Trance X3 vs Reign 2 nebo jiný kolem 40 K

158 nepřečtených
  • rosich

    Co byste vzali na cesty typu Sudety rallye ( spíš šutrovatý cesty, minimum asfaltu, něco málo opravdu technicky náročnejch sjezdů i výjezdů ) – spíš pohodovější ježdění – žádný závodění – cena kolem 40K?

    Reign 2

    http://www.giant-bicycles.com/…/4328/39242/

    •můj favorit ale mám už obavy z moc podkoply vidlice a kratkosti posedu a

    tim jizdy do normalnich kopcu

    •o něco lepší tlumič a horší vidle, IMHO horší osazení, který se

    stejně časem vymění

    •pro mě lepší barva

    Trance X3

    http://www.giant-bicycles.com/…/5731/39238/

    •tohle bude asi jezdivější s lepší geometrií na

    „normální“ terén

    •design se mi moc nelíbí

    •horší tlumič

    •papírově by to na dlouhý vyjíždky mělo bejt lepší

    nebo něco jinýho v daný cca ceně ?

    •celkově bych velmi nerad aby se to cely znatelně houpalo

    •mám teď nic moc HT 100/0 v cca ceně 25K cca 14 kg a po trochu delší

    cestě ( nad 40 km ) mě bolej záda z tech rozpadlejch cest tak si chci taky

    trochu užít pohodlí ;-) rychlost není priorita, ale u Reigna kterej je mi

    mnohem víc sympatickej – ani nevim proč – mám už obavy aby to nemělo

    dost znatelnej dopad na celkovou vzdalenost dojezdu rád bych si vyjížky

    trochu prodloužil tak někam k 80 km

    •rám zvazuju kvuli pohodlí na mejch 182 cm / 65 kg asi L

    Díky za postřehy pripadne rady.

    Anketa: jaký vzít

    14x
    45%
    11x
    35%
    6x
    19%
    0 0
    • Scully  

      Přihreju si polivčičku a pokoukl bych se třeba po něčem takovýmhle: http://www.nejlevnejsi-kola.cz/…el-2009.html

      A za tu cenu je to slušnej bajk… :-)

      0 0
      • rosich  

        Nevypadá to zle, jen mě je tak nějak to Maestro od giantu symatičtější ale papírově to vypadá lepší než Trance X3.

        0 0
        • Scully  

          Maesto je asi fajn. Ale bál bych se toho tlumiče kde nejde vypnout propedal. S ním máš jen 1/2 fula :-(

          0 0
    • scret  

      vzal bych radsi Trance Xe, je to univerzalnejsi kolo, pokud mas jenom jedno… Pohodlny, zaroven jeste docela hodne slusne jede… Reign je vic houpavejsi, precijenom je to uz 150mm, ikdyz na ten zdvih jede spickove! a je cca o kilo tezsi…

      a vzal bych osobne Trance X2… nekde treba na netu by se dalo urcite na ten fin.limit dostat…

      0 0
      • rosich  

        Nechal bych si ještě toho starýho pevňáka do bláta a na zimu + případně na silnici.

        Trace X2-ku alespoň loňskou kolem 40-ti sem viděl jenom S a M :( jinak bych asi neváhal.

        0 0
        • gmbiker  

          Vyplatí se počkat – loni v srpnu jsem kupoval X2 za 40 tis. A to stál původně o 10 tis. víc než letošní model.

          0 0
          • rosich  

            pokud by cena spadla, tak bych asi počkal, ale X2-ka se teď dá vzheledm ke „slevě“ na další nákup za 45 000,– nevim jak moc to může jít ještě koncem sezony dolu

            0 0
        • scret  

          loni jsem pritulce porizoval Trance X, tusim 2? normal cena byla nekde kolem 47, my ho kupovali za 38…

          0 0
    • mr.antik  

      U reigna, když máš dobře nastavenej a zaplej propedal tak frčí (skoro) jak pevňák :-), možná líp než Trance s Rkovým tlummičem.

      Vidli neznám – ale určitě by byla ideální snižovací, pokud jezdíš často nějaký dlouhý stoupání na úrovni nejlehčích převodů.

      Za mě Reign, i ten se dá vytunit víc do XC, případně víc do endurka, navíc v téhle verzi to je optimálně vyladěný a vyvážený kolo…

      0 0
    • MlokCZ  

      Já bych vzal Reigna, ale s Talasem, aby bylo snižování zdvihu. To ale nebude v tom limitu reálné.

      S vhodným tlumičem je při pohodovém ježdění dopad na dojezd zcela mizivý.

      Extréměnjší srování, na AMS Pro (100mm) nemám v terénu žádný rozdíl v dojezdu oproti Stereu (150mm reálného chodu).

      Trance X oproti Reignu je rozdíl menší.

      Já vidím dva nejzásadnější rozdíly a to geometrie, kde se mi osobně u Trancu nelíbí, už příliš velký hlavový úhel, příliš nízký rozvor. A druhou věcí je vliv dopadu změny geometrie pro výjezdy, kde u Reignu bude větší a tedy snižování na vidlici by se tu hodilo mnohem více.

      Jízda do kopců je na kole typu Reign naprosto v pohodě, pokud je snižování zdvihu na vidlici. Bez něj to někomu přijde taky v pohodě, někomu ale vůbec. Já patřím do té kategorie, která vyžaduju snižování na vidlici. Moc nechápu, jak bez něj lze vyjíždět extra prudké výjezdy, které jsou delší než pár metrů.

      0 0
      • mr.antik  

        U výjezdů záleží, jak dlouhej rám máš, jak vysoko řídítka. Tady už je 150ka vidle, tak nevim.

        Má delší zadní stavbu, takže s nim vyjedu víc než na xcéčku. Jen to o pár kilo těžší.

        0 0
        • MlokCZ  

          Na Stereu mám o 0,5cm kratší zadní stavbu než má Reign, takže je také spíše delší. A bez snižování vidlice bych toho moc nevyjel.

          Ale je to asi také dané tím, že mám poměrně vysoko řídítka a krátké ruce. Tím mám posed podobný jako ti co mají řídítka o něco níže a delší ruce, ale při prudkém výjezdu, kde se překloním nad řídítka, tak mi limitují více.

          A taky určitě něco dělá to, že se sníženou vidlicí se vůbec nemusím tolik předklánět a řešit těžiště a více sil zůstane pro šlapání, což se u mě se slabší fyzičkou hodně pozitivně projeví.

          Ten 1cm na vidlici není podstatný, to stejně vykompenzuješ nastavením výšky řídítek.

          0 0
      • pitos  

        a já zase nechápu co pořád na tom snižování vidíš:)

        Když chci, tak dnes se 180kou vyjedu to samé co kdysi se zdvihem na 100mm a snad jediné větší omezení je váha kola.A sedím natom úplně normálně,jelikož mi předek sedí na zemi jak přibitý.To jsem měl spíše problémy kdysi na HT, protože se mi ten předek zvedal a já musel daleko více pracovat s těžištěm do kopce než dnes.

        0 0
        • MlokCZ  

          Ten předek přibitý na zemi bych chtěl vidět v některých extra prudkých stoupáních. Když je stoupání prudké nad určitou hranici, tak se bude přední zvedat na každém kole, ono se v extrému začne zvedat i s tou sníženou vidlicí.

