněl jsem tam po nákupu min. 20 minut :-) … už při mém příchodu stál u pultu tak 12letý gentleman. Postupně jsem začal vnímat jeho dialog s prodavači: mladý pán chtěl vědět, „kolik stojí frýrajd“ (usoudil jsem, že měl nalomené rodiče na ježíška). Celou tu dobu, co jsem tam byl a ještě po mém odchodu se z něj prodavači snažili velmi ochotně vydolovat, co si mladík vlastně pod tím slovem představuje, jestli chce jezdit sjezd nebo poskakovat někde po parku ve městě, jaké má zkušenosti atd atd … dokonalá ukázka andělské trpělivosti, v určitém okamžiku dokonce vytáhli jakýsi časopis a ukazovali mu obrázky, jestli to je ta činnost, kterou má na mysli … klobouk dolů …

          0 0
    • meles  

      Šírera nebrat.Nevím jaké máte zkušenosti z jejich mechanikem,ale já otřesné.Je to fušér.Měl jsem tam na garančním servisu LRS tlumič.Do té doby fungoval. Vratil mi jej z nefunkčním tlumením /mlátil/.Prodavač co mi to vydával vůbec nevěděl co je to tlumení.Prý to přece pruží?!Potom se to pokoušeli opravit bezvýsledně, až mi nakonec dali tlumič jiný, jetý. Situace se opakovala letos znova.Nepoučil jsem se a tlumič jim svěřil do servisu. Při přebírání kola jsem zapružil a rány jako od kladiva. Ten servisák mi do očí arogantně oznámil co mi na tom prý vadí? Vždy? to pruží? Opravit to nedokázal. Nakonec po tahanicích mi přímo u Meridy dali tlumič nový. Dále mi praskla zadní stavba u Trans-missiona, klasika.Po měsíci jsem dostal novou zadní stavbu. Hned po vyzvednutí kola jsem to jel projet, bohužel bez kontroly.Ten fušér mi sešrouboval zadní kyvku bez podložek pod ložisky, tudíž napevno,ono to trochu pružilo ale po chvíli jizdy to začalo skřípat a drtil se s toho lak.Mám to na fotce, asi to pošlu do Meridy a? vidí jací odborníci se jim starají o kola. Při reklamaci se mě ani neomluvili. Prý tam jenom dodají podložku a bude to v pořádku. Z toho plyne- nikdy Šírera, a raději ani Meridu. I když pokud zrovna funguje tak je to parádní svezení. .

      0 0
      • Splinter  

        Ja jsem již toho názoru taky… Dřív tam byla lepší obsluha… Teďka si rač počkám na zboží z netu. Ale na Vídeňskou mě už nikdo nedostane…

        0 0
    • Splinter  

      Že to vytahuju… Ale ta ludra teče potřetí… Při třetí stejné závadě mám nárok na vrácení peněz, ne?

      0 0
      • Páník  

        jo,pri stejny zavade 3, pri ruznych zavadach po 4

        0 0
        • Splinter  

          Dík… To su zvědavej.. Už dvakrát byli ochotní jak…

          0 0
          • mastihuba  

            hele nechceš to udělat jako já? rok už ho máš a změna je změna. ušetříš si čas i peníze.

            0 0
            • Splinter  

              Jo první chvílu mě to napadlo…

              0 0
              • mastihuba  

                kup Camela. Trošku mě začíná mrzet že jsem vzal ten hydrapack. Ne že by tekl nebo cokoli jinýho, ale Camel má trochu lepší provedení.

                0 0
                • Splinter  

                  Jenže aby do kejmlu něco aji vešlo tak to stojí majland…

                  0 0
                  • mastihuba  

                    No aby vak netekl… :)

                    0 0
                    • Splinter  

                      :-/

                      0 0
                    • bolekkrutor  

                      Camel Lobo mi taky tekl…ten silikonovej kroužek omega ventilu vůbec nedosedal do sedýlka-málokdy něco rekalmuju,zastávám názor,že co si člověk sám neudělá,nemá…sta­čilo to původní těsnění podložit zavařovačkou a těsní to tak,že když jej přez noc využívám jako nafukovací polštář,tak prostě neutíká

                      0 0
                      • Splinter  

                        Jn jenže tady mi tady teče takový malý těsnění k hadici…

                        0 0
                        • kafac  

                          Já jsem u Šírera zatím spokojen, a ten výše zmiňovaný mladík s rezatou bradkou a korálama byl jedinej v celým Brně, kterej mě dokázal sehnat ložisko (cartridge) do hlavové složení CANE CREEK … vzal si telefon že to zkusí sehnat, za tři dny volal že to pro mě má.

                          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.