• bk2601

    Ahoj, brzo mě čeká výměna plášťů, tak se jdu poptat na čem aktuálně kdo jezdí a jak je spokojen.

    Na kole mám aktuálně pláště Bontrager XR2 a už bych do nich znovu nešel. Dva defekty vzadu a jeden vepředu po necelých 2500 km.

    Přemýšlím o MTB Continental Race King ProTection 2.2, vozíte je někdo? Případně jaké byste doporučili?

    Závody jezdím často, bahnu písku a jinému peklu se snažím vyhýbat.

    Díky

    0 2
    • esmo  

      Bontragery XR1 / XR3 :-)

      0 4
    • Wodnik  

      Ahoj,

      měl jsem Bontragery XR2 pak i XR1, ale tam bylo defektů ještě více. Dlouho jsem se rozhodoval a nakonec po přečtení všech diskuzí tady, jsem koupil právě Continental Race King ProTection 2.2. Jsem maximálně spokojený a navíc rozdíl v časech je docela extrémní. Takže je kup a už nic neřeš.

      2 0
      • bk2601  

        Dík, na ten plášť jsem četl celkem dobré recenze, tak uvidime. Jen je trochu dražší no.

        0 0
    • Tomcat  

      Proc né Maxxis ,nebo Schwalbe?

      Chcete jeden typ na předek , zadek . Nebo rozdílné?

      Jak široký tam aktuálně máte ráfky?

      0 0
      • bk2601  

        Neřikám, že nechci žádnou jinou značku, jen že mi nejvíc libi ten Contik.

        Rád bych asi jeden typ na předek i zadek. Nejsem až takový technický profík, abych poznal rozdíl v použití jiných pláštů. Jezdím spíš po jednodušším terénu a závody. Většina těch závodů má „normální“ terén. (Chřibská 50, Drásal, Slezká Harta, Cyklomaraton, Zlínká 50, Čeladná, Authorcup…)

        Ráfky mám Bontrager Elite 23.

        0 0
        • Slavik  

          Rozdíl poznáš min. v zatáčce na štěrku, ale to bude už trošku pozdě. :-)

          3 0
        • Tomcat  

          Tak rozdíl jestli kolo vede stopu pozná nejen profík.

          Ten rozdílný vzorek u pneumatik pro přední a zadní kolo má svůj význam nejen v samotném výkonu.

          0 0
        • scalar  

          Nechápu, proč chceš rozdílné závody v rozdílných podmínkách odjezdit na jedné sadě. Je přece něco jiného jet za sucha šotolinový závod nebo za mokra a bahna závod v terénu. Za mně dvě sady nebo jako minimum jedna sada rychlých (Race King) a k tomu aspoň jeden na předek (Cross King), když je hůř.

          4 0
          • tomxxx  

            Možná se v hloubi startovního pole mění gumy jak na formuli 1, ale nevim o nikom, kdo by to řešil. Maximálně tak na nějaký specifický závody, řekněme Salz, Sudety, Trilogy atd.

            1 3
        • tomxxx  

          Kup si prostě cross king protection a neřeš.

          Šířku 2.2 nebo teď už se většinou vozí 2.3, otázka je, jestli na ty tvoje 23mm ráfky nebude vhodnější 2.2

          0 0
    • pumpy  

      Já jezdím Vittoria syerra, ale dělají je jen 2.4 sirku

      0 0
      • TK75  

        a jak si vedou?

        0 0
        • pumpy  

          Vedou si celkem dobře, ale jezdím s tím od xc až po lehčí traily. Zatím vím že se na ně mohu spolehnout, ale na mokrých kořenech dost kloužou, ale to spíš většina plastu. Co jsou uni. Ale mám jen srovnani s rekonem. A hdr2 vepředu co jsem jezdil a musím říct že jsou na to stejně ale rychlejší.

          0 0
    • racker  

      Maxxis Aspen – https://www.koloshop.cz/…evlar/136317?…

      Překvapivě nejen rychlá a relativně lehká ale přes nízký vzorek dobře vedoucí i do boku a v šikminách drží fajn.