          Sice takový výjezd když je pak delší nedám stejně fyzicky, ale když se nemusím moc starat o zvedání předního kola, tak dám o kus více.

          Otázkou je jak prudké výjezdy se snažíš vyjíždět.

          A taky třeba máš něco jinak v geometrii, jinak posunuté předozadně sedlo nebo jiné věci, určitou roli hrají ty moje krátké ruce (je možné že díky nim mám dokonce výše řídítka než Ty i s tím o něco nižším zdvihem – mám vlajdy se 4cm zdvihu + 1cm podložka pod představcem + vysoké hlavové složení).

          Ono ale i když se přední zrovna nezvedá, tak já zase nedokážu pochopit, jak někomu může vyhovovat jezdit s tak blbě nakloněným sedlem (s tak extra zvednutou špičkou). Sedlo se vždy nakloní se sklonem kopce, což je pro šlapání celkem přirozené a nevadí.

          Když ale navíc naroste sag vzadu třeba o 1,5cm-2cm (reálného zdvihu stavby) a vepředu o 1,5cm se sníží, tak je to odpovídající cca dalšímu 1cm zvednutí špičky sedla navíc oproti tomu co přirozeně změnil na sklonu úhel kopce.

          A také je to částečně průběhem u Sterea, který mi skvěle sedí jeho chováním, ale má za to i jednu nevýhodu a to právě vyšší navýšení sagu ve výjezdu než bývá u jiných rámů (se snižováním vidlice to ale není žádný problém).

          0 0
          • pitos  

            Podle mě to bude geometrii Sixe.Předek se začne zvedat snad až u těch extra prudkých stojek(tam kde se už bude zvedat kde co…jak píšeš) které se dnes už ani nepokouším vyjet a také nato nemám kolo.

            Řídítka mít výše nebudeš určitě,mám 5cm průhyb,představec s 10°úhlem(ale bez podložky) a také vysoké hlavové.Sedátko nastaveno vůči klikám.

            O sedátku ve výjezdech nevím,prostě mi nevadí.Spíše mi vadí změna geometrie která po snížení následuje, raději mám vše pořád stejně.

            Jezdil jsem na zdvizích 100,130,160,180 a nikdy jsem problémy se šlapáním do kopců neměl a i když jsem měl vidlici se změnou zdvihu tak jsem ji nepoužíval,sni­žování mě spíše rušilo.

            Znám osobně lidi co snižují a také plno co to nikdy nepoužije a nemyslím si že je něco špatně…každý to má prostě trošku jinak.

            0 0
            • mr.antik  

              Mě se kolo nezvedá nikdy ani na 160, ale se snížením je to takový pohodlnější. Ale jak říkám, u nás není tolik kopců, kde by se to vyplatilo, spíš až někde v alpách…

              0 0
          • pitos  

            Ještě k té zvednuté špičce sedla…možná to nevnímám protože mám jiný posed než Ty,tedy celkově kratší a vzpřímenější.Navíc se mi skoro vůbec nezvedá to přední kolo takže nemusím s těžištěm tolik dopředu a sedím do kopce daleko vzpřímeněji a proto mě to sedlo nijak netlačí.

            Jinak si to už vysvětlit neumím.Až budu mít nějakou vhodnou možnost, tak si půjčím AM kolo a na tohle se pokusím zaměřit.

            0 0
            • MlokCZ  

              Vzpřímenější posed mít o něco budeš, když jsem srovnával naše kola a ještě asi navíc nemáš tak krátké ruce co já.

              Když snižuju vidlici, tak s těžištěm nemusím pracovat skoro nikdy (v těch nejprudších extrémech ano, tam se ale zvedá cokoliv – tam ale stačí že se překloním, není třeba se posouvat na špičku sedla), což je také jedním z cílů, protože když je výjezd na hranici fyzičky (což je téměř výhradný faktor, proč výjezdy některé nedám), tak už pak nezbývá moc síly na práci s těžištěm.

              Přesto se určitě ve všech výjezdech trochu předkláním, protože více krčím ruce z důvodu, že se mi tak výjezd lépe jede. To k tomu problému, že mi vadí zvednutá špička ve výjezdu hodně přispěje.

              Plus ten průběh zadní stavby, kde se více navyšuje sag ve výjezdu než u jiných kol.

              Taky proto používám velmi často snižování i pro mírné dlouhé výjezdy, kde řeším jen to, aby se mi pohodlně sedělo a šlapalo. To ale snižuju jen o 2cm. Pro představu, výjezd od přehrady po asfaltu na Lysou jsem celý jel se sníženou vidlicí o 2cm + tlumič na Push platformě (což ho téměř neomezí, ale sag nepatrně taky sníží).

              Přehnané snižování, kdy už dojde k výraznému vlivu na geometrii (tím myslím, že snížení je o mnoho větší než jen ke kopenzaci změny sagů ve výjezdu) také nemám rád, to se pak kolo chová divně a pocit při šlapání je také divný.

              A pro srovnání, teď jsem místo celopevňáka postavil 100mm fulla se 120mm u-turnovou Rebou, tedy pro jistotu jsem dal vidlici, kde bych ojediněle mohl snížit zdvih (na časté snižování u-turn samozřejmě není).

              A jak má tohle kolo menší zdvih a jiný průběh zadní stavby než Stereo, tak ve výjezdech je to negativum změny sagů mnohem menší, tak jsem na Plzeňsku potřebu snížit zdvih neměl ještě ani jednou, maximálně občas přepnu na propedal, což lehounce také sníží sag na tlumiči.

              Posed mám přitom téměř stejný se Stereem.

              A na celopevňáku, kde není žádná změna sagů ve výjezdu, tak tam jsem také neměl žádnou potřebu měnit sklon sedla ve výjezdech.

              A pak mi napadá ještě jeden rozdíl, že asi jezdím na kolech větší množství rovin a hlavně větší množství lehčích šlapavých netechnických sjezdů. A tedy aby se mi dobře šlapaly roviny i sjezdy, tak mám možná vůbec sedlo nastavené s více zvednutou špičkou než Ty, což mi tak vyhovuje, když to v těch výjezdech vyřeším snižovním vidlice.

              0 0
          • pepek  

            Já jsem teď zvednutou špičku pořešil mírným pootočením sedla doprava. Asi je to prasečina, ale už to tak vpředu netlačí a vzadu je to sedlo se zvednutou špičkou pohodlnější. Jinak taky snižuju kde se dá, i když musím kroutit trochu víc (RVL). Kromě posunu těžiště je taky příznivé zkrácení stopy, což je při mojí hlemýždí rychlosti výjezdu důležité pro ovládání.

            0 0
            • MlokCZ  

              Já když vidlici snižuju, tak s tlačením na citlivé partie nemám problém vůbec. To se právě stane jedině, když bych jel hoděn dlouhý kopec bez snížení. A sedla s dírou nesnesu (zkoušel jsem jich několik).

