• Trollix

    Zdravím rád bych si k XC kolu pořídil nějakou obyčejnou silničku na objem kteráí bude sloužit vyloženě jen na najíždění a zimu.

    Vůbec se v nich nevyznám ale myslím že třeba Tiagra by mi stačila…na co se mám ale primárně koukat u nějaké průměrné silničky do 15 tis , ať už bazarové nebo nové ?

    Třeba u biků vím že to musí mít pevné osy , tappered hlavu atd. jsou nějaké takovéhle záludnosti u silniček ? Například třeba vůbec nevím co jsou dualy o kterých se u silniček píše atd.

    Je lepší na najížděcí kolo mít kratší nebo delší posed ?

    Díky :)

    0 0
    • standoslav  

      Posed se ladí sedlem, představen, ať je pohodlný, priorita je správná výška rámu. Dualy, to je řazení přímo v brzd. pakach , dvojpacka na rámu, to je už historie. Takže kolo se Sorou, Tiagrou, 2× 9/10 Ti bude stačit.

      0 0
      • Trollix  

        Aha, díky, já myslel že dualy jsou něco trošku jinýho , možná stačilo pogooglit :D Jinak řazení přímo na pákách jsem bral jako samozřejmost jen jsem nevěděl že právě tomu se říká dualy :D

        Správná výška rámu znamená mít rozkrok třeba 2–3 cm nad rámem ?

        0 0
        • ˘Ö˘ Krab  

          Správná výška je, že je rám správně dlouhý a má pro Tvé záměry přiměřeně vysokou hlavu. Když má někdo dlouhé nohy, jsou mu v podstatě všechny rámy správně vysoké podle Tvé definice, ale většina je příliš dlouhých. Stand-over se u silničky řeší až druhotně (pokud vůbec), většinou to není potřeba.

          0 0
          • Trollix  

            Ok , díky takže se nejdřív změřím podle competetive a pak podle toho kouknu po kolech , ovšem stejně se na tom chci nejdřív projet. Na MTB mám řidítka co nejníž to jde – žádné podložky a představec do negativu – ale myslím že na pohodlnější posed na silničce bych si rychle zvykl…:)

            0 0
      • CzechJoker  

        V kategorii 2×9/10 mě zaujaly tyto tři kola:

        GT GTS Comp – http://www.gtbicycles.cz/…ive/gts-comp

        GT GTS Expert – http://www.gtbicycles.cz/…e/gts-expert

        Specialized Allez Elite C2 – http://www.specializedsvorada.cz/…-red-54-2015

        Je u nich nějaký zásadní problém? Jde mi o to samé, co nadnesl zakladatel vlákna, tzn. kolo na najíždění kilometrů po silnici. Neměl by to být asi nějaký vyložený křáp, ale na nějaké deko nehledím. Asi bych časem vyměnil kazetu za 11–32.

        0 0
        • tromboonen  

          Vsechno nesmyslne ceny za uroven osazeni..

          Proc porad vymejslis nove a nove varianty a davas sem odkazy jako bys jim chtel delat reklamu, kdyz vedle ve vlakne je nekolik slusnych tipu na hlinu s 10sp posledni generaci (ne tyhle starsi tykadlove) za 20–22k?

          0 0
          • CzechJoker  

            V kterém vedlejším vlákně?

            0 0
            • tromboonen  

              Nebo i tady… mame tu ted asi tri vlakna o silnicce za cca 20–25 a vsude spousta dobrych tipu a ty sem neustale tahas predrazene zakladni modely se starymi sadami:)

              0 0
              • CzechJoker  

                Projel jsem několik threadů a žádný (aktuální) dobrý tip jsem nikde nenašel, pokud tím nemyslíš kolo z Decathlonu nebo modely, které jsou ve velikosti 56/58 nedostupné. Proto vybírám z toho, co je reálně dostupné. Nehodlám nic objednávat přes internet, chci si na to reálně sednout. To, co jsem uvedl, je možná předražené (i když otázka ceny je relativní a nesouvisí s kvalitou), ale blíží se období slev. Sezóna 2016 je téměř vyprodaná a sezóna 2017 přijde až později na podzim.

                Pokud nemáš nějaký tip na pohodlnou silničku v této velikosti a cenové relaci, tak se, prosím, zdrž odkazů na jiná vlákna. Moje zadání je stejné, jako má autor threadu s tím, že jsem nepatrně zvýšil sumu.

