• tantobo

    Jsem temer rozhodnut, ze si poridim ram Klein Attitude. Zajimali by me Vase nazory, zkusenosti a navrhy alternativ k tomuto ramu. Dekuji

    0 0
    • Cejlon  

      Co chceš vědět?Jako co na ten rám navěšet?

      0 0
    • vlk  

      měl jsem ho.Žádné zázraky bych neočekával.Normální rám s pěkným designem.Po asi 8–9 letech praskl jako každý jiný-mimo svár.Podle mě zbytečně vyhozené peníze.Pokud jde tak moc o designovou stránku, tak duratec je taky slušný.Teď mám rockmachina zdá se mi tuzší a je o něco těžší.Ale přímo srovnávat zase nemohu, koupil jsem si RM o číslo větší než byl Klein.

      0 0
      • TinkTink  

        :o)))))))))))))

        A hlavne o 10 let mladsi :o)))))))))))

        0 0
        • vlk  

          nepřipadlo mi, že ten klein během let nějak výrazně měkl.Byl ale zase pohodlnější.Dnes už takhle zbytečně neutrácím.

          0 0
          • Cejlon  

            Taky mi přijde za HT rám 22tis, docela dost peněz.Koupit rám do těch řekněme 12tis a za těch zbyvajících 10tis jsou komplet zapletené kola od DT Swiss.A že do 12tis. už jde sehnat opravdu super rám.....i s hla­vovým slož.

            0 0
          • TinkTink  

            Myslim ze nejde prohlasit, ze Klein ustrnul na miste, takze nejde brat 10 let stary ram jako posouzeni pro tento novy – ty novy ramy jsou ted uz nekde jinde si myslim.

            0 0
      • Seveřan  

        Ty rockmachiny nemusí být špatný za 12.990 ram s karbonovou vestavbou

        0 0
        • vlk  

          no nevím někde jsem slyšel, že to až tak moc pohodlnější není.Sám jsem je ještě nezkusil.Ale asi bych šetřil a koupil superiora s karbonovou vestavbou okolo 9 když už bych chtěl tu karb.vestavbu.

          0 0
        • TinkTink  

          Hmm…s karbonovou vestavbou sezenes HTcka i pod 10…

          0 0
        • tantobo  

          Mrknu na nej. Chystam se stavet HT kolo s vidli Fox FRLT, komplet XTR, V kola Crossmax XL, komponenty Thomson a Syncros, takze bych spis chtel ram, adekvatni tomuto zbytku.

          0 0
    • vlk  

      Jinak je to hravé kolo.Žádné zásadní zápory jsem nenašel.

      0 0
      • tantobo  

        Prave ze jsem slysel o tom ramu velmi rozporuplne informace. Treba jsem slysel, ze je ten ram celkem linej.

        0 0
        • climber  

          Jestli je línej to nevím, každopádně kámoš ho má a na vyjížďce mu furt koukám na záda. Možná budu línej já. Kámoš je s tímhle rámem spokojenej.

          0 0
        • Cejlon  

          Je možné,že by ty genesis geometrie byly trochu línější?Ale jsou to pěkné rámy!Jaké bude osazení?

          0 0
        • vlk  

          nemohu soudit.Ke konci svého života mi byl ten rám už trochu menší.Na tom RM mám lepší rozjezd-může to být i toím, že je větší, ale zase je méně pohodlný.

          0 0
        • BB  

          Linej byl Attitude ve Velo testu, kde mel tri desitky (ovladatelnost, pohodli a vyjezd) a potrebovali ho sejmout, aby mohl vyhrat o bodika Author, tak mu dali 5, ze je linej. Ja mel linyho Kleina na jare, na podzim po 8 KKm byl naramne zivy. Taky jsem mel liny kolo, kdyz jsem mel Pythony a trochu ozilo, kdyz jsem presel na Jimmy. Muj nazor je, ze ram v tom vubec nejede. Ma kvalitni slitinu, je tepelne zpracovanavej a dostatecne tuhej. Geometrie trochu zavani Genesis, je to delsi ram s trochu kratsi zadni stavbou. Ovladatelne, skvele ve vyjezdu, klidne ve sjezdu. Muj nazor je, ze tezko najdes HT s tak universalnimi vlastnostmi. Jdi do toho, optej se Lukase v programcycle jak vypada ram Duratec po 3 letech zahulu a jak vypada Klein. Klein ma nesrovnatelne vetsi vydrz prave diky tepelnemu zpracovani.