              A zkrácení stopy, tam to mám jak kdy. Snížení o 2cm pociťuju v tomto jako vždy prospěšné, když také jezdím do kopce pomalu. Při snížení o 4cm když v prudkém úseku je nějaký kousek méně prudký (samozřejmě na ten krátký kousek, který je méně prudký nebudu zase hned zvyšovat), tak už mám někdy pocit, že je stopa zkrácená moc.

              0 0
        • Kubas.1  

          Já se za to snižování přimlouvám taky. Je to fakt výraznej rozdíl, daleko líp se pak šlape a nezvedá se to přední kolo jak psal Mlok ;-)

          0 0
          • pitos  

            Tak zrovna HT GT jsem měl kdysi také a tam se to se 100mm vidlou zvedalo opravdu extra,to jsem později na fullech s daleko vyššími zdvihy nezažil.

            0 0
            • jIrI___  

              Tak, tak. Na Avalanche se mi přední kolo ve výjezdech zvedalo neskutečně, na Pellsu napak drželo na zemi jako přibité a na současném Treku se zvedá zhruba stejně hodně jako na GT.

              0 0
      • Smazaný účet  

        reign je i bez snizovani vidle stoupavy kolo jaky sem jeste nemel, vyjedu prakticky cokolif na co mi staci dech…

        snizovani je akorat dalsi cajk kterej ma tendenci se podelat, ostatne jako vsechny mozny udelatka.., na kolo jako je reign, staveny pro hrube zachazeni, nic takovyho nepatri…

        :-)

        0 0
        • mr.antik  

          Když máš na tom takhle nízkou vidli, tak to je samozřejmě jedno. Ale se 150 nebo 160kou už je to jiný…

          0 0
          • Smazaný účet  

            160 je na todle kolo moc, to ti nepocitam, 150 by slo a centimetr nehraje roli :-)) snizovani je kravina… a to nemluvim vo tom co to udela s prubehem predniho vodpruzeni…

            0 0
            • mr.antik  

              no na svým starým rámu považuju 160 na sjezd jako velmi příjemnej zdvih. Ale na normální ježdění tak 140. Předpokládám že to bude u nového podobný…

              0 0
            • scret  

              na co pri snizenym zdvihu potrebujes nejakej prubeh vodpruzeni?:) kdyz uz snizuju, tak nepotrebuju aby mi vidle chodila perfektne celejch treba 11cm…

              0 0
            • MlokCZ  

              A co že to udělá s tím průběhem po snížení, třeba u Talasu?

              0 0
    • Dzordano_Bruno1  

      RB IQ BASE doplnění vidlou Fox a Remerxama:) Podle mě by ses do ceny vešel:)

      0 0
    • Hombre85  

      Mám trance X3 teprve týden, ale už jsem začal měnit posed. Otočil představec, natočil řídítka víc k sobě, ale i tak mě při vyjižďce bolí bedra. Tak si myslím, že u reigna by to bylo ještě „horší“.

      Co se propedalu týče, myslím, že bych ho ani nepoužíval, po asfaltu se to vážně nehne (aspoň to není cítit, že by se to houpalo)

      Jinak, kdybych měl možnost koupit X2 za slušný peníze, tak bych ho určitě bral. Zatím mě nejvíc štve řazení. Před tím jsem měl sram X-7 a to byla jiná jízda. Uvažuji i o kratších klikách, ale to je asi individuální.

      0 0
      • mr.antik  

        Tak to porovnej oproti předchozímu kolu, v čem je ten posed jinej, ale rozhodně to není rámem nebo dokonce zdvihem, pokud jsi dobře vybral velikost.

        0 0
        • Hombre85  

          právě, že předchozí kolo bylo 19" rám Schwinn mesa, a bylo na mě akorát, teď mám 18" a zdá se mi kratší, ikdyž podle tabulek má Trance o něco delší rám. Zatím jsem nepřišel na to co je „špatně“.

          Jinak co jsem koukal, tak reign i trance mají téměř stenou geometrii,teda kromě zdvihu a tudíž mají i jiné těžiště.

          0 0
          • MlokCZ  

            Předpokládám, že předozadně máš nastaveno sedlo stejně. A pokud je to případ, kdy se výrazněji liší úhel hlavové trubky, tak to pak ovlivní délku posedu.

            Tedy třeba na tom papírově delším budeš mít sedlový úhel výrazně menší, takže kvůli tomu posuneš sedlo třeba o 2cm dopředu a najednou ten posed nebude delší ale naopak kratší.

            Pouze dle délky lze dva rámy porovnávat pouze při ± stejném sedlovém úhlu. A u fullu často bývá odlišný.

            0 0
          • mr.antik  

            Prostě poměř trúhelník – střed šlapací, střed sedla (ideálně stejné sedlo) a řidítka a uvidíš rozdíl. Ale pokud se na tom dá rozumně sedět (žádný extrém), tak si záda snad zvyknou…

            0 0
      • Kubas.1  

        Jakou potřebuješ velikost? našel sem třeba tohle

        0 0
        • Smazaný účet  

          ne ne, já nic nekupuji, jen mě to napadlo jako tip pro zakladatele vlákna.

          0 0
        • rosich  

          2 roky stary, cena slusna i velikost dobra chci L-ko ale přeci jen z druhy ruky asi ne – nebo by to musela bejt skoro funglovka

          ten trance je taky solidni ale M je už na mě malý sem zvyklej spíš na delší posed

          0 0
    • Smazaný účet  

      kup reigna, je to neuveritelne zabavny kolo, z kopce raketa, proti trance-X je to smerem dolu tank ! a do kopce jede dobre, 80km ujedesh na cemkoliv, to je v nohaach a ne kole ;-))

      0 0
    • Hynas  

      Pro všechny typy terénů viz zadání bys dokonale využil 29tku.

      0 0
      • Darkson  

        a ještě v(y)stoupit do/z ČEMBY…když už flame, tak ať to stojí za to:-)

        0 0
    • ferry  

      Vezmi Reign mám loňský model Reign 1 přešel jsem na něj rovnou z pevňáka dlouhý trasy jsou v pohodě, to je spíš o nohách. Projel jsem s ním Ukrajinu a byla to paráda. Jediný co bych vyměnil by byly brzdy, ale u tvé váhy to nebude asi tak nutné.

      0 0
    • Tomcat  

      Na uvedeny jizdni profil, by stačil full 25 – 35. Navrhy jsou tezky kalibr a o tolik pohodlny nejsou. Pokud „velkym“ zdvyhem suplujete nedostatek techniky tak zdvih a aktivni system vas stejne nezachrani.

      Takže klidne nejaky FSR od Spešlu nebo obyč Trek.

      0 0
      • scret  

        proc ne obyc giant?:)

        0 0
        • Tomcat  

          Klidně pokud ho sežene za dobou cenu. V nižších patrech je na tom spešl trochu lip.

          Ono celkově je to řešení nesmrtelnosti chrousta. Je potřeba skoro obden sledovat několik shopů a hledat věci které vyjdou dobře. Samo ve světle aktuálního kurzu Libry a Eura. Pár dnů zpět vycházeli nej IronHorsy na Chainu , dle modelu od 10k až 35k levněji než tady. Tejden z pět znamej kupoval Banshee v DE se slevou 10k. Prostě každej den to muže bejt jinak.

