praskl mi rám, dostal jsem novej, ale...

223 nepřečtených
  • jeffino

    praskl mi rám od treka, dostal jsem novej dokonce vyšší řadu superfly, ale prodejce si řekl za přestrojení 3,5t, s tím, že pokud to neudělám u něj nedostanu záruku, má na toto právo? rám si klidně přestrojím sám, mám se nechat vydírat prodejcem?

    0 0
    • gollum  

      Ještě prosím upřesni, jestli ti praskl rám v rámci dvouleté záruky na celé kolo, nebo v rámci delší záruky jen na rám…

      0 0
      • jeffino  

        v rámci té doživotní cca po 6-ti letech

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Pokud dává výrobce záruku delší než ukládá zákon, pak je na výrobci určení podmínek záruky.

          Jako příklad z jiného odvětví, na kufry se někdy dává doživotní záruka, ovšem mezi podmínkami této záruky je, že se nevztahuje na jakékoli mechanické závady :)

          Takže pokud mají v podmínkách, že komponenty musí přesedlat servisák, nic s tím nenaděláš. Můžeš se maximálně zkusit zeptat někam výš na firmu, jestli je to opravdu nutné.

          Záleží taky na tom, jak drahé je to kolo. 3,5 litru je fakt hodně za práci, kterou si můžeš udělat doma během odpoledne s pivkem v ruce. Pokud to není karbon, vykašlal bych se na záruku a vzal si jenom rám.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Každopádně bych požadoval, aby mi to v těch podmínkách ukázal napsané, jinak bych mu nic nedal.

            0 0
            • bezdratova.sprcha  

              To každopádně. Proto bych asi písnul maila někam na vyšší pozice, aby mi upřesnili jaké mám teda možnosti. Případně si ty podmínky doživotní záruky dohledal u nich na webu, jestli tam jsou.

              Je třeba fakt, že některé firmy zákazníkům ani nedovolí si složit nové kolo (tj. vybalit z krabice a poskládat/seřídit).

              0 0
              • Smazaný účet  

                Ono jen kvůli tomuhle přijít o doživotní záruku taky není nic moc, ale vždycky se najdou tací, kteří se s tím snaží *******. 3,5k ? Člověk, který dělá kola musí mít to kolo postavené do hodiny s prstem v nose, což je dle ceny tak 500–800 podle místa.

                0 0
                • kandik psi zub  

                  no myslim ze nejakejch 1500 za prehazeni z ramu na ram by okometricky jeste zkousnout slo, jakoze precijen profi servis, kvalitni naradi, nove serizenej stroj ( a napr. u klik si rad priplatim za to, aby je premontovali profi). Ale 3,5k to si fakt delaj ňadra.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Jasný, ono se to přes hodinu přeloupne, to je jasné, ale pořád 1500 není 3500. Dole už jeffino píše 2000, což už je daleko lepší.

                    0 0
                    •  

                      do 2000 ,– bych to bral…když je v tom i ta záruka! Na druhou stranu bych na ně byl „sviňa“ a za každý škrábaneček bych chtěl slevu !

                      0 0
                      • marosh16v  

                        Misto 3500 za 2 a jeste slevu… nepochopim tohle vychcankovstvi…

                        0 0
                        •  

                          ? když ti při montáži pošrábou lak-? Za ty prachy chci perfektní práci! Když si hrají na profíky-ať to taky předvedou! dělám ve firmě a stavím sekačky a zahradní traktůrky – a nemůžu si dovolit u zboží přes 100 tisíc Kč nějaké prasárny typu poškrábaný lak, nedotažený šroub, nepromazané čepy… Ty asi nemáš zkušenost…co?

                          0 0
                        •  

                          :-)

                          0 0
                          • marosh16v  

                            Skládáš sekačky za 100tis a nad tím píšeš o ceně 2tis a ještě bys po něm šlapal…to plantáš asi teda dvě různé věci…

                            0 0
                            • Sunshine 29  

                              +1

                              0 0
                            •  

                              a ty si ty dvě věci zase neumíš spojit do jedný..no komu není dáno…Tak jinak. Pokud má firmu a ta má nějaký kredit a hraje si naTOP ..pak ti klidně dá slevu ..i když budeš prudit kvůli škrábanci na laku…Máš nějaký problém tohle pochopi?

                              0 0
                        • kandik psi zub  

                          @marosh16v – je uz celkem zrejmy ze bojujes za " poradnou hodinovku za poradnou praci". Sam jsem zivnostnik a kazdymu dobre rucne pracujicimu preju adekvatni hodinovku, ale 3500 + prislusenstvi ( jak se dozvidame) je vyderacskej výjeb. Sorry, ale cyklomechoš asi nebude nikdy dostavat 1000+ na hodinu, to chce holt zmenit obor.

                          0 0
                          • marosh16v  

                            Ano, a stejně tak přeju, aby i ty jsi dostal to, co si řekneš. Určitě souhlasíš, že ti taky lezou na nervy lidi, kteří chtějí slevu na každý prd za 100,– …a samozřejmě, pokud si řekne servis 3500,– za přestrojení, chci top kvalitu a rozpis práce, cen, apod. . Ale kolega Světoslav psal, že by dal 2tis a ještě dělal mechanikovi pakárnu…to mě naštvalo…

                            0 0
                            • kandik psi zub  

                              a ja bych tomu mechosovi stejne tak vic jak dvojku nedal, jak jsem psal vyse. A pozadoval bych samozrejme kvalitni praci – jakou taky jinou do boha?

                              Proste je to nejakej obor, nejak placenej, apropos v hodinovkach kolem 500Kc uz na urovni autoservisu, a sorry, autoservisy maji ponekud jiny vstupy na naradi a prostorech. Muzem se tady dohadovat jestli to preskladaji za hodinu nebo za tri, ctyri. Vic si nedokazu predstavit, par kol jsem podomacku resuscitoval, preskladaval a celkem si vzpominam co to muze zhruba zabrat pri mym diletantismu a haprujicim vybaveni. Samozrejme predpokladam, ze ten mechos uctuje odpracovany cas – pokud to tam rano za zaclonou rozdela a pak na tom dela ve chvili kdy nema nikoho ve ksefte, do toho shledne tri bikevidea a vypije litr kafe, tak pak chapu ze to nauctuje 5hodin +. Furt jsme ale na 700,–/hod a jak pise tazatel, zrejme ho jeste pumpnou vo komplet spotrebak a nekompatibiltu navaznou na to ze ma novej ram. To je proste vyjeb, a pokud mam luxusni kram na kola, a stoji mi zato delat takovyhle krky, tak jsem obchodne vzato debil. Ja v Brne neziju, ale Bikeplac si pamatovat po tyhle diskusi budu bez problemu…

                              0 0
                              • kandik psi zub  

                                a jeste doplnim – je treba nezapominat na ten zasadni aspekt, ze mu davaj nuz na krk. Bud u nas za 3500,– nebo nemas zaruku a naser si. Jinak by nebyl problem – sel bys proste jinam.

                                0 0
                                • marosh16v  

                                  Já jim cenotvorbu nedělám…jde spíš o to, zda se může ohánět zrušením záruky a další podmínky „pod čarou“, se kterýma souhlasil při zakoupení/rekla­maci…

                                  0 0
                                •  

                                  no zaplaťpánbůh, že alespoň někdo pochopil o čem mluvím..díky !

                                  0 0
                            • Čipera  

                              Nevím asi si rozčiluješ zbytečně, ale 3500 jen za nastrojení je fakt přestřel i kdyby byla práce sebelepší + jako bonus natáhnout ho ještě o další tisíce na k tomu potřebných dílech je totální výjeb ze strany servisu.

