Ahoj,
máte zkušenosti s uvedenými plášti, případně který je lepší, univerzálnější. Jezdím na klasickém HT všechny povrchy, nejčastěji lesní, štěrkové cesty až asfalt.
díky
Ahoj,
máte zkušenosti s uvedenými plášti, případně který je lepší, univerzálnější. Jezdím na klasickém HT všechny povrchy, nejčastěji lesní, štěrkové cesty až asfalt.
díky
Mezcal neni v terenu do mokra. Tom bych to uzavrel.
Jasný, dík
Mam kombo Barzo/Mezcal (predek/zadek) na XC. Na pevnym povrchu jede Mezcal jak das, ovsem v blate je docela o hubu (momentalne taky resim, na co prezout v tomhle hnusnym podzimnim pocasi). Barzo je z tehle dvou rozhodne univerzalnejsi.
S obema najeto kolem 1600 km (85 kg + 12 kg kolo) – Barzo je skoro jako novej, Mezcal trochu ojetej, ale myslim, ze jeste dalsich 1600 by mohl v pohode zvladnout. Jezdim tak 40% asfalt, 60% zbytek. Jinak zatim, musim zaklepat, bez defektu.
Díky moc
Jezdim barzo 2,35 v predu i v zadu
Jsem s tim spokojeny a muzu doporucit.
Dík
Kolik má šíři plášt? A váhu? Dik
U 2,35 pocitej 730–750 gramu.
Myslim ze siri mam 57mm. (Ted nejsem u kola).
Není to nějak málo ikon 2,20 má 54mm
.
Díky.
Na jak širokým ráfku to máš? Dík
Intense XC 25mm vnitřní šířka
barzo 2,25
bacha, to je verze bez ochrany boků. určitě doporučuju verzi TNT s ochranou
Ty ale nejsou tak hezké :))
:)
I u TNT verze jsem říznul bok, ostrej šutr a novej plášť v pr.....
Chyba jezdce :))
To si nepřipouštím :-D
Když to blbě trefíš,tak zničíš každou.
Ale obcas, kdyz to blbe trefis, tak te nejaka podrzi.
Jde o to, cemu jdes naproti:)
Čau,jezdím též barzo,barzo,do sucha v předu mezcal,měním celé přední kolo,vše 2,25 tb.Mohu doporučit,skoro rok bez defektu.
Hledám něco na předek ženě, 2,35 do sucha 90% když tak jen bláto po dešti. Tipy? Lehký, rychlý,
Vláken na výběr plášťů tu je celkem dost…
Ted jezdim ikon 2.35 a v zadu rekon race 2.35 az sjedu dam ray a ralf v siri 2.35
Jezdím Goma/Barzo TNT na Trenclovi, obě 27,5 × 2,25. Nejezdím žádný složitý terén. Goma ve srovnání s Nobbynickem na předku trošku hůř drží, ale narozdíl od něj je 3 roky bez defektu. Barzo na zadním si nemůžu vynachválit, celkem jede, málo se sjíždí, docela dobrá hmotnost, jezdil sem na tom i v totálních sračkách a cajk. Přemýšlím, že Trencla obuju i na předek do Barza, ale 2,35.
díky
Nebal bych se ani Mezcal/Mezcal. Ja jezdim Fast Track , sucho, bahno a neni problem. Ty dva plaste jsou dost podobne.
dík
! teda rict ze fasttrack je do mokra v pohodě, to je podle mě velkej kec.
Vozil jsem fast track gripton 2.3 vpředu i vzadu, a jak napršelo tak se na tom v terénu skoro nedalo. V suchu celkem ok, ale zadnou velkou jistotu ty plaste teda neposkytovaly.
S Mezcalem nemám zkušenost, ale rozhodně to je plášť na zadek.
Barzo jsem předevčírem nahodil na předek, v šíři 2.35, na 27mm ráfku po 1 jízdě má 57mm, tlak 1.1 bar a poskytuje výrazně víc jistoty než RoR. Mile překvapil v těch sračkách co aktuálně venku panují. Objednáno i na zadek.
doporučení na mezcal bych teda takhle na podzim bral dost s rezervou.
https://www.cyklobazar.cz/…graphene-2-0
tady za slušnou cenu.