          Extremem bylo když člověk objednava i takové věci z UK jako destičky na Avidy protože i ty s poštovným vyjdou o nějakou stovku levněji.

          0 0
      • rosich  

        technický problémy s většinou terénu nemám – ikdyž se najde pár míst který si prostě netroufnu a to se nezmění asi ani s FS

        něco málo ukázek od nás ze Sudet ;-)

        http://www.youtube.com/watch…

        0 0
      • Tomcat  

        LOL hand made in USA. Sestaveno a zabelo možná ale vyrobeno již nějaký rok ne.

        Drahý , ale spostalidí který při pohledu na nápis Cannondale přestávaj racionálně myslet na to skočí.

        0 0
    • rosich  

      tak zatím je to 8:8 tak to díky za ulehčení rozhodování ;-)

      co byste řekli na tohle

      Haibike-Q-FS-RC-09

      http://www.kubicasport.eu/…-Q-FS-RC-09/

      osazení za tu cenu IMHO nepřekonatelny, ale čerti vědi jak to jezdi – kostra trochu podivnej design

      0 0
      • mr.antik  

        To je ovšem hodně dobrá cena i na to, abys to vzal jen kvůli komponentům :-))

        Ale za mě – Giant je Giant, záleží jak moc ti záleží na penězích…

        0 0
        • rosich  

          zase až tak tak „moc“ na penězích nezáleží ale přeci jenom za novýho gianta s tokovymhle osazenim bych dal pomalu 60K :(

          0 0
    • fousek  

      TranceX bude mit vpodstate stejne tezkej ram, Maestro funguje dobre takze se nemusi resit pohupovani a 2cm zdvihu se hodej vzdycky.

      0 0
      • rosich  

        to se mu jevi jako rozumnej názor, u nás se holt každej cm odpružení vyplatí

        http://www.youtube.com/watch…

        http://www.youtube.com/watch…

        0 0
        • Hombre85  

          taky jsem se rozhodoval mezi stejnými koly, ale zkrotil jsem hormony z vidiny velkého zdvihu a zvolil Trance, protože kolem Náchoda jsou menší kopce :)

          0 0
          • rosich  

            mno u nás jsou ty kopce přeci jenom dost často i vostřejší a vyšší vsadim boty že i cesty tam máte v mnohem lepším stavu, co jsem tak byl v „pekle“ a okolo tak to je pohoda.

            Navíc tu mám v dosahu polský kopce Velká sova ( něco přez 1000mnm ) valigora 905mnm a v polsku jsou ty cesty úplně na maděru, začínám se přiklánět k tomu reignoj s mírným tuningem do XC – pláště a možná i představec případně kola.

            0 0
          • mara53  

            hmm, tak to jsme asi z jinyho konce republiky, pane jo – znas vubec vsechny rokle a vyjezdy a sjezdy nad Peklem, nez zacnes takhle placat; kolik mas tepak, kdyz nastoupas z Belovse okolo Brezinky nahoru k Jiraskovce?? – ja jen abych vedel s kym mam tu cest, ..

            0 0
            • rosich  

              hele sorry no offence, ja to tam u Vas moc neznam, nechtěl jsem se nikoho dotknout – byl jsem tam jen párkrát, tak sem měl asi štěstí na pěkný cesty – určitě se tam najdou i náročný technický sjezdy a výjezdy a taky bude záležet jaký cesty si kdo vybírá ;-)

              Problém je v tom že u nás když chceš vyjet např. na Ruprechtickej špičák (880m) tak si prostě nevybereš – je tam jediná cesta a ta je plná nesoudržnýho kamení a jakákoliv fyzička je ti na nic pokud ti pláště a kolo nedaj oporu – tak deš pěšky.

              A promiň nevím jestli si zkoušel třebas i nezávazně projet si trasu sudet, tak musíš uznat, že je to malinko jinde než běžný tratě v ČR.

              A ne – nejsem žádnej mega sportovec závodník – snažim se jezdim pro radost a pravidleně i v zimě na ledu a sněhu a není mým cílem sledovat „tepák“ ale bejt co nejdál a za každejch podmínek v přírodě na bajku ;-)

              0 0
              • mara53  

                ma odpoved byla na Hombreho,ktery je z Nachoda, jinak trat Sudet znam velmi dobre – od r.2oo4 je jezdim pravidelne .. Nedotkl jsi se me, nejsem citlivka, jen rad jezdim mimo asfalt, i cyklostezky tady v okolo, ktery jsou asfaltovy, radsi minu, nebo rychle projedu-bruslari jsou pani tvorstva a jaksi nas neuznavaj… takze tak ..

                0 0
                • rosich  

                  tak to naprosto chápu ;-) naštěstí tu máme jen pár pěknejch asfaltek a bruslaři u nás nemaj moc nárok, spíš sou problém turisti, cesta je široká ale voni samozžejmě musej 5 lidí jit vedle sebe a ještě se podivujou když to člověk kolem nich prohučí co že je jako vohrožuju či co, ale to už je asi do jiný diskuze :-)

                  0 0
            • Hombre85  

              to že jsem, psal „že jsou kolem Náchoda menší kopce“ byla samosebou ironie. Já jsem volil Trance protože, si chci úžít pohodu celopéra, ale i rychlost po pevném povrchu.

              0 0
              • mara53  

                z toho příspěvku to vůbec není patrný – no nic, asi neumím číst mezi řádky :(

                vysvětlení o volbě Trance jsi měl napsat hned – ušetřil bys mi zbytečný flame v tomhle vlákně :)

                0 0
    • rosich  

      takže díky všem za reakce, vybranej je Reign 2 2010 za vcelku solidní cenu, budu ho mít tak za 2 až 3 tejdny, vidli se snižováním budu řešit až podle prvních jízd

      0 0
      • bodom  

        No ja mam Reign 1 2010, pretym som mal Trance X3 2009. Rozdiely su, Trance bol jazdivejsi na dlhsie dojazdy, ale to iste sa da zmaknut aj s Reign-om a navyse chytis fyzicku :D. Co sa tyka skokov a zabavy, Reign je na tom o 100% lepsie, navyse ak sa ti napaci pri vyslape nejaky kus trailu (bordel, alebo blato) tak to proste obides, alebo skocis, takze mne sa v tomto zda Reign lepsi. Ale zase vyssi zvih, citelnejsi pedal-kick. Viac predkopnuta vidla robi svoje v zjazde, celkovo vyssia stabilita. Pneumatiky asi budes musiet zhodit a vymenit, ak chytis defekt, tak to proste na tie WTB-cka nenavlecies, nepomaha nic na vyrovnanie, ani „nabombovanie“ plasta, je pomaly nemozne to tam dostat spat tak aby bol plast rovno, nechapem ako to osadzovali vo vyrobe, mozno sa to zmenilo, spominane problemy som mal na Trance, ale tam boli rafky a plaste totozne.

        0 0
        • rosich  

          Díky za poznatky …co tě vlastně přimělo prodat tak brzo Trance X a jít do reigna ? (nebo máš oboje ?)

          • vidina vyšších zdvihů :-) ?
          • jinak teda spokojenost s jízdou na delší trati ? cca 40 a víc km tyvlastnosti jak je popisuješ sou jen znatelný nebo přímo votravný :-)?