                              0 0
                            •  

                              no já tu „pakárnu“ právě zažívám osobně ..a upřímně..dávám zákazníkům za pravdu..neb vím jaká je skutečná výrobní cena i moje hodinová sazba…takže prosím trochu pokory…před někým, kdo trochu má větší životní praxi a info, které evidentně ty nemáš a řídíš se jen svýma momentálníma náladama ..typu „naštvalo mě“…:-)

                              0 0
                • nox159  

                  Do hodiny přeskládat komponenty z rámu na rám?

                  Já ti teda nevim co si pod tim představujes ty ale tohle je podle me naprosto mimo a nerealne…

                  Spíš bych to videl tak na 3–6h…

                  0 0
                  • MiKED  

                    řešíš to na b-f, kde by mnozí odjeli TdF na půl banánu a bidon vody…

                    0 0
                  •  

                    samo..já si takhle skládal kolo celý den (8 hodin) ..znáš to..„přehodím si jen vypletená kola a hotovo“…ale pak zjistíš, že je tam nějak velká vůle, nebo naopak ti ložiska drhnou..a pak si vzpomeneš, že už si je 2 roky neseřizoval..takže rozebrat, umít, namazat , seřídit…pak se ti zdá nějak ten výplet měkký..atp.

                    ale asi nemá smysl pokračovat, že? Když si někdo vymazlí kolo vlastníma rukama a nebere ho jen jako konsumní sportovní nářadí, pak asi ví o čem mluvím, že? :-)

                    a od servisáka nemůžeme čekat, že se bude s naším kolem mazlit…

                    0 0
                    • hmm  

                      já takového poznal

                      0 0
                      •  

                        kámoš nebo opravdovej nadšenec -profík ,pro kterýho je práce koníčkem?

                        0 0
    • MirosPikos  

      Asi je takové chování u prodejců TREKu běžné. Ale jak píše gollum, záleží, co je to za záruku.

      0 0
    • jecnak  

      Pokud se ti nezda jednani prodejce, zkusil bych dovozce – Bretton.

      0 0
      • jeffino  

        hlavně na tom rámu je spoustu věcí jinak, takže mě to bude stát další extra money k tomu přestrojení

        0 0
        • jecnak  

          Tak o tom se ale jasne pise v prohlaseni o dozivotni zaruce. Tezko bude Trek drzet zasoby ramu, ktere maji ne-tapered krky, upinak vzadu, zavitovy stred, nejaky rozmer sedlovky atd atd.

          0 0
        • blaza84  

          To už asi je problém na tvých bedrech. Budeš to kolo mít omlazené. Něco to bude stát, ale s novým rámem „gratis“ tě to vyjde výhodně. Chápu, že jsi do toho kola možná investovat nechtěl, ale další nové komponenty ti nikdo platit nebude. Tak to prostě je.

          EDIT: jak píše jecnak nade mnou

          0 0
    • blaza84  

      Pokud rám praskl ve dvouleté záruce na kolo, tak by to prodejce měl bez keců přemašlit sám. Pokud praskl rám v nějaké prodloužené záruce, která se vztahuje jen na rám, tak v případě prasknutí i nového rámu, není k zamítnutí reklamace rámu důvod to, že ti na něj nemontoval komponenty prodejce.

      Takže podle mě v žádném případě neplatit. A 3,5 tis není zrovna lidovka.

      EDIT: „v rámci té doživotní cca po 6-ti letech“ Takže ať navalí rám, ty si komponenty namontuješ sám, a ať nezkouší, že ti na rám nedá záruku

      0 0
      • Smazaný účet  

        On to určitě zkouší s tím, že to neodborně namontuje a tím pádem si vynucuje těch 3500 za složení u něj…

        0 0
        • jeffino  

          tak kamarád v konkurenčním servisu mi to udělá za 2t:-)

          0 0
          • Smazaný účet  

            No vidíš. 2k není taky zrovna málo, ale daleko lepší než 3,5k :)

            0 0
            • Strakááč  

              Wtf.. nedavno jsem prestrikaval ram u horaka a komponenty z nej byli dole za pul hodinky, ani ne.. a skladani zpatky tak lehce pres pul hodky.. kdyz vemu, ze tam ma treba vedeni kabelu vnitrkem a nalisovani hlavka, ofrezovani ramu, mozna zariznuti krku vidle, serizeni.. tak kdyz to prezenu a bude se s tim profik matlat dve hodiny, coz spis tak hodku a pul.. tak za praci bych typoval kolem petistovky.. plus material a dalsi… dulezity je taky vedet co platim:))

              0 0
              • kubad  

                na to zapomeň že to uděláš pořádně za 2 hodiny

                0 0
                • Strakááč  

                  Tak ja se bavil o prehozeni starych komponentu na jinej ram bez nejakych blbosti jako docentrovani kol.. proste vyladi hazku, brzdy aby neskrtaly atd bez nejakyho odvzdusnovani a jinych blbosti..

                  Zadnej komplet servis jsem z toho nevycetl..

                  0 0
                  • michomin  

                    Může mít navíc, kromě zmiňované hadice, bovdenu, lanka a hlávka, jiná středová ložiska, vzadu jiné uchycení brzdového třmenu čili jinou redukci a bůh ví co ještě. Suma sumárum, pěkná sumička a to se ještě nesáhlo na práci.

                    Takže nakonec 3 500,– můžou být rozumná cena.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Otazkou je, jak je tech 3500,– mysleno. Zda za komplet, nebo 3500 plus nutne investice do nekompatibilnich di­lu.

                      0 0
                      • Petr L2  

                        Pokud by, jak výše padlo za těch 3500 odstrojil staré a nastrojil včetně nezbytných úprav a nutné výměny dílů nový rám, komplet kolo předal provozuschopné a seřízené do ruky, tak bych těch 3500 klidně dal. I vzhledem k tomu, že všechny další možné závady půjdou za servisem, protože se nemohou točit na neodborné montáži :-)

                        0 0
                        • Strakááč  

                          I tak nedal bych ani litra, kdyz si s tim muzu pohrat doma a jeste me to bavi zejo :)) I n mit ten cajk na t a stejne to vyjde na takovy dva litry v naradi :)) pokud ji ho nevyrobime doma :)

                          0 0
                        • Sunshine 29  

                          Konečně rozumný názor.

                          Komplet přestrojení rozhodně nebude za hodinu,

                          samozřejmě s tím že tam bude seřízení, třeba komplet nový vedení brzd, řazení atd.

                          Ta cena není zase takový peklo pokud to bude komplet se vším všudy.

                          BTW nechápu proč se polovina BF neživí jako mechanici, s tou rychlostí budete dost ve vatě kuci :D

                          0 0
                        • blaza84  

                          Jedna věc je cena této služby, ale problém je v tom, že prodejce chtěl potvrdit záruku na nový rám pouze v případě, že si zákazník nechá přeskládat komponenty ze starého rámu u nich. Což je zmrdství.

                          Případnou reklamaci by nemuseli uznat, pokud by vyplynulo, že poškození rámu vzniklo špatnou montáží komponent (např. málo zasunutá sedlovka, apod.). Ale pokud jsou komponenty namontovány správně, tak na záruku na rám nemá vliv, kdo to montuje, jestli servis, nebo zákazník doma.

                          0 0
                        •  

                          no jo, jenže s každým „prdem“ musíš běhat do servisu, aby ti záruka platila! nefunguje přehazka? Dát do servisu a čekat třeba 2 dny až to vyladí? nebo si do toho sáhneš sám ? Takže chceš na kole jezdit nebo potřebuješ „osobního“ mechanika ? Jako profíci :-)

                          0 0
                          • Vilém  

                            Proc be měla prehazka cliv na zaruku na ram?