                0 0
                • tromboonen  

                  Tak sehnat se da vsechno, treba v Nemecku ses dival? Ale kdyz nezvladas koupi na dalku (ktera je po peclivem zmereni a spocitani geometrie naprosoto v poho, krome toho kolo se da zkouknout nazivo nekde jinde), tak se holt musis spokojit se starymi modely za ne zrovna dobre ceny, kazdy sveho stesti strojvudcem..

                  0 0
                • jan.pernik  

                  Pořiď si RB na Campě, kola Khamsim jsou slušná za ty love a na zimu super.

                  0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    To myslíš vážně, nabízet RB primárně jako pohodlnou silničku? Tuhou, výkonnou, to ano, ale pohodlnou? A proč na Campě? Jestli kvůli Campa zápletům, tak ty se dělají i se SH ořechem. Takže klidně Tiagra nebo 105. Otázkou už by zůstala jen dostupnost, vidlice a cena celku. (P.S. Jednu silničku RB jsem si ustrojil, nemohu proti ní říci křivého slova.)

                    0 0
                    • Prazak0  

                      Koukal jsem na rámy RB, když jde o samotný rám a vidlici, tak to není tak drahé, do 10 tisíc. Pak s nabízeným vybavením ta cena začíná na nějakých 32 tis. Říkal jsem si ten rám a vidlici RB si osadit/nechat osadit něčím levnějším, než co oni nabízejí, třeba tou Tiagrou, na kolik by to pak vyšlo, odhadem?

                      0 0
                    • jan.pernik  

                      Když tam dáš karbonovou vidli, tak v pohodě. A proč Campa? Podpora „domácího“ výrobce a ne nějakého asiata. A protože je hezčí. A zvuk ořechu Campy je nezaměnitelný …

                      0 0
                      • jecnak  

                        Budes vyrezavat zadni stavbu? Po vecerech poslouchat orech misto ukolebavky? :-)

                        0 0
                        • jan.pernik  

                          No to by byl flame, ale na tom RB se to dá postavit za neakých 28–29k a bude to hezke kolo.

                          0 0
    • ˘Ö˘ Krab  

      Úplně nejvíc nejdůležitější je právě geometrie rámu, volil bych něco s vyšší hlavou, ale záleží, co a jak máš na MTB. Nejlepší vyzkoušet, popř. zjistit ef. délku rámu na competitivecy­clist.com, nevěřit doporučením výrobců.

      Na najíždění a zimu musí rám pobrat široké pláště, jinak žádné záludnosti nehledej, výhodou jsou převodníky 50/34, abys nemusel drtit intenzity, když nechceš.

      Dualy jsou třeba právě na Tiagře – řazení integrované do brzdových pák, na MTB se to jaksi neuchytilo, byť pokusy byly. Na větší pastorek i převodník se vždy řadí stranovým pohybem příslušné brzdové páky.

      0 0
      • blaf  

        Na větší pastorek i převodník se VŽDY řadí stranovým pohybem příslušné brzdové páky.

        tohle plati jen pro mech. Shimano, Campa, SRAM i Di2 maji brzdovou paku pevnou

        se zbytkem souhlas

        0 0
      • CzechJoker  

        Co si mám představit pod pojmem široké pláště?

        0 0
        • tromboonen  

          Pokud se tam vejdou (s nějakou rezervou okolo zadní stavby u středu a pod brzdama) 28 mm pláště, tak to na ježdění na asfaltu stačí.. do terénu když je mokro potřebuješ i vzorek a ještě širší (33–35 mm), ale to už se musíš koukat po CX kole nebo něčem moderně gravelovým.. na pevné povrchy a za sucha i do terénu (míněno polňačky, šotka atd.) bohatě stačí těch 27–28

          0 0
          • CzechJoker  

            Limit je brzda, takže na širší pláště ideálně disky.

            0 0
            • tromboonen  

              27–28 se do modernejsich silnicek v pohode vejde a jak rikam, krome bahna to zvladne vse..

              0 0
      • Hroch obojzhivelnyj  

        No ja bych misto siroke plaste napsal spis misto na celoblatnik, na najizdeni/zimu prakticky nutnost, na najizdeni ve skupine naprosto nezbytne (vcetne zasterek).