Díky za info a za tip
Jezdím Mezcal/Mezcal už 4.sezonu (2.sadu) a jsem spokojenej. Do bahna s tím většinou nejezdím, ale když na to přijde, nemyslím, že by mi to oproti kamarádům, co mají jiné pláště, klouzalo nějak víc…
Dej si barzo dopředu ,klidně i dozadu nebo i mezcal dozadu jede to fajn .Barzo v předu dobře vede v bahýnku a mezcal v zadu taky ok ,samozřejmě hodně záleží na tlacích(bezduše)a vyježděnosti :).rozměr určitě 2,2
Díky, asi to podle informací z diskuze začíná vycházet jak píšeš
Nevyzkoušíš -nevíš :))
Mezcal, výborný na zpevněné suché povrchy, v žádném případě do mokra!
Netušíte někdo, čím se liší E-Barzo od normálního krom ceny?
Výběr pneumatik pro elektrické kolo je velmi důležitý, aby byl zajištěn ideální výkon jakéhokoli modelu e-kola, od elektrického městského kola po elektrické horské kolo nebo závody na elektrických kolech. Je to proto, že elektrická kola musí ve srovnání s tradičními koly podporovat dodatečnou hmotnost motoru. Dynamika pohybu se liší a průměrná rychlost je vyšší, protože výkon a točivý moment produkovaný hnacím kolem jsou intenzivnější a vyšší. Pneumatiky pro elektrokola Vittoria jsou vyrobeny ze směsí schopných snižovat spotřebu baterie tím, že upřednostňují otáčení kol.
Rozdíly mezi tradičními pneumatikami pro elektrokola a pneumatikami:
Dalším rozdílem mezi elektrickými koly a tradičními koly je opotřebení pneumatik, motor dodává více energie do pneumatik, které se následně rychleji opotřebovávají. Z tohoto důvodu musí být pneumatiky pro elektrokola a elektrické MTB odolné proti opotřebení a musí zajišťovat větší bezpečnost a lepší výkon na jakémkoli typu silnice nebo terénu. Na druhou stranu, ve srovnání s tradičními bicykly, jsou pneumatiky pro elektrokola odolnější vůči defektům a zaručují větší zrychlení a lepší brzdění.
Zřejmě asi tedy tvrdší směs, odolnější, ale menší pohodlí a přilnavost…
Jezdím kombinaci Barzo/Mezcal 29×2,25” prakticky celou sezónu. Mezcal ale není guma do bahna, takže pokud je bahno, není nic jednoduššího přezout dozadu Barzo, které taky nejede vůbec špatně.. Za mě můžu jenom chválit. Vittorii jezdím na biku, silnici a teď ji budu mít i na gravelu.
Zdravím,
pánové máte tady někdo ty vittorky z decathlonu (barzo, mezcal) ?
Jaké jsou zkušenosti?
Chtěl bych je pořídit.
Dík za info.
Mám zánovní Barza 2,25 na 29–2ks.Zůstaly mi z kola…,kdyby jsi měl zájem.Petr
Dík za nabídku. Pořídím nové. Ještě to není aktuální.
Mam je, ale jeste cekaji na dobu, az je nasadim na kolo.
Je to starsi verze, hmotnost celkem vysoka (725g).
Vic ti k tomu nereknu.
Dávám to sem jen pro info pro příští generace:
Někdo se tu ptal na pláště z decathlonu. Barzo a Mezcal, 29×2,25 1000kč 1 ks
Pokud je to obyčejná kevlar verze bez ochrany boků, tak je to dražší než se dají sehnat jinde. Z popisu to tak vypadá. TNT (nově XC-TRAIL) asi nejsou, to by byla extra dobrá cena. Takže jen aby se někdo nedivil, až řízne bok.
ochranu boku má (aspon barzo určitě) směs graphene 2.0, krásně měkká, dobře drží.
v nabídce vitoria jsem ho cca před rokem nenašel, asi náká verze přímo pro decathlon.
Krasne mekka smes, ale co to vydrzi kdyz nekdo nejezdi jen po hrabance v lese, ale i hodne asfaltu a sotolin?
mám ho od lonskýho léta na předku a vypadá furt stejně. na kole, na kterým se dostanu i na asfalt. nepředpokládám, že kdo jezdí hodně asfalt dá barzo na zadek, s mezcalem nemám žádnou zkušnost.
tím měkká jsem myslel srovnání s xc maxxis (ikon, ardent race…), na kterých mám nejvíc najeto. kdybych nafukoval jak jsem zvyklej, tak pocitově rukou bez manometru jsem ho přefoukl.
