• libe

    Ahoj, potřeboval bych poradit. Mám RB CRR290 a chtěl bych jej předělat na bezduše, původní ráfky jsou Remerx TopDisc – nejsou vhodné na bezduše. Můžete mi doporučit nějaké vhodné cenově dostupné ráfky na bezdušový systém? Na předek mám koupený plášť Schwalbe Racing Ray 29×2,25, zadek zatím nevím. Plus nějakou osvědčenou kombinaci pásky, mléka, ventilky. Nemám s bezdušáky absolutně žádnou zkušenost, tak uvítám každou radu. Moc děkuji za pomoc s výběrem.

    0 2
    • va-bo  

      Cenove nejdostupnejsi bude Remerx 2027 nebo 2030. Potom Stans nebo Dt, ale to uz je cenove jinde. Na znacce ventilku nezalezi, pasku je potreba koupit o cca 2–3 mm sirsi nez je vnitrni sirka rafku. Na mlika je tady nekde vlakno.

      0 0
    • scalar  

      Black Jack, Javax, levnější typy DT Swiss…

      0 0
    • libe  

      Díky všem za rady.

      Jezdím lehký a jen občas středně těžký terén, váha 83 kg.

      Ještě nevím jakou šířku ráfku vybrat, díval jsem se na ten Remerx 2027 – 27 mm, je to ok?

      0 0
    • libe  

      Pokračování – koupil jsem ráfky Remerx 2027, přepletl a vycentroval. Plášť Schwalbe RRay, páska Tesa modrá, ventilky

      BBB ventilek BTI-159 – obdelníková základna:

      1. pokus – nahození pláště do patek bez problému pomocí kompresoru, ale okamžitě slyšitelný únik vzduchu – přes niple – kontrola mýdlovým roztokem, sundaní pláště a nalezena prasklá páska uprostřed?? viz. foto.
      2. pokus – znovu nalepení pásky – 2 vrstvy, nahození pláště, opět slyšitelný únik vzduchu, ale tentokrát kolem ventilku, při kontrole jsem si všimnul, že ventilek nesedi celou plochou ve žlábku ráfku, podložení kusem gumy z duše – stále to netěsní.
      3. pokus – koupeny jiné ventilky – Force s kuželovitou základnou, znovu nalepení 2 vrstev pásky – bylo to natrhlé u ventilku, nahození pláště a… vše OK!! Tlak za 2 dny pokles o 0,1bar.

      Třeba to někomu pomůže..

      Jo a díru pro ventilek jsem dělal trafopájkou :)

      1 0
      • novas752  

        Jo jo díru pro ventilek je dobré něčim protavit. Při prořezavání se ten řez může rozlízt.

        0 0
      • Vilém  

        Mas tu pasku blbe nalepenou. Alespon na foto ti stred vubec nedoseda na rafek.

        2 0
        • libe  

          Jj ale nějak mi to nešlo do toho středu přilepit, ten žlábek je úzký a když jsem tu pásku natahoval, aby vlezla do ráfku, tak se hned přilepila na krajích a do středu už nešla a když jsem ji stočil jakoby do účka, tak zase na krajích neseděla, tak jsem namotal raději dvě vrstvy a doufám, že tím tlakem se jestě natvaruje i do toho středu?

          Jinak ráfek má 27mm a pásku jsem koupil 30mm a je nalepená od kraje ke kraji, tak uvidíme.

          0 0
          • TK75  

            A odmastil jsi to třeba nejdříve?Potom normálně pasku natahovat a jede se :⁠-⁠)

            0 0
            • libe  

              Jasně že jsem to odmastil isopropanolem a jak jsem to natahoval, tak to prostě do toho úzkého žlábku nešlo natlačit..

              Tak uvidíme..zatím to drží tlak i bez tmelu prakticky bez poklesu, zítra tam naleju Orange endurance a o víkendu to otestují nějakým výjezdem.

              0 0
              • Vilém  

                Je potreba poradne tahat, pripadne pasce trocho pomoci fenem ci horkovzduskou.

                0 0
                • va-bo  

                  Taky to po nalepeni nahrivam trochu horkovzduskou a do zlabku zatlacim pres hadr.

                  0 0
                  • kubad  

                    Dělám to taky tak, ale není nijak extra potřeba tlak vzduchu to po nafoukání dotlačí

                    1 0
        • libe  

          Kontrola po dvou dnech, kdy to bez problému drželo tlak – páska je vytvarovaná i ve žlábku ráfku viz. foto.

          3 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.