          WTB ráfky mám pocit jsou o něco větší než je normální- vozim kovový montpáky takže to nasadit jít musí.

          0 0
          • bodom  

            No Trance ram som mal L-ko a sice na XC-ka to bolo celkom ok, ale v lese to bolo jednoducho velke (vyska 180 cm). Inac sa to celkom dalo, nebol to zly bike, ale viac na chrtenie ako z kopca :).

            Ano, vidina vyssich zdvihov :), nelutujem :).

            40km uplne vpohode, aj na 26×2.35 Kenda Nevegal, no pedal kick je vec zvyku a otazkou nakolko ta to otravuje, niekomu to nevadi, niekto je rozladeny, 100 ludi 100 chuti, ale nie je to nic strasne s cim by sa nedalo zit

            Aj ja mam nieco podobne :), problem nie je to natlacit na rafik ale vyrovnat (skusal som mydlovu vodu, atd.. bezvysledne), mozno sa to uz zlepsilo, navyse toto boli 26×2.1

            0 0
            • DaSnail  

              nemáš bika v profile tak neviem jaké máš ráfky, ale niektoré wtb majú „raised lips“ a treba hodne fúknut, potom to urobí hlasné plump a sedí ok.

              0 0
              • rosich  

                Mam tam WTB Laser Trail – „Raised lips“ tam asi jsou – jestli to znamená že vnější okraj vnitřku ráfku je zvednutej a uprostřed ráfku je jakoby žlab, do kterýho má snahu okraj pláště na jednom nebo i více místech spadnout ⇒ tim pak plášť nesedí. Takže řikáš brutálně nafouknout a okraj pláště by měl vyskočít ze žlabu :-) ?

                0 0
                • scret  

                  jj, tyhle rafky plus nektery gumy jdou hur nazout… kdyz to nepomuze, muzes treba i namydlit aby si guma lip sedla… vetsinou ale staci natlakovat…

                  0 0
                  • rosich  

                    diky za tip – stačilo hodně je nabouchat a ozvaly se lupance a je to OK ;-) Akorát nevim jak to budu dělat s minipumpou v terénu když píchnu, tam budu mít prostě smůlu a dojedu to s krivejym pláštěm :(

                    0 0
            • bodom  

              Len doplnim teraz mam Reign s velkostou ramu M. Podstatne viac mi sadol.

              0 0
            • rosich  

              A reigna mas L-ko ? já jsem zvyklej spíš na delší posedy tak chci L na 182cm ( ted dokonce jezdim 21" a nevadi mi to)…

              sem přízpůsobivej tak jestli to netrhá nohy zaživa tak si asi zvyknu :-)

              • s podobnym problemem sem se setkajl jen u těch nejlevnějšíchplášťů podle mě to nemůže mít za vinu ráfek
              0 0
              • bodom  

                No napriklad na HT-cku CUBE LTD TEAM, rafky su sun-ringle sadli perfektne :), takze putovali tam. Inak su tie plaste dobre, na makkych povrchoch podrzia v klopkach, aj na skalach to slo, uvidime ako budu drzat ked trochu uschne a bude trochu prachu na trailoch. Na cestu je to utrpenie.

                Urcite to netrha nohy do krvi :).

                0 0
              • scret  

                mam cca 181cm a vzal jsem Reigna L, Mko by mi sice vyhovovalo spis vic co se tyka vysky, ale je uz zas brutalne kratky, to bych si taky mohl vykopnout zuby:)

                Jinak kdybych to mel jako jediny kolo, tak bych osobne bral spis Trance Xe, je to takovej univerzalek, nevymlati z tebe na hrbolech dusi, ale zaroven jeste trochu jede… Reign jede na ten zdvih taky paradne, ale je proste znat ze ty milimetry navic uz zerou energie vic… u reigna jedu do kopce a je to trochu vopruz, ale jakmile se prehoupne hrana, dolu clovek zaziva extazi! a kdyz to odlehcis jako ja a dostanes se s vahou blizko lepsimu 120 fullu, pak je to super kolecko…

                0 0
                • rosich  

                  mno a vo to mi de taky, maximálně si užívat sjezdy, vono nakonec i teď je to moje nejoblibenější disciplína.

                  já jsem z těch lidí, který jezděj na HT s těžce podhuštěnejma pláštema s co největším vzorkem, tak akorat na hranici abych moc casto neprorazil dusi, a vim, že mě to stojí spoustu energie, ale zlepšuje to pohodlí a trakci

                  • nakonec myslim, že stejně budu ještě časem kupovat nějakýhočisto­krevnyho XC fula jako náhradu HT a to bych pak měl skoro 2 stejny bajky( mit trance )
                  0 0
                • mr.antik  

                  Ten opruz je hlavně kvůli váze, možná kvůli plášťům, zdvih je nepodstatný, hlavně pokud máš propedál.

                  0 0
                  • scret  

                    no, myslim ze to je soucet vseho dohromady… troufam si rict ale Trance X pojede porad lip nez stejne vazici Reign…

                    0 0
                    • Vegan  

                      Zanedbatelne anebo spise jak kde… Reign ti pojede se stejnou vahou lepe v tezkem terenu diky tomu ze te nerovnosti na podkladu nebudou tolik rusit v soustredenem slapani na vykon ( pokud se bavime o vykonu ) stejne tak pojede ve sjezdu lepe ponevads diky zdvihum bude vetsi jistota… Naproti tomu trance X jede urcite lepe v uhlazenem stoupani a po rovine stejne jako po asfaltu. Nic mene stejne tak 50% teto charakteristyky delaji plaste. Od doby co ma sandra na cyprovi (prevleceny trance X ) stejne plaste jako ja objemem 2.35 tak co tak sleduji je to uplne na stejno. Hlavni orzdil je ve fyzycce a technice :D ( ji to jede vic do kopce a me vic z kopce :D )

                      0 0
                      • scret  

                        mysleno bylo do kopce… tam se uz ten vyssi zdvih projevuje vic, i pres Propedal… a i po rovine bych rekl ze Trance ztracet nebude, precijenom 12cisel uz neco sezobe… a v tezsim terenu zas clovek zas az tak chrtit uz nemuze…

                        0 0
                      • rosich  

                        s těma pláštěma naprosto souhlasim, dokáže to s kolem dělat divy, já tak nějak ani nečekám, že s FS toho vyjedu o moc víc než na HT, jenom doufám ve větší pohodlí a alespoň stejnou stoupavost a že to nebude žrát moc energie navíc

                        0 0
                    • fousek  

                      Tvrdim ze stejne nebo naopak

                      0 0
                • bodom  

                  Najprv som mal aj ja pocit ze potrebujem L-ko alebo dlhsi predstavec, ale je to vec zvyku. Zlate pravidlo hovori ze ak si na hrane velkosti ramov zober mensi, u full-a 2× tak. Teraz by som nemenil nic, ram akurat, takmer ako uliaty, predstavec ok. Len sedlovka je nie velmi vydarena.

                  Tuto sobotu som bol na Reign-ne Slanske vrchy, kamenisty teren viac menej, pravdu povediac, slapalo sa mi lepsie ako na Trance, v rozbitom terene vyjde prakticky vsetko na co staci fyzicka. Je to proste bike do hor, daleko od ludi do rozbitych trailov. Hovori zo mna nadsenie :).