                            0 0
                            •  

                              já to myslel jinak…Jde přece o to „sebevědomí“ si udělat na svým kole servis sám a neběhat s každým …za profíkem.

                              Ale proč by měla přehazka (přesněji montáž přehazky) vliv na záruku na rám? -to se musíš zeptat právě tech profíků , co chtějí 3, 5 tácu za přestrojení rámu (a ne mě) , že?

                              0 0
                      • bezdratova.sprcha  

                        Bez vědomosti co všechno se musí vyměnit nebudeme vědět. Každopádně pokud mají dávat nové díly, určitě nebudou za nejvýhodnější ceny. Viz třeba jeden z mých LBS. Jsou tam v servise super hoši, ale když potřebuju na kole udělat cokoliv pokročilejšího na co nemám doma nářadí, donesu si tam i vlastní nové díly.

                        0 0
              • Goob  

                Hodina a půl na kvalitní, pečlivé přestrojení kola? Máme tu patrně mistra světa v časovce. Už jenom např. taková drobná pakárnička, je-li na kole Reverb Stealth bez connectamajig…

                0 0
              • Čipera  

                Pokud někde neděláš mechanika začni, budeš mít velmi dobře zaplaceno při takové rychlosti. Nejspíš to vypadá, že si sen každého majitele cykloservisu. A nevím kolik znáš servisů, který dělaj za 250 na hodinu pokud o nějakym víš poreferuj.

                0 0
              • kudlanka32  

                bych to videl tak na pul den, bez precentrovani kol

                staci jeden zakroucenej bowden vnitrkem co nejde a nebo bublinka kdesi v brzde a je to vikend :D

                0 0
                • Strakááč  

                  Tak vect bowden vnitrkem je hezky ale kvuli servisu bych to vedl venkem.. a bublinka v brzde se vyresi celkem snadno.. staci vysat olej a naprat to znova.. kdyz to dela problem, tak to tam fouknu lehce vic pod tlakem a je to…

                  0 0
                  • RomanH  

                    Treba u Avidu Elixir ? ;-)

                    0 0
                  • Vilém  

                    A kdyz to ma vnitrni vedeni, tak to ma tahnout venkem? Kdyz je vnitrkem hadice tak taky? Dostaval jsi nekdy bublinku ze zadni brzdy a vnitrnim vedenim a trmenem umistenym na spodni savli zadni stavby?

                    0 0
                    • Strakááč  

                      Ne… tak ti tam biblinka zustane a natlakujes si brzdu vic, zavres a nechas bejt.. tak to ted mam a jezdi se mi dobre… je pravda, ze v servisu to musi bejt echt.. a staci povesit kolo za predni na hak a odvzdusnit to..

                      0 0
                      • JakeF  

                        Jak Hurvínek válku… Ostatně jak je u tebe už zvykem.

                        0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Za hodinu to určitě nedáš. Sundat všechno z kola jde třeba do 10–15 minut, ale dát už to zpátky trvá podstatně déle, zvlášť jestli rám není z výroby hotový už s hlavovkou a je potřeba připravovat středovku. Navíc u nového rámu je velká pravděpodobnost že bude potřeba předělat kabely protože nebudou sedět délky. V obchodě do toho musíš chodit obsluhovat zákazníky, přijímat nová kola na servis, vyřizovat telefon, doma v garáži si zase budeš muset pořád chodit pro pivo, pokud teda nemáš v garáži nějaké chlazení.

                0 0
      • MirosPikos  

        Nebo říct, že si ten rám pověsíš místo lustru, takže ti na něj bez problémů záruku může dát. A pakliže se někdy na tom lustru rám pokazí, tak ti musí dokázat, že to bylo neodborným vedením bowdenu rámem nebo špatně dotaženými řidítky :) Ale jinak se chlapci nestydí, říct si o peníze. U Canyonu si za to berou asi 1200,– ale dá se s nimi domluvit, že si to člověk udělá sám. Je pak jednodušší balení a posílání. Takže chlapi bez problémů vyjdou vstříc.

        0 0
        • Fredos  

          No tak mě se s nimi domluvit nepodařilo. Navíc to stejně nebylo seřízené a u hazky ani nezvládli správně vést a utáhnout lanko.

          0 0
        • Goob  

          Mně už také ne. Vysvětloval mi český zástupce, že je rozdíl mezi standardní a prodlouženou zárukou, že při standardní záruce prostě teď musí strojit kolo sami. Měl jsem to komplet zdarma. Popravdě, těch 1 200 bych jim za to rád dal, protože už jen opruzy s Reverbem a pressfity za to stojí.

          0 0
    • jecnak  

      Nebylo by zajimave napsat, ktery prodejce si o takovou castku rekl? Minimalne to bude duveryhodnejsi.

      0 0
      • kubad  

        otázka je co v té částce je, jak už s psal, spousta věcí nebude pasovat

        0 0
        • jecnak  

          No prave, leze to z nej jak z chlupate deky. Minimalne lanka, bowdeny, nove delsi hadice k brzdam, to fakt neni zadarmo.

          0 0
          • Smazaný účet  

            No právě, mě 3,5K nepřijde moc, pokud je v ceně komplet přehození, zafrézování, seřízení vč. všeho spotřebáku.

            0 0
    • Johnnyxjr  

      osobně jsem také 2× měnil rám Trek v záruce za přestrojení jsem platil litr a pak jednou jsem si musel zaplatit novej typ sedlovky

      0 0
    • Rychlej turista  

      U mě bez problémů.

      Ale reklamoval jsem jen rám.

      0 0
    • marosh16v  

      Kazdy by chtel vsechno zadarmo a jeste rozsirene zaruky… a pri montazi si strhne zavit a uz leti zase reklamovat…

      0 0
      • Strakááč  

        :)))) njn proto si vystacim doma se svejma rukama.. prqvda.. kdyz prdne ram, tak je to v prdeli no :)

        0 0
    • jeffino  

      malé resume :

      Jedná se o prodejnu Bikeplac v Brně a cena 3,5t je POUZE za přestrojení ostatní věci by byly placeny extra např. za pevnou osu s patkou chce 2,5t.

      Včera jsem se tam s nimi snažil domluvit, opět mi vyhrožovali nepotvrzením záruky, rám mi prý dá oproti prasklýmu, ale záruku nepotvrdí, mají prý vysokou úroveň servisu a nedělají za suchý z nosa

      0 0
      • Smazaný účet  

        Tak to je dobrý zmrdstvi…

        0 0
      • Maran1  

        Na to bych se jim vykašlal teda

        0 0
      • Smazaný účet  

        Pokud se jedna o zarucni opravu/vymenu byl by pro mne jakykoli doplatek neprijatejny. Rovnez predpokladam, ze patka a zadni pevna osa je nedilnou soucasti ramu a bez nich bych ram nebral. Zaroven predpokladam, ze solidni znacka mi novy ram v ramci reklamace doda kompletne pripraveny, tedy kompletni (s osou i vymenou patkou) a se zafrezovanymi plochami pro brzdovy trmen, hlavove i stredove slozeni.

        0 0
        • jeffino  

          on si čáryfuk asi myslí, když k němu chodí grilovat Gary, že bude účtovat ceny v USD:-))))

          0 0
        • Vilém  

          Nejedna se o normalni zaruku.

          0 0
          • jeffino  

            Jistě, ale pořád je to přes čáru

            0 0
            • Vilém  

              O tom zadna.