        Ty siroke plaste, to je na delsi diskusi, ja si myslim ze 23–25 na silnici a lehky offroad stacej az dost. Me teda urcite.

        0 0
    • CzechJoker  

      Díky za téma, řeším to stejné a jsem rád, že jsem se dobral ke stejným doporučením, jako jsou tu zmíněna. Trochu pokukuji po CTM Blade 3.0, kde je za velmi dobrý peníz Shimano 105. V tomto rozpočtu asi nemá moc smysl řešit váhu, když já sám jsem overweight… Líbily se mi i Meridy Ride, ale už jsou téměř vyprodané.

      Jinak k výšce rámu – byl jsem překvapený, že mi dnes většinou na 186 cm stačí velikost 56. Když jsem měl fanouše, tak ve velikost 58 mi byl malý (a od té doby jsem silničku neměl).

      0 0
      • Marskatin  

        jak ti byl malý? na délku? na výšku?

        V té době se považoval za malý každý rám, kde jsi měl sedlovku vytaženou více než 15cm…

        0 0
        • tromboonen  

          Favoušové a tehdejší typické rámy byly relativně krátké, i ta iniverzální 56 se dala ještě než jsem dorostl, i když ideál to určitě nebyl, a to dneska musím mít 54 protože 56tky jsou mi dlouhé, i když možná mi ty dlouhé nohy narostly až ke konci vývinu a ruce zůstaly krátké, kdoví, tenkrát se nic z toho neřešilo a člověk byl rád, že sehnal tu jednu velikost co byla..

          0 0
          • Hroch obojzhivelnyj  

            Relativne kratke nebyly, to akorat nastup slopingu nadelal bordel v tradicnim systemu znaceni velikosti. A klasicke predstavce do zavitovych vidli maj vetsi variabilitu v nastaveni vysky irditek resp. vysce a delce posedu.

            0 0
            • tromboonen  

              No ja uz si delku toho Fava nepamatuju, ale myslim, ze jsem na tom tenkrat moc natazeny nebyl, narozdil od dnesnich 56 ramu.. a mam jeden mega vysoky ram toho druhu, ktery je ale relativne kratky..

              No myslel jsem to tak, ze argumentovat pri vyberu dnesni silnice cimkoli souvisejicim s Favousem, tim mene jeho geometrii, je od Czechjokera trochu joke :)

              0 0
            • CzechJoker  

              Odpoledne jsem to řešil v krámě a prý dnešní 56 se slopingem odpovídá tehdejší 60. To by asi odpovídalo.

              0 0
        • CzechJoker  

          Sedlovku jsem měl za čárkou (kousek), abych měl správně nohy. V zatáčkách se to kroutilo jako had ;-)

          0 0
      • maajkee  

        Problém je v tom, že každý výrobce mám pod označením 56, 58… uplně jinou geometrii, takže se řiď podle konkrétní geometrie toho danýho kola, pokud geometrie kola nejde dohledat, tak ruce od něj pryč. Zajímá tě především délka sedlové trubky a horní efektivní délka.

        Zalěží jak máš dlouhé nohy, ruce, trup.

        Na 186cm podlě mě sedne pořád spousta 58 silniček.

        0 0
        • CzechJoker  

          Merida Ride i SUP je pro mě ideál v 56, vyzkoušeno. Ale fakt to chce vyzkoušet.

          0 0
      • Autumnbiker  

        taky po tom CTM pokukuji. Ke svému bajku bych chtěl pořídit nějakou základní silničku a za ty prachy mi to přijde dobrá koupě, za 22 k je to myslím dobrý poměr cena výkon, i když by mi možná stačilo i CTM 2.0, které je na Tiagře a jen za 20 k. Na můj odhadovaný nájezd na silnici kolem 3.000 km, by to asi stačilo. A když by mě silnice začala hodně bavit později můžu koupit něco lepšího.

        0 0
        • CzechJoker  

          To CTM by šlo. Ještě mě zaujali tyhle:

          Willier Montegrappa – http://www.wilier.cz/…ppa/d-71413/

          Cube Attain Race (za 25)- http://www.bike-life.cz/…e-2016/d7044

          0 0
          • tromboonen  

            Na takovy univerzal heavy duty kolo nezapomen i na http://www.decathlon.cz/…ranzove.html

            Ale jestli je to CTM 3 za 22k jak tu nekdo napsal, tak je to urcite lepsi, ma to kompletni sadu vc brzd a klik, zas asi o malinko horsi kola.. zalezi i na tom jak se to komu libi..

