Vittoria Barzo x Mezcal (29 x 2.25) srovnání a výběr

40 nepřečtených
  • Ray Tarkin

    Ahoj,

    máte zkušenosti s uvedenými plášti, případně který je lepší, univerzálnější. Jezdím na klasickém HT všechny povrchy, nejčastěji lesní, štěrkové cesty až asfalt.

    díky

    • plzakj  

      Mezcal neni v terenu do mokra. Tom bych to uzavrel.

    • Wiggle  

      Mam kombo Barzo/Mezcal (predek/zadek) na XC. Na pevnym povrchu jede Mezcal jak das, ovsem v blate je docela o hubu (momentalne taky resim, na co prezout v tomhle hnusnym podzimnim pocasi). Barzo je z tehle dvou rozhodne univerzalnejsi.

      S obema najeto kolem 1600 km (85 kg + 12 kg kolo) – Barzo je skoro jako novej, Mezcal trochu ojetej, ale myslim, ze jeste dalsich 1600 by mohl v pohode zvladnout. Jezdim tak 40% asfalt, 60% zbytek. Jinak zatim, musim zaklepat, bez defektu.

    • snas89  

      Jezdim barzo 2,35 v predu i v zadu

      Jsem s tim spokojeny a muzu doporucit.

    • THORX  

      Hledám něco na předek ženě, 2,35 do sucha 90% když tak jen bláto po dešti. Tipy? Lehký, rychlý,

      • milan.v  

        Vláken na výběr plášťů tu je celkem dost…

      • KoprCZE  

        Ted jezdim ikon 2.35 a v zadu rekon race 2.35 az sjedu dam ray a ralf v siri 2.35

    • libisenuj  

      Jezdím Goma/Barzo TNT na Trenclovi, obě 27,5 × 2,25. Ne­jezdím žádný složitý terén. Goma ve srovnání s Nobbynickem na předku trošku hůř drží, ale narozdíl od něj je 3 roky bez defektu. Barzo na zadním si nemůžu vynachválit, celkem jede, málo se sjíždí, docela dobrá hmotnost, jezdil sem na tom i v totálních sračkách a cajk. Přemýšlím, že Trencla obuju i na předek do Barza, ale 2,35.

    • mirage  

      Nebal bych se ani Mezcal/Mezcal. Ja jezdim Fast Track , sucho, bahno a neni problem. Ty dva plaste jsou dost podobne.

      • Ray Tarkin  

        dík

      • Tydlii  

        ! teda rict ze fasttrack je do mokra v pohodě, to je podle mě velkej kec.

        Vozil jsem fast track gripton 2.3 vpředu i vzadu, a jak napršelo tak se na tom v terénu skoro nedalo. V suchu celkem ok, ale zadnou velkou jistotu ty plaste teda neposkytovaly.

        S Mezcalem nemám zkušenost, ale rozhodně to je plášť na zadek.

        Barzo jsem předevčírem nahodil na předek, v šíři 2.35, na 27mm ráfku po 1 jízdě má 57mm, tlak 1.1 bar a poskytuje výrazně víc jistoty než RoR. Mile překvapil v těch sračkách co aktuálně venku panují. Objednáno i na zadek.

        doporučení na mezcal bych teda takhle na podzim bral dost s rezervou.

        https://www.cyklobazar.cz/…graphene-2-0

        tady za slušnou cenu.

      • Alojs01  

        Jezdím Mezcal/Mezcal už 4.sezonu (2.sadu) a jsem spokojenej. Do bahna s tím většinou nejezdím, ale když na to přijde, nemyslím, že by mi to oproti kamarádům, co mají jiné pláště, klouzalo nějak víc…

    • adam1  

      Dej si barzo dopředu ,klidně i dozadu nebo i mezcal dozadu jede to fajn .Barzo v předu dobře vede v bahýnku a mezcal v zadu taky ok ,samozřejmě hodně záleží na tlacích(bezduše)a vyježděnosti :).rozměr určitě 2,2

    • Pescador  

      Mezcal, výborný na zpevněné suché povrchy, v žádném případě do mokra!

    • p@X  

      Netušíte někdo, čím se liší E-Barzo od normálního krom ceny?

      • p@X  

        Výběr pneumatik pro elektrické kolo je velmi důležitý, aby byl zajištěn ideální výkon jakéhokoli modelu e-kola, od elektrického městského kola po elektrické horské kolo nebo závody na elektrických kolech. Je to proto, že elektrická kola musí ve srovnání s tradičními koly podporovat dodatečnou hmotnost motoru. Dynamika pohybu se liší a průměrná rychlost je vyšší, protože výkon a točivý moment produkovaný hnacím kolem jsou intenzivnější a vyšší. Pneumatiky pro elektrokola Vittoria jsou vyrobeny ze směsí schopných snižovat spotřebu baterie tím, že upřednostňují otáčení kol.

        Rozdíly mezi tradičními pneumatikami pro elektrokola a pneumatikami:

        Dalším rozdílem mezi elektrickými koly a tradičními koly je opotřebení pneumatik, motor dodává více energie do pneumatik, které se následně rychleji opotřebovávají. Z tohoto důvodu musí být pneumatiky pro elektrokola a elektrické MTB odolné proti opotřebení a musí zajišťovat větší bezpečnost a lepší výkon na jakémkoli typu silnice nebo terénu. Na druhou stranu, ve srovnání s tradičními bicykly, jsou pneumatiky pro elektrokola odolnější vůči defektům a zaručují větší zrychlení a lepší brzdění.

        Zřejmě asi tedy tvrdší směs, odolnější, ale menší pohodlí a přilnavost…

    • Mr_Mertic  

      Jezdím kombinaci Barzo/Mezcal 29×2,25” prakticky celou sezónu. Mezcal ale není guma do bahna, takže pokud je bahno, není nic jednoduššího přezout dozadu Barzo, které taky nejede vůbec špatně.. Za mě můžu jenom chválit. Vittorii jezdím na biku, silnici a teď ji budu mít i na gravelu.

Nová reakce na zakládající

Pro napsání příspěvku se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.