              0 0
              • Rychlej turista  

                Mi přijde, že problém je v tom krámu a ne v Trekovi. U mě to proběhlo bez problémů. Ani jsem s výměnou po devíti letech nějak moc nepočítal, ale pro klid duše jsem zavolal rovnou ke Trekům a dal řeč s panem Kubáškem, co s tím, když nemám ani doklad od tohoto rámu, jen od původního, reklamovaného. Pravil, že oni to tak ukrutně přísně neberou a ať rám odvezu do Bishopu v Chebu, že to kluci nafotí a podle toho bude vynesen ortel. Reklamace byla uznána, jen mě p. Kubášek lámal do 29" nebo alespoň 27,5", ale nezviklal mě. Ještě mi dal vybrat barvu, ale musel jsem čekat asi měsíc, než rám připlul z Tramtárie :-)

                Vlastně jsem ho ani reklamovat nechtěl, až Jiří____ mi připomněl, že bych to mohl zkusit :-)

                0 0
                • jeffino  

                  on ten rám má už na krámě je to superfly 9 2015, sehnal ho podezřele rychle…jestli ho má vůbec od dovozce?

                  0 0
                  • Vilém  

                    Aha, tak to bych se na dovozce obratil tuplem.

                    0 0
                  • Deathwing  

                    jestli to neni vyprodejovy kolo co lezelo na skladu a v tech 3500 neni zapocitano i odstrojeni :D

                    0 0
                • kocers  

                  Dělá se mi skoro i smutno, když čtu (už po několikáté), jak tobě vyreklamovali 8 let starý rám bez papírů výměnou za nový a nám nevyreklamovali nové (ani ne dva měsíce staré) kolo viz vlákno Reklamace rámu Trek

                  0 0
                  • MnemonicJ  

                    kamarád taky reklamoval u Treku, myslím že to bylo nějaký GF Hi-Fi. Dostal sice rám, ale nekompatibilní víceméně se vším, co původně na kole bylo (počínaje koly a vidlicí a konče přesmykem…). Vím že se to táhlo několik měsíců a vlastně si nejsem stále jistý tím, jak to dopadlo, asi se pro zajímavost zeptám.

                    0 0
                    • kocers  

                      Pokud to bylo v rámci prodloužené záruky nad rámec zákona, tak ani nelze vyžadovat zpětnou kompatibilitu. Maji to i ošetřeno v záručních podmínkách. Pokud to bylo v zákonné lhůtě 2 roky, tak to by byla jiná. Tam bych očekával vrácení kola v jezditelné podobě max s mírným doplatkem.

                      0 0
                      • MnemonicJ  

                        řekl bych, že to bylo třeba 3–4 roky, ale to tipuju. Na druhou stranu si myslím, že taková záruka trochu postrádá smysl, pokud si musíš koupit kompletně nový kolo. No každopádně Bretton to shodil ze stolu, poslední info co mám je to, že to řešil přímo s amíkama.

                        0 0
                        • JakeF  

                          A co bys proboha chtěl, po 4 letech komplet nový kolo? Prasknul rám, dostal novej rám… Když se nelíbí, může ho za docela slušný peníze prodat a koupit si jinej.

                          0 0
                          • MnemonicJ  

                            proč já bych proboha něco chtěl? mě nic neprasklo

                            0 0
                            • kocers  

                              Šak oni to maji ale napsané i v podmínkách té prodloužené záruky, že nemůžou zaručit barvu ani zpětnou kompatibilitu (teda myslim, pořádně je neznam). Kamarád může být rád, že má alespoň nový moderní rám, na kterém může stavět. U standardní záruky by měl akorát tak starý prasklý rám. Jo a komponenty stejně jako teď. Takže stěžovat si, je dost mimo a souhlasim s JakeF, vyjímečně :-)

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Tak ale vždy to je o přístupu nejen dovozce značky, ale zejména daného obchodu, kde se reklamuje.

                                Je jasné, že na nic víc není nárok, to ale neznamená, že přístup nemůže být úplně někde jinde než se tu popisuje.

                                Reklamoval jsem před lety v prodloužené záruce (asi po 4 letech) Cube fulla (konkrétně ebolasport v Plzni). A přístup byl naprosto opačný než zde popsaný, tedy opravdu parádní:

                                • s výměnou rámu už nepasoval starý RS tlumič (moc široké tělo) a šel tam dát jen novější Fox: dostal jsem nový Fox za opravdu super nízkou cenu, levněji než bych koupil stejný jetý (o novém samostatně kupovaném ani nemluvě a to beru ceny ze všech zdrojů včetně ebay, apod.)
                                • za komplet přeskládání jsem nezaplatil vůbec nic

                                Také si tím přístupem získal stálého zákazníka (kromě přístupu k reklamací i nabídka výborných cen na předobjednávky). Poslední kolo jsem po více kusech Cubů koupených ve zmíněném obchodě bral Radona a to jen proto, že Cube v menších velikostech extrémně protáhnul délku rámů a na mě to už bylo moc + nechápu vedení hadic rámem (to také opravdu nemusím).

                                0 0
                                • kocers  

                                  Jj jasně, vždy je to o přístupu a to obou stran (a případnými vztahy z minulosti). Ale dohadovat se s prodejcem/do­vozcem/výrobcem o tom, že v nadstandardí záruce (3–4 roky po prodeji) mi vymění rám za nový, který není kompatibilní s původníma komponentama by mě asi nenapadlo. Když už, tak bych se s prodejcem snažil domluvit nějakou rozumnou cenu na sestavení „funkčního“ kola (a staré komponenty prodat). Nevíme s jakou na ně kamarád nastoupil, takže těžko soudit prodejce.

                                  0 0
                                  • MnemonicJ  

                                    tak nastoupil zprvu rozumně a chtěl se domluvit případně na něčem podobném, jak píše Mlok (stejně tak jsme zaznamenal, že přístup třeba Canyonu je v tomto ohledu taky více prozákaznický, než u Treku…) A vzhledem k tomu, že v Brettonu koupil kol asi 6 nebo 7 celkově v ceně kolem půl mega, tak nějakou historii taky měl. Samozřejmě nepočítal s novým kolem, ale rozumný doplatek je podle mě relativně bezbolestný úkon a nabízejí to i menší firmy…

                                    0 0
                      •  

                        ano záruční podmínky! To je stejný jako , když podepisujete smlouvy na pojištění nebo hypotéky, půjčky..Podmínky -.je to na 4 stránky A4 malým písmem…ale neznalost neomlouvá…

                        0 0
                        • Barak  

                          Mozna tak na tu tvou zahradni sekacku za kilo, ne na kolo.

                          0 0
          • Smazaný účet  

            I kdyz nenormalni, ale porad je to zaruka. Ja ty obchodniky nekdy nechapu. Jsou schopni sypat statisice do heureky, skliku a ruznych reklam, ale je jim lito byt ztratovy par stovek na jednom z tisice zakazniku. Podle me je spokojeny zakaznik ta nejlepsi reklama a ten nespokojeny nejvetsi skudce.

            Ale v tomto pripade je snaha prodat pevnou osu k ramu zvlast a jeste za takovy ranec, normalni zmrdstvi.

            0 0
      • RomanH  

        Njn, Caryfuck. Kvuli nemu jsem prestal chodit jak do Rocky Bikes, tak i do Hobace.

        0 0
      • jIrI___  

        Ne nadarmo se říká, že cenově je Brno taková menší Praha :)). Ale vychcánkovství to je od nich slušné, ne že ne.

        0 0
      • JakeF  

        Zavolej do Brettonu… O vydání záručního rámu rozhodli oni, ne nějakej vykuk v Brně. Určitě se s nima půjde domluvit, že si to necháš přestavět v jiným servisu.