      Já jezdím ve předu v rozměru 2.4, ale na to máš úzký ráfky. Vozím je jako bezduše, mlíko Joe´s – nejlepší zkušenost.

      Ještě lepší Maxxis Aspen XC, 170 TPI – ale ty se blbě sháněj. (jezdí Schurter, Pieterse a další)

      0 0
      • novas752  

        Akorát do měkkýho a do prašnýho je trochu naprd – pidivzorek uprostřed moc dobře nebrzdí a nezabírá.

        0 0
        • racker  

          Líp, než by člověk podle vzhledu čekal… třeba v hlubším písku už zaberou boční výstupky a plášť zabírá výrazně líp (dřív jsem jezdil Mitas Scylla) než kupodivu běžnější IKON.

          Na svěťáku je ASPEN z Maxxisů nejběžnější…(poh­říchu ve variantě ASPEN XC, neměl jsem tu čest…)

          0 0
          • jonti  

            drzi excelentne, ale taky az tak super nejede. treba ve srovnani s renegade drzi o dost vic a vyrazne hur jede. 2.4 na 30mm rafku.

            0 0
    • snas89  

      Barzo/mezcal.

      7 0
    • Sinpa  

      Tufo XC 11 a 13

      1 0
    • Kaizr  

      Bontrager XR2 / XR1 – bez defektu – minimálně sezónu

      Tufo 14 / 11 – bez defektu – minimálně sezónu

      Barzo / XR2 – bez defektu – celou sezónu

      SchRay / XR2 – 1/2 sezóny a taky OK

      vše bezduše a rozměr 2,2

      po zimě připravený na nahození zase Tufa 14 / 11 béžový boky.

      Láká mě ještě otestovat ty XR3– přijdou mi ale užší, a 2,4 je zase váha trochu moc / XR2

      Aktuálně TBurt 2,1 + duše made in Ali / XR1 – jemnější verze, připraveno na silniční závod. 3 jízdy v terénu a taky bez defektu :-)

      0 0
    • cft  

      Bontrager už mi na kolo nesmí. Jestli chceš conti, dobra volba je race king + cross king nebo vittoria mezcal a barzo nebo specialized fast track sworks t5/t7 a renegade control t5 ostatní ideálně ve verzích s nějakou ochranou. Vše jsem jezdil a kromě bontrageru se na všem jezdilo dobře. Tufo bych už znova nekoupí, zrovna tak rubenu/ mitas. Jestli stejný vzorek dopředu i dozadu, asi bych bral conti race king protection. Muj názor.

      0 0
    • roman 3D  

      RR 2,6

      0 0
    • Makovan  

      Conti Race king protection 2.2 jsem měl, najel na nich ±6tis km a musím říct, že rychlejší pláště jsem nikdy neměl. Teď mám Pirelli scorpion XC RC a kromě pohodlí, jsem byl s Conti spokojený více.

      1 0
      • Edwin  

        Kdo neměl cikánku, neví, co je sex. Stejně je to s Vittorkama.

        0 1
    • Doyle  

      Pirelli Scorpion XC RC

      0 0
    • JakeF  

      Já mám teď na kole vepředu Racing Ray Snakeskin a vzadu Maxxis Aspen EXO, defekt neměl jsem ani na Trilogy, takže spokojenost.

      1 0
      • Gru  

        Na Procalibru vozim plaste Specialized. Fast trak a Renedegade. 2,35 a 2,30. Na 30 mm rafcich

        0 0
        • bk2601  

          Díky za tip, vzhledem k ceně o nich budu uvažovat.

          1 0
        • jfk  

          Na Epicu HT jezdím kombinaci Fast Trak vepředu t7/ vzadu t5 v zimě/na jaře a Renegade opět vepředu t7/ vzadu t5 v létě/na podzim, vše verze Control 2.35, na ráfcích vnitřní šíře 25mm, zatím spokojenost, směs t7 je přilnavější a nemám pocit, že nějak znatelně pomalejší

          2 0
    • Raf  

      RaceKingy jsem po cca 2000 km vyhazoval na Mílích. Orvaný hrany figur, pocit ze řízení absolutně mizerný, vedení stopy nulový. A to je defakto turistika, samá šotolina a asfalt, v terénu spíš limitovalo rozbitý tělo :D

      Na závody ok, ale jen jako nový plášť.

