• Siddha

    SRAM Acquires Avid

    3/10/2004 – Chicago, IL -SRAM Corporation is pleased to announce the acquisition of Avid LLC. Over the last decade Avid has become recognized as an authentic innovator in the design and manufacture of brake systems for the bicycle industry. The acquisition by SRAM marks a major milestone for both SRAM and the Avid brand. “We are excited about the prospects” stated Stan Day, President and CEO of SRAM Corporation. “Avid’s growth has been impressive and the brand is strong. SRAM can now offer leading edge brake components to compliment our drivetrain systems. We are committed to becoming a full range component supplier to the bicycle industry. Avid brake systems are key to achieving our commitment.“

    Detailed integration plans with Avid are being formulated. The current plans include:

    • OEM sales will be conducted by Avid personnel for the MY05 selling cycle. These responsibilities will be integrated into the SRAM team for MY06.
    • Order processing and customer service for Avid products will be handled through their standard channels. We anticipate integrating these into SRAM starting June 1, 2004.
    • Manufacturing will stay with Avid’s current suppliers. These suppliers will be supported by SRAM engineering and manufacturing resources where appropriate.
    • Wayne Lumpkin, founder and President of Avid, will continue to lead Avid operations through the MY05 production ramp up. He will then move into an advanced development role for SRAM. Wayne will be based in Denver and work closely with our Colorado Springs development group.

    SRAM Corporation is excited about the inclusion of Avid within the SRAM product range. We are convinced that the combined strengths of Avid and SRAM promise outstanding product development and business opportunities for the industry.

    For More Information Contact: Michael Zellmann PR & Media Manager SRAM Corporation Tel: 312 664 3546 E-Mail: mzellmann@sram.com

    • cabbage  

      co takhle psat česky ?

    • lubos  

      No jenom doufam, ze se nebudou delat plastove packy Avid :-(

    • MartinXC  

      Jen aby to s Avidem nedopadlo jako s RockShoxem. RS byl cca do r.2000 špičkou v pružení. Po akvizici šla kvalita výrobků RS rapidně dolů. Vždycky jsem byl fanda do RS, ale teď bych si nic vyrobené po r.2001 nekoupil (Teda mám SIDa, ale už to má za pár :-)

      • BoB  

        Promiň ale Sram koupil RS nejdřív roce 2002 ale spíš bych řek že začátkem 2003

        • BoB  

          A navíc konkrétně Sram neni podle mě nic špatnýho ale často o moc lepší alternativa k Shimanu – viz náboje, brzdy (ty koupili od grimecy) kazety řetězy a teď i nové řazení XO a trigger v testech vždycky shimano převálcovali. Já měl zatim chvíli gripshift a fungoval dobře, žetězy a kazety jsou mnohem lepší než shimano. Takže já jim fandim.

          • MartinXC  

            Koupili je v 2002. Nicméně takové fůze velkého s menším málokdy nechají menšího bez následků (v tomhle byzysu se pohybuju). Kazetu mám ESP 9., ale XT je kvalitnější (tvrdost hran náběhů), životnost XT odhaduju o 50% vyšší. Jiné věci SRAMu neznám a zatím nemám důvod zkoušet.

            • BoB  

              Odpověděl sis sám – koupili je v roce 02, takže první řada, vyvinutá kompletně pod sramem je až teď na rok 05, prezentována na vegas bike show (zdroj MBA). A co se týče kazety, doporučuji recenze na mtbr, kde kazeta 7.0 je výrazně nad XT a 9.0 shazuje jedině nevhodně zvolený rozsah zubů (11–32 má 5*)

              • MartinXC  

                No recenze jsou hezký, moje osobní zkušenost jiná. Přesto myslím, že SRAM se v úpadku RS podepsal již dřív (ono to mohlo způsobit odchody lepších pracovníků ⇒ dopad do kvality). Pravda, kdyby to tak transparentně fungovalo, tak by vlastníkem Marzocchi musely být nějaké hutě (nárůst váhy vidlic :-)

            • blue  

              no ja bych rekl, ze v tomhle pripade neslo o odkoupeni firmy kvuli tomu, aby ji nechali umrit, naopak, sram si doplnil svoje portfolio o pruzeni, nejak nevim, proc by kupovali RS, aby ho potopili, kdyz jim v nicem nekonkuroval

              a pokud je pravda, ze az modely 2005 jsou vyvijeny pod sramem, tak zas na takovej propad to nevypada podle tech ukazek, co zatim prosakly…

              • MartinXC  

                Skoro vždycky se akvizice dělají z důvodů vylepšení portfolia a získání klientů a tím podílu na trhu. (Likvidační akvizice jsou příliš drahé a poškodí trh. ) V případě, kdy lepší je ten menší, se to vzhledem k „normalizaci“ systému řízení menšího větším promítne do výsledků. Nevím o jediné akvizici, která byla prospěšná tomu lepšímu-menšímu ! (V ukazatelích jakosti podle Malcolm Baldridge).

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.