Klidně předpokládej, jezdím na asfaltu poměrově hodně a Barzo ani vzadu není problém. A to můžu srovnávat třeba s Mitas Scylla, který jsem jezdil předtím. Ale dělám to tak, že jak plášť trochu sjedu na předním, jde dozadu, takže pak má nižší vzorek. Výdrž je víc než výborná a můžeš s tím od silnice přes bahno až po sníh a led.
Mezcal mám vzadu, je to neuvěřitelný držák i na asfaltu. Sjíždí se minimálně.
Na e-bike zatím najeto 2400km na zadku a jsem tak na půlce vzorku.Ježděno tak 50/50 silnice,lesní polní cesty.
Základní nemá. Jen TNT (nově XC-trail). Mají jinak barevný boky. Dekáč je podle mě obyčejná varianta, která se dá jinde sehnat do 9 stovek.
měl jsi ho v ruce nebo jenom hádáš? já mám nasazenej ten z dekáče a ochranu má.
Právě neměl, proto jsem psal co to je za variantu. Podle ceny, vzhledu a popisu usuzuju, že ji nemá. Stačí narazit na ostrej klacek nebo větší ostrej šutr a hned to budeš vědět. :-)
jasně:-) takže jen šíříš bludy na základě ceny, v popisu naopak ochrana napsaná je. loni stál v decathlonu 900kč. koupil jsem tam taky michelin wild am 27,5×2,6 za 800kč (s voucherem za 700kč), to asi bude pěknej shit co:-)
a myslím, že mu nakládám celkem dost, aspon na ht xc.
Človek vysloví otázku co je to za verzi a hned dostane čočku. Tak máš nejlevnější Barzo s ochranou boků co se celosvětově prodává. Asi dotovaná cena Dekáčem. Gratuluju. :-)
Těžko říct co to přesně je za pláště. Jak píše Abel výše na aktuálním webu Vittorie vůbec nejsou. Nejsou to ani TNT (trail), ani TLR (race) a evidentně ani ,,rigid". Decathlon u nich uvádí zvýšenou ochranu ( s piktogramem běhounu což ale pravděpodobně bude unisex piktogram pro všechny zvýšené ochrany ) a mají ji psanou i na visačce / blistru pláště. Nicméně Decathlon uvádí i že jsou G2, což podle potisku přímo na pláštích nejsou. Mám tu tři Barza a jeden Agarro a všechny mají na sobě psáno Graphene 2.0 oproti pouze Graphene na fotkách výše i webu Decathlonu.
On samotný web Vittorie není v ,,použitých technologiích" zrovna nejpřehlednější.
Možná by více řekl EAN ale Decathlon ho neuvádí.
Za podobne nizkou cenu byl k mani vloni od Italu, ale nakonec jsem vzal taky z Dekace. A ano, ochranu boku ma. Je to starsi verze s Graphenem bez privlastku 2.0. Jeste ho mam v polici i s blistrem, tak muzu blejsknout.
Hele nevím, asi je mi to fuk,časem uvidím.
Mám Mezcal z Dekáče cca rok a poslední měsíc, dva se objevují mokré fleky na bocích. Sem tam i něco v běhounu. Mlíko Stan's No tubes, tlak zatím drží.
Trosku off, nejake zkusenosti s Barzo/Mezcal 29×2,6? Eventuelne Conti CrossKing 29×2,6 (imo „stejna“ guma jak Barzo) Hlavne rozdil objemu pohodli proti 2,4 gumam.
Tak rozdil v pohodli diky moznosti nizsimu tlaku bude, ale roztacet bych to teda nechtel. Na ebike ale super.. :D
Ale no tak :-D já teď roztacim Fast Trak 2,3" má 59 mm a jede to jak z praku, všude… prostě pecka
2,3 ale neni 2,6
2,6" je 622×65 to je o pár milimetrů toho bych se nebál, že bude třeba motor :,–)
Využiju a obnovím :
Nedávno jsem přešel od Bontrager xr2, xr1 a Fastrack od Specialized na Vittoria , vpředu vozím se synem Barzo , vzadu Vittoria Peyote a na počátku velká spokojenost. Dobře se nahrazují , drží mlíko , dobrý grip. Ale nyní sem trochu rozpačitý z jejich směsi a konstrukce běhounu . 2 nové pneu , obě najeto ani 50km a dva podobné řizance na běhounu. Bočnice jsou sice masivní , ale po čem plast běží je strašně tenká šlupka. Objevil sem na foru fotku kolegy , který měl podobný řizanec na Barzo. Totéž recenze i na zahraničních fórech. Velmi rádi se propichuje od ostrých kamenů či se velmi lehce říznou. Mám dvě podobné tyto pneu a obě řízance cirka 5mm skrz, je to nějak dobré opravitelné? U Bontrageru či Fastracku se mi nikdy nic podobného nestalo a neznám. Objednal sem si 2 nové Mezcaly , jestli i tady to bude podobné , tak s Vittorii končím.