          0 0
          • tantobo  

            No tak abych se priznal, tak presne tohle jsem chtel slyset a svem novem kole. Dekuji za vycerpavajici po­pis.

            0 0
            • BB  

              a delas dobre, znam osobne 5 lidi, co v poslednich 2 letech presli na Attituda a vsichni do jednoho tvrdi, ze vyjedou kopec, ktery na predchozim kole nevyjeli, protoze kolo perfektne drzi stopu. Osobni zkusenopst mam s Kleinem, ale ne Attitudem, ale Palominem.

              0 0
              • tantobo  

                Dival jsem se na Tve kolo a je to naprosta bomba. Jaka je to barva, ja asi objednavam Bodega Black. A jake mas zkusenosti s predstavcem a riditky, co na nem mas a co Te stali?

                0 0
              • TinkTink  

                To zni az magicky :)))

                Osobne proti nic nemam – ale kopec ktery jsem do ted nevyjel vyjedu diky vetsimu zdvihu vzadu :)

                0 0
                • tantobo  

                  Mate nekdo nejaky tajny tip na jeste lepsi HT ram?

                  0 0
                  • náčelník  

                    Co zkusit ocel – Sfinx Ferro.

                    0 0
                    • jecnak  

                      Lesi by mohl byt, ale jak na co – je lepsi na vyslovny chrceni a do prudkych kopcu, protoze ma sileny rozvor. Prijde mi to jak jizda na zebrinaku – nejen kvuli rozforu a delce horni ranove trubky, ale i kvuli preklonene vidli a sedlove trubce.

                      0 0
                      • Daf  

                        Teda nedalo mi to a podival jsem se na geometrii. A prijde mi uplne normalni spis kratka a uhly 71, 73 st. jsou uplne nejbeznejsi.

                        0 0
                        • jecnak  

                          Tak nevim, ale jel jsem na Lemplovym ramu (Ferro), ktery ma pry standard geometrii a bylo to vazne jak popisuju. Mel sice nizsi predstavec a hokejku sedlovku, ale zas mel ten predstavec kratsi. Proste to kolo jelo jinac nez obe moje fujiny – uhly jak popisujes (stejne jako na nej Authorech, oproti nim je ale delsi rozvor a zadni stavba).

                          0 0
                          • Daf  

                            Asi mame kazdej trochu jine prestavy o tom co je dlouhej rozvor :) Mole L-kove GTcko ma rozvor vetsi jako 21" Sfinx. Co vim tak zrovna Fuji delalo kola dost extremne kratka. Asi je to hodne o zvyku.

                            0 0
                            • náčelník  

                              Taky bych řekl, že standard geometrie Sfinx je spíše kratší a dělaná na zdvih vidlice 60 – 80 mm. Není to u Lemplů způsobeno vyšším zdvihem ?

                              0 0
                            • jecnak  

                              21 Sfinx ma 1082 (efektvni delka horni trubky 600), Superior 1086 (efektvni delka horni trubky 610), Fuji Suncrest 1064 (efektvni delka horni trubky 606).

                              Sfinx mozna nema „seriovou“ geometrii, tak se zda proste nejstabilnejsi a nejlinejsi do zatacek.