        0 0
      • blaza84  

        Přijít tam s agentem ČOI? :)

        0 0
        • bezdratova.sprcha  

          Když bys prodejci vyhrožoval ČOI, vyfakoval by tě ať si voláš kam chceš a už by se s tebou nebavil o ničem.

          Kdyby sis pak zavolal ČOI, vyfakovali by tě i oni, protože hájení spotřebitele není jejich náplní práce a dohadovat se ohledně prodloužené záruky je pak kompletně mimo ně.

          0 0
      • Webonaut  

        Bikeplac budou dobří vykukové. Kámošovi prasknul loni karbonovej Intense z jejich půjčovny, nedošlo k žádný nehodě či nevhodnýmu zacházení. Rám dostali od výrobce nový, ovšem z kauce 10 000 Kč mu vrátili jen část s odůvodněním že s tím měli starosti a ježdění. Tak je tahá po soudech (v zájmu principu, nikoli pro těch pár tisíc). Nešel bych si k nim ani pro šlapátka.

        0 0
      •  

        jasně „záruku nedáme zadarmo“-taky filozofie tzv „doživotních záruk“ na cokoli

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Normální prasárna. Za kompletní odstrojení a nastrojení kola je běžné tak 1500, s tím že ti seřídí vše od přehazovaček až po centrování kol, v podstatě dostaneš na nově nastrojené kolo běžný servis. Do těch dvou litrů by se to 100% vešlo i s frézováním, a reálně ti to mnoho servisů udělá za menší prachy a ještě budou rádi, že mají kšeft.

        Fakt tady tahají jenom za tu záruku a už z principu bych je poslal do ******. Jestli si někam budeš volat, opírej se právě do toho, že si účtují příliš vysokou částku za to přestrojení, že ve finále jim tam necháš možná ještě víc peněz, než kdyby sis koupil nový rám.

        0 0
        • obda  

          S číštěním si u HT účtuje bikeplac za komplet rozebrání a složení 5 tisíc:

          http://www.bikeplac.cz/servis-kol.html

          :-O

          0 0
          • Čipera  

            A není v tom ani započítaný spotřební materiál, takže přidej lanka+bovdeny + nějaký ty desky, řetěz nebo kazeta, komplet těsnění do vidle a ses tam za ranec. :-D Nechápu jak si tam kolo někdo vůbec může dát.

            0 0
            • waters  

              Mě se z těch cen udělalo fest blbě a jsem po obědě. Jsem rád, že jsem zainvestoval do základního nářadí – většinu zvládnu sám a věci, které nedávám udělá kamarád obrazně za pětku. Rovněž využívám a sdílím rady zde na BF.

              BikePlac Fuck Off!

              0 0
          • tonik666  

            Mě to zas tak mimo nepřijde, pokud opravdu provedou co píšou. Je to včetně repasu vidle (asi jen vnější nohy, specifičtí nejsou), a rozboru rámu na prvočinitele. Takovou úroveň servisu teda nedělám za celou životnost kola a já bych to teda levněji nedělal.

            0 0
            • MiKED  

              ne? práce maximálně na hodinu – i s kávou…

              0 0
            • Čipera  

              Ano ale k čemu ti je repas vidle když si stejně spotřebak kterej je nedražší musíš zaplatit sám. Takže jen za práci dáš 5000 na celé kolo + dalších 5000 za spotřebák. Takhle se dneska dělaj prachy. Navíc jak píšeš, zbytečný servis a je to tahák na víkenďáky který tomu nerozumí a k nečemu tak zbytečnýmu se nechaj ukecat, rozumnej člověk kterej má aspoň základní pojem o údržbě kola do tohodle snad nikdy nemůže jít.

              0 0
    • Pebe  

      asi jsem tu jedinej, ale já bych to dal hned. Zjistil bych si co je nového potřeba, nakoupil, přinesl a ať to namontuje. Rám připraví u hlávka, středu, nalisovat oboje, natahat řazení a brzdy, seřídit, odvzdušnit, namontovat ostatní komponenty, seřídit posed dle předchozího setupu. Když nedělají za suchý z nosa tak ať to udělají pořádně.

      Za nějakých 200km bych to dovezl na seřízení a máš klid. Pokud ti nový rám vydrží zase 6 let = 72měsíců, je to investice 49kč/měsíc.

      0 0
      • jeffino  

        jenomže on mi tam před léty servisoval brzdu a při tom strhl trošku závit na vidli, nakonec jsem si to nechal spravit jinde takže mám strach…bohužel tohle musím řešit přes něj:-(

        0 0
        • Johnnyxjr  

          A co se poptat u jineho prodejce Treku kolik by chtel za nastrojeni? podle me by v tom nemel bejt problem s nasledujici zarukou v pripade dalsi reklamace uz reklamovat u toho noveho

          0 0
    • pekl024  

      Ještě bych se zamyslel co jsi reklamoval?

      kolo : pak může být řeč o přestrojení, sice drahé, ale budiž

      rám : pak dám jen rám a vyzvednu si rám, s potvrzenou zárukou pouze na rám.

      V našem oboru kdy se prodává komplet, je možné reklamovat pouze komponent a to kus za kus, pokud výrobce reklamaci uzná.

      0 0
    • Johnnyxjr  

      Podle toho co prezentujou na tech svejch strankach mi prijde ze ceny maj napaleny fest tak vlastne to prestrojeni je pomalu zadara

      http://www.bikeplac.cz/servis-kol.html

      0 0
      • Jenda  

        ty vole, až zas budu mít pocit že marním čas nad servisem kola, uvědomím si jak přísně vydělávám :-)

        0 0
      • Smazaný účet  

        Ty ceny jsou mazec. V Plzni mám za 599 ten střední servis a celeroční mám za 990.

        0 0
      • hmm  

        Bikeplac to je mazec obchod pán se stím nesere. Ale to je hlavně díky přístupu konkurence.

        0 0
      • Johnnyxjr  

        Navíc musí zákazník bejt rád že mu taky dotáhnou kazetu to je asi nadstandard

        0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Wow! To mě *****! To jsou ceny. A líbí se mi položka. Pomoc s odstraněním zvuků linoucích se při jízdě z vašeho kola: 499 Kč / hod

        Bych vzal kolo a hodiny bych se na něm projížděl po parkovišti a „diagnostikoval“ co dělá zvuk a nakonec bych řekl, že je potřeba celé kolo dvakrát přestrojit a utáhnout kazetu.

        Vysvětluji si to tak, že v okolí nemají rozumnou konkurenci. Jinak se takový podnik snad nemůže uživit.

        0 0
        • Čipera  

          Tak takovýhle servis je z velké většiny mířený na víkendovýho jezdce, který kolu nerozumí a myslí si, že čim víc zaplatí, tím lepší bude servis. Je to vidět už jen podle toho popisu těch úkonů. Věřím, že takových zákazníků tam maj vetšinu. Cyklista, který něco najezdí a má aspoň trochu přehled, tak si to udělá sám nebo to dá ke konkurenci, protože ví co to obnáší a ví, že to tam udělaj za půlku a stejně poctivě.

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Jasné. Takhle vydělávají i mnohé PC servisy. Za práce typu „třikrát kliknu a hodinu čekám“ se nestydí účtovat si 3 litry. Jakožto někdo komu nedělá problém si postavit vlastní PC a známým jsem několikahodinové procedury na PC dělal za pár piv a laskavost mi toto vžycky přišlo naprosto neskutečné.

            0 0
      • Smazaný účet  

        Už vim proč sou tak drahý. Protože si práci pletou s operačním sálem.

        Se všim se moc serou a to ****** trvá dlouho-to se musí zaplatit.