Dobře opravitelné s ohledem na původní učel použiti takových plastů určitě ne.
Dej jim ještě šanci ,někdy se to tak sejde že chytneš hnusně ostrý kameň :) ve většině případu chyba jezdce :))
Za 3 sezony s barzem jeden podobný defekt. Vyřešeno knotem.
To jsem synovi taky říkal a i s tím souhlasím, že je to chyba jezdce, ale už jsem trochu znejistěl. Mezcal má na běhounu více výstupků a materiálu oproti Peyote, který je takový holátko s pár výstupky, tak snad to bude už v pořádku. Ono si člověk moc nevybere, Bontrager XR1 mi zase po 1/2 roce na běhounu dost popraskal, taky u dvou pláštů, ale mlíko i přes mnoho prasklin na běhounu drží. I proto sem utekl od Bontrageru k Vittorii, že si polepším.
Mám takové tušení, že s těma řízancema tady nebudu sám. Ozve se někdo další s podobnou zkušeností?
Mám barzo/mezcal a utekl jsem od ikonu :)kde jsem během týdne 2× prorazil stejně jak na tvém fotu.
S b/m zatím spokojenost vozím druhou sezónu .
Mam to podobne.
Cca treti sezonu. Vozim teda jen barza.
Tohle spíš vypadá na nějaký popraskaný ležáky než řezance. Za 6 let (desítky tisíc km) s Barzem jsem nic podobnýho neviděl. Vždycky vyhazuju jen proto, že jsou sjetý skoro do hladka. Nejsem nějakej divočák v ostrých šutrech, ale projet lesní cesty po těžbě dřeva je podle mě odpovídající test odolnosti. A to je teď dost často.
Pro porovnání přidám fotky co mám teď na dvou kolech. Je vidět jen sjetí na špuntech na další vrstvu, jinak ani náznak řezanců.
Ty praskliny jsou od Bontrageru. A je to nejspíš jak říkáš, buď ležák, nebo blbá směs, kdosi tu zmiňoval tvrdší směs. V pondělí přijdou nové čerstvé Mezcal, tak snad už to bude dobrý. Ty řízlé Vitoria Peyote byly na poháru na Zadově na stejném místě jak mi synek potvrdil. Nejspíše ostrý šutr a zablokované zadní kolo dle mého odhadu. Ale i tak mi přišel průzkum řezance pouze guma a jedna vrstva pleteniny. Pocitově jako Fast track S-Works.
Na Barze mi chybi kostky po stranach. Byl jem na ne
zvyklý na Michelinu, kterej je měl a vyjizdeni z koleji po nakladacich v lese nebyl problem. Prvni jizda s Barzou a ukazkova tlama. O 30 Km pozdeji v 35Km/h opet v kolejich jsem to ustal jen tak tak:-)
Hehe muj jedinej drzkopad za poslednich x let(kdyz nepocitam ruzny komicky pady z nulove rychlosti pri otaceni o 180 stupnu a pod.) sjezd po lesni ceste, kde je vodou vymleta hluboka kolej uprostred. V zatacce jsem do ni najel a pri pokusu z ni vyjet ven kolo jelo dal v koleji a ja letel rovne. :D Nastesti tam nebyl zadnej strom nic jen koprivy.. Sranda jak ti hlavou probehne tolik veci behem toho padu. To je jako kdyby mozek vstoupil do nejake dalsi dimenze(matrixu).. :D
Zkus začít jezdit i v zimě na sněhu a ledu. To se naučíš jezdit tak, že Tě nějaký koleje v létě nechají úplně v klidu a nebudeš řešit kostičky. Vlastní zkušenost. ;-)
Dobrej nesmysl. Na lede to je o tom nemenit prudce smer, prudce nebrzdit a pod.. Co to ma co spolecnyho s vjetim do koleje z ktere je tezke se dostat ven a ktera ti udava stopu, kterou kdyz nekopirujes, tak proste jdes na zem.. Neco podobneho jako tramvajove koleje na silnicce. Do te jak vjedes a nedokazes vyskocit, tak jdes okamzite na drzku.