                  0 0
                  • rosich  

                    Asi zůstanu u L-ka ze začátku jsem jezdil i 19" kostru a moc mi to nesedělo, bylo to víc obratný ale tak nějak sem na tom byl moc už skrčenej ( možná i špatnej představec )

                    co je špatnýho na sedlovce ? spíš bych čekal třebas „špatně tvarovaný“ sedlo…

                    0 0
                    • bodom  

                      Aku mas vysku?

                      No je tam taka sruba na nastavenie ktoru treba asi poistit paskou, koli tomu ze sa sedlo preklapa, utiahnutie nepomaha inac je to sedlovka Giant Connect http://www.giant-bicycles.com/…/1281/33298/

                      0 0
                      • rosich  

                        182 cm cca ( psal jsem v prvnim postu )

                        to je divný že gianti sedlovku nemaj vyřešenou koukám, že reign 2 ji má stejně z jinýho materiálu

                        0 0
                        • bodom  

                          A prepac, nevsimol som si. No ja by som asi aj tak zobral M-ko a doladil predstavcom. Treba si uvedomit ze je to trochu iny typ biku, ako na klasicke XC, preto aj posed je iny. Mne z toho vychadza ze je to len vec zvyku. Taktiez som mal zmiesane pocity ked som sadol z L-ka, prvy krat na M-ko s trochu viac predkopnutou vidlou. Ale teraz po 2 tyzdnoch by som urcite nemenil. Pokial chces na tom biku, trochu skakat, jazdit klopky, rozmlatenejsie kameniste traily, urcite by som bral mensi. Ale je to vec preferencii.

                          Este Poznamka:

                          Aktualnych Reign, je nutne zrezat sedlovku aby sa dala normalnejsie zasunut, pred zjazdom.

                          0 0
                  • scret  

                    ja mam problem s tim ze nemam rad kratky ramy, takze jsem vzal Lko, predstavec mam tusim 90,sedlovku rovnou – sedlo az vzadu a je to tak akorat…

                    0 0
                • fousek  

                  Mam ReignaX a AnthemaX, podle toho co povidas bych musel na Anthemovy jezdit o dost rychlejs a ted par cisel ze zavodu:

                  WTB na Reignovy 2:11:07, 1. misto 1:39:10 nastoupano 970m delka 44km

                  Pres2kopce na Anthemovy 2:16:27, 1. misto 1:45:25 nastoupano 1000m, delka 48km.

                  Je pravda ze Pres2kopce se mi nejeli uplne nejlip (noc pred zavodem sem moc nespal), ale zas na Reignovy sem mel tezky a siroky plaste.

                  Pocitove to tak odpovida Anthem jede o kapku lip, ale neni to zadnej podstatnej rozdil, urcite ne takovej, ze bych na Anthemovy ujel 100km a na Reignovy jen 50km.

                  Z rekreacniho hlediska bude mit vetsi efekt obuti a ne volba velikosti zdvihu.

                  0 0
                  • MlokCZ  

                    Naprostý souhlas. Mám to u Sterea x AMS Pro úplně stejně. Rozdíly v dojezdu a průměrech velmi malé, až skoro zanedbatelné (pro totožné pláště).

                    Zásadní rozdíl vidím v jediném, na tom chrtím fullu můžu libovolně dupat ze sedla, to na Stereu tak dobře nemůžu (taky na něm jezdím ze sedla mnohem méně) a v této situaci je rozdíl poměrně velký.

                    0 0
                    • fousek  

                      Ja ze sedla jezdim minimalne, spis abych si odpocinul, takze tyhle + jsou pro me zanedbatelny.

                      Jeste doplnim vahy aby bylo o cem dumat: Reign v drivejsi konfiguraci cca 15,5kg mozna o kapku min a Anthem cca 11kg.

                      A dodam k terenum tech trati, WTB obcas vic rozbytej teren a pres2kopce vic hladsich singliku s ostrejsima zatackama.

                      0 0
                      • jonti  

                        To vidim uplne opacne ty trate, WTB je v pohode na HT, nekolik rozbitych mist a sjezdu, ale 90% je hladky povrch kde pruzeni nepotrebujes. Pres dva kopce jsou ale hodne rozbity cely cas, vsechny roviny drncaji a bez odpruzeni je to tezke.

                        Jinak ale souhlas, v kole to neni.

                        0 0
                        • fousek  

                          hmm, no je mozny ze si pod WTB predstavuju i jiny useky nez se doopravdy jedou. A na pres2kopce sem se nesetkal s hrubsim terenem, kde bych si vzpomel ze by bylo treba vic zdvihu nez ma Anthem, jinak asi drncavy ty polni cesty asi jsou, ale ne moc.

                          0 0
                    • mr.antik  

                      Ze sedla už se musíš spolenhout na různý zamykání a komprese u vidle a hlavně u tlumiče. Ale i to jde.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        Jasně, jenže to je přesně ten problém. U vidlice to ještě jde, prostě lock.

                        Jenže u tlumiče už to nejde. Protože tlumič bude buď perfektně citlivý a žehlička a pak nebude mít propedal nebo jinou platformu dostatečně omezující na dupání ze sedla a nebo naopak.

                        Vyjímkou jsou speciální verze s lockem, ale úplný lock se mi stejně na tlumiči vůbec nelíbí.

                        0 0
                    • scret  

                      presne tak, neboli na vyssim zdvihu se zachrtit neda, okamzite se propadas, ale napr. na Athemu se chrtit da urcite jeste dobre…

                      0 0
                  • rosich  

                    Tak jestli se dají jezdit na Reignoj X normální závody, tak to asi pro moje použití bude non-X více než OK. Ze sedla šlapu spíš vyjímečně a to hlavně z důvodů těch že na velkejch šutrech trpěj záda a pozadí … to jakej je rozdíl jezdit na traktorech 1.9 vs 2.1 vs 2.3 asi nemá cenu komentovat sám jsem se na HT ustálil na co nejhrubších 2.1 a vzimě a na jaře mám 2.3 ( WTB veloci- a moto-raptor )

                    0 0
                    • fousek  

                      jj dokonce sem na nem zajel 3. misto v MTB kriteriu ve svy kategorii, ale to byl takovej sranda zavod, ale druhyho co jel na pevnaku sem slusne skolil az do cilovy rovinky (byla do kopce)

                      Ale bacha chrtit se na tom neda… ;-)

                      0 0
                      • scret  

                        kua, ty musis bejt ale magor:)) takovy borce nemam rad, pac mi dost silne srazej sebevedomi:)) clovek jede pilu a von si ho predjete clovek na EN fullu…:)

                        0 0
                        • fousek  

                          On to byl pridruzenej zavod k silnicnim zavodum takze vsichni chrti jeli silnicku. Proste jen dobre zvolenej zavod:-)

                          0 0
                  • scret  

                    zalezi na mnozstvi kopcu a zkopcu, na Reignovi budes rychlejsi zkopce, ale neziskas zas tolik casu, kolik ziskas na Antene do kopce… tot muj nazor…

                    0 0
                    • fousek  

                      Pocet zkopcu a dokopcu je temer stejnej na obouch zavodech, jen na Pres2kopce je par prudsich vyjezdu (spis vytlacu), ktery samozrejme hrajou do karet lehcimu kolu.