        0 0
      • waters  

        jak jsem psal… budu blinkat:(

        0 0
    • volyn  

      ty vole, to v Praze davam za takove akce polovinu a vztekam se

      0 0
    • Al Stra  

      těším se na vyjádření zástupce Pikeplacu tady v debatě…

      0 0
    • Vrci  

      Dělám v trochu jiným oboru, kde jsou ale prodloužené záruky od výrobce na celek nebo časti celku také. V případě výměny ale zákazník neplatí nic. Za dohodnotou cenu práci proplácí importér a díly dodává samozřejmě také. Zeptal bych se tedy u výrobce a dovozce, zda je toto standard.

      0 0
    • alapli  

      Praskl mi 2× rám hliník GT 01, prvně očko vzadu a podruhé už po záruce u středu. Odmítl dodavatel reklamaci a p. Janda z cykloservexu v Chotěšově mi dal nový rám z Treku a vše zdarma.

      0 0
    • jeffino  

      news

      tak po sáhodlouhým telefonování mi nakonec reklamační technik brettonu řekne, že rám mám dávno nachystanej s podepsanou zárukou a jedinej zlej jsu tady já:-) díky treku čáryfucku to nemuselo být:-)

      0 0
      • kandik psi zub  

        he, a je to :)

        0 0
      • Jenda  

        přitom kdyby si řekli nějakou rozumnou částku tak si to necháš u nich přehodit a i tak na tom vydělaj, takhle budou mít prd a myslím že přišli o nejednoho zákazníka :-)

        0 0
      • jecnak  

        Takze problem nebyl u Treku ale u prodejce.

        0 0
        • jeffino  

          no nevím ten technik od brettonu se se mnou bavil stylem: „měl jste 6 let kolo, co by jste chtěl“, rozhodně byl na straně bikeplacu.

          0 0
          • kudlanka32  

            tak hlinik je po 6letch KO, pokud se na nem jezdilo a jestli byl navic lehky…mel pravdu. Bud rad zes neco dostal.

            Ale zas z hlediska zakaznika, ta zaruka muze byt duvod ke koupi, tak by ji meli drzet, at uz ta „dozivotni zaruka“ znamena cokoliv

            0 0
            • Smazaný účet  

              Spíš je úsměvnej postoj Brettonu. Místo aby profackovali obchod, štěkaj na zákazníka, kterej pouze využil benefitu (dobrovolný záruky kterou Trek poskytuje). S nikým, narozdíl od prodejce, ******* nechtěl. Když s tím mají takovej problém, můžou dovážet rajčata a ne kola. Teď už je to jedno, ale mohl napsat do Treku, jak se v ČR chovaj k zákazníkům. Mě před lety nasr..o UPC napsal jsem Americkejm vlastníkům a stálo to tehdy křeslo ředile.

              0 0
              • JakeF  

                Určitě jeden dopis rozčílenýho čecháčka stál křeslo ředitele UPC :). To by byl před kanceláří ředitele semafor jak u tobogánu…

                Nechceš zkusit napsat někomu rozčilenej dopis na Babiše?

                0 0
                • Smazaný účet  

                  Hele zrovna tobě nemám potřebu nic dokazovat. Ale chápu, že místní všechytrák a šašek se ozvat musel.

                  0 0
                  • JakeF  

                    Máš pravdu… Vzhledem k tvé schopnosti vyhodit ředitele UPC dopisem bych si na Tebe opravdu radši neměl vyskakovat. Omlouvám se.

                    0 0
                    • Smazaný účet  

                      Stejně si to nepochopil, jinak bys nepsal další přiblblej komentář :/

                      0 0
                      • JakeF  

                        Je mi to jasný, už máš rozepsanej dopis do našeho sídla v Londýně a zítra nemusím chodit do práce :(. No nic, stejně jsem chtěl vyrazit odpoledne na kolo…

                        0 0
                  • TeryPV  

                    Já nevím, co se s ním hádáš, přece víš, že on má VŽDYCKY pravdu, všude byl, všechno zná a jediná pravda je ta jeho!!! Jsi to ještě nepochopil? :)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Ale notak, nemindráčkuj nám tady…

                      Je to překvapivý, ale z práce mě ještě nevyhodili. Asi to e-mailem nefunguje, tak žeby to poslal poštou?

                      0 0
              • kandik psi zub  

                pred casem jsem nekde zahlidl recenzi na Trek, mam pocit jestli to nebylo jotubí video " 5 worst bikes you can buy ¨" nebo tak neco – a byl tam na trech prickach Trek se shrnutim, ze trek je fajn, dokud nechces reklamovat, pak je to napresdrzku. Takze i v United States of Awesome jsou na tom podobne.....

                0 0
                • JakeF  

                  Zrovna českej Trek je s reklamacema velmi férovej, v tom bych problém nehledal. Mně vyměnili i rám, kterej mi mohli klidně hodit na hlavu, že to bylo způsobený pádem, což dost možná i bylo…

                  0 0
                • Johnnyxjr  

                  Nebyla to reklama na spesl? U me trek vzdy dopadnul dobre celkem 3 reklamace

                  0 0
              • raw 4  

                S Upc si pobavil.....:-)…ale jinak souhlasim, ze to jsou neuveritelny vychcanci…

                0 0
    • jeffino  

      ještě k brettonu, na centrále v praze byli fajn, horší jsou ti lokálové, co pro ně dělají, podle mě mají vazby na ty shopy, ten reklamační technik pro brno a okolí, co mi dali na něj tel. byl hodně nepříjemnej, v podstatě bikeplac byli jedničky a já ten špatnej, o tom, že by se chovali špatně nechtěl vůbec slyšet.

      0 0
      • DaD  

        Já mám zkušenost s Brettonem takovou, že když jsem objednával Procalibra, tak mi dvakrát poslali jinou velikost. Chtěl jsem 17.5" a přišla 19.5" Říkám si tedy omyl a stane se. Kolo se následně vrátilo, ale opět mi kupodivu přišla 19.5" Až napotřetí se trefili a dostal jsem to, co jsem chtěl. Celý ten jejich šlendrián trval 3 týdny a já musel první závody jezdit na zimáku. Měl jsem z nich opravdu radost. Když objednáváme díly na servis z téže firmy, tak nám třeba několikrát přijde špatný díl. Občas se tedy trefí napoprvé, ale jsou to nervy:)

        0 0
      • MiKED  

        Hele, asi nějak nechápu, co pořád řešíš. Po šesti letech jsi dostal nový rám. Předpokládám, že s další lifetime zárukou, tudíž chce mít prodejce jistotu, že ho nezničíš hned při montáži. Za to mi 3500 Kč nepřijde jako extra vysoká částka.

        0 0
        • waters  

          3,5 ti přide ok? to snad ne. Maximálně by si měl naúčtovat sazbu v hodinovce cca 1500,– S tím, že pak dá garanci záruky, když už teda dělá caviky… 3 500,– mi přijde jako ultra zlodějna.

          0 0
          • Smazaný účet  

            Mě to taky příde nějak moc.

            Největší voser bude asi tahání lanek rámem-ale na to snad budou mít nějaký špešl cajky.

            Pokud jinak sedí délky bovdenů, délka sloupku vidlice a nemá to jinej průměr sedlovky, tak bych si směle troufnul říct, že tak za 3–3,5 hodiny bych to měl mít s přehledem přehozený.

            Jestli si ale oni berou tisícovku na hodinu, tak ty peníze sedí...... :)

            0 0
        • jeffino  

          řeším to, že prodejce je sprostej vydfěrač, kterej lže jako když tiskne!!!!!

          0 0
          • Smazaný účet  

            Nebo jim na to kejvnout, nechat udělat, zaplatit a nechat si vypsat podrobnej paragon s popisem práce (co to bylo za kolo a proč se to přehazovalo)

            A pak paragon dát Brettonu-aby si svojeho prodejce trochu umravnil a dokopal ho ti část peněz vrátit.