Pokud nevidíš rozdíl v tom najet do koleje ze sněhu a ledu nebo do koleje z hlíny, pak nemá cenu se o tom dál bavit. Asi jsi z lepšího oddílu. :-)
Pokud se na Barzu vepředu necítíš, dej Agarro, zdejší střelci jezdí na Mezcalu…
Mezcal mam vzadu.
Mezcal vepředu jsem vozil část minulého roku a dalo se, s Barzem je to ale jistější
Tak po pár mokrých projížďkách s Barzem vepředu mám pocit, že půjde o dům dál, nebo poslouží jen v parných letních měsících. Ta guma nedrží do strany, na hraně. Dokud je sucho, dobrý, jakmile trochu sprchne, ustřeluje to. Ten profil je celkem dokulata, krajní špunty poměrně nízký a nekousnou se. Tlakem to není, mívám max 1,5 b. Třeba když chci vyjet z koleje na lesní cestě, tam kde se Nobby Nic udržel, se Barzo smekne… to samý hrany šutrů, jakmile místní čediče trochu zvlhnou, lítá mi to do boku. Čerstvý mělký blátíčko při dešti, nekousne se do toho a ujede. Jako jinak dobrý, drží tlak, nikde nehází, kvalitní guma, ale najednou cejtim nejistotu. Agarro už je trochu jiná kategorie hlavně váhově, o 170 g těžší guma… z xc segmentu by na mokru měla držet víc Syerra, ale tu maj jen v jednom rozměru… tak nevím co obuju…
No NN je řekl bych trochu větší drapák, než Barzo, ten bych přirovnal spíše tak k Rocket Ronu. A jelikož jsem z RoR šel přímo na Barzo, tak můžu říct že ty gumy se chovají hodně podobně, ale Barzo je o něco jistější a přijde mi že lépe drží. A ten RoR měl téměř nejetý vzorek, takže tím to nebylo.
Syerra je jen 2.4, Agarro (2.35) na předku drží hodně, ale do blata má imho zbytečně husté figury.
Je to jak v posteli, co nezvládne jezdec, to už guma nedožene. :-P
Nějaké nové poznatky? Tak to gratuluju ;-D
Já s Barzem nemám problém. :-D
O Barzo ani tak nejde ;)
Bych se rozepsal, ale někdo by zase napsal off topic a to si nemůžu vzít na triko. :-P
Klidně se rozepiš v domácím vlákně ;)
I druhá aktivita, pro kterou Vittoria gumy nevyrábí, zatím bez problémů. To by mělo ve zkratce stačit. :-D
O:-)
Jedno mi tady leží na zemi…
Fungl TNT (XC-Trail) 2.25? Jetý neberu. Zatím mám asi v zásobě dost ks. Podívám se a pak se když tak ozvu.
ty hnědý boku jsou TLR, ne? … já budu mít po sezoně k dispozici TNT ale 2.35 co jsem vozil vepředu, jsou jako nový :)
Má na sobě namotaný obě verze. Mám v zásobě ještě 4 ks, takže přenechám jiným. Kromě toho 2.35 je pro mě úplně zbytečný. Na zimáku mám 2.1 a jinak 2.25.
Ja teda s barzem max spokojenost na predku, zvladl vse, co jsem chtel vcetne zavodu v blaticku typu, nove mesto na morave a brdy. Za mne naprosto super plast pro xc a maratony, co podrzi v ramci kategorie i v blate.
Mně v neděli na předku dvakrát nehezky ustřelil na oslizlých kořenech. Naštěstí jsem stačil vykopnout nohu.
Tak na oslizlych korenech je to o usta i u vetsich drapaku… je to xc guma no.
Na to platí jediný ..přejet to bez dotyku přední gumy :-)
Na kluzkou kladu v kopci, nevím jestli vůbec existuje pneu co by na tom držela
Jak píše Lachtis, je to XC guma, takže chyba jezdce :)
Však jezdím XC, takže chyba gumy :)
No a máš tip na XC gumu která by neustřelila? :)
Ono taky imho bude záležet i na šířce ráfu, ta guma má pak jiný tvar.
na 27 mm je furt kulatá… ;-)
To nemám. Za mne to jsou nejlepší gumy, co jsem vozil. Ale do mokrá a oslizla bohužel nejsou.
Na oslizlém hladkém, kameny kořeny, mi vpředu zatím nejlépe podržel Fast Trak SW. Ale jinak je to tenká šlupka a jemný vzorek nevhodný na XC.