            0 0
          • MI.KU  

            Se podívej na Radona na R1, za tu cenu pěkně osazenej. Máš to za 899,– komplet na 105 s Mavic Aksia – uplne jiná liga nez ten šrot od Cube ;)

            http://www.radon-bikes.de/…g/r1/r1-105/

            0 0
            • robertb106  

              podobné ale vyprodané

              http://www.decathlon.cz/…ban-540.html

              0 0
              • MI.KU  

                Tak na me je to ocesane – treba ty celisti, pláště a hlavně váha je úplně jinde než u Radona.

                0 0
                • tromboonen  

                  Radon je urcite hezkej, ale Triban je proste dost muziky za minimum penez… celisti? skoda, ale ani origo Shimana s jejich spalky nejsou nic moc, tipuju ze tyhle budou s coolstopama v pohode.. plaste? i u lepsich kol se vetsinou pocita s vymenou celych zapletu, plaste jsou spotrebak.. vic zamrzi kliky, teda jestli nejskou nahodou v pohode, ale 105tky jsou urcite lepsi… no ale na takove univerzalni zacatecnicke kolo je to super .. rozdil je skoro 5k, tak zalezi, jak flexi je rozpocet.. to CTM je nekde mezi, penezma i sadou, skoda tech zapletu.. myslim, ze vsechny tri odvedou dorbou praci, jde jen o priority..

                  Vaha je u Tribanu jedine velke minus, je to v ramu a tam s tim moc nenadelas, ale zas za ty prachy a na dojizdeni nebo najizdeni to nehraje takovou roli a v te cenove hladine to je uplne normalni vaha..

                  A jsem trochu zklamany, ze nekdo nedela nejakej vyvazenej a pritom levnej stroj na Tiagre 4700, hlina, slusny kola a kokpit a 4700 za ca 22k? Kdyz to jde se 105tkou viz to CTM? V karbony ten Vilik na 4700 je fajn, ten hlinenej se staryma Tiagra pakama co tady nekdo odkazoval je trochu skoda.. snad za rok az ta sada nebude novinka..

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Tak na Tiagre 4700 toho je dost u tech lepších značek – Merida, Trek, Spešl, Cannondale a cenově to i na ty znacky neni takova hrůza. 25 až 31.

                    I kdyz v rozpočtu lehce nad 20 bych volil jednoznačně toho Radona – na levný kolo ho ma vse v cajku – záplety solidní za 5000 se slušnými plášti, sada čupr, rám v pohodě, váha 8,2 ve vetsi velikosti to bude trochu víc nicméně buďme upřímní váha je na úrovni většiny kol do 50 koliku.

                    0 0
                  • ˘Ö˘ Krab  

                    Kdy jsi naposled zkoušel nějaké špalky Shimano? Dnes ráno jsem si to potvrdil znovu, originál nové BR 5800 + ráfky Rapid brzdí opravdu výborně, alespoň na suchu (na mokru jsem je zatím nejel). Oproti Apex+CoolStop losos/losos&černá + KsyriumSL přímo božsky.

                    0 0
                    • Breakpain  

                      Shimano nebrzdí špatně, ale každý servisák říkal „měnit, bo to žere ráfky“ ? Oproti Kool Stopům nevidím echt rozdíl v brzdném účinku, zato ráfky vypadají jako nové :) … Nevím, co je na tom pravdy, ale když si člověk sáhne, tak rozdíl ve směsi je tam patrný … už mlčím :)

                      0 0
                      • ˘Ö˘ Krab  

                        Myslím, že směs změnili. Máš pravdu, že dřív jejich špalky strašně chytaly špony (nejvíc asi XT V-brzdy) a na ráfku to bylo fest znát (krom toho, že to nebrzdilo), teď jsou špalky relativně čisté a přijdou mi měkčí. Ale je pravda, že zas tak moc nebrzdím a špalky měním 1× ročně před Dolomitským škvařením sádla.

                        0 0
                        • Breakpain  

                          Mně špalky vydrží dva roky, takže já to echt prd poznám :) …

                          0 0
                          • MI.KU  

                            PS chlapi opravdu při ceně desítek tisíc (nekdo i stovek tisíc) korun za kolo řešíte špalky za 300–500 jednou za rok za dva .....?