            0 0
            • Čipera  

              To je nejlepší cesta jak peníze nikdy nedostat. :-D Kor pokud bretton drží s prodejcem.

              0 0
            • abel  

              a co tím dosáhneš? dostaneš akorát odpověd z brettonu, že si prodejce pečlivě vybírají, tudíž je cena servisu adekvátní poskytnutý službě a bez toho by ti to nejelo jak má.

              0 0
              • Smazaný účet  

                Pan Skočdopole je prej rozumnej chlap. Jeden uživatel ho tu zná-hodim tomu uživateli odkaz na tohle téma.

                0 0
                • abel  

                  rád věřím, neznám ho. ale moje zkušenost napříč trhem je prostě taková, dobře to je vidět v autoservisech.

                  0 0
            • gerrard  

              :) takovou blbost by nevymyslel ani muj syn a ze se ted v puberte hodne snazi.

              0 0
          • Smazaný účet  

            Me by jeste zajimalo to s tou osou a patkou. To Ti fakt chteli dat ten novy ram bez pevne osy a vymenne patky a ty Ti pak „doprodat“ za 2500,–?

            0 0
        • Barak  

          Ty jsi sen každýho servisáka… :-)

          0 0
          • MiKED  

            to klidně můžu být… do servisu chodím maximálně kvůli vycentrování kola… žes nepochopil můj příspěvek, je tvůj problém, ne můj…

            0 0
            • Barak  

              Ja jsem tvu prispevek pochopil. Jenom nechapu, ze se ti zdá 3,5K ok.

              0 0
    •  

      ještě k tomu rámu-pokud to není tajemství-v jakém místě ti praskl?

      0 0
    • André Vebr  

      Pokud hovoříme čistě jen o přeskládání komponentů a seřízení (bez příp.materiálu jako lanka, bovdeny, atd..), tak jako servisák musím konstatovat, že 3,5t je zlodějna… práce na hodinu i s kávou.

      0 0
      • Smazaný účet  

        Ty vogo, to tady nemůžeš psat. Musíš to dle BF dělat alespoň 5hodin.

        0 0
      • Goob  

        Hodilo by se ti to mezi třetí a čtvrtou? Kafe nachystám. O kolik snížíme tu hodinu, když už je starý rám odstrojený… myslím, že tři minuty max?

        0 0
      • popokatepetl  

        tak je přemontovat a přemontovat. Když dělám zimní servis tak než něco vrátím na kolo tak to rozeberu, vyčistím, namažu a pak namontuju na kolo. Ono se to pak natáhne, ale v zimě je prostor tak z toho mám 3 krásné odpolední 2h zašití v garáži.

        0 0
      • DaD  

        Když to budeš všechno čistit od bordelu a budeš chtít mít vše čisté? Všechny závity, kladky, kazetu, šaltr, kliky, řetěz atd. prostě vše, aby to na novém rámu nedělalo bordel, tak hodinu? My to máme pod položkou „generální servis“ a ten je tak na čtyři hodiny. Centrování a důkladné prohlédnutí rámu je v tom. V případě fulla se dělá ještě rozborka zadní stavby, včetně výměny ložisek. Jestli tohle vše dáváš za hodinu i kávičkou, a to počítám HT, tak to potom klobouček.

        Jinak souhlasím, že za 3500,– je to opravdu zlodějna.

        0 0
        • André Vebr  

          Umíš číst? Když sem píšeš, tak předpoklám,že ano. Jasně píšu, že se bavíme jen a pouze o přeskládání, o čištění nepadlo ani písmeno. Často se setkám s člověkem, co to umýt prostě nechce, aby nemusel připlácet, já ale taky raději dělám s čistými věcmi. A ano, generálka cca 4–5hodin.

          Jinak někdy v ´90 letech někomu ze Spořky(?) na MS/SP praskl mezi jízdama rám a mechanik měl 20min. na přeskládání, tuším, že to byl Dlouhán. A dal to, a v polních podmínkách.

          0 0
    • DaD  

      Čistě přehození komponent z rámu na „totožný“ rám je opravdu otázka chvilky. Ale dnes, když každá kravina táhá vnitřkem a zpravidla se musí odvzdušnit zadní brzda to přehození prodlužuje. Navíc rám občas přijde v vytaženými průchozími trubičkami od výrobce a pak se to musí protahovat znovu a to není otázka pár minut. Ale kdy se stane, že člověk dostane navlas stejný rám? Většinou přijde nový model a ten má přinejmenším jiné středové složení a jinak tažené bovdeny. Jeden pán dostal nový full rám za svůj prasklý a když jsem mu řekl, kolik ho bude stát přestavba, aby se to zprovoznilo, tak ho málem kleplo. Zadní kolo s pevnou osou, jiný tlumič, tapered hlava, jiná sedlovka a radost z nového rámu byla v prdeli:(

      Osobně, když jsem dělal přestavbu, tak to ten člověk chtěl mít vše čisté a rád si připlatil, aby to měl jako celek opravdu pěkné a vyvoněné. Proto se divím té tvé hodině s kafíčkem. Pokud máš jiné zkušenosti, tak to beru. Pro mechanika je určitě pohodlnější a rychlejší to tam naprat jak to stojí a leží.

      0 0
      • DaD  

        Kua, nějak blbne řazení. To mělo být na Andrého.

        0 0
        • André Vebr  

          Ale jo, máš pravdu, že všechny moderní fičury tohle protahují a pokud přijde odlišný rám, raději nemluvit. Já to bral jako čistě jednoduchý bajk (i full), rám identický, bez tahání vnitřkem a bez mytí. Hodina základ + další čas vzhledem k tomu, co píšeš. Já ty přestavby dělám každou chvíli.

          0 0
          • DaD  

            Tak toho teď, bohužel, už bude jak šafránu:(

            Teď ještě k tomu elektrika DI2, bezdrát Sram (nastavení přes aplikace) E- biky (diagnostika, resety, update) Magura s také blbne s elektrikou. Tlumiče a vidle s Brainem a servisák aby se z toho picnul. Za chvilku to snad bude učební obor…

            0 0
            • Čipera  

              Už takovej učební obor je, je na automobilní škole v holicích a je to obor Mechanik opravář jednostopých vozidel. Má to být zaměřené na opravy motokol, elektrokol a kol jako takových. Akorát nevím kolik z toho bude obsahovat samotná cyklistika, myslím že to bude z větší části zaměřené na motorky.

              0 0
              • DaD  

                Tak to je zajímavé. Ale tento obor jde tak rychle dopředu, že tam naučí jen základ a zbytek se stejně bude řešit praxí a školeními u jednotlivých značek. Jako ostatně u mnoha dalších oborů.

                0 0
              • ELx  

                Podobný obor – mechanik jízdních kol, byl tak před 20 lety na učilišti v Novém Městě n.Moravě.

                Jestli ještě funguje, netuším…

                0 0
                • krabica  

                  Určitě je možnost udělat si kvalifikaci Mechanik jízdních kol.

                  0 0
                  • Smazaný účet  

                    Stejnak tam bude půlka znuděných puberťáků který to dělat nikdy nebudou.

                    Nejlepší je opravář, kterej se v kolech začal vrtat ve třinácti protože ho to zajímalo.

                    A dělá to už třeba 15 let.

                    0 0
            • Čipera  

              Už takovej učební obor je, je na automobilní škole v holicích a je to obor Mechanik, opravář jednostopých vozidel. Má to být zaměřené na opravy motokol, elektrokol a kol jako takových.