Problém tu vidím v hodně poddajných bočnicích. Při nižším tlaku se velmi rád žvýká a to v kombinaci s tmelem nechceš. Na ostrých kamenech ta šlupka taky nic moc. Pozitivum je tu jen nízká váha a dobře odvaluje.
Nesmí se moc foukat :)pak funguje ok ,pokud někomu “klouže” jednoznačně nabušené nebo chyba jezdce :)
Barzo vpředu mi taky občas lehce ustřeluje a to i na suchu v krátkých ostrých zatáčkách na prachu, štěrku, ale po krátkém sklouznutí a mé reakci se chytne. zatím jsem to pokaždé ustál. :-) Jako výhodu a přednost vidím že rychle odvaluje díky obloukovému tvaru a a v bahně podrží. Lepší by byl na suchu vpředu Mezcal, ale na bahně zase je to horší. Syerru neznám, ale dost mi pŕipomíná Peyote, který sem jezdil . O něm mohu řici, dobrá guma do bláta, hodně menších výstupku, rychle ubývá, na ostrých kamenech se ráda prořezává.díky řídkému designu knobů.
..
mě se dokonce zdálo, že barzo v blátě podrží líp než na suchým sypkým. ale to může být jen pocit, na mokru jedu podvědomě opatrnějc.
Tak s Barzem končím. Již několikrát v sezoně na suchu ustřelil a nedrží v zatáčce, tentokrát sem to nevyrovnal a zlomil si v sobotu na prašné pomalé zatáčce klíční kost. Řeknete si jezdecká chyba , plášť nenese zodpovědnost, uznávám , ale dost tomu napomohl.
Vozím ho jako bezdušák, tlak kolem 1.5–1.6 aby měl grip a přilepil se k povrchu, ale i tak to nepomohlo.
Vím, že tu hodně lidí je s ním spokojeno, chci jen říct, dejte si na něj pozor na suchu, štěrkové či prašné cestě.
Už jsem měl za těch 6 let co jezdím aktivněji spoustu značek , ale Barzo je pro mě nejméně čitelný .Mohu srovnat s Fasttrack, Ground Control, Rocket Ron, Bontrager xr2, XR1, Maxis Rekon Race, Mezcal, Peyote,Z těchto jmenovaných nejlépe obstál XR2 Bontrager
Jako, že Mezcal je na předku lepší jak Barzoj???
Zkus Agarro :)
To jo, Mezcal by ho podržel. Může za to Barzo. Hlavní je najít viníka. :-D
Podobně Peyote a Recon Race.
Asi zbytečný to tady číst. :-)
Další tak blbě skočí na obrubník, že si i odfoukne plášť, a zase se překvapivě našel viník jinde. Přitom ty Barza drží na kvalitním ráfku tak, že je málem nemůžu rukou při výměně sundat a odšlapuju patky nohou.
Jako myslíš, že jsem si odfouknul vzduch z duše??:-)))
Ten plášť se smeknul při odrazu.
Duše jsem myslel, že už dnes snad nikdo nemá. Moje chyba.
Pak asi špatnej odraz. Nebo fakt to Barzo nestojí za nic. :-)
Vozím Tubolito. 44 gramů. Lehčí, než bezduše s mlíkem.
Jinak, já tu situaci beru spíš na sebe(to jsem asi neřekl), musel jsem udělat nějaký divnopohyb při tom. Na druhou stranu, takovýhle hopíků na obrubník jsem udělal asi tisíc a nikdy jsem tohle nezažil:-)
Mezcall na předku na suchu výborný, ale nesedí mu moc bláto. Vrátím na předek již prověřený Bontrager xr2 team issue. To je takový univerzál. Aggaro určitě ne, na lehčí XC tratě a maratony tohle nepatří.
Já jsem předvčírem dělal poměrně v rychlosti bunny hop na vyšší obrubník(z asflaltu na asfalt), ne kolmo ale trochu do šípu, takže jsem nebyl úplně rovně(malinko jsem byl v náklonu) a na 30psi(takže ne úplně žvejkačka) se mi normálně smeknul přední plášť (Barzo 2,25), udělalo to takový zvláštní zvuk a už jsem se viděl… ale ustál jsem to. Nikdy předtím jsem tohle ale nezažil:-D
Pláště jsou to ale krásný a proto jsem s nimi spokojený a měnit je nebudu!:-))
Jeeee. No tak snad nedelali nejaky experiemnty se smesi:(
Taky mi to na předku několikrát udělal – šel pryč..