                      0 0
                  • scret  

                    a netvrdim ze se na obojim neda ujet stejne kilometru, je to jen o zvolenem tempu… a nejak se mi nezda ze na o 4,5kg lehcim kole nepojedes rychlejc…

                    0 0
                    • fousek  

                      Me se to taky nezda, ale myslim ze tady uz neni moc prostoru k diskusi. Snad jediny co muzu doplnit je rozdil avg tepovky coz byly 4 tepy, ta vyssi byla na Reignovy na WTB. Jestli je to rozdil velkej nedokazu posoudit, me prijde jako docela velkej, ale pomer hmotnosti kol je podstatne vetsi a zdvihy diametralne jiny (180/170 vs. 100/100)

                      Muj zaver je takovej ze pokud je system dobre udelanej tak rozdil ve zdvihu je placebo a vaha ma mensi vliv nez sem si do ted myslel.

                      0 0
                      • MlokCZ  

                        U mě taky váha na celkový průměr na deslí trase má vliv docela malý. Na chrtím fullu, který je o cca 2,2kg těžší než předchozí celopevňák mám teď přehozené to původní osazení z celopevňáku, tedy vše je totožné včetně plášťů.

                        A rychlostně na průměru je to téměř neznatelné, pokud tedy teď řeším trasu, kde nebude full moc využívat výhody odpružení.

                        Doplním k tomu ale jednu podstatnou věc. Tohle neplatí pro každého. Platí to pouze ve chvíli, kdy se na tom fullu s vysokým zdvihem jezdí vhodným stylem a je aspoň trošku slušné kruhové šlapání. Pokud někdo je zvyklý pořád dupad ze sedla a do kruhu šlape úplně blbě, tak na tom může být na tom vysokém zdvihu hned mnohem hůře.

                        0 0
                      • scret  

                        v tom pripade jsem asi nejakej divnej:)) a neni to spatnym slapanim do kruhu, to si troufam mam docela dobry, cim vic clovek toci frekvenci, tim lepsi musi mit podle me slapani do kruhu, jinak by clovek na tom skakal jak pitomec…

                        ja teda kdyz dlouhodobe srovnavam se softailem a Reignem, tak to proste nejde, KHS leti do kopce, Reign jede do kopce svizne, plynulejc, ale rozhodne v delsim case… hmotnosti cca 11 vs. 12,9kg…

                        0 0
                        • fousek  

                          Tezky kola na Reignovy? Ultralehky na softtailu? Jinde to bejt nemuze.

                          Aha koukam ze stejny, no tak uz jen obuti

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          A bereš to jen dle pocitu nebo to máš i ověřené, že na nějaké trati dáváš s Reignem výrazně menší průměr?

                          Tím narážím přímo na sebe. Když srovnám Stereo, AMS Pro a bývalého celopevňáka (vše při situaci stejné pláště), tak pocitově bych řekl, že s klesajícím zdvihem to jede mnohem lépe až celopevňák letí jako raketa.

                          Pak si změřím okruh s tepákem (vždy snaha jet podobnou intenzitu) a kouknu na průměr a skutek utek, rozdíly minimální. A váhové rozdíly mám větší (Stereo x celopevňák – 3kg).

                          Nebo vyjedu od baráku jednu cestu, kterou startuju velmi často. Vyrazím na celopevňáku, vidím na rovince rychlost 28–30 a mám pocit, jak mi to parádně letí.

                          Pak druhý den vyrazím na Stereu, pocit mám, že to až tak moc nejede (tepy podobné), kouknu na rychlost a ono taky 28–30 :-)

                          A nijak moc pomalé pláště na Reignu nemáš.

                          0 0
                          • scret  

                            presne tak, zadny brzdy tam nejsou, kola jsou vicemene stejny… casove to bajvoko zmerene mam… spis to prisuzuju tomu jaky kopce jsou u nas… Cesky stredohori neni zadna sranda, jsou tu docela prudky vyjezdy, malokdy neco pozvolnyho, proto clovek na Reignu sedi i pri snizenym zdvihu jakoby za kolem (oproti KHS) tim padem to lehce pruzi i pri Pro pedalu… tim se ztraci drahocenna energie…

                            pokud bude teren lehce vlnity, pak Reign bude pravdepodobne rychlejsi, clovek jede plynulejc diky zdvihu… ale co si budem nalhavat, pri prudkych stoupanich ma Reign lehce nevyhodu…

                            0 0
                            • MlokCZ  

                              Tak prudké výjezdy jsou kapitola sama pro sebe, to je jasné. Tam to záleží jak kdo moc potřebuje snižování zdvihu a jaké tam má, jakým stylem ty prudké stojky jezdí.

                              Na Stereu když snížím na 100mm, tak už jsem na tom nejlépe z těch tří případů. Tedy pokud nepoužiju na chrtím fullu na Rebě u-turn, který tam mám (běžně ale nepoužívám, takže ho nepočítám).

                              Jeden výjezd, který jsem několik let nedokázal celý vyjet kvůli kombinaci nedostatečná fyzička a následně to ovlivnilo techniku, tak na Stereu na 100mm sníženém Talasu se z toho stal už pouze boj s fyzičkou, který jsem poprvé loni konečně vyhrál i přes nejvyšší váhu Sterea.

                              Bez snížení vidlice bych byl ale na Stereu v pr… a vyjel toho mnohem méně.

                              Teď mi napadá jeden rozdíl, co Ty u kol máš a já ne. Máš hodně odlišný posed na Reignu.

                              Já i na těch chrtějších kolech mám/měl posed skoro stejný, protože mi ten chrtější nikdy neseděl.

                              Tohle možná bude dělat hodně.

                              A ten poslední rozdíl v geometrii a to menší hlavový úhel pro vyšší zdvih, tak to ve výjezdu dožene snížením vidlice.

                              0 0
                              • scret  

                                mas pravdu, KHSo je proste raketa, clovek je na rodlech a musi dupat a dupat:) na Reignu clovek jede sice jak pani radova, ale je to o fous pohodlnejsi posed…

                                s tim snizovanim zdvihu uz jsem to tui parkrat psal, jak snizim jedu pomalejc a jede se mi fakt i hur, takze snizeni vyuzivam pomerne malokdy… taky se tu tu resilo uz hodnekrat, nejspis to budou delat ty nase gy(i?)roskopy v kebulich…

                                jinak na reignu jsem zvykly jezdit i nizsi tlaky mozna nez ostatni, jsem rad kdyz vyuzivam cely zdvih a tim padem je vidle i tlumic mnohem vic aktivni…

                                a dalsi vec kterou jsem si uvedomil, ze MK ve 2,4 je fakt lepiva svina, ikdyz jsem psal predtim opak… ale porovnaval jsem to s kolegou s NN a u MK clovek vylozene slysi jak se spunty zvejkaj a zvejkaj:)

                                0 0
    • palkac  

      Přiživím se na vlákně. Taky se začínám koukat na kolo stejného typu, ale do oka mi padly tyto dvě

      RB IQ6 Base

      a

      Merida Transmission 1000-D

      KOukal jsem na geometrie a to RB má lepší geo na směr dolů (menší úhel vidlice a kratší zadní stavbu). Takže mám dotaz, zda-li ta merida není moc XC. Ani jedno jsem ještě nejel, takže vůbec nemám ani představu jak se které chová.