      0 0
      • tomxxx  

        Měl jsi protection, nebo nějakou „kevlar“ základní verzi?

        0 0
        • Raf  

          Tu nejvyšší, Black chili protection

          V servisu pak měli jen maxxise, tak jsem z předku dal RK dozadu, a novýho Ikona dopředu. Od tý doby jsem se nevyválel :D

          Fotka, jak to vypadalo před spaním, kdy jsem se snažil všechny odřeniny schovat, abych nezadělal povlečení a prostěradlo :D

          0 0
          • tomxxx  

            Tak to je na prd. Já teda Race King nevozim, přijde mi, že je to jen pro ty blázny na svěťáku, co mají super techniku, taky bych se na tom zabil.

            Continentaly se za poslední roky dost změnily a přijde mi, že alternativa k Fast Traku a Ikonu je 2.2 CrossKing – má nižší figury než býval X King.

            2.3. Crossking je kromě šířky i hrubější.

            0 0
            • Charlie_R  

              Vozím RK vzadu i vpředu. Za sucha úplně v pohodě, Black Chilli směs. Vzadu výdrž kolem 5.000 km a jak už někdo psal výše – nejrychleší plášť co jsem kdy vozil. Do bláta samozřejmě celkem danger :-)

              0 0
            • Raf  

              Kdyby RaceKingy dělaly aspoň 2.3 nebo 2.4, tak to vozí půlka lidí za normálního počasí :)

              Nový se imho dají jet i za mokra.

              Nic tak rychlýho jsem nikdy nejezdil, jak píše i Charlie_R, možná starý šlupkový RocketRony se tomu rychlostí/ „univerzalitou“ vyrovnaly. Každopádně do bahna / ostrýho kamení to moc není.

              0 0
              • nomecz  

                a co TBuřt ? nepřijde mi nějak zásadně pomalejší

                0 0
                • Raf  

                  Taky jsem ho vozil, ale to je imho už na amatéry moc slick.

                  1 0
                • TK75  

                  burt je fajn ale fast trak drzi lip a jede taky vyborne…a lip se s nim zataci

                  0 0
              • TK75  

                renegade 2.35 grid T5 mi prisel jeste lepsi nez raceking protoze je odolnejsi ale i vic upaluje

                0 0
      • cft  

        po 2000 km žádnej plášť nemůže fungovat jak novej.

        0 0
    • jonti  

      Vetsinou to je jednoduche:

      Stejna sirka a nizsi hmotnost = min materialu a nizsi odolnost.

      Konkretne jsou fajn soucasne modely Schwalbe, Maxxis i Tufo.

      0 0
    • ceo  

      Schwalbe Ray vozím vepředu na HT a problém s nimi nemám, ale znova už ne. Schwalbe IMHO šetří na silice a všechny jejich směsi, co mám – Ray 2,25, HD 2,35 a NN 2,35 – oproti jiným hrozně rychle stárnou, zteří. Faktem je, se třeba NN vydrží podstatně dýl než dřív. Přes 1000km vzadu dají při xc použití co se vzorků týká, jenže odejde směs…takže reálná použitelnost- životnost je podobná, jen člověk vyhazuje pláště ještě se slušným vzorkem.. akorát zteřelé, jak 20 let staré Barumky????

      0 0
    • Gorr GrimWolf  

      Mám na Twostroke Maxxis Rekon Race ve velikosti 2.40 Nějaká podobně široká alternativa, co má možná lehce lepší grip a přitom je stejně jezdivá? Vozím to na cca 20 psich. Vittoria Mezcal je podstatně užší, díval sem se na Schwalbe Thunder Burt nebo Pirelli XC RC. Nějaké srovnání někdo?

      0 0
      • jonti  

        zkusil bych jen na predek aspen nebo ikon.

        0 0
      • pumpy  

        Já jezdil rekon (ale ne verze race) a teď má Vittoria syerra a je rychlejší i drží lépe.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.