• SirMike

    Původně jsem uvažoval o Avid Single Digit 7, respektive Speed Dial 7. Ale po té, co jsem se dozvěděl, že cena 1490,– je za jednu brzdu, trochu mi klesla čelist:o) Chci se proto zeptat, jaké V-brzdy byste volili vy. Nemyslím tím však kotouče. Vím o Hayes HFX-9, ale nechce se mi kupovat nový náboj a přeplétat kola. Jaká véčka byste volili vy? Díky za vaše příspěvky.

    0 0
    • MartinXC  

      Jestli chceš opravdu dobře brzdit Včkama a jseš trpělivý mechanik, kup si Mrazky (do 1500,–). Po seřízení a s dobrými gumičkami to jsou nejlepší brzdy z hlediska brzdného účinku. Ale to jejich seřízení…hlavolam.

      0 0
    • lubos  

      Muzes zkusit i SD5, je to totez, jenom o nejakych snad 5g tezsi. Cena je vyrazne nizsi myslim.

      0 0
    • biker007  

      Ty Avid SD7 dou kopit za 49 euro komplet predek + zadek. pokud mas cestu na zapad, tak se mrkni tam. nebo i s tim postovnym se to bohate vyplati.

      0 0
    • Daf  

      Prekvapive dobre brzdi i Deore ale chce to k nim rovnou dokoupit nove spaliky s botickama.

      0 0
      • kovar  

        toto podepisuju.

        0 0
        • miro  

          Tiez sa pripajam. Su lahsie ako brzdy s paralelogramom a s kazetovymi spalkami – ciernymi BBB- brzdia super.

          0 0
          • Air  

            No, chlapci, je treba rict kolik vazite. Mit 65 kg, tak muzu brzdit i nohou… Ale rozhodne lehke jsou, skoro jako XTR (protoze ty maji paral.). Me to zatim moc nebrzdilo, ale zkusim tam dat poradne spalky a uvidim. Myslim, ze by to melo mit ten potencial na brzdnou silu. Vzdyt je tam neco revolucniho oproti Avid SD5? Nic vazneho a prece brzdej lip a stojej 3× vic.

            Ale doporucuju SD7, ne kvuli vaze, ale protoze uz maji i cartridge a kupujes uz jenom gumky. Takze cenove vyjdou nakonec stejne a mas lepsi brzdy!

            0 0
    • krabica  

      Nevíte jak brzdí SRAM 5.0, 7.0, 9.0?

      0 0
      • te-pe  

        Sram 5.0 je OK! Mám ho vzadu a je tužší než Avid(teď nevím typ, ale stála cca 1200,–). I špalky docela dobrý, po výměně za cartridge jsem rozdíl ani nepoznal. Jen se mi u sramu ulomil takovej ten zobáček na vstupu do vodící trubičky.

        0 0
      • Daf  

        Sram 5.0 jsem porizoval tatovi na bika. Je na nich videt lacine provedeni ale jinak za ty penize funguji velmi dobre a rek bych ze s delsimy spaliky budou jeste lepsi.

        0 0
      • Darius  

        7.0 ted jiz jen vzadu naprosto bez problemu, spalky Fibrax

        0 0
    • jeniik  

      Prijde mi naprosto zbytecne kupovat draha vecka, pokud ti teda nejde o kazdy gram vahy. Paralelogram nezlepsuje brzdnou ucinnost, takze pokud ti jde jen o to, brzdit co nejlepe, tak si kup nejaky obyc brzdy a k tomu poradny spalky. Spalky jsou mnohem dulezitejsi, nez samotny celisti. A pokud nemas dobry paky, tak vymen i ty (treba paky XT pro kantiky s posilovacem brzdi spolu s obyc veckama naprosto uchvatne, jen musis mit vse naprosto precizne serizene a v dokonalem stavu (coz zase neni dlouhodobe udrzitelne, ze…))

      0 0
      • lubos  

        Nektere Vcka muzou mit problemy se serizovanim, vaklem, atd, atd. To je ten nejvetsi duvod investovat do Vcek rozumne, protoze neustale neco na brzdach serizovat neni buhvico :(

        0 0
        • MartinXC  

          To máš recht – mám na biku Avid-Mag, jak jsem je tam dal a seřídil, tak tam jsou už 5000km. Jedenkrát jsem musel posunout botky nahoru (po obrzdění už šly pod ráfek) a průběžně dotahuju lanko na pákách.

          0 0
    • petersv  

      No ja som tohto roku prešiel na Sh deore s paralelogramom a oproti obyčajným V-čkam cítim dos? velky rozdiel

      0 0
    • vtx  

      Já teď koupil dopředu XT 2004, sice je těžší než ten původní shit co tam byl, ale chodí lehce, snadný seřízení a brzdná síla je dostačující. Pokud to povrh dovoluje, jde i předek do smyku, jinak dojíždím jen po předním. Stojí 1000,–

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.