Reklama



Diskuse: Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (Komponenty)

Statistika

Statistika: zhlédnuto: 4 043x | přidáno do oblíbených: 3x | blokováno: 20x


Odkazy

Obnovit Zpět


Diskuse

  • dolu Pijer || Blokovat užvatele || 22.05.2009 21:21:07 || arrow || 90.179.152.xxx
    Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 1)

    Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky - jde mi konkrétně o tenhle ALEX Případně pomocí čeho ho předělat na bezdušový?

    • arrow dolu nahoru Ricci || Blokovat užvatele || 22.05.2009 21:47:17 || arrow || 77.48.69.xxx
      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 2)

      Nesmie mat zvrchu diery na niple :-)))

    • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 21:59:50 || arrow || 78.45.58.xxx
      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 2)

      Ptal jsem se v jiném vlákně na DP17, zatím nikdo neodpověděl. Tak se přiživím v tomto vlákně, protože asi řešíme to samé.

      Mám v ráfku nějakou pásku, která by možná mohla stačit. Zítra to budu zkoumat, tak pak hodím foto.

      • arrow dolu nahoru Premik || Blokovat užvatele || 23.06.2010 15:59:16 || arrow || 85.70.126.xxx
        Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 3)

        mám stejný ráfek, nezkoušel někdo kombinaci Alex DP17 Dics + Rubena Charybdis Tubeless Supra + Rubena Tubeless Kit? Ten žlábek uprostřed asi bude vadit, nebo se pletu?

        • arrow dolu nahoru pelhrimov || Blokovat užvatele || 23.06.2010 17:16:21 || arrow || 88.103.160.xxx
          Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 4)

          Rubena Tubeless Kit jsem vyzkoušel na ráfku DT 4.1 s pláštěm Zefyros a objel na tom 24hodinovku. Foukání, na které si všichni stěžují je bezproblémové úplně stejné jako s duší. Narazil jsem ale na jiný problém. Těsnicí páska zvětší průměr ráfku a Tubeless Supra pláště mají jinou patku a jde to hrozně špatně nasadit, při závodě bych to asi nedokázal sundat a nandat a další věc – Zefyros strašně hází, radiálně i axiálně.. RR na to šel nasadit dobře a i nafoukat šel v pohodě, ale to byla jen orientační zkouška bez tmelu, tak zase rychle ušel, neměl jsem to vyzkoušené, tak jsem raději jel ten Zefyros.

    • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:02:50 || arrow || 78.45.58.xxx
      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 2)

      Mimochodem, jaký tam chceš dávat pláště?

      • arrow dolu nahoru Pijer || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:15:43 || arrow || 90.179.152.xxx
        Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 3)

        Zatím jsem byl spokojený s dušovými Schwalbe, takže asi zase Ralpha dozadu a dopředu Nobiho

        • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:19:57 || arrow || 78.45.58.xxx
          Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 4)

          Jojo, do NN a RR půjdu taky. Ale určitě UST verze.

          • arrow dolu nahoru kubad || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:47:03 || arrow || 217.77.165.xxx
            Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 5)

            UST pneu je kompatibilni pouze s UST rafkem bacha na to !

            • arrow dolu nahoru Pijer || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:49:20 || arrow || 90.179.152.xxx
              Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 6)

              No a na to se právě ptám, jak poznám, že je ráfek UST kompatibilní.

               

              • arrow dolu nahoru kubad || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:51:07 || arrow || 217.77.165.xxx
                Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 7)

                no na 100% tak ze to vyrobce uvede ze rafek je UST prostuduj si poradne co znamena tato zkratka

                • arrow dolu nahoru michal xtr || Blokovat užvatele || 22.05.2009 22:54:42 || arrow || 193.85.7.xxx
                  Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 8)

                  no, pokud zadáš do vyhledávače na seznamu UST tak to najde opravdu zajímavé věci :)

                  Jinak na zatěsnění klasického ráfku doporučuji todle

                  • arrow dolu nahoru kubad || Blokovat užvatele || 22.05.2009 23:01:19 || arrow || 217.77.165.xxx
                    Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 9)

                    no mozne to je ale UST je norma pro bezdusove reseni

            • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 23:30:18 || arrow || 78.45.58.xxx
              Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 6)

              Aha, to mě právě zajímá. Takže UST plášť do normálního ráfku (např. DP17) pasovat nebude? Myslel jsem, že se liší pouze v tom, že jsou celkově tluščí a odolnější. Jsem z toho jelen.