                            Nepochopím ;)

                            0 0
                            • ˘Ö˘ Krab  

                              Neřešíme cenu, ale účinnost.

                              Ať klidně stojí 1000 Kč, jen musejí brzdit za všech podmínek a nevadnout. A vo tom to je.

                              0 0
                            • Breakpain  

                              A tohle jsi vyčetl kde? :) Nic takového tu netvrdím ;). Já píšu jen o tom, že jim nedám moc zabrat a ač mám „top“ špalky, že jsem extra rozdíl nepoznal.

                              0 0
                        • Karma  

                          mě teda ty shimano špalky špony chytaj, ačkoliv po každý jízdě setřu kola od prachu a špalky taky. Stačí párkrát zabrzdit a je to tam. Ještě jsem nebyl schopnej je vyměnit, ale už měsíc se chystám. Vždycky se tam vytvoří taková hliníková kulička která se zaryje do špalku a pak to drhne. X-.krát jsem jí vyndaval jehlou ven. Možná že mám blbý kola, nevim.

                          0 0
                          • jecnak  

                            To je proste standard u Shimana, kola s tim nemaji co delat.

                            0 0
                    • tromboonen  

                      Naposledy ty na Ultegra 6700 brzdach a nic moc.. tribarevne coolstopy pomohly dost vyrazne.. Jen jsem psal, ze si z tech neznacka celisti nemusi hazet masli, lepsi spalky to pravdepodobne dost zvednou..

                      0 0
                      • ˘Ö˘ Krab  

                        Měl jsem ‚neznačkové‘ brzdy Oval R700 a jejich původní modré špalky brzdily na běžných ráfcích výtečně, oproti tomu modré SwissStop Flash zklamání veliké – a to jem doufal, že to byly ony. Jen tím chci říct, že záleží i na ráfku, losos je sázka na jistotu, ale občas některé kombinace překvapí.

                        0 0
                      • Manzak  

                        Co na tech Decathlonich brzdach ma byt spatne, vaha? Vypadaji bytelne…

                        0 0
                        • tromboonen  

                          Ja nevim jak tyhle konkretni, ale u levnejsich seriovek je zvykem setrit tim, ze na ne vyrobce neda kompletni sadu od Shimana, ale casto prave brzdy a kliky od nejakych mensich a levnejsich vyrobcu.. ty brzdy bejvaj nekdy „obycejnejsi“, nemaj tak promakanou konstrukci, Shimano 105 jsou treba o neco lepsi co se tyce ucinnosti a chodu… nerikam, ze je to pripad prave techto, ale muze byt, nicmene vymenou spalku by se to melo dost zlepsit, mozna je potreba zkouset jak pise Krab, me to byslo hned napoprve..

                          0 0
            • Autumnbiker  

              Hmm ten Radon nevypadá vůbec zle…

              0 0
            • Autumnbiker  

              Hmm ten Radon nevypadá vůbec zle…

              0 0
              • MI.KU  

                Jj na živo jsem viděl IGNITE a měl ho vybraného jako ekonomickou variantu – ale nakonec sem stejně šel do Cannondale.

                0 0
            • satch  

              ale taky výrazně rozdílná geo, ne?

              0 0
              • MI.KU  

                Jj od oka podobná tomu Wilíkovi – proste je to sportovní kolo.

                0 0
                • satch  

                  srovnáváš to s cube attain, a to je hodně endurance, takže záleží co tazatel hledal. Jestli vybral cube podle geo a ty mu šupneš do odkazu sportovní silnic, tak nevim nevim.

                  0 0
    • CzechJoker  

      A co Author? Sice k němu, nevím proč, netrpím velkou afinitou, ale dva modely by snad šly:

      Aura 33, Sora 2×9 – http://cz.author.eu/…6-ua42868901

      Aura 44, Tiagra 2×10, disky – http://cz.author.eu/…6-ua42869001

      Ta čtyřiačtyřicítka mi připadá zajímavější.

      Ghost Nivolet, proč 3×10…??? – http://www.mojekolo.cz/…volet-2-2015

      Měl jsem ho v ruce a ta deklarovaná hmotnost se mi moc nezdá…

      Rock Machine, trochu divoké barvy – http://www.mojekolo.cz/…ide-300-2016

      Subjektivně se mi nejvíc líbí Wilier a CTM.