                              0 0
                  • Daf  

                    Specialized S-Works

                    0 0
                • Seveřan  

                  Hmm, a mě stačil u HT obrátit představec dolů a vyjedu to co je jetě možný vyjet, i motokrosovou dráhů, i když ta byla už hustá :o)

                  0 0
          • Pá-dlista1  

            Taky mam zkusenost, ze na stejnem ramu se daji postavit dve uplne odlisna kola. Ja a Sirenna mame stejny ramy, ale na jejim kole se mohlo trochu setrit na vaze, na zdvihu atd. Kdyz se k tomu pridaji jine plaste chova se to kolo uplne jinak nez moje.

            0 0
          • Meesha  

            Tak se taky koukni kolik ten Klein v tom testu vazil oproti tem ostatnim kolum… to se nedivim, ze se pak zda linej. Je to ale vahou a ne vlastnostma kola!

            0 0
          • miťo  

            Tak moment! Me Duratec Streasm vstupuje do pate sezony a neda se rict, ze bych jedil kolem baraku :)

            0 0
        • MartinXC  

          Až koupíš, tak vítej do klubu. Mrkni na Princeznu v mém profilu pro inspiraci. Jakou velikost sis vyhlídl, jak jsi vysoký ? Já měl M-ko, na mých 179–180 to bylo z kopce trochu divoké kolo, teď sedlám L-ko. Pokud nejsi na živého bika zvyklý, tak tě na prvních vyjížďkách uštve – má skvělou odezvu na šlápnutí, a tam, kde normálně už sílu nemáš, tady ti ještě trocha zbude a tak se vyždímáš do dna. Co píšou ve Velu – tam je obutý do velepohodlných 2.35 pláš?ů (poměrně těžkých) a s takovými zvadne každý bike. Dej mu 2.0 Pythony nebo Ralphy a rozdíl v akceleraci pozná i úplný laik.

          0 0
          • tantobo  

            Dekuji za vrele privitani, uz brzy se asi opravdu pridam. Vysoky jsem 182 cm a vidim to taky na L. Tve kolo je z velmi podobnych komponentu, jako to co budu stavet, vidli chci davat tu stejnou, jen 80 mm zdvihu. Pneu budou Racing Ralph 2,0. Jaka je u Tebe spokojenost s komponenty Thomson + riditka Bontrager, vidim to na tu stejnou kombinaci, tak me zajima, jak se to chova v realu. O hlavovem slozeni premyslim spis o Cane S2, Chris King se mi zda stejnej a o hodne drazsi. Co myslis?

            0 0
            • MartinXC  

              Tobě bude Lko jak ušité na míru, já jej mám trochu delší – ale to jsem chtěl. Vidli snese i 100mm, 80mm jsem zkoušel, bylo to trošku tvrdé (na moje staré kosti). Ralphy mám teď na zkoušku taky, vzadu nic moc, stejné jako Python, který je pohodlnější. Thomson sedlovka je super, hlavně když třeba laboruješ s různými sedly – ke každému si můžeš poznačit nastavení poměrně přesně. Při vysunutí nad 20cm je poznat rozdíl i v pohodlí. Thomson představec – šel místo WCS a rozdíl nejmíň jedné třídy – tuhý, taky pomůže maličko větší rozteč šroubů vepředu. Řekl bych, že k Fox vidli a širším rodlům je velice vhodný. Bonty rodla – lehké, šířka by mi sedla o 2cm větší, bohužel taková se už nedělají (naposledy Specialised před 4roky). Na můj vkus trochu moc pruží, když za ně pořádně vemu. Mám je 2 roky, začínám mít strach, kdy upadnou :-) Hlavovku jsem CH-K chtěl, tak ji mám. S2 stejná rozhodně není – podívej se na kartridže – S2 je blíž k WCS (jestli si ji nepletu s něčím jiným :-) Provozně rozdíl poznáš v tom, že CH-K nepřetáhneš – od určité míry dotažení chodí stejně. Taky v utěsnění – WCSko dolní jsem po půl roce pucoval, CH-K je uvnitř pořád čis?ounké – při srovnatelném zacházení.