              • arrow dolu nahoru kubad || Blokovat užvatele || 23.05.2009 08:14:44 || arrow || 217.77.165.xxx
                Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 7)

                UST rafek ma hlavne jine patky, UST pneu taky a neni ideal davat na obyc. rafek i kdyz vetsinou sedi.

            • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 23:49:31 || arrow || 78.45.58.xxx
              Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 6)

              A hlavně mám dojem, že se UST ráfek líší od normálního tím, že nemá díry skrz, ale niple se šroubují do spec. šroubů, které se šroubují do ráfku z veknu. A tudíž se tam nemusí dávat žadná páska, protože je ráfek vzduchotěsný.

              • arrow dolu nahoru Marccoo || Blokovat užvatele || 23.05.2009 05:52:04 || arrow || 85.70.18.xxx
                Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 7)

                dávat venkem není taky pravidlo,niple můžeš dávat i vnitřkem (Fulcrum)

              • arrow dolu nahoru kubad || Blokovat užvatele || 23.05.2009 08:16:03 || arrow || 217.77.165.xxx
                Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 7)

                jj ale hlavni rozdil jsou jine patky rafku

                • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 23.05.2009 09:28:17 || arrow || 78.45.58.xxx
                  Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 8)

                  Děkuji pánové za rozšíření obzorů. Dělá ještě někdo jiný UST ráfky na způsob Mavic kalíšků, nebo na to má Mavic patent a dělá je pouze sám?

                  • arrow dolu nahoru vysmátej bajker || Blokovat užvatele || 23.05.2009 09:55:55 || arrow || 78.102.6.xxx
                    Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 9)

                    zminovaný fulcrum,botrager,No Tubes ZTR Olympic nikdo jiný mně nenapadá.

                    • arrow dolu nahoru vysmátej bajker || Blokovat užvatele || 23.05.2009 09:57:30 || arrow || 78.102.6.xxx
                      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 10)

                      zaponěl na shimano:).

                    • arrow dolu nahoru McBlacky || Blokovat užvatele || 23.06.2010 16:02:45 || arrow || 80.250.6.xxx
                      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 10)

                      to pěkně motáš: ZTR ráfky /olympic například/ mají normálně niple skrz. Těsní to jen páska -žlutá NT, červená CafféLatex, atd…

    • arrow dolu nahoru Dvain || Blokovat užvatele || 22.05.2009 23:59:01 || arrow || 78.45.58.xxx
      Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 2)

      Co píše o tubeless tire Schwalbe?

       

      What is a tubeless tire?


      As the name implies the tubeless system needs no tube. The tire and the rim are made in such a way that fitting them together provides an airtight seal. Special tires and rims are necessary. At this time tubeless tires are only available for mountain bikes. The Mavic UST (Universal System Tubeless), which was introduced in 1999 has become, to all intents and purposes, market standard.

      The danger of a blowout is reduced with tubeless tires. The tires can also be operated with lower inflation pressure, which offers a better rolling resistance and grip on offroad terrain. When punctured, a catastrophic pressure loss will not be experienced and valve tear off is impossible.

      It is important to note that fitting is more difficult and is significantly different from fitting traditional tires. The specific fitting instructions must be strictly observed (see chapter Fitting). The tire and the rim must be perfectly clean, especially in the contact area, in order to obtain an airtight seal.

      • arrow dolu nahoru drtyc || Blokovat užvatele || 23.05.2009 14:58:26 || arrow || 213.192.14.xxx
        Jak poznat ráfek vhodný pro bezdušové pneumatiky? (úroveň 3)

        zase tim, ze je musis spravne nasadit, aby neuchazely, tak ti nehrozi, ze budou hazet jenom proto, ze nejsou vystredeny, jak se stava u dusaku.


Odkazy

Obnovit Zpět

Statistika

Statistika: zhlédnuto: 4 043x | přidáno do oblíbených: 3x | blokováno: 20x


Přihlášení uživatele


Navigace Bike-Forum.Cz


Cyklobazar



Bike akce

21.04.2014 (MTB)
LOST in Prague 2014

24.04.2014 (MTB)
GALAXY CYKLOĹ VEC ECOMODULA

24.04.2014 (Srazy)
Beseda o ultracyclingu


Partneři


Statistika

Reg. uživatelů:34 310
Online reg. uživatelů:34
Online uživatelů:590
Počet příspěvků:2 602 777
Počet příspěvků dnes:95

Text Link Ads

Nadační Fond Proti Korupci




loading