      0 0
      • MI.KU  

        Je to marný je to marný je to marný… Člověk mu sem hodí kolo co je opravdu slušné a lepší zde zatím nepadlo v podstatě neco na amatérské závody a on tu vybírá z kol dobrých na popojíždky k hospodě ;)

        Sada o 2 stupně horší, záplety co sou dobrý tak na lapání prachu ve sklepě a váží to celé 10kg – na silniční kolo nepoužitelné – to máš jak si koupit 15–18kg XC MTB – šílenost ;)

        0 0
        • CzechJoker  

          Kolo za 900 éček je na hraně rozpočtu, navíc to nehodlám kupovat přes eshop, ale v krámě s tím, že si to osahám a obsednu. A navíc jde o kolo na pohodové najíždění kilometrů na silnici, ne na nějaké závody nebo honění ega na BF ;-) Takže jako jediný relevantní argument beru kritiku hmotnosti, což u Authora beru. Ghostu 8,7 kg nevěřím, ale kdo ví. A dříve uvedené CTM se pohybuje kolem 9,1 kg.

          0 0
          • MI.KU  

            Kdyz mas za to ze stara Sora a ty záplety sou funkcni tak rozmlouvat ti to nebudu..... Ale moc lidi tu asi nebude co daji přednost nefunkční 2×8 od vymazlene 2×11 s jedněmi z nejpovedenejsich zápletů kolem 5000 co nemají problém dlouhodobě s chlapem nad 100kg.

            0 0
          • MI.KU  

            Tak to CTM je lepsi jak ty ostatní cos dával, ale i tak jako celek je R1 lepsi – ty záplety. A geometrii to sou podobná kola.

            0 0
    • Striker  

      V páte jdu do kameňáku mrknout na to CTM 3,každopádně tím Radonem r1 jsem nakouslej :),protože na vyšší váhu, je výplet zřejmě vhodnější

      0 0
      • MI.KU  

        Aspoň někdo ;)

        Taky jdu v pátek do kameňáku – vyzvednout si CAAD12 Ultegra ;) jupíííí ;)

        0 0
      • MI.KU  

        Aspoň někdo ;)

        Taky jdu v pátek do kameňáku – vyzvednout si CAAD12 Ultegra ;) jupíííí ;)

        0 0
    • CzechJoker  

      Aktuální informace pro zájemce o CTM: Blade 2 a 3 už nejsou ve velikosti 580 (ekv. 56).

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován adminem.
      0 0
    • Michma32  

      Zdravim,chci se zeptat na názor na kolo Kellys hacker 30,2016?

      0 0
    • Striker  

      Mrkl jsem dnes na to CTM blade 3.Na 179cm sedla vel.58.Range c-t 540 a top tube length 580.Bohužel první dojem stracen.Povolené výplety,řídit­ka,rozhozená přehazka :(

      ......zřejmě zvolím zmíněný Radon R1,doporučíte velikost.

      Prodejce byl jenom prodejcem,škoda

      0 0
      • Trollix  

        Tak jestli si necháš zkazit dojem jenom tím že to kolo na krámě neuměj seřídit tak to je špatný :D

        0 0
        • tromboonen  

          Taky bych rek.. majitel silice by mel stejne pocitat s tim, ze se o ni bude starat sam, neni to zas az tak komplikovane..

          Vubec nejlepsi v tomhle smeru je postavit si to sam.. nejen ze vse funguje a naucis se, ale taky zvolis vsechny detaily jak potrebujes, k nezaplaceni..

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Hlavně silnička, poté, co si sedne, je za pěkného počasí bezúdržbová, stačí po cca 400 km mazat řetěz a při té příležitosti ho i přeměřit.

            0 0
    • Striker  

      Já ho měl dnes nezávazně koupit :),takže jsem předpokládal, že bude cajk .Navíc i stejně pochybný servis,což mi bylo potvrzeno několika osobama.Zítra jedu do jiného krámu, kde maj Blade 2 i 3. Kolo sedí,pěkné,dobrá výbava a jedno CTM už mám a nebyl sebemenší problém.

