silniční přehazovačka na MTB

23 nepřečtených
  • rajtyš

    jaké jsou výhody používáná silničních přehazovaček, popř. silničních kazet na MTB zejména na kolech sjezdových, frírajdových apod. he?

    0 0
    • duk  

      Na sjezdovejch kolech je výhodnější kratší vodítko. protože pak tu překazovačku tak často neurveš.

      0 0
      • Indian  

        :-) Výhoda je následující. Je to rychlejší, ale méně přesné,než dlouhé vodítko. Proto začlo dělat XTRko , XTčko a Sram X.O šaltry právě s kratší klecí.

        0 0
        • hanz  

          no že je to rychlejší teda nepozoruji ani omylem a že je to méně přesné nepozoruji ani dvěma omyly. Já na dh vozím silniční bo líp napíná řetěz a jak psáno výše jen tak někde se s ní nezachytneš…kdybi to šlo tak vozím silniční aj na xc ale to už chuděra nepobere.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Vysvětlil by mi někdo prosím, proš teda dělaj na MTB to delší vodítko? Jakej to má smysl, když to kratší je ,podle toho co čtu, ve všech směrech stejný nebo lepší? :o)

            0 0
            • hanz  

              krátký vodítko dle všeho má omezenej počet článlů řetězu které dokáže ještě šponovat, praxe ale ukázala že normální kliky a standartní kazety pobere aj krátké i když vlastně už nemá. Ovšem u španěla(velká velkej) toho už má skoro na smrt......takže asi z důvodu že dlouhý vodítko je víc blbuvzdorné a dřív ho urveš a tudíš pujdeš pro novej šatr. Moc to řešíš…to je jak s winckama, ty jsou taky zralý na zánik a jak se jim dobře daří.

              0 0
              • jonti  

                roztrhnes retaz, skratis ju o clanok, a uz ti to s kratkym ramienkom nepojde na XC biku. To je pre dostatocny dovod preco dlhe voditko.

                0 0
                • Pá-dlista1  

                  Kdyz zkratis retez, bude to stejne jen nouzovka na dojeti a to klidne muzes dojet i na jinem prevodu nez velkej/velkej.

                  0 0
                • hanz  

                  to chceš jako říct, že běžně jezdíš španěla a proto ti často praská řětěz jak ho křížíš a proto ho musíš na vyjíždce zkracovat a proto vlastně nemůžeš vozit krátký ramínko?......tak to potom ok, tvuj případ beru v patrnost jako první výhodu dlouhého ramínka, ale věř že še španěl není to pravý ořechový.

                  0 0
          • Spajky  

            přesně tak, lépe napína řtěz, proto jsem ji měl na sjezdovém taky vždycky. A na slalomovém taky.

            0 0
    • Pá-dlista1  

      Jak psal hanz. Lepe napina (silnejsi pruziny? mozna stejne, ale kratsi paka), neurazis ji tak snadno, ma mensi odpor vzduchu a je lehci :) Ja je vozim taky kvuli tomu, ze za stejny penize ta prehazka daleko vic vydrzi.

      0 0
      • jecnak  

        Z presne stejnych duvodu to vozim na XC biku. (zvlast dulezity je ten odpor vzduchu :-)

        0 0
        • Pá-dlista1  

          Na XC biku to chce vozit na obou malejch plackach, aby byla co nejvic slozena :)

          0 0
          • Gatier  

            Alebo spojit dve retaze dokopy a potom sa da aj na velkej:)

            0 0
    • miťo  

      Mam pocit, ze kratky voditko je klidnejsi v rozskakanym sjezdu. Pri zarazenem spravnem prevodu samozrejme. Ale je rozdil mezi silnicnim voditkem a bikovym kompaktem ne? Bikovy kompakt jako ma X.O, DualDrive si XT uplne v pohode pobere vsechny kombinace na 2×9 MTB, coz se u silnicniho saltru rict neda.

      0 0
    • lubos  

      Jakou znacku resp. konkretni model silnicni prehazky pouzivate ?

      0 0
    • Meneldor  

      Lama dotaz pro jistotu: Bude si spolu rozumět toto?

      9sp. MTB náboj

      9sp. MTB kazeta

      9sp. silniční přehazovačka

      9sp. MTB páčky

      dík

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.