      0 0
    • rosich  

      Takže už ho mám

      • je to lehčí než vypadá
      • pohyb ve rozbitym terénu je paráda
      • na asfaltu samozřejmě pláště brzděj ( minimálně dopředu dám asinějakou 2.1 -ku)
      • tahání za kliky nepozoruju
      • pohupování s propedálem v podstatě není – ale můžu jeti bez něj
      • prudký výjezdy – vyjedu zatím víc než na HT ( přičítám tohlavně pláštům ale i zadní stavba bude mít svůj přínos ) trochu másnahu se to stavět na zadní ale dá se to ukočírovat
      • sedlo pude asi pryč :(
      • ty Avid Juicy 3 nevim nevim – nepoadřilo se mi zadní třmen seřídittak aby to vůbec neškrtalo o kotouč :( je to nějak podezřele citlivý ačelisti se málo rezevíraji máte někdo tip co s nima – zahodit dokanálu ? :-)
      • řidítka taky nevim nevim – možná taky časem pudou pryč přeci jenna tom člověk sedí takhle dost vzpřímeně
      • celkově zatim nadšení po první jízdě 33 km
      • žere to asi víc energie než HT ale stoji to za to :-)
      0 0
      • fousek  

        Nevegaly si schovej do nepriznivejch podminek a kup Nobby Nicy a kdyz tam das lehky kola tak to pojede lip nez pevnak

        0 0
        • krokus  

          Ad brzdy: zkusil bych od sebe brzdové destičky odtlačit (např. šroubovákem) a pak třmen vycentrovat znova.

          Ad posed: S tímhle jsem na AM biku taky bojoval, nakonec jsem dal představec co nejníž a ještě jsem ho obrátil do negativu – byla to určitě změna k lepšímu.

          0 0
          • krokus  

            Pardon, špatně zařazeno. Patřilo to Rosichovi.

            0 0
          • rosich  

            hmm… takže jsi i obrátil ty „vlaštovky“ úplně dopředu ?

            Teď chci ještě najezdit pár kilometrů v originále abych mohl pak srovnávat.

            0 0
            • krokus  

              Teď si nejsem jistý, jak to myslíš. Obrátil jsem představec a zároveň jsem ho dal co nejníž (distanční podložky, které byly pod ním, přišly nad něj). Díky tomu na tom kole nesedím tak vzpřímeně; jízda je taková sportovnější a nebolí mě tolik zadek.

              0 0
              • rosich  

                aha jasně, otáčel jsi jen představec díky za tip vyzkoušim.

                0 0
        • rosich  

          Jojo, udělám to tak, nechám je na zimáka. Ještě s nima skusim dát ten špičák, jak hodně pomůžou a pak pudou dolu aby bylo co srovnávat.

          0 0
      • Treeper  

        Tak šup s nim do Našich biku

        0 0
      • Vegan  

        Pravda je ze nevegaly jsou pomale plaste. Ale zase z univerzalu drzi snad nejlepe co jsem jezdil. A davat do predu uzsi plast nez dozadu je uplna kravina.

        0 0
        • rosich  

          V zimě jezdím v zádu 2.3 vysoký špalky kenda a vepředu 2.1 plášť s hrotama, nemám pocit že by to byla úplná kravina, jenom ti klesne předek kola o pár čísel, což zrovna u AM biku může bejt plusový do výjezdu, ale musí se to vyzkoušet – netvrdim, že to tady bude fungovat

          0 0
          • Vegan  

            No jasne, ale sam se sebe zeptej kde je pro tebe horsi chytnout smyk a kde to lepe ustojis ? na predku nebo na nazadku ? … pro me smyk na prednim kole vetsinou znamena pad, kdezto smyk na zadnim kole je vec naprosto normalni.

            0 0
            • rosich  

              a tak to jo, to máš recht, ale to už je jenom věc počítat s tim jak dobře přední plášť drží v zatáčkách.

              BTW. Teď mám na HT vepředu WTB velociraptor 2.1 dost jetej a vzádu Michelin Wildgriper 2.1 – ale je spíš jak 1.9 – vono tak nějak po zimě kdy si člověk zvykne, že nedrží pomalu nic, je i tohle naprosto v pohodě;-)

              A když bych měl vzádu mizernej vzorek tak to bude do kopců podkluzovat, to radši dám lepší plášť dozádu a pojedu vopatrnějc sjezdy.

              0 0
            • fousek  

              Vysvetli to motorkarum:-)

              0 0
              • Vegan  
                1. pomer si sjezdove plaste s tema co maji motorky na prednim
                2. netvrdmi, ze mas stejnej nebo vetsi kroutak jako motorka trebas

                i o 50kubickych cm

                0 0
                • fousek  
                  1. je to tak +/- na stejno, jen motorky maj vetsi spunty
                  2. Myslim ze vetsina motorek bude mit mensi kroutici moment nez noha, akorat na

                  kole jsou prevody vetsiinou do rychla a na motorce vetsinou do pomala.

                  0 0
        • krokus  

          A co dát na přední kolo ke Continentalu Race King 2.2? Zatím mám vepředu NN 2,25, který je o 1 mm užší. Možná se ale s takovým rozdílem dá žít, ne?:-)

          0 0
          • scret  

            co MK 2,4?

            0 0
            • krokus  

              Trochu těžké a líné, ne? Co druhý Race King? Ale zvykl jsem si, že NN slušně podrží, tak nevím.

              0 0
              • scret  

                tezke a line na AM kolo?:)) a hmotnost je srovnatelna se schwalbe… MK Supersonic 2,4 vazi cca 560g!

                0 0
                • krokus  

                  Promiň, nenapsal jsem, že to chci na XC kolo. Ale 560 g není zase tolik, to je fakt.

                  0 0
                  • scret  

                    mnoho?:) tak das MK 2,2 supersonic a nejspis budes kolem 500g…

                    0 0
                    • krokus  

                      Ten je ale právě snad užší než ten Race King 2,2, ne?

                      0 0
                      • scret  

                        nevim jestli uzsi, nizsi nejspis ano… v tom pripade dej to co jsem volil ja, RK/RK

                        0 0
                        • krokus  

                          A jak se ten RK chová na předním kole? V budoucnu taky plánuju přechod na NT (bože, to je zkratek:-) – četl jsem někde, že tyhle pláště si s tmelem moc nerozumí.

                          0 0
                          • scret  

                            problem je udajne ve verzi Supersonic… ale zkus napsat roudovi, ten se chtel pustit do testovani Mavic Cmax SLR a RK Supersonic bez duse… pokud bys zkousel klasic.NT, tak do toho bych nesel, precijenom ten Supersonic je na rafku trochu volnejsi…

                            Jinak RK na predku docela v poho, byl jsem prekvapenej jak na tak malej vzorek drzi…

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.