      0 0
    • MI.KU  

      Se to sem nehodí ale kdyby chtel nekdo pritlačit tak v Glasgow sem dnes koukal na krámě v centru kousek od Buchanan centra na Cannondale SuperSix Evo Ultegra 2016 v 54 za krásných 1499,– ;)

      0 0
      • MI.KU  

        Foto ;)

        0 0
        • blaf  

          Tak ne korun. No nic :)

          0 0
          • MI.KU  

            No nic? U nas 75 koliku – přepočítej si to ;)

            0 0
            • blaf  

              To je fuk. Je mi to malý. Je to hnusný červený. Je to Cannondale :)

              0 0
              • MI.KU  

                Připoměl jsi mi básníky – vybírá v bazaru auto – Nooo tohle by se mi líbilo – To je moje stálo mě 120, ale že jsi to ty za 110 je tvoje – 110? Ne díky víš ta barva se mi nějak nelíbí ;)

                Chápu – nicméně cena je dobrá pokud nekdo hledá něco podobného.

                0 0
                • blaf  

                  jj, cena asi dobra, ja bych se ale asi posunul o dve kola dal a okouknul bych to BMC :)

                  0 0
                  • MI.KU  

                    Já tam hlavně koukal na CX – tak malá prodejna a bylo jich tam snad 10 – v ČR (rekl bych jedna z cyklokrosových velmocí) a kdyz někde narazíš na jedno je to svátek ;)

                    0 0
                  • MI.KU  

                    Já tam hlavně koukal na CX – tak malá prodejna a bylo jich tam snad 10 – v ČR (rekl bych jedna z cyklokrosových velmocí) a kdyz někde narazíš na jedno je to svátek ;)

                    A taky sem okouknul hadry od Raphy ;)

                    0 0
      • blaf  

        Korun? To beru, i když mi to bude malé…

        0 0
    • Chlebovnik  

      Ahoj, k jaké velikosti byste se v mém případe přikláněli? 560+kratší představec nebo 540+delší? Sériově se dodává se 110mm. Přijde mi, že podle výsledků z competitive­cyclist jsem přesně na rozmezí těchto dvou velikostí.

      0 0
      • Breakpain  

        Osobně volím větší – výš hlavovka …

        0 0
        • tromboonen  

          Podle Eddyho Ti vychazi 53–54, takze spis 54, ale zalezi jaka bude geometrie, musis si to nasimulovat na konkretni kolo abys vedel jakej bude drop..

          0 0
          • Chlebovnik  

            To kolo má kratší sedlovou trubku a agresivní sloping, takže řeším hlavně horní rámovou trubku. Ta vychází podle Eddy i Competitive v rozmezí 550–554 mm. Rozdíl je v představci (10–11 vs 11–12). Takže přesně mezi, když kola mají délky 545, 560 mm a 11cm představce. =/ Kamarád radí vzít menší + delší představec. Ohebnost mám asi průměrnou (téměř se dotknu dlaněmi podlahy).

            0 0
            • tromboonen  

              Sorry, jsem se prekouk a cetl jsem jinou hodnotu..

              Ja beru mensi, potrebuju co nejkratsi… jestli se dotknes zeme DLANEMA, tak mas podle me velmi dobrou ohebnost, ja se sotva dotknu spickama prstu prstu na noze..

              0 0
              • Breakpain  

                Mno bacha, dlaně dám na zem defakto i bez protažení, ale když je vetší drop, je mi pak špatně od žaludku, jak je to celý „zmáčklý“. Ne, nemám panděro. Takže bych si to nejdřív prověřil i fyzicky na testovačce. Proto mám rád vyšší hlavovku.

                Taky jde o to, jestli dá člověk dlaně na zem proto, že je ohebný, anebo proto, že má vetší rozsah pánevního kloubu (můj případ).

                To je jen vsuvka, hádat se nechci ;)

                0 0
                • ˘Ö˘ Krab  

                  Nebo proto, že má ruce jako orangutan.

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Jo, to bude asi taky faktor, vzhledem k tomu, ze mi na 184 cm vychazi 54 ram a sedlo mam tusim 78 cm nad stredem, tak to maj ty ruce k ty zemi dal.. tak to jsem rad, ze to neni brichem a neohebnosti :)

                    0 0
                    • stan99  

                      Já mám při výšce 180 cm délku nohy 90cm.

                      Dlaně na zem nedám.To mám daleko.Ale zase si dám nohy za krk,to mám blíž :D

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.