              0 0
              • tantobo  

                Do vidle pujdu asi jen do 80 mm, kosti mam o malinko mladsi (nic proti Tvemu veku) a mam kolo radsi trosku tvrdsi a sportovnejsi. Thomson komponenty budou beze zbytku plnit co si zadam. Jaky budes volit riditka misto soucasnych Bonty, ja trosku posilhavam po Race Face Evolve nebo Syncrosech. Taky jsem uz asi pochopil, proc je ten CH-K o tolik drazsi, to utesneni je tam fakt lepsi a je to krasna kultovka a za to se plati.

                0 0
                • MartinXC  

                  To fakt ještě nemám ujasněný, šilhám maličko i po vlaštovkách (zatím jsem se s nima ale ještě nesmířil) EA70 Monkey. RF Evolve i Syncros jsou úzké, asi zase Bonty Race Lite

                  0 0
            • BB  

              prave jsem se vratil z progamcycle a maji tam lonsky ram (slonova kost) s Bomberem (model neznam) za 44 KKc. Rekl bych dost dobra cena.

              0 0
              • tantobo  

                Dik za tip, ta cena je slusna, ale chtel bych Foxe frlt 80 mm a barvu Bodega Black.

                0 0
    • kandik psi zub  

      zbytecne moc penez

      0 0
    • RomanH  

      Attitude je urcite vyborny ram s vybornou geometrii, ale treba ja osobne bych za HT ram vcetne hlavovky nedal vice nez 13tkc. V BikeZone meli mirne jety ram Attituda za 12500, zkus tam zavolat.

      0 0
    • Dijck  

      čo tak kona, kula primo, alebo explosif? http://www.konaworld.com/…listing.aspx?…

      0 0
      • tantobo  

        Fakt pekny kolo za moc pekny penize, ale jdu spis po nejake srdecni zalezitosti (tim nemyslim po infarktu).

        0 0
    • stréc od piva  

      nevím není to jedno jaky jsou na tom písmenka…proč platit víc když stejnej rám tě sveze stejně..myslím,že platíš jen značku navíc

      0 0
      • tantobo  

        Tak dej prosim vedet, kde ten stejnej ram bez pismenek sezenu a hlavne kolik teda bude ta cena. Kdyz se na nem svezu stejne skvele a za plovicni peniz, nez na tom s napisem Klein, mas u me pivo.

        0 0
        • kovar  

          skvěle se svézt na HT – to nejde k sobě

          0 0
          • fousac  

            jde.. :D i na silnicce sem se nekolikrat skvele svez… podminkou je se vyhybat terenu.. :DD

            0 0
        • kandik psi zub  

          ja bych proste koupil misto kleina za 22 duratec (nebo rb nebo nebo nebo) za 12, vyvonel si na nem vlastni design pro potechu oka, a jezdil. Az prdne nebo zmekne, porad ti zbude nejakejch 8 na novej ram s aktualnim designem nebo si aktualne koupis neco jinyho treba fulla nebo co ja vim – do kleina bych ty prachy proste nedal

          0 0
    • Smazaný účet  

      nedavno ho testovali vo Velu. Sice pekne tlmi a vedie smer, ale akceleracia nic moc… podla mna -ram pro snoby

      0 0
      • Meesha  

        Tak se koukni, kolik v tom testu vazil! 11,8 kg je v porovnani s 10kg uz velkej rozdil a je to znat!

        0 0
      • RomanH  

        Podivej se, co mel treba oproti ostatnim za plaste. Ta vybava nebyla na zavod, ale na pohodove jezdeni. Radeji takhle postaveneho Kleina, nez neco na plastich typu Flyweight, se slehaci a Skarebem

        0 0
    • Vilém  

      Tohle by te mohlo zajimat.Je to v bazaru na bikezone bazar.bikezone­.cz/viewphoto­.php?img=pic/7y3y51­9d.jpg ,cena taky dobra:)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.