              0 0
      • abel  

        tak jeffino psal, že dostane superfly 9 2015 a tam se brzda tahá venkem, takže bez odvzdšnění (pakli to brzdy nepotřebujou tak jako tak).

        0 0
    • jeffino  

      epilog:

      dostal jsem rám, pány z bikeplacu velmi rozladilo moje medializování zde, jsem podle nich chudák, který se někde vypisuje a oni mi chtěli dát dokonce pevnou osu s patkou zadarmo.

      Mě taky nijak zvlášť netěší prát toto špinavé prádlo zde, ale zajímala mě zpětná vazba okolí a nějaké info, které bych zde mohl eventuálně dostat.

      Co si o tom myslíte?

      0 0
      • Barak  

        Za to, ze jsi je zde jmenoval nejsou radi, to chapu.:) Ale nemaj se chovat jak picusove. Verim, ze u dalsiho zakaznika v tve situaci uz budou snad jednat normálně. Takze, dobre jsi udelal.

        0 0
      • Breakpain  

        že si s tím nelam hlavu a příště si vyber jiného prodejce …

        0 0
      • hmm  

        Já pracuji se zákazníkama mnoho let a nikdy bych si nedovolil říct zákazníkovi že je „chudák“ i kdyby se zachoval jakkoliv a že na mě byli zákazníci i sprostí a já si myslel neco o ko...... vždy jsem formuloval hovor typem „nezlobte se“ protože i ten nejhorší zákazník může jednou přinést peníze. Takže pokud ti to řekli neznají základy byznysu a dál není o čem psát

        0 0
        • jeffino  

          neřekli přímo, že jsem chudák, ale že jim je mě líto a že se někde vypisuju, dali mi najevo, že se mnou skončili, akorát možná nechápou, že já s nima skončil po té předposlední návštěvě.

          0 0
      • Tencovozikmin  

        A proc se teda tady k tomu nevyjadri,asi to nebylo z jejich strany uplne ferove jednani,kdyz mlci a spolehaji na to ze kazdy stahne ocas a necha se opit rohlikem.

        0 0
        • Barak  

          Proc se nevyjadri tady?:) Protoze jedna jejich reakce rozpouta debatu, ktera se po par prispevcich roztristi do nekolika nesouvisejicich smeru a zahy ztrati smysl uplne… Navic je to asi tak, jak je zde prezentovano, takze cim driv to tu utichne, tim pro kseft lepe.

          0 0
      • Smazaný účet  

        Az dodnes jsem si myslel, ze u ramu a vidlic s pevnou osou je osa vzdy automaticky soucasti ramu/vidlice.

        O tom, ze originalni patka se vzdy dodava k ramu, snad nikdo normalni ani nepochybuje.

        0 0
      • Johnnyxjr  

        Kol je vsude plna prdel tak by se panove meli chytnout za rypak a uvedomut si to trocha pokory by neuskodila.

        0 0
        • mastihuba  

          většina obchodů už má svoji stálou klientelu … je na každém aby si vytvořil tu svoji…

          0 0
          • jeffino  

            proč teda dělali ty caviky, mohli říc, ok, doneste rám mi vám potvrdíme záruku na novej a hodně štěstí se stavbou.

            0 0
            • mastihuba  

              tak predpokladam ze caryfuka nejakou dobu znáš. neznam okolnosti tak to nijak nechci komentovat. popravde cely to moc nechápu neco takovyho slysim prvně. sam bych se asi zeptal jestli to chces premontovat, nabidl ti cenu a ber nebo nech být.

              0 0
            • mastihuba  

              tys dovezl kolo s prasklym ramem na reklamaci, nechal to odstrojit a az to bylo odstrojeny tak jste se teprve zacli domlouvat co s tim dal?

              0 0
      • Majan  

        Já si o tom myslím to, že kdybych někdy něco potřeboval, tak u nich si to nekoupím i kdyby to bylo jinde dražší nebo jsem musel hledat alternativu. Oni mě nepotřebují a já je také ne. Takových prodejen se servisem už bylo víc, které dojely na svou nafoukanost…

        0 0
      • Čipera  

        Určitě je dobré upozornit na shop který ojebává a ještě k tomu takovým stylem. Zajímalo by mě jak by to dopadlo a kolik by si platil kdyby si na ně dal. Pokud to zkoušeli na tebe určitě nejsi první ani poslední. Tady to asi na ně nebude mít takový vliv. Spíš by to chtělo oslovit širokou veřejnost, která tolik cyklistice nerozumí a nechá se un nich navábit na nesmyslně drahý servis atd… napsal bych tvojí zkušenost do hodnocení k nim na facebook i když prý záporné hodnocení rádi mažou.

        0 0
        • TeryPV  

          To si nevybereš, to je všude. Například v Prostějově, malé město, jsou hned tři servisy, co se snaží odrbávat záměrně neznalé lidi. Paradoxně se tak chovají servisy, jejichž majitelem je bývalý závodník. Koneckonců i tu je někde jedno hezké vlákno o jednom z Olomouce. On na to jednou každý dojede.

          0 0
        • mastihuba  

          jestli ti to pomůže, tak caryfuka znam z hoby pred vznikem bikeplacu, nikdy jsem s nim nemel problem a vzdy se se mnou bavil slušně. :-)

          0 0
          • Barak  

            Stačí, aby tam měl zaměstnaného nějakého kokota, který na to sere, když není pod dohledem a na podobné problémy je zaděláno. Přesně s takovým přístupem jsem se také setkal v jednom pražském bike shopu a byl z toho konflikt.

            0 0
            • mastihuba  

              Čáryfuk je trochu kontroverzni osoba a jefimo jednal přímo s nim jak je psano výše. :-)

              0 0
            • mastihuba  

              prijde mi ze všeobecně problém vzniká nejednoznacnou specifikaci. at uz je to objednavka zboží, sluzby nebo zhotoveni zakazkovyho vyrobku, tak by si obe strany meli v klidu sednout, sepsat pozadavky a odsouhlasit jestli je zadani jednoznačný. pak se procento reklamaci minimalizuje. :-)

              0 0
          • Čipera  

            O to nejde to je o lidech, ale když koukám na ty ceny a nabídky v jejich servisu, tak mě připadá, že ten kšeft je hlavně postavený na ojebávání lidí který tomu nerozumí. Přece normální člověk, kterej aspoň trochu ví a zná si nikdy takový servis nemůže nechat udělat.

            0 0
            • mastihuba  

              tobe se určitě taky libi kdyz ti nekdo rekne ze tvoje prace je tak draha ze uz je to objednávaní…podle me by ti mela stacit polovina. pak bys byl určitě spokojenej.

              0 0
            • RomanH  

              Kdyz si prectes recenze na Google (ano, treba si je pisou sami / jejich znami), tak vidis, ze to jde.

              Caryfuck je opravdu kontroverzni osoba (psal jsem vyse, ze me osobne odradil jak z Rocky Bikes, tak z Hobace), ale evidentne ma bud sponzora, nebo vsadil na jinej pristup a slape mu to. Je dost lidi, co penize maji, ale nemaji cas (ci tomu nerozumi) na servis. Pak mu staci venovat se temto klientum naplno. Ja v tom problem nevidim.

              0 0
            • vysmátej bajker  

              pokud je cena za práci předem daná a udělá se dle rozpisu tak to žádný ojebávání není ale je jen drahej.

              0 0
    • JSt  

      jak to tak ctu, tak bych si radej koupil uplne jinaci ram, na ktery budou pasovat vsechny komponenty a noveho vyreklamovaneho treka frkl na bazik. to vidim jako jedinou cestu jak z toho vybruslit bez financni ztraty. ;-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.