Jestli se bavíš o Barzu jako předním plášti, tak to asi chápu – tam bych si ho taky nedal.. Na zadku ale zatím bez problémů, nemám důvod měnit..
A co mas ve predu?
Maxxis Dissector 29×2.4WT 3C MaxxTerra EXO TR .. ale nemám to na klasickým XCčku, ale na 150mm TrailHT..
Pro zajímavost – dnes mi prislo Barzo TNT G2 29×2,60 (65–622) a tohle to ukázalo, když sem ho posadil na váhu :
Chybí ti tam info, kolik má mít. Googlit to asi nikdo nebude :)
OK, doplním – má mít papírově ještě o něco víc a sdělení mělo být, že na 29×2.6" baloonek na pomezí XC a Trailu se zesílenou bočnicí to je imho velmi pěkná váha..
2.6 na XC, leda za trest. :-)
tak jestli si zlobil, tak proč ne.. :-)
nastesti já to nemám na xc (pro XC se tahle guma vyrábí v užších rozměrech), ale na trailový HT (mrkni co mám v profilu) a oproti Rekonu 2.6 tohle bude na tvrdým povrchu určitě rychlejší a o to mi jde.. (v terénu holt o to větší majzl)
Nezlobil, takže jezdím přední i zadní Barzo 2.25, zimák kvůli úzké stavbě 2.1. Obojí stejný kvůli prohazování jetějších dozadu.
Zajímavý…teď jestli nebude podvyživená :-)místo 65 bude normal 2,4
A to budeš mít šedý skinwall jen vzadu?
ano, Barzo dávám jen dozadu, na předku nechávám stávajícího Maxxis Dissectora 29×2.4WT 3C EXO TR.
He, mě Barzo 2,35 váží 735g. Ale je to TNT. Moc ale spokojenej nejsem, ty boky mi připadaj takový prkený. Varianta bez TNT může být lepší volba, ale nezkoušel jsem.
Tak si kup béžový, pokud ti ale neva papírový boky.
Já je vozím a spokojenost..možná na jaký tlak to foukáš?:)
Vpředu dávám 0,9 bar dle pumpy (asi mi podměřuje), když dám míň tak už jdu na kořenech a šutrech na ráfek (80 kg).
Před tím jsem měl vpředu Ardent 2,4 EXO, ten se mi zdál o dost komfortnější, má i výrazně větší objem. Dával jsem taky 0,9 bar. Jasně, Ardent už je trochu jiná kategorie. Já se ale k němu vrátím.
Jj Barzo v TNT má opravdu pevné boky. Vozím od začátku léta a na celopéru jsem si nějak zvykl. Na hardtail bych si je nikdy nedal. To by bylo velké nepohodlí.
Ja je na ht mam a pohoda, kdyz se vozi normal tlaky… predek 1,2 baru, vaha cca 87 kg.
to právě chci – 1,2ATM s Tubolight vložkou .. Rekon v tomhle setupu (s Tannus Armour insertem) byl sice parádní houba a tlumil parádně i menší dopady, ale na pevným povrchu už to bylo díky hustýmu vzorku docela utrpení.
Těším se, že u Barza budu moct taky hodně podfouknout, ale díky řídkýmu a trochu nižšímu vzorku bude pořád obstojně rychlej..
No jsem zvědav – do 14 dnů mi maj dorazit nový lehčí záplety, na který ho chci nasadit a tak snad bude v listopadu ještě
pár hezkých dní na vyzkoušení před zimou..
Jedou slušně ????
to je otázka nebo konstatování? :-)
Konstatování, fakt jedou slušně :-) Otazníky jsou zbytky ze smajlíku na mobilu.
Je fakt, že tlaky vozím větší a taky mám jen 2,25". Nicméně tuhost boku je největší co jsem kdy měl.
Dodatek – včera nasazeno, na ráfku i30, s Tubolight HD EVO insertem. No a má měřeno šuplérou cca. 61mm, takže spíš plnotučná 2.4–2.5", 2.6ka na šířku ani omylem – 2.6" Rekon měl 65mm
Ale jede jak střela, ve spojení s novýma lehčíma zápletama to kolo zrychlilo fakt znatelně – citelně lepší akcelerace a odvalování na asfaltu.. Na test v terénu si v těhle sračkách ještě chvilku počkám.. :-)
Placebo :)))
jo, cca 300g rotacni hmotnosti dolu a rychlejsi vzorek udela sve.. ;-)
A co jsi vzal za záplety?
https://www.mtb-mag.com/…rom-fulcrum/
Fulcrum Red Metal 5 2023 .. zvažoval jsem bud individualne zaplést nejaky DT Swiss kombo, no z finančních i casovych duvodu jsem zvolil tuhle italskou novinku .
Red Metaly jsem uz mel jak kdysi na 26er, tak pak na 29 XC a nikdy sem s nima neměl problem.. A tyhle jsem sehnal hodně zadobře, taxnad budou dělat radost a ne starost.. :-)
Mám předchozí model, Red Zone 5 asi dva roky a zatím spokojenost. A to jsem jim už něco do těla dal. Pár šrámů už taky mají, ale zatím nebylo potřeba centrovat a šahat na náboje.
Koukám, že nové Red Zone 5 a Red Metal 5 mají nižší a širší ráfek a přepracovaný náby. Hmotnost je stejná.
Tak ať kola dělají radost. A za kolik si je sehnal? Byly u nich všechny koncovky na předělání náboje z QR na pevnou osu?
No cca kolem 8k. Koncovky tam už žádné nebyly, osa nábojů má průměry pro pevné osy 15 a 12, s redukcí na rychloupínáky se už tady nepočítá..
PS – jaký má cvrček, je tichý pořád anebo se po pár kilometrech rozjede?
Stale relativne tichy.
61 má Ground Control 2,35
Evidentně ta akorát šířka :-D
zajímavé – ten má mít dokonce jen 60–622 :-) No Barzo evidentně žádnej tlouštík nebude (halt italská střemořská strava :-D, ale když mu fouknu max 1–1.2 ATM tak rozplácnutej by mohl stále pěkně držet i na měkým a přitom i slušně odvalovat na pevným..
S Barzem je to zvláštní, 29×2,6 Mezcal má na 30mm ráfku pěkných 65mm, ale třeba je mezcal u vittorie výjimka
tak jsem koupil mezcaly zase v dekáči, protože mám s nimi dobrou zkušenost, ale jeden kus se jim moc nepovedl, na dvou místech je pravá a levá strana na prostředku víše než druhá a po obvodu na protější straně je to zase naopak, stranově neháže a nahoru/dolů v rámci toho půlmilimetru, ale jen uprostřed, zbytek vzorku ok a v reálu se stejně jezdí po širším profilu, takže to nijak řešit nebudu, akorát mi to nedělá dobře na ocd.
Jinak jsem je nahodil před týdnem zatím jen na sucho a obě pěkně drží vzduch, tlak klesl o cca půl baru.
Není to spíš nějaká cílená inovace běhounu? Pochybuju, že by se natahoval na základ na poloviny. Když jsem viděl nějaký videa, tak se dělal běhoun jako jeden celek natažením na základ pláště, nebo šel základ do formy a tam se zase dělal běhoun jako jeden celek. Ale třeba je to jinak.
není to inovace, to rozdělení není po celé šířce, je to na dvou protilehlých stranách v délce cca 15–20 cm, asi mají formu z více dílů, které nebyly slícované
Jako kazda takova nedokonalost na novem, lepsim plasti nasere, ale zrovna tady to nema na nic vliv..
jj, v reálu to není problém, ostatně pamatuju pláště co skutečně házely jak sviňa a taky jsme na tom jezdili… oproti nim všechny pláště od Vittorie co jsem měl byly parádní
nešlo by si ten plášt v dekáči prohlídnout? už si nepamatuju, jak jsem tam např. barzo kupoval já, ale skoro vždy jsem si to pečlivě prohlíd, vyzkoušel… aspon to, co jsem bral z regálu.
u nás na prodejně to nemají, když je to z netu tak to dojde v krabici na vyzvednutí, navíc ten složený plášť si v celé délce neprohlédneš
asi by neprotestovali rozbalit krabici na výdeji. já si prohlížím krabici v autě na parkovišti, abych to moh obratem reklamovat neshodu obsahu. ale vady na plašti se odhalujou hůř, to jo.
Rozbalit ti dovoli az po zaplaceni. Takze pak leda reklamace a ta nebude vyrizena hned.
Kdysi se daly i hadry zkoušet před zaplacením ale tet musíš zaplatit, Platí to při objednávka na e-shopu s vyzvednutím na prodejně. A na peníze čekáš i 10 dní .